Asta Adler

Apie

Adler1Docentė dr.

Pagrindines psichologijos magistro studijas baigusi Vilniaus Universitete. 2007-2008 metais stažavosi Ciuricho Universitete. 2010 m. Vilniaus Universitete suteiktas socialinių mokslų srities psichologijos krypties daktaro laipsnis. Šiuo metu dirba Vilniaus Universitete Psichologijos Institute, Raidos psichopatologijos centre. Aktyviai dalyvauja tiek Lietuvos, tiek tarptautiniuose moksliniuose projektuose. Taip pat veda mokymus analitinės psichoterapijos, vaikų ir paauglių psichodinaminės psichoterapijos bei psichodinaminės psichoterapijos programose.

Lietuvos psichologų sąjungos Vaiko psichologinės gerovės komiteto narė.

Mokslinių tyrinėjimų sritys: Raidos psichologija, globojamų ir įvaikintų vaikų psichologija, analitinė psichologija, prieraišumo teorija, ankstyvosios traumos ir jų įveika. Kokybinių tyrimų metodologija, biografinio pasakojimo interpretacija.

Dėstomi dalykai: Klinikinė psichologija, Psichologinis konsultavimas, Psichologinio konsultavimo procesas, Vaikų  ir paauglių psichologinis konsultavimas

ORCID iD copy copy ORCID ResearchGate icon ResearchGate    
 

Adresas: Universiteto g. 9, 01513 Vilnius, 202 kab.

Telefonas: +370 2667615,  +370 5 2667605

El. paštas:

Priėmimo laikas 

Publikacijos

Publikacijos su VU prieskyra

Lietuvos akademinėje elektroninėje bibliotekoje (eLABa) registruotos visos publikacijos


Svarbiausios mokslinės publikacijos (nuo 2016)

Straipsniai Thomson Reuters Web of Knowledge duomenų bazės leidiniuose:

Barkauskiene R., Gaudiešiūtė E., Adler A., Laurinavičius A., Skabeikytė G. (2022) Criteria A and B of the Alternative DSM-5 Model for Personality Disorders (AMPD) Capture Borderline Personality Features Among Adolescents.Frontiers in Psychiatry, April 13:828301.https://doi.org/10.3389/fpsyt.2022.828301

Mestre JM, Taubner S, Mota CP,Rangel Henriques M, Saliba A,Heinonen E, Ramos S, Moreno-Peral P, Volkert J, Adler A.,Barkauskiene R., Conejo-Cerón S., DiGiacomo D., Ioannou Y., MuchaVieira F., Røssberg JI, Sales CMD, Schmidt SJ., Stepisnik Perdih T.,Ulberg R. and Proti ́c S. (2022) Theories of Change and Mediators of Psychotherapy Effectiveness in Adolescents With Externalising Behaviours: A Systematic Review. Front. Psychiatry 12:730921. https://doi.org/10.3389/fpsyt.2021.730921

Čekuolienė D., Gervinskaitė-Paulaitienė L., Grauslienė I., Adler A., Barkauskienė R. (2021) Maternal reflective functioning and attachment security in girls and boys: a closer look into the middle childhood. International Journal of Environmental Research and Public Health; Section: The Role of Parenting in Typical and Atypical Child Development. https://doi.org/10.3390/ijerph182111261

Conejo-Cerón S., Taubner S.,Heinonen E., Adler A., Barkauskiene R.,Di Giacomo D., Ioannou Y., Mestre JM,Henriques MR, Mota CP., Proti ́c S.,Raleva M, Vieira FM, Røssberg JI,Sales CMD, Saliba A., Schmidt SJ,Perdih TS, Ulberg R, Volkert J and Moreno-Peral P (2021) Mediators in Psychological Treatments for Anxiety and Depression in Adolescents and Young People:A Protocol of a Systematic Review.Review. Front. Psychol. 12:708436. https://doi.org/10.3389/fpsyg.2021.708436

Volkert J., Taubner S.,Barkauskiene R., Jose M. Mestre,. Sales C.M.D, Thiele V., Saliba A., Protić S., Adler A., Sonia Conejo-Cerón, Dina Di Giacomo, Ioannou Y., Moreno-Peral P., Vieira F. M., Mota C.P., Raleva M., Rangel Santos Henriques M.I., Røssberg J.I., Schmidt S.J., Stepisnik Perdih T., Ulberg R., Heinone E. (2021) Mediators and theories of change in psychotherapy for young people with personality disorders: a systematic review protocol. https://doi.org/10.31219/osf.io/ctxw8

Taubner S., Saliba A. Heinonen E., Protić S., Volkert J., Adler A., Barkauskiene R., Conejo Cerón S., Di Giacomo D., , Ioannou Y. M Mestre J., Moreno-Peral P., Mucha Vieira F., Pinheiro C., Mota, Raleva M., Rangel Santos Henriques M.I., Røssberg J.I., Schmidt S.J., Stepišnik Perdih T., Ulberg R., M D Sales C. (2021) Mediators and theories of change in psychotherapy with adolescents: a systematic review protocol. BMJ Open Volume 11, Issue 3. https://doi.org/10.1136/bmjopen-2020-042411

Adler A., Gervinskaite-Paulaitiene L., Cekuoliene D., Barkauskiene R. (2021) Childhood maltreatment and externalizing problems in adolescence: mentalization and aggression justifying beliefs as mediators, vol.30, issue 1, pp. 54-69 https://doi.org/10.1080/10926771.2020.1783733

Barkauskiene R., Adler A., Cekuoliene D., Gervinskaite-Paulaitiene L. (2019). Internalizing problems and borderline personality feautures as mediators of the link between traumatic experiences and antisocial behaviors in delinquent adolescents. Psychiatria i Psychologia Klinizcna / Journal of Psychiatry and Clinical Psychology, Vol. 17, p. 7-12. https://doi.org/0.15557/PiPK.2019.0001


Kituose recenzuojamuose mokslo leidiniuose paskelbti straipsniai:

Adler, Asta; Barkauskienė, Rasa; Skabeikytė, Gabrielė. Does peer victimization complicate the matter? Exploring a moderated serial mediation model of childhood maltreatment, mentalization, and identity diffusion for predicting borderline personality features in adolescents // The ISSPD personality disorder congress 2021: Kaleidoscope perspectives : The 17th World Congress, Oslo Norway, October 11-13, 2021, virtual only : proceedings. Oslo : International Society for the Study of Personality Disorders. 2021, abstract no. 158, p. 2. Prieiga per internetą: https://gyroconference.no/workspace/isspd/files/Abstract_Book_ISSPD_2021_2.pdf.

Adler A., Stancaitiene G., Grauslienė I., Nasvytienė D., Skabeikytė G., Barkauskienė R. (2021) „Everything seems unreal”: how adolescents cope with COVID-19 quarantine experience. Psichologija, vol. 64, pp. 53-60. https://doi.org/10.15388/Psichol.2021.40

Barkauskiene R., Gervinskaite-Paulaitienė L., Čekuolienė D., Adler A. (2018) Minimalios priežiūros priemones gaunantys paaugliai: mentalizacija, psichosocialinis funkcionavimas ir trauminė patirtis. Mokslo studija. Vilniaus Universiteto leidykla. https://www.klrppt.lt/wp-content/uploads/2019/02/LE00346_Minimalias_prieziuros_priemones_gaunatys_paaugliai_1.pdf

Barkauskienė R., Čekuolienė D., Adler A., Gervinskaitė-Paulaitienė L. (2017) Mentalizacijos paauglystėje raida ir sutrikimai. Psichologija 56, p.p.7-19. https://doi.org/10.15388/Psichol.2017.56.11515

Adler A. (2017) I don’t have time for my child’: mothers with low reflective function narrative analysis. The XXth International Congress for Analytical Psychology. Japan, Kyoto. ISBN: 9783856307721


Metodinės rekomendacijos:

Toleikytė U., Šaliūgaitė L. Adler A. (2020) Valgymo sutrikimų prevencijos metodika visuomenės sveikatos specialistams, dirbantiems ugdymo įstaigose. Vilniaus miesto visuomenės sveikatos biuras.

Barkauskienė R., Adler A., Gervinskaitė-Paulaitienė L, Čekuolienė D. (2018). Rekomendacijos dirbantiems su minimalias priežiūros priemones gaunančiais paaugliais.

Tyrimai

Projektinė veikla

Nacionaliniai projektai
(Finansuoti Lietuvos mokslo tarybos):

Suaugusių moterų valgymo sutrikimų rizikos ir apsauginių veiksnių raiška. Studentų mokslinių tyrimų projektas. Finansuojama stipendija Guodai Stepanavičiūtei (S‐ST‐22‐111).
Vadovė. Vykdymo laikotarpis: 2022-2023.

Asmenybės sutrikimas paauglystėje: požymių raiška ir veiksniai. (Sutarties S-MIP-21-20) Lietuvos mokslų taryba.
Projekto vykdytoja. Vykdymo laikotarpis: 2021-2024.

Paauglių antrojo karantino patyrimo analizė: kokybinis tyrimas. Studentų mokslinių tyrimų projektas. Finansuojama stipendija Gintei Stančaitienei: Lietuvos mokslų taryba. ES Struktūriniai fondai (Sutarties Nr. 09.3.3.-LMT-K-712-25-0078).
Vadovė. Vykdymo laikotarpis: 2021-2022.

Paauglių, kuriems skirtos minimalios priežiūros priemonės, psichosocialinis funkcionavimas ir mentalizacija (GER-004/2017/LSS-250000-1941).
Projekto vykdytoja. Vykdymo laikotarpis: 2017-2018.


Tarptautiniai projektai

European Network on Individualized Psychotherapy Treatment of Young People with Mental Disorders. Institucinė narystė. Dalyvavimas COST veikloje - Nr. CA16102. Plėtojamas tarptautinis bendradarbiavimas, gilinamos mokslinės žinios, kompetencijos.
Vykdymo laikotarpis: 2016-2021.

Užsakomieji tyrimai

Užsakomieji tyrimai (nuo 2016):

Research on the risk, manifestation, and development of psychopathology in childhood and adolescence from the perspective of contemporary developmental psychopathology.
Prof. Rasa Barkauskienė (leader), Assoc. Prof. Asta Adler, Assoc. Prof. Danguole Čekuolienė, Assistant Prof. Lina Gervinskaitė-Paulaitienė, Doctoral student Elena Gaudiešiūtė, Doctoral student Izabelė Grauslienė, Doctoral student Gabrielė Skabeikytė-Norkienė.  

Biudžetinių temų tyrimai

Psichosocialinio streso ir psichologinių sutrikimų rizikos ir įveikos veiksniai ir pagalbos efektyvumas. 2021-2025. 

Suaugusių moterų valgymo sutrikimų rizikos ir apsauginių veiksnių raiška. Tyrimo vadovė. 2021-2023. 

Paauglių karantino patyrimas: kokybinis tyrimas. Tyrimo vadovė. 2020-2022.

Nepalankių vaikystės patirčių, narcistinių asmenybės bruožų, pasibjaurėjimo savimi, mentalizacijos ir depresiškumo sąsajos. Tyrimo vykdytoja. 2019-2022.

Kita akademinė veikla

Mokslo renginiai

Konferencijų organizavimas

Raidos psichopatologijos konferencijos 2022 m.: mokslo ir praktikos susitikimai, organizavimas.
2022 05 20.

Lietuvos psichologų kongreso „Dialogai“ organizavimas.
Mokslo komiteto narė. 2019 05 24-25.


Pranešimai mokslinėse konferencijose (nuo 2016)

Childhood maltreatment and the level of personality functioning in the context of eating disorders during adolescence.
Pranešimas su Rimke S., Barkauskiene R., Skabeikyte G. 6-asis tarptautinis kongresas apie ribinį asmenybės sutrikimą ir kitus susijusius sutrikimus 2022 ESSPD.
2022.

All the light we can not see: reflective parenting during war.
Kviestinis plenarinis pranešimas tarptautinėje vaikų psichoterapijos konferencijoje. Organizavo Vaikų analitinių psichologų profesinė asociacija (PAChAP) kartu su Nacionaliniu universitetu „Kyiv-Mohyla academy“ ir „Words Help“ visuomeninė asociacija. „Traveling the Worlds. Child Psychotherapy during the War“.
Ukraina. 2022 12 12-13 

Mentalizacija paauglystėje: kuo ir kodėl ji svarbi šiame raidos etape?
Pranešimas su Barkauskiene R. Raidos psichopatologijos konferencija 2022: mokslo ir praktikos susitikimai.
Vilniaus Universitetas, psichologijos institutas (Lietuva). 2022 05 20.

Neturiu laiko savo vaikui: mamų, turinčių žemą refleksijos funkciją, naratyvų analizė.
Raidos psichopatologijos konferencija 2022: mokslo ir praktikos susitikimai.
Vilniaus Universitetas, psichologijos institutas (Lietuva). 2022 05 20.

Kai vaikai gedi: Kodėl aš neverkiu? Ar aš blogas?
Mokslinė praktinė konferencija „Klinikinė pastoracija: netektis-žmogaus gyvenimo dalis“.
Lietuvos sveikatos mokslų universitetas ir Kauno klinikos (Lietuva). 2022.

Mano Siela, kur tu?
Mistinis patyrimas trauminių patirčių kontekste. Pirmoji tarpdisciplininė mokslinė konferencija „Ezoterizmas: kultūrinės ir civilizacinės jungtys“.
Vilniaus Universitetas (Lietuva).
https://bit.ly/3CcahlR

Tavo žvilgsnyje randu save: vaiko savivertė ir tarpasmeniniai santykiai.
Globėjų ir įtėvių konferencija.
LITEXPO (Lietuva). 2021.

Viskas atrodo nerealu: paauglių streso įveika karantino metu.
Nuotolinė konferencija „Paauglystė. Tikrųjų iššūkių metas?“
VšĮ Gebu ir socialinės apsaugos bei Darbo ministerija (Lietuva). 2021.

Does peer victimization complicate the matter? Exploring a moderated serial mediation model of childhood maltreatment, mentalization, and identity diffusion for predicting borderline personality features in adolescents.
Pranešimas su Barkauskiene R., Skabeikyte G. 17-asis pasaulinis kongresas, Asmenybės sutrikimų kongresas, ISSPD.
Oslas (Norvegija). 2021.

„Locked in a cage“: experience of COVID-19 quarantine among adolescents in Lithuania (Online).
Pranešimas su Stančaitiene G., Barkauskiene R. Virtuali konferencija ESTSS 2021 „Trauma and Mental Health during the Global Pandemic“.
2021.

„Užrakintas narve“: karantino patyrimas paauglystėje ir ką svarbu suprasti mokymo procese.
Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos organizuojama video konferencija „Apsaugoti atskiriant ar įgalinti padedant?“.
2021.

„Užrakintas narve“: karantino patyrimas paauglystėje ir ką svarbu suprasti mokymo procese.
Švietimo sistemoje dirbančių psichologų 10-oji mokslinė konferencija. Pagalba ugdymo bendruomenei kuriant psichologinę gerovę nuotolinio mokymo iššūkių metu.
Vilnius (Lietuva). 2021.

Bėgu, nes vis regiu mamos veidą: trauminės patirties ir elgesio problemų sąsajos.
Konferencija: Socialinės reabilitacijos centras „Gilė“ – „Pasaulis vaiko akimis“.
Vilnius (Lietuva). 2020.

„Augame be dramų“: refleksijos svarba auklėjimo procese.
Konferencija: „Saugi vaikystė“, organizacija „Gebu“ projektas finansuojamas socialinės apsaugos ir darbo ministerijos.
Vilnius (Lietuva). 2019.

Kaip rasti ryšį su vaiku refleksijos svarba mokymo procese.
Vilniaus miesto psichologinės pedagoginės tarnybos konferencija „Pažindami vaiką- pažįstame save, padėdami vaikui- padedame sau“.
Vilnius (Lietuva). 2019.

When words fail: images to understand complex PTSD.
Art and Psyche: illuminating.
Santa Barbara, California (USA). 2019.

In your sight I discover myself: reflective fatherhood and adoption.
XIV Meeting of Adopted Families “Let's Get together” organized by the State Child Rights Protection and Adoption Service under the Ministry of Social Security and Labor.
2018.

Adolescents receiving minimal care: traumatic experience, mentalization and psychosocial functioning.
Presentations at the Center for Special Education and Psychology. Methodical Day for Members of the Child Welfare Commissions.
2018.

Elgesio problemos paauglystėje: agresijos ir mentalizacijos sąsajos raidos perspektyvoje.
Konferencija: „Minimalios priežiūros priemones gaunančių paauglių psichosocialinis funkcionavimas ir mentalizacija“.
Vilniaus Universitetas (Lietuva). 2018.

The predictive role of adverse childhood experience, reflective function and aggression justifying beliefs in adolescents externalizing problems.
Pranešimas su Paulaitiene-Gervinskaite L., Barkauskiene R., Čekuoliene D. EARA konferencija „Nurturing adolescents“.
Ghent (Belgija). 2018.

Paauglių, kuriems skirtos MPP, trauminės patirties ir gyvenimo situacijos analizė.
Pranešimas su Čekuoliene D. Lietuvos psichologų kongresas: Psichologija vakar, šiandien ir rytoj.
Klaipėdos Universitetas (Lietuva). 2018.

First look at psychosocial functioning, adversity and mentalization of delinquent adolescents assigned to behavior modification program in Lithuania.
Pranešimas su Paulaitiene-Gervinskaite L., Barkauskiene R., Čekuoliene D. 6-asis EFCAP kongresas „Young Victims and young offenders“.
Venecija (Italija). 2018.

Traumos ir atsparumas gyvenant globoje.
Pasakos analizė. „Pastogės“ konferencija.
2017.

Agresija ir mentalizacija: elgesio problemos paauglystėje.
Pranešimas su Barkauskiene R., Čekuoliene D. Psichologijos kongresas. Simpoziumas.
MRU, Vilnius (Lietuva). 2017.

Maternal reflective functioning and child attachment: exloring the link in the middle childhood.
Pranešimas su Paulaitiene-Gervinskaite L., Barkauskiene R., Čekuoliene D., Grausliene I. Tarptautinė prisirišimo konferencija (International attachment conference).
2017.

I don’t have time for my child’: mothers with low reflective function narrative analysis.
XX tarptautinis analitinės psichologijos kongresas.
Kyoto (Japonija). 2016.

Narystė

Profesinėse asociacijose

Nuo 2022 m. – International association for analytical psychology, member. Liaison person for Polish analytical psychology society.

Lietuvos psichologų sąjungos narė. Lietuvos psichologų sąjungos Vaiko psichologinės gerovės komiteto narė.

Lietuvos analitinės psichologijos sąjungos tikroji narė.

Ekspertinė veikla

Consultations provided by the unit to the public or economic entities.

Nuo 2020 m. iki dabar: Asta Adler dalyvauja Tarpinstitucinės įvaikinimo komisijos darbe prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos.

Mokslo populiarinimo veikla

Viešos paskaitos, diskusijos:

Adler A. (2022) Ryšio svarba mokymo procese. Kupiškio socialinių paslaugų centras.

Adler A. (2022) Sapnų ir simbolių panaudojimas teikiant psichologinę pagalbą. Vilniaus Unievrsitetas, Psichologinio konsultavimo ir mokymų centras.

Adler A. (2021) Įvaikintų ir globojamų vaikų psichologija. Lietuvos psichologijos studentų Vasaros stovyklos renginys.

Adler A. (2021) Realybė: įvaikintų ir globojamų vaikų klausimai. Globėjų, įtėvių ir budinčių globėjų šeimų savaitgalis. Pagalbos paaugliams iniciatyva. Labanoras

Adler A. (2021) Prieraišumas: iššūkiai ir galimybės globoje. Vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnyba.

Adler A. (2021) Reflektyvi tėvystė: ryšio mezgimo su Vaiku svarba. Vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnyba.

Adler A. (2020) Prieraišumas. Psicholgijos mokykla moksleiviams. Vilniaus Universitetas.

Adler A. (2019) Kelias link įvaikinimo: nerimas, nežinomybė ir streso valdymas tarptautinio įvaikinimo iki teisminio proceso metu. Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos.

Adler A. (2019) Prarasti ir atrasti: prieraišumo kūrimo naujoje šeimoje iššūkiai ir galimybės. Konferencijoje „Globėjų ir įtėvių šeimų stiprinimas” Lietuvos globėjų ir įvaikintojų asociacija.

Adler A. (2019) Ištuštėjusi siela: vidinės nejautros raiška sapnuose, pasakose ir gyvenime. (Vieša analitinės psichologijos paskaita). Vėliau šia tema interviu LRT laidoje Manasis aš.
https://bit.ly/3jk6QCH

Adler A., Muningytė S. (2018) Atlikėjo psichologija ir scenos paslaptys: kai uždanga pakyla. (Vieša diskusija M. Mažvydo bibliotekoje)

Adler A. (2018) „Tavo žvilgsnyje atrandu save“: reflektyvi tėvystė ir įvaikinimas. Socialinės ir darbo apsaugos ministerijos įvaikinimo tarnybos organizuojamas suvažiavimas įtėvių ir globėjų.

Adler A. (2017) Mūsų gyvenimo vaiduokliai. Pasikartojančių temų psichologinė samprata. (Vieša analitinės psichologijos paskaita)

Zbarauskaitė-Adler A. (2016) Dalyvauta viešoje diskusijoje „Psichologinė Holokausto integravimo į kolektyvinę Lietuvos gyventojų atmintį problema“.


Asta Adler teikė konsultacijas Vilniaus miesto sveikatos biurui:

Dalyvavo pristatant Vilniaus mokyklinio amžiaus vaikų gyvensenos tyrimo pristatymas.
https://bit.ly/3YENmsI [2022.04.07]

Dalyvavo BNS spaudos konferencija (2022) Paauglystė ir globa.
https://bit.ly/3PI2Rfi [2022.03.16]


Interviu ir TV laidos

Susidūrę su emociniais sunkumais, paaugliai savo kūną paverčia mūšio lauku: kaip jiems padėti įtampą įveikti saugiai? (Žinių portalas LRT.lt)
https://bit.ly/3ldZx0L [2023.02.18]

Čia ir dabar. Paauglystės įtampos: kaip padėti su jomis tvarkytis saugiais būdais? (Žinių portalas LRT.lt. Pokalbių laida: „Čia ir dabar“).
https://bit.ly/3I8XLFU [2023.02.13]

Kaip vaikas išgyvena tėvo ar mamos netektį, ar jam reikėtų dalyvauti laidotuvėse ir kodėl apie mirusįjį geriau nesakyti „iškeliavo“. (Žinių portalas LRT.lt)
https://bit.ly/3Y5hL2r [2023.01.14]

Santykiai su tėvais: kodėl atsiranda konfliktai ir kada metas atleisti? (Žinių portalas 15min.lt)
https://bit.ly/3WarlR6 [2022.12.02]

Vaikų laimė: sudedamųjų dalių - daug. (Žinių portalas diena.lt)
https://bit.ly/3O5FNFz [2022.05.18]

Vilniaus mokyklinio amžiaus vaikų gyvensenos tyrimo pristatymas. (Žinių portalo YouTube kanalas 15min.lt)
https://bit.ly/3q3vlEs [2022.04.07]

Atviras pokalbis apie paauglių globą „Suteik namus užaugti laisvei“. (Žinių portalas 15min.lt)
https://bit.ly/3Qq8YUF [2022.03.24]

Spaudos konferencija apie atvykstančius ukrainiečių vaikus ir paauglių globą Lietuvoje. (Žinių portalas 15min.lt)
https://bit.ly/3KGAZpu [2022.03.16]

Kaip susikalbėti su paaugliu ir jį palaikyti? (Žinių Radijas. Laida: „Sveikatos kultūra“)
https://bit.ly/3KJYI8w [2021.12.17]

Labas rytas, Lietuva I d. Kokius padarinius vaikų psichologinei būklei padarė karantinas? (Žinių portalas LRT.lt. Laida: „Labas rytas, Lietuva“)
https://bit.ly/3B8WiwY [2021.07.16]

Čia ir dabar. Psichologė: karantiną išgyvenančių paauglių nevadinkime prarastąja karta. (Žinių portalas LRT.lt. Pokalbių laida: „Čia ir dabar“)
https://bit.ly/3eiCJt5 [2021.04.05]

Kasdienybės kultūra. Kolektyvinė pasąmonė: ką tai reiškia? (Žinių portalas LRT.lt. Pokalbių laida: „Kasdienybės kultūra“)
https://bit.ly/3wQqv12 [2020.02.29]

Manasis Aš. Apie vidinę nejautrą. (Žinių portalas LRT.lt. Pokalbių laida: „Manasis Aš“)
https://bit.ly/3Q9ktPR [2019.05.12]

Pokalbis su psichoterapeute A. Adler: geri tėvai duoda vaikams šaknis ir sparnus. (Naujienų portalas bernardinai.lt)
https://bit.ly/3CSuuOo ; https://bit.ly/3B9bLNo [2019.06.02]

Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos