mark 1577991 960 720VU Filosofijos fakulteto Ugdymo mokslų institutas vykdydamas projektą „Culturally Diverse Approaches to Learning Mathematics and Computational Thinking“ (No. NPHZ-2018/10063) finansuojamą NordPlus programos, rengia seminarus ir mokymus mokytojams, kuriuose suteikia jiems žinių, kaip integruoti skirtingus metodus mokantis matematinio ir informatinio mąstymo. 

2019 m. rugsėjo 5-8 d. Druskininkų „Dainavos“ mokymo centre vyks informatikos ir matematikos metodinės medžiagos rengimo dirbtuvės. Rugsėjo 6-7 d. Alytaus „Dzūkijos“ Druskininkų „Saulės“ pagrindinėse mokyklose vyks seminarai mokytojams „Integruotas informatinio mąstymo ugdymas“.

Su mokymų programa galite susipažinti čia.

Šio projekto tikslas – integruoti kai kurias informatikos ir matematikos pagrindinio ugdymo žinias, patobulinti e. mokymosi įrankį, leidžiantį skatinti novatorišką, interaktyvų ir įtraukiantį matematinio ir informatinio mąstymo mokymąsi sistemingai keičiantis patirtimi tarp Šiaurės ir Baltijos šalių partnerių, turinčių skirtingą kultūrinę patirtį.

Šiuo projektu siekiama geriau suprasti kultūrinę mokymo metodų įvairovę ir šias žinias panaudoti kuriant lanksčius daugiakultūrinius matematikos ir informatikos mokymo metodus, naudojant naujausias technologijas. Tai pasitarnautų ne tik švietimo prieinamumo didinimui žmonėms iš įvairių socialinių sluoksnių, bet ir imigrantų integracijai Šiaurės ir Baltijos šalyse.

Nordplus projektą Vilniaus universitetas vykdo drauge su trijų šalių universitetais: Turkų (Suomija), Bergeno (Norvegija) ir KTH – Karališkuoju technologijų institutu (Švedija).

Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos