Apie

Doktorantė

Indrė Lebedytė-Mečionienė yra įgijusi chemijos bakalauro ir edukologijos magistro laipsnius Vilniaus universitete. Ji dalyvavo programoje „Renkuosi mokyti!“ ir dirbo gimnazijos mokytoja, taip pat buvo projekto „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ koordinatorė. Nuo 2023 metų spalio Indrė yra Vilniaus universiteto edukologijos mokslo krypties doktorantė ir chemijos mokytoja.

Mokslinių tyrinėjimų sritys: Pradedančiųjų mokytojų patirtys, kritinė pedagogika, „realybės šokas“, pradžios fenomenas, naratyviniai tyrimai, gyvenimo istorijos tyrimai.

 

ORCID iD copy copy ORCID

 

Adresas: Universiteto 9, 01513 Vilnius

El. paštas:

Priėmimo laikas: Iš anksto susitarus el. paštu

Publikacijos

Publikacijos su VU prieskyra

Visos publikacijos 

Svarbiausios mokslinės publikacijos (nuo 2016)

Lebedytė-Mečionienė, I. (2023). Klastotės pradedančiųjų mokytojų akimis. Pedagogika, 151(3), 90-104.
https://doi.org/10.15823/p.2023.151.5

Lebedytė-Mečionienė, I. (2022) “Pradedančiųjų mokytojų susidūrimas su ugdymo realybe: programos „Renkuosi mokyti!“ atvejis”, Acta Paedagogica Vilnensia, 49, pp. 56–68. https://doi.org/10.15388/ActPaed.2022.49.4

Tyrimai

Projektinė veikla

Tarptautiniai projektai

Chemijos didaktika: efektyvesnio mokymo tyrimas 

KITA AKADEMINĖ VEIKLA

Mokslo renginiai

Pranešimai mokslinėse konferencijose (nuo 2016)

Why Is It Important for Everyone to Get to Know Beginning Teachers Better?
5th Doctoral Conference on Public Education and Public Pedagogy,
15 – 18 June 2025, Maynooth University, Ireland

The Experiences and Professional Identity Development of Novice Teachers in the Face of Educational Reality of the 21st Century, ECER (European Conference on Educational Research) 2024, Kipras

Akademinės išvykos

Mokslinės stažuotės

EERA Summer School 2024, Porto "Educational Research in Europe: decolonise, democratise and develop. Legacies and futurities”

Narystė

Lietuvos edukacinių tyrimų asociacijos narė 

Reikšmingiausi pasiekimai

 

Nacionaliniai ir tarptautiniai apdovanojimai

The Experiences and Professional Identity Development of Novice Teachers in the Face of Educational Reality of the 21st Century - ERC (Emerging Researchers Conference as part of ECER) geriausio stendinio pristatymo 2024 apdovanojimas