Apie

Greta Kaluzeviciute foto copy copy copy copyDocentė dr.

Greta Kaluževičiūtė-Moreton baigė filosofijos ir literatūros bakalauro studijas ir psichoanalitinių studijų magistrantūros studijas Esekso universitete (University of Essex), Jungtinėje Karalystėje. 2017 m. įgijo CHASE (Consortium for the Humanities and the Arts South-East England) finansavimą doktorantūros projektui, o 2021 m. apsigynė psichoanalitinių studijų doktorantūros disertaciją apie atvejo analizės metodą šiuolaikiniuose psichoanalizės ir psichoterapijos tyrimuose. Nuo 2021 m. vasario iki 2022 m. balandžio mėn., dr. Greta Kaluževičiūtė-Moreton atliko podoktorantūros stažuotę Kembridžo universitete (University of Cambridge), psichiatrijos departamente. Jos projektas siekė suprasti kaip mokyklos psichosocialinė aplinka gali tapti reikšminga psichologine intervencija, siekiant pagerinti jaunų žmonių psichologinę sveikatą ir sumažinti daugėjančius emocinių sutrikimų ir nerimo atvejus jaunų žmonių, gyvenančių Jungtinėje Karalystėje, tarpe. Doktorantūros metu, dr. Greta Kaluževičiūtė-Moreton taip pat dirbo dėstymo asistente ir vyresniąja mokslininke įvairiuose moksliniuose projektuose (atvejo analizės archyvavimas Single Case Archive portale bei etinių procesų studija kokybiniuose klinikinės psichologijos tyrimuose). Dr. Greta Kaluževičiūtė-Moreton taip pat atliko klinikinę psichodinaminės psichoterapijos praktiką NHS (National Health Service) Jungtinėje Karalystėje ir šiuo metu apmoko psichologijos, psichoterapijos bei slaugos praktikantus Derbio universitete (University of Derby). Nuo 2021 m. rugsėjo mėn. dr. Greta Kaluževičiūtė-Moreton prisijungė prie VU Psichologijos instituto. Šiuo metu dalyvauja Klinikinės psichologijos katedros ir Vaiko raidos ir psichoedukacinių tyrimų centro projektuose ir veiklose.

Nuo 2022 m. rugsėjo mėn. dr. Greta Kaluževičiūtė-Moreton įgijo docento mokslinį laipsnį ir tapo garbės dėstytoja Esekso universitete. 2023m. sausio mėn. tapo docente Bostono podiplominėje psichoanalizės mokykloje (Boston Graduate School of Psychoanalysis) ir vyriausiąja mokslo darbuotoja VU PI psichoterapijos supervizijų efektyvumo tyrime.

Dr. Kaluževičiūtė-Moreton aktyviai publikuoja mokslinius straipsnius savo tyrinėjamose srityse tarptautiniuose moksliniuose žurnaluose, apie jos mokslinius projektus galite plačiau pasiskaityti čia.

Mokslinių tyrinėjimų sritys: psichoterapija ir jos efektyvumas; atvejo analizės metodas; kokybiniai psichologijos tyrimai; socialinės žiniasklaidos įtaka psichikos sveikatai; empatija; diagnozės procesas; psichologijos epistemologija; psichologinių paradigmų (dez)integracija; jaunų žmonių psichologinė sveikata. 

Dėstomi dalykai: Kokybiniai tyrimų metodai, Asmenybė ir jos tapsmas, Bendravimo psichologija, Kūrybos psichologija (lietuvių ir anglų kalbomis).

ORCID iD copy copy ORCID ResearchGate icon ResearchGate Google Scholar logo Google Scholar

 Adresas: Universiteto 9-202, 01513 Vilnius.

Telefonas +370 266 7615,  +370 5 2667605, +370 609 76642

El. paštas: 

Priėmimo laikas

Publikacijos

Publikacijos su VU prieskyra

Lietuvos akademinėje elektroninėje bibliotekoje (eLABa) registruotos visos publikacijos


Svarbiausios mokslinės publikacijos (nuo 2016)

Kaluževičiūtė-Moreton, G., Skruibis, P., Vaštakė, M., Grigutytė, M. (2023). Comparison of Psychotherapeutic Supervision Paradigms: A Literature Review (Psichoterapinės supervizijos paradigmų palyginimas: literatūros apžvalga). Psichologija, 68, 114-131. https://doi.org/10.15388/Psichol.2023.62

Ratcliffe, K., & Kaluževičiūtė-Moreton, G. (2023). Telesupervision in counselling and psychotherapy: a systematic review of the literature. British Journal of Guidance & Counselling. https://doi.org/10.1080/03069885.2023.2264480

Kaluževičiūtė-Moreton, G. (2023). “What Is Actually Being Measured?”: Causality and Underlying Scientific Thinking Process in the Assessment of Depression. Philosophy, Psychiatry, & Psychology 30(3), 255-258. https://doi.org/10.1353/ppp.2023.a908277.

Gažiūtė, I., Kaluževičiūtė-Moreton, G., Klimaitė, V. (2023). The Experience of Disclosure and Concealment of One’s Mental Disorder (Kalbėjimo ir nutylėjimo apie savo psichikos sveikatos sutrikimą patyrimas). Psichologija, 68, 71-92. https://doi.org/10.15388/Psichol.2023.60

Kaluževičiūtė, G., & Moreton, J. (2023). From Clinical Encounter to Knowledge Claims: Epistemological Guidelines for Case Studies in Psychotherapy. Philosophy, Psychiatry, & Psychology 30(1), 79-98. https://doi.org/10.1353/ppp.2023.0015

Kaluževičiūtė, G. (2022). Learning from past practices: an overview of criticisms for psychoanalytic case studies. The Scandinavian Psychoanalytic Review. https://doi.org/10.1080/01062301.2022.2137313

Kaluževičiūtė, G., Jackson, J., Moreton, J. (2022). Online representations of anxiety amongst adolescent users on Reddit: a qualitative Internet-mediated study protocol. Journal of Concurrent Disorders. https://doi.org/10.54127/DJMS5818

Rushforth, A., Kotera, Y. & Kaluževičiūtė, G. (2022) Theory Paper: Suggesting Compassion-Based Approaches for Treating Complex Post-traumatic Stress Disorder. International Journal of Mental Health Addiction. https://doi.org/10.1007/s11469-022-00856-4

Lu, K., Kaluževičiūtė, G., Sharp, W. (2022). Things Can Only Get Stranger: Theoretical and Clinical Reflections on Netflix’s Stranger Things. Journal of Popular Culture. https://doi.org/10.1111/jpcu.13143

Jessiman, P., Kidger, J., Spencer, L., Geijer-Simpson, E., Kaluževičiūtė, G., Burn. A., Leonard, N., Limmer, M. (2022). School culture and student mental health; A qualitative study in UK secondary schools. BMC Public Health, 22, 619. https://doi.org/10.1186/s12889-022-13034-x

Meganck, R., Krivzov, J., Notaerts, L., Willemsen, J., Kaluževičiūtė, G., Dewaele, A., & Desmet, M. (2022). The Single Case Archive: Review of a Multitheoretical Online Database of Published Peer-Reviewed Single-Case Studies. Psychotherapy. http://dx.doi.org/10.1037/pst0000431

Kaluževičiūtė, G., Jessiman, T., Burn, A., Ford, T., Kidger, J., Leonard, N., Limmer, M., Spencer, L. (2022). Studying Mental Health in Schools: A Participatory Action Research (PAR) Approach in Public Mental Health. Journal of Concurrent Disorders. https://concurrentdisorders.ca/download/4335/

Kotera, Y., Kaluževičiūtė, G., Garip, G., McEwan, K., & Chamberlain, K.J. (2021). Health benefits of ikigai: A review of literature. In Y. Kotera & D. Fido (Eds.), Ikigai: Towards a psychological understanding of a life worth living. Concurrent Disorders Society Publishing.

Kotera, Y., Bennett-Viliardos, L., Phillips, C.F.F., Lloyd, C. & Kaluževičiūtė, G. (2021). A review of mental health in healthcare students: Strategies and suggestions. In M. Zangeneh (Ed.), Mental health of university/college students. Concurrent Disorders Society Publishing.

Kotera, Y., Kaluževičiūtė, G., Bennett-Viliardos, L. (2021). Qualitative Investigation into Pre- and Post-natal Experience of Parents of Triplets. Journal of Child and Family Studies. https://doi.org/10.1007/s10826-021-02200-1

Kaluževičiūtė, G., Jessiman, T., Burn, A., Ford, T., Geijer-Simpson, E., Kidger, J., Limmer, M., Ramsay, S. E., Spencer, L. (2021). Participatory action research (PAR) on school culture and student mental health: a study protocol. International Journal of Qualitative Methods, 20, 1-13. https://doi.org/10.1177/16094069211047753

Kotera, Y., Kaluževičiūtė, G., Lloyd, C. M., Edwards, A., Ozaki, A. (2021). Qualitative Investigation into Therapists’ Experiences of Online Therapy and Implications for Working Clients. International Journal of Environmental Research and Public Health, 18, 10295. https://doi.org/10.3390/ijerph181910295

Kotera, Y., Chircop, J., Hutchinson, L., Rhodes, C., Green, P., Maxwell-Jones, R., Kaluževičiūtė, G., Garip, G. (2021). Loneliness in Online Students with Disabilities: Qualitative Appraisal for Experience, Understanding and Solutions. Journal of Education Technology in Higher Education, 18(64). https://doi.org/10.1186/s41239-021-00301-x

Kaluževičiūtė, G. & Lloyd, C.E.M. (2021). A Qualitative Exploration of CBT and Psychodynamic Therapists’ Views, Experiences and Perceptions of Integrating Different Therapeutic Modalities into their Private Practice with Adult Clients: Study Protocol. Journal of Concurrent Disorders. https://concurrentdisorders.ca/download/2997/

Knowles, E., Kotera, Y., & Kaluževičiūtė, G. (2021). The Psychosocial Impact of Instagram on Female Body Image: Literature Review and Proposal. Journal of Concurrent Disorders. https://concurrentdisorders.ca/download/2979/

Kaluževičiūtė, G. (2021). Appraising Psychotherapy Case Studies in Practice–Based Evidence: Introducing Case Study Evaluation–tool (CaSE) for Systematic Case Studies. Psychology: Research and Review/Psicologia: Reflexão e Crítica, 34, 9. https://doi.org/10.1186/s41155-021-00175-y

Kaluževičiūtė, G. (2021). Letter to the Editor: Response about Scientific Thinking Styles. International Journal of Psychoanalysis, 102(1), 191-193. https://doi.org/10.1080/00207578.2021.1880715

Kotera, Y., Dosedlova, J., Andrzejewski, D., Kaluževičiūtė, G., Sakai, M. (2021). From Stress to Psychopathology: Relationship with Self-Reassurance and Self-Criticism in Czech University Students. International Journal of Mental Health and Addiction. https://doi.org/10.1007/s11469-021-00516-z

Kotera, Y., Cockerill, V., Chircop, J., Kaluževičiūtė, G., Dyson, S. (2021). Predicting Self-Compassion in UK Nursing Students: Relationships with Resilience, Engagement, Motivation, and Wellbeing. Nurse Education in Practice, 51, 102989, ISSN 1471-5953. https://doi.org/10.1016/j.nepr.2021.102989

Kaluževičiūtė, G., & Willemsen, J. (2020). Scientific thinking styles: The different ways of thinking in psychoanalytic case studies. The International Journal of Psychoanalysis, 101(5),900-922. https://doi.org/10.1080/00207578.2020.1796491

Kaluževičiūtė, G. (2020). Social Media and its Impact on Therapeutic Relationships. British Journal of Psychotherapy, 36(2), 303-320.https://doi.org/10.1111/bjp.12545

Kaluževičiūtė, G. (2020). The role of empathy in psychoanalytic psychotherapy: A historical exploration. Cogent Psychology, 7(1), 1748792.https://doi.org/10.1080/23311908.2020.1748792

Tyrimai

Projektinė veikla

Nacionaliniai projektai

Psichoterapijos supervizijų efektyvumo ir santykių supervizijos procese dinamikos tyrimas (Lietuvos mokslo tarybos finansuojamas projektas, S-MIP-23-13),Vilniaus universitetas, Psichologijos institutas. Projekto vykdytojai: doc. dr. Neringa Grigutytė (projekto vadovė), Paulius Skruibis, doc. dr. Greta Kaluževičiūtė, dr. Marija Vaštakė.
Vykdymo laikotarpis: 2023-2026.

Atvejų analizės vaidmuo šiuolaikinėje psichoterapijoje (dr. Greta Kaluževičiūtė tyrimus atlieka kartu su prof. Jochem Willemsen iš Université catholique de Louvain, Belgijos, jai taip pat talkina VU klinikinės psichologijos magistrantūros studentė Greta Guogaitė).
Vykdymo laikotarpis: 2022.

Užsakomieji tyrimai

Užsakomieji tyrimai (nuo 2016 m.):

Jaunų žmonių socialinio nerimo perteikimas virtualiame portale Reddit.
Dr. G. Kaluževičiūtė tyrimus atlieka kartu su Jessica Jackson iš University of Derby, ir dr. Joshua Moreton, iš University of Essex, Jungtinės Karalystės. 2022.

Psichoterapinių paradigmų integracija: kokybinis tyrimas apie kognityvinę elgesio ir psichodinaminę psichoterapiją praktikuojančių psichologų nuomones.
Dr. G. Kaluževičiūtė tyrimus atlieka kartu su dr. Chris Lloyd iš University of Derby, Jungtinės Karalystės, jai taip pat talkina mokslinę praktiką atliekančios VU psichologijos bakalauro studentės Ieva Umantienė ir Agnė Ingrida Blyžytė. 2022.

Mokyklos kultūros poveikis vaikų psichologinei sveikatai.
Dr. G. Kaluževičiūtė šiame projekte atstovauja University of Cambridge, projekte taip pat dalyvauja mokslininkai iš University of Bristol, Newcastle ir Lancaster. 2021-2022.

Etinių procesų studija kokybiniuose klinikinės psichologijos tyrimuose.
Dr. G. Kaluževičiūtė atliko vyresniosios mokslininkės vaidmenį moksliniame projekte Esekso universitete. 2019-2021.

Single Case Archive: atvejų analizės archyvavimas pirmame psichologijos archyve.
Dr. G. Kaluževičiūtė atlikto tyrimų asistentės stažuotę Esekso universitete. 2016-2017.

Kita akademinė veikla

Mokslo renginiai

Konferencijų organizavimas

The Unconscious and Everyday Life.
Podiplominių studentų konferencija 2019 m., Esekso universitetas, psichosocialinių ir psichoanalitinių studijų departamentas (organizuota su dr. Kevin Lu).
2019.

The Unconscious and Everyday Life Postgraduate.
Konferencija 2020 m., Esekso universitetas, psichosocialinių ir psichoanalitinių studijų departamentas (organizuota su prof. Matt ffytche).
2020.

The Unconscious and the University.
Bakalauro studentų konferencija (organizuota su dr. Chris Nicholson).
2020.

The Unconscious and Everyday Life at a Time of a Pandemic.
Virtuali konferencija.
2020.


Pranešimai mokslinėse konferencijose (nuo 2016 m.)

Poster presentation: Participatory action research (PAR) on school culture and student mental health (Online).
Pranešimas kartu su Jessiman T., Kidger J., Limmer M., Burn A., Ford T., Spencer L., Geijer-Simpson E. Faculty of Child and Adolescent Psychiatry Annual Conference 2021.
2021 09.

Generating knowledge from case studies: presentation of the Case Study Evaluation-tool (CaSE) and a worked example (Online).
Pranešimas kartu su Willemsen J. Part of the panel “Synthezing qualitative research”. Society for Psychotherapy Research (SPR) 52nd International Meeting ‘From Unravelling to Stitching: Tailoring Psychotherapy in the Face of Change’. 
2021 06.

The Efficacy of Single Case Studies.
Research and Dissemination group at The Consortium of Therapeutic Communities.
(Jungtinė Karalystė). 2021 04.

Psychoanalytic Case Studies and Evidence-Based Practice: Lessons to be Learned by Both Sides.
The Unconscious and Everyday Life Conference. University of Essex, Department of Psychosocial and Psychoanalytic Studies.
(Jungtinė Karalystė). 2020 11.

Exploring the complexities of gaining ethical approval for qualitative psychotherapy and counselling research projects.
Pranešimas kartu su Kegerreis S. 8th Qualitative Research on Mental Health (QRMH) Conference.
Valetta (Malta). 2020 09.

Generating knowledge from case studies: presentation of the Case Study Evaluation-tool (CaSE) and a worked example.
Pranešimas kartu su Willemsen J. Part of the panel “Synthezing qualitative research”. Society for Psychotherapy Research (SPR) 51st International Meeting ‘Personalizing Psychotherapy to its Participants and Moments’.
University of Massachusetts, Amherst (JAV). 2020 06. (konferencija perkelta dėl COVID)

COVID-19 and the Rise of Digital Communications: Implications for Clinical Practice.
The Unconscious and Everyday Life at a Time of a Pandemic Virtual Conference.
University of Essex (Jungtinė Karalystė). 2020 05.

Exploring the complexities of gaining ethical approval for qualitative psychotherapy and counselling research projects.
Pranešimas kartu su Kegerreis S. BACP 26th Annual Research Conference ‘Keeping clients at the centre of research and policy’.
Bristol, co-hosted by the University of the West of England (Jungtinė Karalystė). 2020 05. (konferencija perkelta dėl COVID)
https://bit.ly/3ZVFpAb

“You're Wrong, I’m Wrong, We’re All Wrong”: The (Un)conscious Bias in Clinical Research.
The Unconscious and Everyday Life Conference.
University of Essex, Department of Psychosocial and Psychoanalytic Studies (Jungtinė Karalystė). 2019 05.

Scientific management in modern psychotherapy: single case studies and the science of the individual.
Association for the Psychoanalysis of Culture & Society (APCS) Conference.
Rutgers University, New Jersey (JAV). 2018 10.

“A case is never given”: constructivism in clinical case studies and the philosophical debate of understanding (Verstehen) and explanation (Erklären).
Uniting Two Perspectives on Mental Illness
: Philosophy and Linguistics.
University of Essex (Jungtinė Karalystė). 2018 09.

“A case is never given”: constructivism in clinical case studies and the philosophical debate of understanding (Verstehen) and explanation (Erklären).
Psychoanalysis, Culture and Society Postgraduate Conference.
Middlesex University (Jungtinė Karalystė). 2018 06.

“A case is never given”: constructivism in clinical case studies and the philosophical debate of understanding (Verstehen) and explanation (Erklären).
Psychosocial and Psychoanalytic Research Student Conference: Interdisciplinary Interventions in Depth Psychology.
University of Essex (Jungtinė Karalystė). 2018 05.

Objectivity in psychotherapy: the problems of the “detached” and the “engaged” therapist.
Centre for Psychoanalytic Studies Postgraduate Conference.

University of Essex (Jungtinė Karalystė). 2017 05.

Akademinės išvykos

Mokslinės stažuotės

2021 03-2022 02: Podoktorantūros stažuotė. Kembridžo universitetas, Psichiatrijos departamentas, projektas „School culture and student mental health: a participatory action research (PAR) study“. Projekto finansavimas: NIHR School for Public Health Research.

Dėstymo vizitai

2022 m. Kovo 29 d. Overview of school culture and mental health project: contributions and dissemination. University of Cambridge, Department of Psychiatry, School of Clinical Medicine.

2022 m. Vasario 1 d. “Research on the couch”: developing and appraising case studies in clinical practice. Workshop to psychoanalytic trainees. Carl Jung Institute, Zurich, Switzerland.

2022 m. Sausio 17 d. ‘Things Can Only Get Stranger'’ Nostalgia, Loss and Mourning in Stranger Things.. Department of Psychosocial and Psychoanalytic Studies, University of Essex, UK.

2021 m. Gegužės 24 d. The Efficacy of Single Case Studies in Clinical Research. School of Clinical Medicine, Department of Psychiatry, University of Cambridge, UK.

2021 m. Balandžio 21 d. The Case Study Method in Psychotherapy. School of Interwoven Arts and Sciences, Krea University, India.

2020 m. Liepos 15 d. Nostalgia, Loss and Mourning in Stranger Things. Lecture presentation (undergraduate). Department of Psychology, Northeastern University, Boston, MA, USA.

Narystė

Profesinėse asociacijose

Society for Psychotherapy Research (Europa) narė.

Higher Education Academy (Jungtinė Karalystė) narė (Associate Fellow).

The Single Case Archive mokslininkė-partnerė. 

Redakcinėse mokslinių žurnalų kolegijose

Asocijuota redaktorė psichologijos žurnale Journal of Concurrent Disorders.

Recenzentė British Journal of Psychotherapy.

Mokslo populiarinimo veikla

Interviu

Pandemijos akivaizdoje išryškėjusios baimės: ką jos signalizuoja ir kada vertėtų sunerimti? (Žinių portalas DELFI.lt).
https://bit.ly/3ZYpaCg [2021.12.21]

Dvigubas pandemijos smūgis europiečiams – šie sveikatos sutrikimai specialistams kelia didelį nerimą (Žinių portalas DELFI.lt).
https://bit.ly/3WBhIdj [2021.10.30]


Kita

Straipsnis: “The financial pressure is real – but please don’t penalise vulnerable graduate teachers” (bendraautorės O. Arigho-Stiles, A. Neag). WONKHE.
https://bit.ly/3XUG9nr [2020.05.08]

Atvejų analizės įvertinimas: transgender and transsexual case studies. The Single Case Archive.
https://bit.ly/3XvTVNr [2016.06.09]

Knygos apžvalga: “Case Studies and the Dissemination of Knowledge” (Eds. J. Damousi, B. Lang, K. Sutton). The Single Case Archive.
https://bit.ly/3ZUwgaS [2016.04.11]

Reikšmingiausi pasiekimai

Nacionaliniai ir tarptautiniai apdovanojimai

2021 m. įgytas NIHR School for Public Health Research finansavimas podoktorantūros stažuotei Kembridžo universitete (Jungtinė Karalystė), finansavimo nr.: RG88936.             

2020 m. įgyta CHASE AHRC vyresniosios mokslininkės stipendija Esekso universitete (Jungtinė Karalystė).

2019 m. įgyta Kegerreis Fund stipendija mokslininkės pozicijai Esekso universitete (Jungtinė Karalystė).

2019 m. įgytas CHASE AHRC tyrimų vizito finansavimas Ghent universitete (Belgija).

2018 m. skirtas Associate Fellow (AFHEA) of the Higher Education Academy statusas (Jungtinė Karalystė).

2018 m. įgytas CHASE AHRC klinikinės praktikos finansavimas Essex NHS Foundation Trust (Jungtinė Karalystė).

2017 m. The International Honor Society for Philosophers pripažino kaip geriausią straipsnio autorę.

2017 m. įgytas CHASE AHRC doktorantūros finansavimas, finansavimo nr.: AH/L50 3861/1.

Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos