Apie

Vilniaus universiteto Filosofijos fakulteto Ugdymo mokslų instituto asistentė.


Dr. Goda Stonkuvienė – Vilniaus universiteto Filosofijos fakulteto Ugdymo mokslų instituto asistentė; Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos Vaikystės fenomenų studijų ir tyrimų grupės narė; mokytoja metodininkė; ikimokyklinio ugdymo įstaigos pavaduotoja ugdymui; nacionalinių ir tarptautinių švietimo projektų vadovė bei vykdytoja.

Mokslinių tyrinėjimų sritys: Ikimokyklinio ugdymo turinio ir proceso tobulinimas; vaiko, kaip besimokančiojo, pažinimas; vaikų mokymosi mokytis gebėjimo ugdymas(is); pedagogų kompetencijų tobulinimas.

Dėstomi dalykai: Ikimokyklinė pedagogika ir ugdymo programų rengimas 1: Ugdymo modeliai.

ORCID iD copy copy ORCID


Adresas: 
Universiteto g. 9, 01513 Vilnius.

El. paštas: 

Priėmimo laikas: Iš anksto susitarus el. paštu

Publikacijos

Visos publikacijos


Svarbiausios mokslinės publikacijos (nuo 2016)

Stonkuvienė, G. (2016). Ikimokyklinio amžiaus vaikų mokėjimo mokytis ugdymo(si) reikšmingumas mokymosi visą gyvenimą kontekste. Jaunųjų mokslininkų darbai, 1(45), 41–49.

Stonkuvienė, G. (2017). The Particularities of (Self-)Education of ‘Learning to Learn’ in a Preschool Institution: the Context of Pedagogues’ Experience. CBU International Conference Book, 5, 827–832. Prieiga per internetą: http://ojs.journals.cz/index.php/CBUIC/article/view/1033/pdf.

Stonkuvienė, G., Pozdniakova, R. (2017) Vaikų mokymasis pažinti gamtos reiškinius žiemą: projektinė veikla ikimokyklinėje įstaigoje. Gamtamokslinis ugdymas bendrojo ugdymo mokykloje-2017, 65–75.

Stonkuvienė, G. (2018). Mokėjimo mokytis samprata ir kontekstas ikimokyklinių įstaigų ugdymo programose (Curriculum). Pedagogika, 31(3), 110–128.

Tyrimai

Projektinė veikla

Nacionaliniai projektai

Tyrimo pažangi pedagoginė praktika ir pedagoginės inovacijos Lietuvos vaikų darželiuose atlikimas (paslaugos ataskaita). Švietimo aprūpinimo centras, ugdymo plėtotės centras. (Monkevičienė, O., Autukevičienė, B., Kaminskienė, L., Rutkienė, A., Tandzegolskienė, I., Skerytė-Kazlauskienė, M,, Monkevičius, J,, Stonkuvienė, G., Vildžiūnienė, E.).
Vykdymo laikotarpis: 2018.

STEAM idėjų plėtojimas integruojant inovatyvią „Lego education“ metodiką ikimokyklinio ugdymo įstaigose. Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšomis finansuotas projektas, Nr. 09.2.1-ESFA-K-728-02-0082.
Ekspertė. Vykdymo laikotarpis: 2019-2021.

KITA AKADEMINĖ VEIKLA

Mokslo renginiai

Pranešimai mokslinėse konferencijose (nuo 2016)

Pedagogo vaidmenų kaita ir raiška ugdant vaikų mokėjimą mokytis ikimokyklinėje įstaigoje.
Tarptautinė XII tęstinė mokslinė-praktinė konferencija „Mokytojų rengimas XXI amžiuje: pokyčiai ir perspektyvos“.
Šiaulių universitetas, Šiauliai (Lietuva). 2017 11 24.

Vaikų mokėjimo mokytis sampratos kontekstas ikimokyklinio ugdymo turinyje.
Tęstinė 7-oji mokslinė praktinė konferencija „Pasaulis vaikui: ugdymo realijos ir perspektyvos“.
Lietuvos edukologijos universitetas, Vilnius (Lietuva). 2018 04 19.

Psychological Aspects of Developing Children’s Learning to Learn in a Preschool Group.
2nd International Scientific Conference of IZI and FESW „Pedagogy: Theory and Practice“.
Liepajas University, Liepaja (Latvija). 2020 04 02.

Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos