Apie
Docentė dr.
Vita Venslovaitė baigė filosofijos bakalauro studijas Vilniaus pedagoginiame universitete (2004 m.), edukologijos magistro studijas Vilniaus universitete (2006 m.) ir 2013 m. apsigynė edukologijos krypties daktaro disertaciją. Ugdymo mokslų institute dirba nuo 2012 metų.
Mokslinių tyrinėjimų sritys: Ugdymo filosofija, meninis ugdymas, vertybinis ugdymas, fenomenologija ugdyme.
Dėstomi dalykai: Ugdymo filosofija, Meninis ugdymas, Vertybinis ugdymas, Asmenybės socializacija ir kūrybiškumas, Pedagoginė sistema ir jos projektavimas, Profesinė pedagoginė praktika.
Adresas: Universiteto g. 9, 01513 Vilnius, 410 kab.
Telefonas: +370 5 266 7625
Priėmimo laikas: Susitarus el. paštu, 410 kab.
Publikacijos
Lietuvos akademinėje elektroninėje bibliotekoje (eLABa) registruotos visos publikacijos
Svarbiausios mokslinės publikacijos (nuo 2016)
Venslovaitė, Vita; Danylienė, Laura. Socialinis ir emocinis ugdymas: mokytojo perspektyva = Social and emotional education: a teacher's perspective // Acta paedagogica Vilnensia. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-5016. eISSN 1648-665X. 2018, t. 40, p. 111-126. DOI: 10.15388/ActPaed.2018.0.11891. [MLA: International Bibliography; TOC Premier; CEEOL – Central and Eastern European Online Library] [M.kr.: S 007] [Indėlis: 0,500].
Venslovaitė, Vita. Apie Jūratės Baranovos ir Lilijos Duoblienės metodinę priemonę „Filosofija vaikams“ // Acta paedagogica Vilnensia. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-5016. eISSN 1648-665X. 2020, t. 44, p. 171-172. [Scopus; CEEOL – Central and Eastern European Online Library; MLA] [CiteScore: 0,10; SNIP: 0,180; SJR: 0,124; Q4 (2020, Scopus Sources)] [M.kr.: S 007] [Indėlis: 1,000].
Ališauskienė, Stefanija; Kaminskienė, Lina; Miltenienė, Lina; Melienė, Rita; Kazlauskienė, Aušra; Rutkienė, Aušra; Venslovaitė, Vita; Kontrimienė, Simona; Širiakovienė, Asta. Innovative teacher education through personalised learning // ICERI 2020: 13th international conference of education,research and innovation, 9th-11th November 2020, Seville (Spain) : proceedings. Valencia : IATED Academy, 2020. ISBN 9788409242320. p. 2944-2952. DOI: 10.21125/iceri.2020.0676. [IATED digital library] [M.kr.: S 007, H 004] [Indėlis: 0,111] [Indėlis autoriniais lankais: 0,071].
Ališauskienė, Saulė; Kaminskienė, Lina; Miltenienė, Lina; Melienė, Rita; Rutkienė, Aušra; Kazlauskienė, Aušra; Širiakovienė, Asta; Kontrimienė, Simona; Venslovaitė, Vita; O'Mahony, C.; Lee, L.; Guðjónsdóttir, H.; Kristinsdóttir, J.V.; Wozniczka, A.K. Innovative teacher education through personalised learning: designing teaching and learning scenarios // INTED 2020 : 9th international technology, education and development conference, March 2nd-4th, 2020, Madrid, Spain : conference proceedings. Valencia : IATED academy, 2021. ISBN 9788460657637. p. 5809-5818. (INTED Proceedings, ISSN 2340-1079). DOI: 10.21125/inted.2021.1173. [M.kr.: S 007] [Indėlis: 0,071] [Indėlis autoriniais lankais: 0,051].
Kontrimienė, Simona; Venslovaitė, Vita; Ališauskienė, Stefanija; Kaminskienė, Lina; Rutkienė, Aušra; Guðjónsdóttir, Hafdís; Kristinsdóttir, Jónína V.; O’Mahony, Catherine; Lee, Laura; Wozniczka, Anna K. Implementing the personalised learning framework in university studies: what is it that works? = Personalizuoto mokymo(si) koncepcijos taikymas universitetinėse studijose: kaip tai veikia? // Acta paedagogica Vilensia. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-5016. eISSN 1648-665X. 2021, t. 47, p. 122-142. DOI: 10.15388/ActPaed.2021.47.9. [Scopus; CEEOL – Central and Eastern European Online Library; Education Research Complete] [CiteScore: 0,10; SNIP: 0,180; SJR: 0,124; Q4 (2020, Scopus Sources)] [M.kr.: S 007] [Indėlis: 0,200].