Apie
Vilniaus universiteto Filosofijos fakulteto Ugdymo mokslų instituto asistentė.
Dr. Goda Stonkuvienė – Vilniaus universiteto Filosofijos fakulteto Ugdymo mokslų instituto asistentė; Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos Vaikystės fenomenų studijų ir tyrimų grupės narė; mokytoja metodininkė; ikimokyklinio ugdymo įstaigos pavaduotoja ugdymui; nacionalinių ir tarptautinių švietimo projektų vadovė bei vykdytoja.
Mokslinių tyrinėjimų sritys: Ikimokyklinio ugdymo turinio ir proceso tobulinimas; vaiko, kaip besimokančiojo, pažinimas; vaikų mokymosi mokytis gebėjimo ugdymas(is); pedagogų kompetencijų tobulinimas.
Dėstomi dalykai: Ikimokyklinė pedagogika ir ugdymo programų rengimas 1: Ugdymo modeliai.
![]() |
ORCID |
Adresas: Universiteto g. 9, 01513 Vilnius.
Publikacijos
Svarbiausios mokslinės publikacijos (nuo 2016)
Stonkuvienė, G. (2016). Ikimokyklinio amžiaus vaikų mokėjimo mokytis ugdymo(si) reikšmingumas mokymosi visą gyvenimą kontekste. Jaunųjų mokslininkų darbai, 1(45), 41–49.
Stonkuvienė, G. (2017). The Particularities of (Self-)Education of ‘Learning to Learn’ in a Preschool Institution: the Context of Pedagogues’ Experience. CBU International Conference Book, 5, 827–832. Prieiga per internetą: http://ojs.journals.cz/index.php/CBUIC/article/view/1033/pdf.
Stonkuvienė, G., Pozdniakova, R. (2017) Vaikų mokymasis pažinti gamtos reiškinius žiemą: projektinė veikla ikimokyklinėje įstaigoje. Gamtamokslinis ugdymas bendrojo ugdymo mokykloje-2017, 65–75.
Stonkuvienė, G. (2018). Mokėjimo mokytis samprata ir kontekstas ikimokyklinių įstaigų ugdymo programose (Curriculum). Pedagogika, 31(3), 110–128.