Vaiko raidos ir psichoedukacinių tyrimų centras

Centro tikslas – vykdyti vaiko raidos ir psichoedukacinius mokslinius tyrimus, prisidedančius prie Lietuvos švietimo politikos formavimo, psichologinės ir edukacinės pagalbos vaikui nacionalinės ir tarptautinės praktikos tobulinimo, o taip pat teikti vaiko psichologinio įvertinimo ir psichoedukacinių testų kūrimo ir adaptavimo paslaugas, vykdyti psichologijos trijų pakopų studijas ir psichologų, mokytojų bei kitų švietimo pagalbos specialistų mokymus.

Pagrindinės centro mokslinių tyrimų kryptys:

  •     individualūs ir grupiniai vaikų raidos skirtumai;
  •     mokymas(is) ir jo kontekstas;
  •     psichoedukacinio įvertinimo instrumentų kūrimas ir adaptavimas.

Centro nariai nuo 1997 m. sukaupė didžiulę šios srities patirtį įgyvendinę daugiau nei 10 tarptautinių ir nacionalinių mokslinių projektų, paskelbę virš 60 straipsnių akademinėje spaudoje, nuolat dalyvaudami šalies ir tarptautinėse konferencijose. Nariams vadovaujant apgintos keturios disertacijos, šiuo metu rengiamos dar keturios. Dauguma centro narių dalyvauja vykdant Edukacinės ir vaiko psichologijos magistrantūros studijų programą.

Centro nariai bendradarbiauja su pripažintais užsienio mokslininkais, testų leidėjais ir profesine bendruomene. Doc. dr. Gražina Gintilienė yra EFPA Įvertinimo tarybos narė, doc. dr. Dalia Nasvytienė vadovauja LPS Psichologinio įvertinimo ir testavimo komitetui.


Kontaktai:
Vilniaus universiteto, Filosofijos fakulteto, Psichologijos instituto Vaiko raidos ir psichordukacinių tyrimų centras
Universiteto g. 9, 01513 Vilnius, el. paštas:

Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos