Vilija Targamadzė

Pradinis

prof. Targamadzehabil. dr. profesorė

 Adresas: Universiteto 9/1, 01513 Vilnius, 410 kab.

 Telefonas: +370 5 2 667 625

 El. paštas:

 

Budėjimo laikas katedroje:


Ketvirtadieniais 15:00 - 16:00 (411 kab.). Vizitą suderinti iš anksto elektroniniu paštu.

 

Mokslinių tyrinėjimų sritys:


 Švietimo vadyba, socialinė atskirtis, didaktika

 

Dėstomi dalykai:


Švietimo administravimas; Projektinės veiklos modeliavimas; Švietimo organizacijų kultūra; Ugdymo procesas, kokybė, vertinimas; Pedagoginė sistema ir jos projektavimas; Ugdymas XXI amžiuje: retrospektyva ir perspektyvos.

 

Publikacijos

  • Targamadzė, V. (2016). Geros mokyklos koncepcija: sampratos naratyvas. Tiltai. T. 74, Nr. 2, 53-61.
  • Targamadzė, V. (2016). Gera bendrojo ugdymo mokykla: mimikrija ar metamorfozė. Socialinis ugdymas. T. 42, Nr. 1, 6-16. 
  • Targamadzė, V. (2016). The new generation at the crossroad of cultures: socialization aspect. Multicultural studies. T. 1, Nr. 1, 65-76.
  • Targamadzė, V., Kriaučiūnienė, R. (2016). Content and language integrated learning: Lithuanian teachers' viewpoints. International journal of multilingual education. No. 8, 42-59.
  • Targamadzė V., Minkutė- Henrickson R. (2015). Cognizable or Yet Not Discovered Generation Z: Viewpoint of Comprehensive School Teachers (Case of Lithuania). Multilingual education. Vol. 5, 67-77.
  • Targamadzė, V. Talkovskytė, J. (2015). Vilniaus miesto socialinės paramos centro socialinio darbuotojo, dirbančio su socialinės rizikos šeimomis, veiklos tobulinimo galimybės. Socialinio darbo tyrimai ir aktualijos: tęstinis mokslo straipsnių leidinys. T. 3, 10-28.
  • Targamadzė, V., Gudelytė, A. (2015). Skurdo spąstų įveikos galimybės: Vilniaus miesto piniginės socialinės paramos gavėjų atvejis. Socialinio darbo tyrimai ir aktualijos: tęstinis mokslo straipsnių leidinys. T. 3, 232-248.
  • Targamadzė, V., Girdzijauskienė, S. ir kt. (2015). Kn. Naujoji (Z) karta - prarastoji ar dar neatrastoji?: naujosios (Z) kartos vaiko mokymosi procesų esminių aspektų identifikavimas. (pp.7-26). Šiauliai: Titnagas.
  • Grincevičienė, V., Szerlag, A., Dziubacka, K., Targamadzė, V. (2015). Įtraukysis ugdymas: mokinių tėvų rūpesčiai ir lūkesčiai. Santalka: Filologija, Edukologija. T. 23. Nr. 1, 73-80
  • Gudauskas, R., Kaklauskas, A., Jokubauskienė S., Targamadzė, V., Budrytė, L., Cerkauskas, J., Kuzminskė, A. (2015). Advisory, Negotiation and Intelligent Decision Support System for Leadership Analysis. International journal of computers communications & control. T. 10. Nr. 5, 667-677.

Lietuvos akademinė virtuali biblioteka eLABa (1998-2014)

Tyrimai ir kita veikla

Dalyvavimas tyrimuose

Tyrimo pavadinimas Metai Veikla
„Projektinio ir probleminio mokymo(-si) taikymo edukologijos studijų baigiamuosiuose darbuose tyrimas“ (VU, LMT) 2011-2012 Vadovė
„Aukštųjų mokyklų veiklos išorinio vertinimo sistemos stiprinimas“ (SKVC) 2010 Grupės narė

Projektinė ir ekspertinė veikla

  Metai Veikla
Multikonferencija „Politika ir informacinės sistemos, technologijos ir pritaikomumas“ (PISTA 2012) 2012 Programos komiteto narė
9-oji tarptautinė konferencija „Politika ir informacinės sistemos, technologijos ir pritaikomumas“ (SKVC) 2010 Programos komiteto narė
Tarptautinė mokslinė konferencija „Švietimo politikos tranformacijos: nacionalinis, transnacionalinis ir supranacionalinis diskursas“ 2010 Narė

Kvalifikacijos tobulinimo kursai ir stažuotės


Kita veikla


Studentams

 

Save

Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos