
Atliepiant kylančius iššūkius švietimo politikoje kuriamos ilgalaikės strategijos ir ieškoma būdų į ugdymo turinį įtraukti tai, kas svarbu. Tačiau, ar siekdami viską aprėpti, nenueiname tik paviršiumi, ar mokydami visko, ko nors išmokome? Jei pabrėžiame, kad gyvename taip vadinamame mokymosi, o ne mokymo, amžiuje, kyla klausimas, koks iš viso turėtų būti ugdymo turinys, iš kur jis kyla ir kas ką moko?
Kuriamas galios santykių tarp mokytojo ir mokinio balansas gali padėti išspręsti ugdymo turinio kilmės problemą. Tačiau naujosios ugdymo sąlygos pasižymi didžiuliais ir greitai kintančiais informacijos srautais ir tampa labai sunku nustatyti galios santykius tarp ugdymo proceso dalyvių. Transmisija pamažu išstumiama, o transformacija ir transversalumas užima vis didesnę dalį ir veikia švietimą. Švietimo politikai susiduria su iššūkiu, kaip ugdymo procesą padaryti pozityviu, kūrybišku ir sėkmingu.
Šios konferencijos temos:
- Švietimo politikos formavimas ir įgyvendinimas.
- Švietimo sistemų efektyvumo problema.
- Ugdymo turinio pertvarka: būsimos mokyklos scenarijai.
- Socialinių ir humanitarinių mokslų vaidmuo technologijų pasaulyje.
- Kultūrinio raštingumo mokymasis: tekstai ir kontekstai.
- Gamtamokslio ugdymo misija posthumanizmo amžiuje.
Konferencijos programą rasite konferencijos tinklapyje
Jei norėtumėte gauti konferencijos dalyvio paketą bei pažymėjimą, prašome registruotis čia Dalyvio mokestis – 25 eur.
Jei norėtumėte gauti konferencijos dalyvio paketą bei pažymėjimą, prašome registruotis čia Dalyvio mokestis – 25 eur.
Po konferencijos kviečiame mokytojus dalyvauti Mokytojų dienoje, kurios metu galėsite dalyvauti nemokamuose kvalifikacijos tobulinimo seminaruose. Seminarai vyks VU Filosofijos fakultete lapkričio 8 d.