Apie
Docentė
Dr. Simona Kontrimienė yra baigusi anglų kalbos ir literatūros bakakauro, anglų k. vertimo magistrantūros, psichologijos bakalauro ir ugdymo mokslų doktorantūros studijas VU. FLF UKI Dalykinių kalbų katedros vedėja, dėsto dalykinę (psichologijos) anglų kalbą FLF Užsienio kalbų institute ir kiekybinių tyrimų metodologiją FSF Ugdymo mokslų institute.
Mokslinių tyrinėjimų sritys: Socialinių mokslų tyrimų metodai, anglų kalbos didaktika, dvasingumas, dėmesingas įsisąmoninimas, auklėjimas šeimoje, romantinė meilė ir kt.
Dėstomi dalykai: Dalykinė anglų kalba Psichologijos SP studentams, Kiekybinių tyrimų metodologija Edukologijos magistrantūros SP studentams, Kiekybinių tyrimų metodologija PPS „Mokyklos pedagogika” ir gretutinių SP „Dalyko pedagogika” studentams
Adresas: Universiteto 9, 01513 Vilnius
Telefonas: +370 61652088
El. paštas:
Priėmimo laikas: Iš anksto susitarus el. paštu.
Publikacijos
Publikacijos su VU prieskyra
Lietuvos akademinėje elektroninėje bibliotekoje (eLABa) registruotos visos publikacijos
Kontrimienė, S. (2025). Apklausos metodologija. In L. Rupšienė (Ed.), Socialinių tyrimų metodologinė panorama (pp. 8-46). Klaipėdos universiteto leidykla.
Kontrimienė, S. (2024). Assessing Spirituality as the Ultimate End: Development and Validation of the Humanistic Spirituality Inventory. Journal of Humanistic Psychology, 64, 916-939. (First online in 2019). https://journals.sagepub.com/doi/10.1177/0022167819850678
Duoblienė, L, Kontrimienė, S., Vaitekaitis, J., Garbauskaitė-Jakimovska, J., & Kairė, S. (2024). Futuristic scenarios of the general education school: Lithuanian trajectories and implications. Policy futures in education, 23(1), 184-201. https://journals.sagepub.com/doi/10.1177/14782103241244557
Kontrimienė, S., Raudienė, R., & Čečetienė, R. (2024). “Can we do it next year?” The Impact of the Flipped Classroom Method on EFL Learning Performance. Research in Language, 22(3), 163-181. https://czasopisma.uni.lodz.pl/research/article/view/24603
Duoblienė, L, Kontrimienė, S., Vaitekaitis, J., Garbauskaitė-Jakimovska, J., Kairė, S. (2023). Lietuvos mokyklos ateities scenarijai: „kas iš to?“ Acta Paedagogica Vilnensia, 50, 8-22. https://www.zurnalai.vu.lt/acta-paedagogica-vilnensia/issue/view/2317
Kontrimienė, S. (2022). As With Parents, So With Others and So With God? Relationships Among Humanistic Spirituality and Parental and Adult Attachment Styles. Paedagogia Christiana, 50(2), 83-108. http://www.paedchrist.umk.pl/zeszyt/2/50/2022
Kontrimiene, S., Venslovaite, V., Alisauskiene, S., Kaminskiene, L., Rutkiene, A., O'Mahony, C., Lee, L., Guðjónsdóttir, H., Kristinsdóttir, J., Wozniczka, A. K. (2021). Implementing the Personalised Learning Framework in University Studies: What Is It That Works? Acta Paedagogica Vilnensia, 47, 122–142. https://www.journals.vu.lt/acta-paedagogica-vilnensia/article/view/26347
Alisauskiene, S., Kaminskiene, L., Milteniene, L., Meliene, R., Rutkiene, A., Kazlauskiene, A., Siriakoviene, A., Kontrimiene, S., Venslovaite, V., O'Mahony, C., Lee, L., Guðjónsdóttir, H., Kristinsdóttir, J.V., Wozniczka, A.K. (2021). Innovative Teacher Education through Personalised Learning: Designing Teaching and Learning Scenarios. Proceedings of INTED2021 Conference, 5809-5818. https://eprints.teachingandlearning.ie/id/eprint/4493/
Zydziunaite, V., Kontrimiene, S., Ponomarenko, T., Kaminskiene, L. (2020). Challenges in Teacher Leadership: Workload, Time Allocation, and Self-esteem. The European Journal of Contemporary Education, 9(4), 948-962.
https://eric.ed.gov/?id=EJ1284184
Alisauskiene, S., Guðjónsdóttir, H., Kristinsdóttir, J. V., Connolly, T., O'Mahony, C., Lee, L., Milteniene, L., Meliene, R., Kaminskiene, L., Rutkiene, A., Venslovaite, V., Kontrimiene, S., Kazlauskiene, A., & Wozniczka, A. K. (2020). Personalized Learning within Teacher Education: A Framework and Guidelines. Current and Critical Issues in Curriculum, Learning, and Assessment, 37, 1-50.
https://unesdoc.unesco.org/ark:/48223/pf0000374043
Kontrimienė, S. (2019). Humanistinio dvasingumo ryšys su auklėjimo šeimoje patirtimis. Tiltai, 82, 23-47.
https://e-journals.ku.lt/journal/TBB/article/2088/info
Kontrimienė, S. (2018). Dvasingumo vertinimas: Humanistinio dvasingumo aprašo kūrimas ir validavimas. Tiltai, 81, 1-23.
https://e-journals.ku.lt/journal/TBB/article/2098/info
Kontrimienė, S. (2018). Kad ugdymas nebūtų vienakojis: dvasingumas kaip svarbi dedamoji. Acta Paedagogica Vilnensia, 41, 11-26.
https://www.zurnalai.vu.lt/acta-paedagogica-vilnensia/article/view/12371
Tyrimai
Projektinė veikla
Nacionaliniai projektai
2022-2023 m.: Ekspertė iš Europos socialinio fondo lėšų finansuojamame projekte Nr. 09.3.1-ESFA-V-738-03-0001 „Aukštųjų mokyklų tinklo optimizavimas ir studijų kokybės gerinimas Šiaulių universitetą prijungiant prie Vilniaus universiteto“. Projekto vykdytojas – Vilniaus universitetas.
2021-2023 m.: Tyrėja LMT projekte „Futuristiniai Lietuvos Bendrojo ugdymo mokyklos scenarijai” Nr. S-MIP-20-58.
2020: Mokslo darbuotoja ir technikė Vytauto Didžiojo universiteto vykdomame LMT Komoko projekte „Mokytojo lyderystė mokymosi bendrakūroje su mokiniu“ Nr. S-MIP-19-056.
2019-2020 m.: Mokslo darbuotoja Vytauto Didžiojo universiteto Švietimo akademijos vykdomame projekte Komoko „Kauno rajono ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo įstaigų mikroklimato tyrimas“ Nr. S-MIP-19-056.
2019 m.: Mokslo darbuotoja Vytauto Didžiojo universiteto Švietimo akademijos vykdomame projekte Komoko „Kauno rajono mokyklų mikroklimato tyrimas“ Nr. S-MIP-19-056.
2014 m.: Tekstų redaktorė Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centro vykdomame projekte „Pagalbos mokiniui efektyvumo ir kokybės plėtra. II etapas“.
2011-2012 m.: VU Specialiosios psichologijos laboratorijos projektas „Minesotos daugiafazio asmenybės aprašo-2 (MDAA-2, angl. MMPI-2 (Minnesota Multiphasic Personality Inventory-2) vertimas į lietuvių kalbą, jo adaptavimas ir standartizavimas Lietuvai”:
MMPI-2 vertimo į lietuvių kalbą ir leidimo sutarties tarp Minesotos universiteto ir jo leidyklos JAV ir Vilniaus universiteto ir jo Specialiosios psichologijos laboratorijos vertimas iš anglų į lietuvių kalbą;
MMPI-2 vertimas iš anglų į lietuvių kalbą;
MMPI-2 vadovo vertimas iš anglų į lietuvių kalbą (162 p.).
Tarptautiniai projektai
2025-2027 m.: VU komadndos vadovė ir tyrėja ERASMUS-EDU-2024-CBHE projekte Nr. 101179491 „Development of Early Childhood Educational Programs in Georgian Universities (DECEP)”. Kitos šalys partnerės – Sakartvelas (koordinuojanti), Estija.
2025-2028 m.: Pagrindinė tyrėja VU FsF UMI edukacinių tyrimų projekte pagal pažangos priemonę Nr. 12-003-03-06-01 „Pirmiausia – mokytojas“. Projekto pavadinimas: „Pagalba mokytojui: dėmesingo įsisąmoninimo intervencijų taikymas mažinant mokytojų patiriamą stresą ir perdegimą bei gerinant darbo kokybę“.
2023-2025 m.: VU komandos vadovė ir tyrėja ERASMUS+ KA220-SCH projekte „Moterų palikimas: mūsų kultūros paveldas siekiant teisingumo“ (angl. Women’s Legacy: Our Cultural Heritage to Equity). Projekto vykdytojas – Generalitat Valenciana - Consellería de Educación (Ispanija), kitos dalyvaujančios šalys partnerės – Prancūzija, Jordanija ir Lietuva.
2021-2023 m.: Tyrėja ERASMUS+ KA201 projekte „Moterų palikimas: mūsų kultūros paveldas siekiant teisingumo“ (angl. Women’s Legacy: Our Cultural Heritage to Equity) (Nr. 2020-1-ES01-KA201-083060). Projekto vykdytojas – Generalitat Valenciana - Consellería de Educación (Ispanija), kitos dalyvaujančios šalys partnerės – Italija, Škotija ir Lietuva.
2018-2021 m.: Tyrėja ERASMUS + KA203 aukštojo mokslo strateginių partnerysčių projekte „Inovatyvus mokytojų ugdymas taikant personalizuoto mokymosi koncepciją“ (2018-1-LT01-KA203-046979). Projekto partneriai: Korko universitetas, Islandijos universitetas, Vilniaus universitetas, Šiaulių universitetas, Vytauto Didžiojo universitetas.
Užsakomieji tyrimai
2025 m.: tyrėja užsakomajame Švietimo mainų paramos fondo tyrime apie eTwinning programos Europos mokyklų švietimo platformoje naudotojų patirtis.
KITA AKADEMINĖ VEIKLA
Mokslo renginiai
Pranešimai mokslinėse konferencijose (nuo 2016)
VU FlF UKI konferencijoje „The 9th International Scientific Conference on Linguistic, Educational and Intercultural Research 2024” skaitytas pranešimas „‘Can we do it next year?’ Exploring the effectiveness of the flipped classroom method in the EFL classroom” ir moderuota Kalbų mokymo tyrimų sekcija. VU Filologijos fakultetas, 2024 m. lapkričio 7 d.
https://www.leicresearch2024.flf.vu.lt/
VIII-ojoje Lietuvos edukacinių tyrimų asociacijos (LETA) konferencijoje „Švietimo neapibrėžtumas ir komunikacijos iššūkiai: praeities ir ateities sankirta“ skaitytas pranešimas „Jungtinio autobiografinio naratyvo metodo taikymo galimybės” ir Tyrimų metodologijos tinklo sekcijos moderavimas. Vilnius Tech, 2024 m. spalio 17 d.
https://lera.lt/leta-konferencija-2024-2/
VU FlF UKI konferencijoje „Nurturing Critical Minds: Interdisciplinary Perspectives in Education and the Workforce” skaitytas pranešimas „The Interplay Between Critical Thinking, Emotional Touchpoints and Personalised Learning: Experiences from Two Erasmus+ Projects” ir moderuota Kritinio mąstymo ugdymo mokytojų rengimo programose sekcija. VU Filologijos fakultetas, 2024 m. birželio 27 d.
https://www.criticalminds.flf.vu.lt/
Tarptautinėje konferencijoje „ICERI 2023: 16th Annual International Conference of Education, Research and Innovation” nuotoliu skaitytas pranešimas „The Impact of the Flipped Classroom Method on EFL Learning Performance”. Sevilija, 2023 m. lapkričio 13 d.
https://iated.org/iceri/
VII-ojoje Lietuvos edukacinių tyrimų asociacijos (LETA) konferencijoje „Ugdymas ir švietimas: įvairovės vertė“ skaitytas pranešimas „Thornbergo informuota grindžiamoji teorija: už ar prieš?” Kauno technologijos universitetas, 2023 m. spalio 13 d.
https://lera.lt/wp-content/uploads/2023/09/Kvietimas-i-LETA-2023-konferencija1.pdf
Tarptautinio Erasmus+ projekto „Women’s Legacy: Our Cultural Heritage for Equity” (2020-1-ES01-KA201-083060) sklaidos renginyje skaitytas pranešimas „The Catalogue of Literary Works of Female Authorship”. Roma, 2023 m. vasario 28 d.
https://epale.ec.europa.eu/it/content/leredita-delle-donne-il-nostro-patrimonio-culturale-luguaglianza
Tarptautinio Erasmus+ projekto „Critical Thinking for Successful Jobs: Think4Jobs” (2020-1-EL01-KA203-078797) renginyje „Learning, Teaching and Taining Activity” skaitytas plenarinis pranešimas „The Interplay Between Critical Thinking and Emotional Touchpoints: Experiences From the Women’s Legacy Project”. Vilniaus universitetas, 2022 m. lapkričio 7-11 d. https://think4jobs.uowm.gr/news-and-events/
Tarptautinio Erasmus+ projekto „Women’s Legacy: Our Cultural Heritage for Equity” (2020-1-ES01-KA201-083060) sklaidos renginyje skaitytas pranešimas „The Lithuanian Catalogue of Literary Works of Female Authorship”. Vilniaus universitetas, 2022 m. spalio 24 d. https://womenslegacyproject.eu/news-events/
VI-ojoje Lietuvos edukacinių tyrimų asociacijos (LETA) konferencijoje „Švietimo praktika ir tyrimai turbulentiniame pasaulyje“ skaitytas pranešimas „Emocinių sąlyčių metodas: pagalba tyrėjams ir tyrimo dalyviams“. Vytauto Didžiojo universitetas, 2022 m. spalio 14 d. https://lera.lt/leta-2022-konferencijos-skelbimas/
Tarptautinėje konferencijoje „ECER 2022. Education in a Changing World: The Impact of Global Realities on the Prospects and Experiences of Educational Research” skaitytas simpoziumo pranešimas „Implementing the Personalised Learning Framework in University Studies: A Research-Based Report on Teacher Education Programmes”. Jerevano valstybinis universitetas, Jerevanas, Armėnija, 2022 m. rugsėjo 7 d. https://eera-ecer.de/previous-ecers/ecer-2022-yerevan/
Tarptautinėje konferencijoje „International Conference on Education, Research and Innovation (ICERI)” skaitytas pranešimas „The Future is Certain… Or Is It? Developing Scenarios For The Probable and Desirable Future of School”. Adana, Turkija, 2022 m. rugpjūčio 6 d. http://universal-conference.com/Conference/28459/ICERI/publication
Tarptautinio Erasmus+ projekto „Innovative Teacher Education Through Personalised Learning (INTERPEARL)” (KA203-046979) finalinėje konferencijoje skaitytas pranešimas „Implementation of Innovative Teacher Education Through Personalised Learning”. Vilniaus universitetas, 2021 m. rugsėjo 17 d.
https://www.fsf.vu.lt/dokumentai/Program_Final_Conference_INTERPEARL.pdf
Tarptautinėje virtualioje konferencijoje „The Osaka Conference on Education (OCE)” skaityto pranešimo bendraautorė. Pranešimo tema: „Relationships Among Teacher Leadership, Teacher Workload, Time Allocation and Self-esteem”. Kitos autorės: Vilma Žydžiūnaitė, Tetiana Ponomarenko. Osaka, Japonija, 2020m. gruodžio 16 d. https://oce.iafor.org
Tarptautinėje virtualioje konferencijoje „9th Teaching & Education Conference” skaitytas pranešimas „As with Parents, So with God? Relationships between Humanistic Spirituality and Parental and Adult Attachment Styles”. Praha, Paryžius, 2020 m. birželio 24 d. https://www.iises.net/past-conferences/teaching-and-edication/9th-teaching-education-conference-prague
Lietuvos sveikatos mokslų universitete organizuotoje 3-iojoje LETA konferencijoje „Ugdymo ir švietimo ateities idėjos“ skaitytas pranešimas „Kiekybinio tyrimo instrumentų validavimas“. KU, 2019 m. spalio 11-12 d. https://lera.lt/leta-2019-konferencijos-skelbimas/
Lisabonos universitete (Universidade de Lisboa) organizuotoje konferencijoje „Lisbon Economics and Statistics of Education“ pristatytas plakatas „Relationship between Humanistic Spirituality and Parenting Experiences“. Lisabonos universitetas, 2019 m. sausio 24-25 d. https://rem.rc.iseg.ulisboa.pt/lese/5e3/
2016 m. spalio 21-22 d. Vilniaus universitete organizuotoje tarptautinėje mokslinėje konferencijoje „Education Policy and Culture: Consistent and Radical Transformations“ skaitytas pranešimas „Ensuring That Education Is Not One-Legged: The Humanistic Spirituality Inventory and Its Psychometric Properties“.
https://www.journals.vu.lt/acta-paedagogica-vilnensia/article/view/10473
2016 m. rugpjūčio 24-31 d. Albenoje organizuotoje 3-ojoje tarptautinėje mokslinėje socialinių mokslų ir menų konferencijoje „Social Sciences and Arts, SGEM 2016“ skaitytas pranešimas „Relationships among Adaptive and Maladaptive Perfectionism and Perceived Parenting Styles“.
https://www.proceedings.com/33489.html
Akademinės išvykos
Mokslinės stažuotės ir mokymai
Stažuotė pagal Erasmus+ mobilumo programą „Personalo mokymas aukštojo mokslo institucijose” Göttingeno universitete (D GOTTING01) Vokietijoje 2024.06.17 - 06.21.
Mokymų universitetų dėstytojams programa „University Language Teaching, Learning and Assessment within the Context of the CEFR Companion Volume: Implementing Changes in University Language Teaching and Assessment”. Nuotoliu iš Göttingeno universiteto ir Vilniaus universiteto 2020.07.26-27.
Mokymų universitetų dėstytojams programa „University Language Teaching, Learning and Assessment within the Context of the CEFR Companion Volume: Implementing Changes in University Language Teaching and Assessment”. Nuotoliu iš Göttingeno universiteto ir Vilniaus universiteto 2020.06.15-16.
Intensyvi mokymų universitetų dėstytojams programa pagal Erasmus+ KA203 aukštojo mokslo strateginių partnerysčių projektą „Inovatyvus mokytojų ugdymas taikant personalizuoto mokymosi koncepciją“. Korko universitetas (Airija), 2019.10.21-25.
Mokymų universitetų dėstytojams programa „Kalbų dėstymas, mokymasis ir vertinimas pagal Europos kalbų metmenis”. VU, 2019.06.17-21.
Mokymai kaip taikyti etnografinę prieigą ir gyvenimo istorijos (naratyvo) metodologiją moksliniame tyrime akcentuojant tarptautines etikos normas (30 akad. val.). KU, Klaipėda, 2018.07.1-5.
Vasaros stovykla tyrėjams ir doktorantams kaip taikyti diskurso analizės metodologiją kalbos ir tekstų nagrinėjimui (36 akad. val.) KU, Klaipėda, 2018.07.1-5.
Stažuotė Leibnico Socialinių mokslų institute (angl. Leibniz Institute for the Social Sciences) Vokietijoje pagal programą „6th GESIS Summer School in Survey Methodology“. Kiolnas, Vokietija, 2017.08.7-11.
Stažuotė pagal Erasmus programą „Transnational and Intersectional Methodologies in Gender Studies“. Latvijos universitetas, Ryga, 2014.06.9-21.