Pradinis

VitalijaDr., docentė

Adresas: Universiteto 9/1, 01513 Vilnius, 310 kab.

Telefonas: +370 5 2667610,  +370 682 38586  

El. paštas:

Priėmimo laikas katedroje:

 Antradieniais 1300-1500 val. (dėl susitikimo prašau iš anksto susisiekti telefonu arba el. paštu)

Mokslinių tyrinėjimų sritys:

Vertybės, vertybių ugdymas, ugdymo psichosocialinės problemos, asmenybės ir profesinės veiklos santykis, emociniai profesinės veiklos aspektai

Dėstomi dalykai:

Vertybės ir profesinė etika, Asmeninė ir profesinė savižina

Publikacijos

Socialinio darbo studentų savo asmenybės savybių vertinimas ir jų sąsajos su pasirinkimo studijuoti socialinį darbą motyvais ir ketinimu jį dirbti. STEPP : socialinė teorija, empirija, politika ir praktika / Vilniaus universiteto Specialiosios psichologijos laboratorija. 2012, nr. 6.  ISSN 1648-2425 p. 33-43 (J. Žuromskaja)

 Parsisiųsti
  •  
Pirmieji psichologo karjeros žingsniai: su išsilavinimu siejami lūkesčiai. Psichologija, 2010 (41), p. 63-85 (su L.Bulotaite)  
  •  
Psichologijos studentų lūkesčiai išsilavinimo atžvilgiu. IV Pasaulio lietuvių psichologų konferencija, 2009, p. 116-118 (su L.Bulotaite)  
  •  
Allgood E., Kvalsund R. & Lepeskiene V. Experiencing educational effect of an existential -humanistic counselling program: Comparing subjectivities through Q methodology in Norway and Lithuania. Journal of Human Subjectivity, 6(2) pp. 5-20, 2008  
  •  
Vien įsisąmoninti negana: palaikymas ir patvirtinimas geštaltinėje psichoterapijoje. // Santykis ir pokytis. Tarpasmeninių ryšių gelminės prielaidos ir psichoterapija. VU leidykla, 2008  
  •  
Geštaltinė psichoterapija. // Psichoterapija (red. E.Lautinaitis, R.Milašiūnas), Vaistų žinios, 2008  
  •  
Stress-Related Characteristics of Teachers’ Professional Activity // Bildungs-und Kulturmanagement . The Management of Education and Culture. Peter Lang. 2008, pp. 423-431. (su L.Bulotaite)  
  •  
Geštaltinės psichoterapijos teorija ir praktika. VU leidykla. 2007   
  •  
Mokytojų stresas ir jo įveikos strategijos. Pedagogika. 2006 (84), pp. 48-53. (su L.Bulotaite)  
  •  
Mokytojų patiriami stresai ir sveikata. III pasaulio lietuvių psichologų konferencija. 2006, p. 51-55. (su L.Bulotaite)   
  •  
Peculiarities of teachers’ stress in Lithuania. VII International Baltic Psychology Conference. Riga, 2006, p. 26. (su L.Bulotaite)   
  •  
New Approaches to Education: Gestalt Approach as Learning Theory. // Bildungsreform als Lebensreform. Educational Systems Development as Development of Human Being. Peter Lang Europaeischer Verlag der Wissentschaften, 2005, p. 183-190  
  •  
Prerequisites for dialogic teaching. // Švietimo reforma ir mokytojų rengimas. VI Tarptautinė mokslinė konferencija. Mokslo darbai, II dalis, 1999, 266 – 273 (su W.van Werkhoven). Perspausdinta leidinyje Baltische Studien zur Erziehungs-und Socialwissenschaft. Staat und die Schule. Band 4, 2001, p. 207 – 216  
  •  
Zur Professionallisierung und zum Wertebewusstsein fon Lehrern. Baltische Studien zur Erziehungs-und Socialwissenschaft. Staat und die Schule. Band 4, 2001, p. 81 – 92  
  •  
Promoting teachers’ personal growth by self-awareness training. // Personibas brieduma psichologiskie aspekti. Starptautinskas konferences materiali. Riga, 2001. p. 39 – 45  
  •  
Mokytojų vertybių ir asmenybės ypatumai: tarpkultūrinių skirtumų ir poveikio galimybių tyrimas. - Ugdymo psichologija, 2000, II, 2  
  •  
Impact of the training in humanistic psychology and confluent education on teachers’ values, attitudes and empathy // Baltische Studien zur Erziehungs-und Socialwissenschaft. Staat und die Schule. Band 2, 2000, p. 187 – 197  
  •  
Veraenderungen der Berufseinstellungen von Lehrern durch gestalttherapiegestetzte Gruppenarbeid (su G. Butkiene). // Europaeische Verstaendingung durch dialogische Erziehung. Erfurter Beitraege zur Schulpaedagogik, 2000, p. 46 –57   
  •  
Erkenne dich selbst –so erkennst du auch deine Schueler. (su L.M. Stevens ir W.van Werkhoven, Utrechto universitetas). // Europaeische Verstaendingung durch dialogische Erziehung. Erfurter Beitraege zur Schulpaedagogik. 2000, p. 41 – 45   
  •  
Mokytojų vertybių ir profesinių nuostatų tyrimas. // Švietimo reforma ir mokytojų rengimas. VI Tarptautinė mokslinė konferencija. Mokslo darbai, I dalis, 1999, p. 235 – 241   
  Mokytojo vertybių ir asmenybės ypatumai: Tarpkultūrinių skirtumų ir poveikio galimybių tyrimas. Ugdymo psichologija, 1999, 2 tomas, N.2   
  •  
Geštaltinė psichoterapija. // Grupinė psichoterapija Lietuvoje. Sudarytojas R.Kočiūnas. Vilnius: Via Recta, 1999, p. 158 – 179   
  •  
Vertybių problema humanistinėje ir egzistencinėje psichologijoje. // Psichologija. Mokslo darbai. 1997, 17, p. 144 – 159   
  •  
Using fairy tales for personal growth. // Humanistic Psychology towards the XXI Century. Vilnius, 1997, p. 62 – 66   
  •  
Vaizduotės panaudojimas pamokoje. Švietimo reforma ir mokytojų rengimas. III Tarptautinės mokslinės konferencijos medžiaga, I dalis. 1996, p. 155 – 161   
  •  
Using fairy tales for personal growth in adult education. // Australian Journal of Experiential Learning. 1996, 35, p. 30 – 34   
  •  
Humanistinis ugdymas mokykloje. Vilnius: Valstybinis leidybos centras, 1996, p. 119   

Tyrimai ir kita veikla

Inf. ruošiama...

Studentams

Inf. ruošiama...

Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos