Nuo 2021 iki dabar: Vilniaus universiteto Filosofijos fakulteto Ugdymo mokslų instituto direktorė.
Nuo 2021 iki dabar: VU Filosofijos fakulteto Atitikties mokslinių tyrimų etikai komiteto narė.
Nuo 2021 iki dabar: VU Edukacinių iniciatyvų vertinimo komisijos narė.
Nuo 2022 iki dabar: Vilniaus universiteto Filosofijos fakulteto Ugdymo mokslų instituto docentė.
Mokslo renginiai
Konferencijų organizavimas
„Kodas – Jaunimas“.
Tarptautinė mokslinė-praktinė konferencija.
Mokslinio-organizacinio komiteto narė. 2018 11 15 Vilniaus universitetas, Vilnius.
„Education policy and culture: consistent and radical transformations“.
Tarptautinė mokslinė konferencija.
Organizacinio komiteto narė. 2016 10 21-22 Vilniaus universitetas (Ugdymo mokslų institutas), Vilnius.
Pranešimai mokslinėse konferencijose (nuo 2016)
"Like the Ocean we Rise": learner-education-non-human Relation in the Anthropocene (Online ; žodinis pranešimas).
Tarptautinė Europos edukologinių tyrimo asociacijos mokslinė konferencija „ Education and Society: expectations, prescriptions, reconciliations“,
Ženeva (Šveicarija). 2021 09 06-10.
Antropoceno vaikai ir humanistinė pedagogika: įmanoma? (žodinis pranešimas).
Lietuvos edukacinių tyrimų asociacijos (LETA) nacionalinė konferencija ,,Mokslinis pilietiškumas neapibrėžtame pasaulyje“.
2021 10 08-09.
The Anthropocene in Educational Discourse: from academic insights towards official documentation (Online ; pranešimas).
Pranešimas kartu su Duobliene L. Vaitiekaičiu J. Tarptautinė konferencija EDULEARN 2020.
(Ispanija). 2021 07 05-06.
Youth activism and education in the epoch of Anthropocene: formation of ecohumanism or learning to suvive? (Online ; žodinis pranešimas).
Tarptautinės tarpkultūrinio ugdymo asociacijos tarptautinė mokslinė konferencija „Intercultural Education in an Age of Information and Disinformation“.
Tel Avivas(Izraelis). 2021 06 27-30.
Antropoceno vaikų santykis su ugdymu: mokymasis išgyventi (plenarinis pranešimas).
IV-oji Lietuvos edukacinių tyrimų asociacijos (LETA) nacionalinė konferencija.
2020 10 09.
Apie kitus? Ir apie save! (žodinis pranešimas).
Tarpkultūrinio mokymosi savitumas tarptautinės savanorystės metu. Darbo su jaunimu forumas „Ateik. Išgirsk, Dalinkis“, organizuota Jaunimo Reikalų departamento prie SADM.
2020 09 17.
Ar užtenka mokantis veikti? Patirtinis mokymasis ir naujosios medijos (žodinis pranešimas).
Ateities studijos: naujosios technologijos ir paradigmos, organizuota VU Tech Hub.
2020 02 26.
Kas yra neformalusis ugdymas? (žodinis pranešimas).
Nacionalinė konferencija Kokybiškas švietimas visiems, organizuota Nacionalinio VNO švietimo tinklo.
2019 12 13.
Neformaliojo ugdymo organizavimas bibliotekoje: nuo bendruomenės telkimo iki mąstymo modeliavimo (žodinis pranešimas).
Nacionalinė bibliotekininkų konferencija Biržiškos skaitymai 2019.
Vilnius (Lietuva). 2019 12 02.
Between transformation and stagnation: liminality of intercultural learning in culturally diverse groups (žodinis pranešimas).
Tarptautinės tarpkultūrinio ugdymo asociacijos tarptautinė mokslinė konferencija Another Brick in the Wall: Rethinking Education,
Amsterdamas (Olandija). 2019 11 10-15.
About oneself and others: intercultural learning of young people during learning mobility (žodinis pranešimas).
Tarptautinė praktinė-mokslinė konferencija „Kodas – Jaunimas“,
Vilniaus universitetas, Vilnius (Lietuva). 2018 11 15.
Kultūrinio raštingumo apraiškos švietimo politikos dokumentuose: tyrimo rezultatai.
Lietuvos edukacinių tyrimų asociacijos (LETA) nacionalinė konferencija „Ugdymas ir švetimas žmogus gerovei”
Kaunas (Lietuva). 2018 11 12.
Significant artifacts in Lithuanian schools: perspectives teachers and pupils (žodinis pranešimas).
International conference Education policy and culture: consistent and radical transformations.
Department of Educational Sciences, Vilnius university, Vilnius (Lietuva). 2016 10 21-22.
“We came for the same purpose and left our cultures behind“: lived experiences of learning in culturally diverse groups (žodinis pranešimas).
Phenomenology of Practice in Practice. Tarptautinė tarpdisciplininė konferencija Conference of Phenomenological Research in Human Sciences.
Kolpingo kolegija, Kaunas (Lietuva). 2016 09 23-24.
“We are on the same boat, but I am from another culture”: Lived Experiences of Learning in Culturally Diverse Groups During Volunteering Abroad (žodinis pranešimas).
Tarptautinė mokslinė konferencija Mobilities, Transitions, Transformations - Intercultural Education at the Crossroads.
Eotvos Lorand Universitetas, Budapeštas (Vengrija). 2016 09 05-09.
Akademinės išvykos
Mokslinės stažuotės
2016 m. Erasmus stažuotė Veronos universitete, Italijoje (gegužė-rugpjūtis).
2017 m. Erasmus stažuotė Haifos universitete, Israelyje (vasaris-gegužė).
2021 m. Stažuotė Vakarų Sydnėjaus universitete.
2022 m. Mokslinė stažuotė Vakarų Sidnėjaus universitete, Australija (gegužės 14 – birželio 6).
2022 m. Mokslinė stažuotė Katanijos universitete, Italijoje (lapkričio 3 – gruodžio 2).
Narystė
Profesinėse asociacijose
Lietuvos edukacinių tyrimų asociacijos (LETA) narė.
nuo 2021 m. – Tarptautinio tyrėjų tinklo „Planetary wellbeing and human learning group“ (Institute for Interdisciplinary Research into the Anthropocene) narė. Australija, tinklo koordinatorė prof. dr. Margaret Somerville, Vakarų Australijos universitetas. Bendradarbiavimas su tinklo nariais įgyvendinant podoktorantūros stažuotės tyrimą ugdymo antropoceno epochoje srityje.
Jaunimo tarptautinio bendradarbiavimo agentūros mokymų vadovų neformaliojo ugdymo srityje tinklo narė.
2021-2027: Jaunimo tarptautinio bendradarbiavimo agentūros „Erasmus+ jaunimo srities“ narė.
2021-2027: „Europos solidarumo korpuso“ projektų atrankos komiteto narė.
Švietimo, mokslo ir sporto ministerija. Įgyvendinamo tarptautinio projekto „Erasmus+“ Teaching to Be Lietuvos mokyklose patariamosios komisijos narė.
Redakcinėse mokslinių žurnalų kolegijose
Mokslinio žurnalo Acta Paedagogica Vilnensia atsakingoji sekretorė.
Mokslo populiarinimo veikla
Interviu
Artėja mokslo metai, o situacija – švelniai tariant gluminanti: mokytojų trūkumas – žymiai didesnis, nei buvo prognozuota (Žinių portalas DELFI.lt).
https://bit.ly/3Jo1e3m [2022.07.29]
LRT Aktualijų studija. Kaip sumažinti mokytojų deficitą? (Žinių portalas LRT.lt. Pokalbių laida: „LRT Aktualijų studija“).
https://bit.ly/3BhfdWU [2022.07.22]
Mokymasis gamtoje ir iš gamtos (Žinių portalas LRT.lt. Pokalbių laida: „Vienkartinė planeta“).
https://bit.ly/3OlkEXA [2021.04.19]
Vienkartinė planeta. Jauni klimato aktyvistai ir mokykla (Žinių portalas LRT.lt. Pokalbių laida: „Vienkartinė planeta“).
https://bit.ly/3v1alBb [2020.11.23]
Pranešimai ir pasisakymai Lietuvos žiniasklaidoje
Kūrybingumo mokykla. Kaip pakeisti mokyklą? (Žinių portalas LRT.lt. Pokalbių laida: „Kūrybingumo mokykla“)
https://bit.ly/3I0Pg0f [2023.04.23]
Žmogus ir aplinka: vertybinio pokyčio iššūkiai ugdymui (Naujienų portalas BNS.lt).
https://bit.ly/3UyTaCr [2023.04.07]
Ugdymas antropoceno epochoje: ko galime išmokti iš jaunų klimato aktyvistų patirčių? (Naujienų portalas bernardinai.lt)
https://bit.ly/3FulX4P [2023.03.02]
Laukia nacionalinė katastrofa: skaičiuojama, kad trūks 4000 profesionalų (Naujienų portalas tv3.lt).
https://bit.ly/3zQiIlN [2022.08.01]
Dėl mokytojų trūkumo – aliarmas, tačiau statistika kol kas šlubuoja (Žinių portalo YouTube kanalas 15min.lt).
https://bit.ly/3oKYaF0 [2022.07.29]
Situacija dėl pedagogų trūkumo prastėja žymiai greičiau nei buvo prognozuota (Naujienų portalas Respublika.lt).
https://bit.ly/3PzMf8H [2022.07.21]
Kritika dėl pedagogų trūkumo: pasigendama nuoseklios pedagogikos studentų pritraukimo sistemos (Žinių portalas LRT.lt.).
https://bit.ly/3PwK0Dh [2022.07.21]
Situacija dėl pedagogų trūkumo prastėja greičiau nei buvo prognozuota (Naujienų portalas BNS.lt).
https://bit.ly/3RIAQFn [2022.07.20]
VU dėstytoja ir studentė: ryšys su mokytojais turi labai daug reikšmės renkantis pedagogo kelią (Naujienų portalas elta.lt).
https://bit.ly/3Mtu8z1 [2022.05.30]
Edukologijos mokslų daktarė Sandra Kairė: turime mokytis prisitaikyti prie ateities neapibrėžtumo (Žinių portalas LRT.lt.).
https://bit.ly/3aNifY9 [2022.03.21]
Kokią vertę kuria mokykla? (Nacionalinė švietimo agentūra „Švietimonaujienos.lt“).
https://bit.ly/3zg5crn [2021.02.08]
Vaizdo įrašai
Kūrybingumo mokykla. Antropocenas – žmogaus epocha (Žinių portalas LRT.lt. Pokalbių laida: „Kūrybingumo mokykla“).
https://bit.ly/3UwUPZl [2023.04.02]
Šeštasis nacionalinis švietimo lyderystės forumas, „Kokią vertę kuria mokykla?“ (YouTube kanalas LYDERIŲ LAIKAS).
https://bit.ly/3vCx7zx (1:07:00) [2021.01.27]
Swallow Space, Vartotini žodžiai / Glossary. Sandra Kairė pasakoja apie meno aktualumą ugdyme (YouTube kanalas Swallow Space).
https://bit.ly/3IS1bN2 [2021]
VU Filosofijos fakultetas, Consilium educationis seminaras „Ateities mokyklos scenarijai: šiandienos prognozės rytdienai“ (YouTube kanalas VU Filosofijos fakultetas).
https://bit.ly/3ctTm47 [2021.05.24]
Kūrybingumo mokykla, Ar gali būti, kad kalėjimas išlaisvina? (YouTube kanalas Kūrybingumo mokykla).
https://bit.ly/3PGF2U9 (03:48) [2020]
Reikšmingiausi pasiekimai
Nacionaliniai ir tarptautiniai apdovanojimai
Kairė S. (2018). Mes vienoje valtyje, bet aš vis tiek iš kitos kultūros: išgyvenimai mokantis daugiakultūrėse grupėse mobilumo metu. Daktaro disertacija. Vilnius: Vilniaus universitetas. 2019 m. Lietuvos mokslų akademijos aukštųjų mokyklų jaunųjų mokslininkų ir doktorantų geriausių mokslinių darbų konkurse apdovanota pagyrimo raštu.
Zaleskienė, L. Duoblienė, dr. I. Stonkuvienė, dr. S. Kairė, V. Juškienė, D. Valančienė, D. Eigminienė, R. Badaukienė (Filosofijos fakultetas, Ugdymo mokslų institutas) tarptautinis mokslinis projektas: "Dialogue and argumentation for cultural literacy learning in schools" (DIALLS) 2018-2021. Programa: EC Horizon 2020 CULT-COOP03-2017-Cultural literacy of young generations in Europe. 2019 m. VU mokslininkų skatinimo už reikšmingus mokslo pasiekimus konkurso apdovanojimas už tarptautinį mokslinį projektą.