Filosofijos fakultetas Filosofijos fakultetas
  • Apie FsF
    • Istorija
    • Struktūra
    • Taryba
    • Dekanatas
    • Studijų skyrius
    • Bendrųjų reikalų skyrius
    • Mokslo ir projektų skyrius
    • Komunikacijos skyrius
    • Komisijos, komitetai
    • Socialiniai partneriai
    • Telefonų knyga
  • Mokslas
    • Institutai
    • Atitikties mokslinių tyrimų etikai vertinimas
    • Rezultatai ir sklaida
      • Mokslo rezultatai
        • Mokslininkų rekomendacijos
        • Monografijos, studijos
        • Metodinės priemonės
        • Mokomieji ištekliai
        • Tyrimų duomenų bazės
      • Mokslo publikacijos
      • Mokslo žurnalai
      • Mokslo renginiai
    • Mokslinės veiklos apžvalga
    • MTEP temos
    • Projektai
      • Nacionaliniai projektai
        • Lietuvos mokslo tarybos projektai
        • ES Struktūrinių fondų projektai
        • Kiti nacionaliniai projektai
      • Tarptautiniai projektai
        • Horizonto programa
        • Erasmus+
        • NordPlus
        • Europos komisijos programos
        • Kiti tarptautiniai projektai
      • VU projektai
        • VU Mokslo skatinimo fondo projektai
        • FSF mokslo paramos fondas
          • SHARE: Europos sveikatos, senėjimo ir išėjimo į pensiją tyrimas
      • SHARE: Europos sveikatos, senėjimo ir išėjimo į pensiją tyrimas
        • SHARE Lietuva
        • Projektas Aktyvaus senėjimo politika Lietuvoje: iššūkiai ir galimybės
        • NordForsk projektas: Tvarus senėjančių Šiaurės ir Baltijos šalių gyventojų populiacijų profesinis gyvenimas
        • Mokslinės veiklos rezultatai
        • Žiniasklaida apie SHARE Lietuva
        • Naujienos
        • Renginiai
        • Kontaktai
        • D.U.K.
    • Mokslo skatinimo fondai
    • Mokslinių tyrimų infrastruktūra
    • Studijos ir akademinė karjera
      • Pedagoginės studijos ir mokslas
      • Disertacijos
      • Podoktorantūros stažuotės
  • Stojantiesiems
    • Bakalauro studijos
    • Magistrantūros studijos
    • Pedagogikos profesinės studijos
    • Kodėl verta studijuoti?
    • Siūlomos studijos
    • Moksleivių akademijos ir mokyklos
    • Apsilankyk fakultete
    • Klausk
  • Studentams
    • Studijos
      • Aktualu
      • Studentiško gyvenimo vadovas
      • Tvarkaraščiai
      • Studijų kalendorius
      • Studijų kokybė
      • Individualiosios studijos
      • Studijų užsienyje galimybės
    • Pagalba studentams
      • VU Bendruomenės gerovės skyrius
        • Psichologinės paslaugos
        • Psichologinio vertinimo instrumentai
      • Studijos turintiems negalią
      • Karjeros paslaugos
      • Akademinis konsultavimas
      • Studijas reglamentuojantys dokumentai
      • Mentorystė
      • Alumni
      • Pasirengimas ekstremalioms situacijoms
    • Studentų organizacijos
    • Bakalauro studijos
      • Azijos studijos
      • Dalyko pedagogika
      • Filosofija
      • Kriminologija
      • Psichologija
      • Psichologija (turintiems aukštąjį išsilavinimą)
      • Socialinė politika
        • Socialinės politikos idėjų konkursas
      • Socialinis darbas
      • Sociologija
      • Tvarumas ir ateities visuomenės
      • Vaikystės pedagogika
    • Magistrantūros studijos
      • Edukacinė ir vaiko psichologija
      • Edukologija
      • Filosofija
      • Klinikinė psichologija
      • Organizacinė psichologija
      • Religijos studijos
      • Šiuolaikinės Azijos studijos
      • Socialinė politika
      • Socialinis darbas
      • Sociologija
      • Taikomoji ir teorinė kriminologija
      • Sveikatos psichologija
      • Teisės psichologija
    • Doktorantūros studijos
      • Doktorantams
        • Edukologija
        • Etnologija
        • Filosofija
        • Psichologija
        • Sociologija
      • Priėmimas
        • Edukologija
        • Etnologija
        • Filosofija
        • Psichologija
        • Sociologija
    • Pedagogų rengimas ir karjera
      • Dalyko pedagogika – gretutinės studijos
      • Mokyklos pedagogika, profesinės studijos - 1 metų
      • Mokyklos pedagogika, profesinės studijos - 2 metų
      • Modulio studijos pedagogams
        • Ikimokyklinio ugdymo pedagogikos modulis
        • Pradinio ugdymo pedagogikos modulis
        • Gamtos mokslų dalyko moduliai
        • Informatikos mokomojo dalyko modulis
        • Užsienio kalbų modulių studijos mokytojams
        • Pilietiškumo ugdymas
      • Nacionalinės kvalifikacijų tobulinimo programos
        • Geografijos mokymas(is)
        • Chemijos mokytojų dalykinių ir didaktinių kompetencijų tobulinimas
        • Filosofijos ir etikos mokytojų dalykinių ir didaktinių kompetencijų tobulinimas
        • Biologijos mokymas(is) gyvybės mokslų raidos kontekste
        • Kalbų mokymo(si) optimizavimas pasitelkus generatyvinį dirbtinį intelektą (GDI)
        • Inžinerinės technologijos: dalykinių kompetencijų stiprinimas
        • Matematikos mokymas ir mokymasis
        • Gyvenimo įgūdžių ugdymas
      • Ugdymo mokslų studijos
        • Dalyko pedagogika – bakalauro studijos
        • Vaikystės pedagogika – bakalauro studijos
  • Darbuotojams
    • Dėstytojams ir akademinei veiklai
      • Dėstytojams
      • Dėstytojų iniciatyvų skatinimas
      • MVG programų rengimas
      • Virtuali mokymo aplinka
      • Publikacijų registravimas
    • Vidaus ištekliai ir sistemos
      • FSF intranetas
      • VU praktikų ir poilsio centrai
      • Pasirengimas ekstremalioms situacijoms
    • Intelektinė nuosavybė ir inovacijos
    • Erasmus+ personalui
    • VU Bendruomenės gerovės skyrius
  • Paslaugos
    • Mokymų paslaugos
      • Psichoterapijos mokymai
      • Pedagogų kompetencijų tobulinimo programos
      • Rytų kalbų mokykla
    • Medicinos psichologų stažuotės
    • Mokslinės paslaugos
      • Konsultacijos
      • Tyrimai
    • Moksliniai ištekliai
      • Techninė įranga
      • Testų biblioteka
  • Parama UA
  • EN
services
Empty
  •  Spausdinti 

Simona Kontrimienė

  • Apie
  • Publikacijos
  • Tyrimai
  • KITA AKADEMINĖ VEIKLA

Apie

simona k copy

Docentė

Dr. Simona Kontrimienė yra baigusi anglų kalbos ir literatūros bakakauro, anglų k. vertimo magistrantūros, psichologijos bakalauro ir ugdymo mokslų doktorantūros studijas VU. FLF UKI Dalykinių kalbų katedros vedėja, dėsto dalykinę (psichologijos) anglų kalbą FLF Užsienio kalbų institute ir kiekybinių tyrimų metodologiją FSF Ugdymo mokslų institute.

Mokslinių tyrinėjimų sritys: Socialinių mokslų tyrimų metodai, anglų kalbos didaktika, dvasingumas, dėmesingas įsisąmoninimas, auklėjimas šeimoje, romantinė meilė ir kt.

Dėstomi dalykai: Dalykinė anglų kalba Psichologijos SP studentams, Kiekybinių tyrimų metodologija Edukologijos magistrantūros SP studentams, Kiekybinių tyrimų metodologija PPS „Mokyklos pedagogika” ir gretutinių SP „Dalyko pedagogika” studentams

ORCID iD copy copy ORCID

Adresas: Universiteto 9, 01513 Vilnius

Telefonas: +370 61652088

El. paštas:

Priėmimo laikas: Iš anksto susitarus el. paštu.

Publikacijos

Publikacijos su VU prieskyra

Lietuvos akademinėje elektroninėje bibliotekoje (eLABa) registruotos visos publikacijos

Kontrimienė, S. (2025). Apklausos metodologija. In L. Rupšienė (Ed.), Socialinių tyrimų metodologinė panorama (pp. 8-46). Klaipėdos universiteto leidykla.

Kontrimienė, S. (2024). Assessing Spirituality as the Ultimate End: Development and Validation of the Humanistic Spirituality Inventory. Journal of Humanistic Psychology, 64, 916-939. (First online in 2019). https://journals.sagepub.com/doi/10.1177/0022167819850678
Duoblienė, L, Kontrimienė, S., Vaitekaitis, J., Garbauskaitė-Jakimovska, J., & Kairė, S. (2024). Futuristic scenarios of the general education school: Lithuanian trajectories and implications. Policy futures in education, 23(1), 184-201. https://journals.sagepub.com/doi/10.1177/14782103241244557

Kontrimienė, S., Raudienė, R., & Čečetienė, R. (2024). “Can we do it next year?” The Impact of the Flipped Classroom Method on EFL Learning Performance. Research in Language, 22(3), 163-181. https://czasopisma.uni.lodz.pl/research/article/view/24603
Duoblienė, L, Kontrimienė, S., Vaitekaitis, J., Garbauskaitė-Jakimovska, J., Kairė, S. (2023). Lietuvos mokyklos ateities scenarijai: „kas iš to?“ Acta Paedagogica Vilnensia, 50, 8-22. https://www.zurnalai.vu.lt/acta-paedagogica-vilnensia/issue/view/2317

Kontrimienė, S. (2022). As With Parents, So With Others and So With God? Relationships Among Humanistic Spirituality and Parental and Adult Attachment Styles. Paedagogia Christiana, 50(2), 83-108. http://www.paedchrist.umk.pl/zeszyt/2/50/2022

Kontrimiene, S., Venslovaite, V., Alisauskiene, S., Kaminskiene, L., Rutkiene, A., O'Mahony, C., Lee, L., Guðjónsdóttir, H., Kristinsdóttir, J., Wozniczka, A. K. (2021). Implementing the Personalised Learning Framework in University Studies: What Is It That Works? Acta Paedagogica Vilnensia, 47, 122–142. https://www.journals.vu.lt/acta-paedagogica-vilnensia/article/view/26347

Alisauskiene, S., Kaminskiene, L., Milteniene, L., Meliene, R., Rutkiene, A., Kazlauskiene, A., Siriakoviene, A., Kontrimiene, S., Venslovaite, V., O'Mahony, C., Lee, L., Guðjónsdóttir, H., Kristinsdóttir, J.V., Wozniczka, A.K. (2021). Innovative Teacher Education through Personalised Learning: Designing Teaching and Learning Scenarios. Proceedings of INTED2021 Conference, 5809-5818. https://eprints.teachingandlearning.ie/id/eprint/4493/

Zydziunaite, V., Kontrimiene, S., Ponomarenko, T., Kaminskiene, L. (2020). Challenges in Teacher Leadership: Workload, Time Allocation, and Self-esteem. The European Journal of Contemporary Education, 9(4), 948-962.
https://eric.ed.gov/?id=EJ1284184

Alisauskiene, S., Guðjónsdóttir, H., Kristinsdóttir, J. V., Connolly, T., O'Mahony, C., Lee, L., Milteniene, L., Meliene, R., Kaminskiene, L., Rutkiene, A., Venslovaite, V., Kontrimiene, S., Kazlauskiene, A., & Wozniczka, A. K. (2020). Personalized Learning within Teacher Education: A Framework and Guidelines. Current and Critical Issues in Curriculum, Learning, and Assessment, 37, 1-50.
https://unesdoc.unesco.org/ark:/48223/pf0000374043

Kontrimienė, S. (2019). Humanistinio dvasingumo ryšys su auklėjimo šeimoje patirtimis. Tiltai, 82, 23-47.
https://e-journals.ku.lt/journal/TBB/article/2088/info

Kontrimienė, S. (2018). Dvasingumo vertinimas: Humanistinio dvasingumo aprašo kūrimas ir validavimas. Tiltai, 81, 1-23.
https://e-journals.ku.lt/journal/TBB/article/2098/info

Kontrimienė, S. (2018). Kad ugdymas nebūtų vienakojis: dvasingumas kaip svarbi dedamoji. Acta Paedagogica Vilnensia, 41, 11-26.
https://www.zurnalai.vu.lt/acta-paedagogica-vilnensia/article/view/12371

Tyrimai

Projektinė veikla

Projektinė veikla

Nacionaliniai projektai

2022-2023 m.: Ekspertė iš Europos socialinio fondo lėšų finansuojamame projekte Nr. 09.3.1-ESFA-V-738-03-0001 „Aukštųjų mokyklų tinklo optimizavimas ir studijų kokybės gerinimas Šiaulių universitetą prijungiant prie Vilniaus universiteto“. Projekto vykdytojas – Vilniaus universitetas.

2021-2023 m.: Tyrėja LMT projekte „Futuristiniai Lietuvos Bendrojo ugdymo mokyklos scenarijai” Nr. S-MIP-20-58.

2020: Mokslo darbuotoja ir technikė Vytauto Didžiojo universiteto vykdomame LMT Komoko projekte „Mokytojo lyderystė mokymosi bendrakūroje su mokiniu“ Nr. S-MIP-19-056.

2019-2020 m.: Mokslo darbuotoja Vytauto Didžiojo universiteto Švietimo akademijos vykdomame projekte Komoko „Kauno rajono ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo įstaigų mikroklimato tyrimas“ Nr. S-MIP-19-056.

2019 m.: Mokslo darbuotoja Vytauto Didžiojo universiteto Švietimo akademijos vykdomame projekte Komoko „Kauno rajono mokyklų mikroklimato tyrimas“ Nr. S-MIP-19-056.

2014 m.: Tekstų redaktorė Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centro vykdomame projekte „Pagalbos mokiniui efektyvumo ir kokybės plėtra. II etapas“.

2011-2012 m.: VU Specialiosios psichologijos laboratorijos projektas „Minesotos daugiafazio asmenybės aprašo-2 (MDAA-2, angl. MMPI-2 (Minnesota Multiphasic Personality Inventory-2) vertimas į lietuvių kalbą, jo adaptavimas ir standartizavimas Lietuvai”:
MMPI-2 vertimo į lietuvių kalbą ir leidimo sutarties tarp Minesotos universiteto ir jo leidyklos JAV ir Vilniaus universiteto ir jo Specialiosios psichologijos laboratorijos vertimas iš anglų į lietuvių kalbą;
MMPI-2 vertimas iš anglų į lietuvių kalbą;
MMPI-2 vadovo vertimas iš anglų į lietuvių kalbą (162 p.).

Tarptautiniai projektai

2025-2027 m.: VU komadndos vadovė ir tyrėja ERASMUS-EDU-2024-CBHE projekte Nr. 101179491 „Development of Early Childhood Educational Programs in Georgian Universities (DECEP)”. Kitos šalys partnerės – Sakartvelas (koordinuojanti), Estija.

2025-2028 m.: Pagrindinė tyrėja VU FsF UMI edukacinių tyrimų projekte pagal pažangos priemonę Nr. 12-003-03-06-01 „Pirmiausia – mokytojas“. Projekto pavadinimas: „Pagalba mokytojui: dėmesingo įsisąmoninimo intervencijų taikymas mažinant mokytojų patiriamą stresą ir perdegimą bei gerinant darbo kokybę“.

2023-2025 m.: VU komandos vadovė ir tyrėja ERASMUS+ KA220-SCH projekte „Moterų palikimas: mūsų kultūros paveldas siekiant teisingumo“ (angl. Women’s Legacy: Our Cultural Heritage to Equity). Projekto vykdytojas – Generalitat Valenciana - Consellería de Educación (Ispanija), kitos dalyvaujančios šalys partnerės – Prancūzija, Jordanija ir Lietuva.

2021-2023 m.: Tyrėja ERASMUS+ KA201 projekte „Moterų palikimas: mūsų kultūros paveldas siekiant teisingumo“ (angl. Women’s Legacy: Our Cultural Heritage to Equity) (Nr. 2020-1-ES01-KA201-083060). Projekto vykdytojas – Generalitat Valenciana - Consellería de Educación (Ispanija), kitos dalyvaujančios šalys partnerės – Italija, Škotija ir Lietuva.

2018-2021 m.: Tyrėja ERASMUS + KA203 aukštojo mokslo strateginių partnerysčių projekte „Inovatyvus mokytojų ugdymas taikant personalizuoto mokymosi koncepciją“ (2018-1-LT01-KA203-046979). Projekto partneriai: Korko universitetas, Islandijos universitetas, Vilniaus universitetas, Šiaulių universitetas, Vytauto Didžiojo universitetas.

Užsakomieji tyrimai

Užsakomieji tyrimai

2025 m.: tyrėja užsakomajame Švietimo mainų paramos fondo tyrime apie eTwinning programos Europos mokyklų švietimo platformoje naudotojų patirtis.

KITA AKADEMINĖ VEIKLA

 

Mokslo renginiai

Mokslo renginiai

Pranešimai mokslinėse konferencijose (nuo 2016)


VU FlF UKI konferencijoje „The 9th International Scientific Conference on Linguistic, Educational and Intercultural Research 2024” skaitytas pranešimas „‘Can we do it next year?’ Exploring the effectiveness of the flipped classroom method in the EFL classroom” ir moderuota Kalbų mokymo tyrimų sekcija. VU Filologijos fakultetas, 2024 m. lapkričio 7 d.
https://www.leicresearch2024.flf.vu.lt/

VIII-ojoje Lietuvos edukacinių tyrimų asociacijos (LETA) konferencijoje „Švietimo neapibrėžtumas ir komunikacijos iššūkiai: praeities ir ateities sankirta“ skaitytas pranešimas „Jungtinio autobiografinio naratyvo metodo taikymo galimybės” ir Tyrimų metodologijos tinklo sekcijos moderavimas. Vilnius Tech, 2024 m. spalio 17 d.
https://lera.lt/leta-konferencija-2024-2/

VU FlF UKI konferencijoje „Nurturing Critical Minds: Interdisciplinary Perspectives in Education and the Workforce” skaitytas pranešimas „The Interplay Between Critical Thinking, Emotional Touchpoints and Personalised Learning: Experiences from Two Erasmus+ Projects” ir moderuota Kritinio mąstymo ugdymo mokytojų rengimo programose sekcija. VU Filologijos fakultetas, 2024 m. birželio 27 d.
https://www.criticalminds.flf.vu.lt/

Tarptautinėje konferencijoje „ICERI 2023: 16th Annual International Conference of Education, Research and Innovation” nuotoliu skaitytas pranešimas „The Impact of the Flipped Classroom Method on EFL Learning Performance”. Sevilija, 2023 m. lapkričio 13 d.
https://iated.org/iceri/

VII-ojoje Lietuvos edukacinių tyrimų asociacijos (LETA) konferencijoje „Ugdymas ir švietimas: įvairovės vertė“ skaitytas pranešimas „Thornbergo informuota grindžiamoji teorija: už ar prieš?” Kauno technologijos universitetas, 2023 m. spalio 13 d.
https://lera.lt/wp-content/uploads/2023/09/Kvietimas-i-LETA-2023-konferencija1.pdf

Tarptautinio Erasmus+ projekto „Women’s Legacy: Our Cultural Heritage for Equity” (2020-1-ES01-KA201-083060) sklaidos renginyje skaitytas pranešimas „The Catalogue of Literary Works of Female Authorship”. Roma, 2023 m. vasario 28 d.
https://epale.ec.europa.eu/it/content/leredita-delle-donne-il-nostro-patrimonio-culturale-luguaglianza

Tarptautinio Erasmus+ projekto „Critical Thinking for Successful Jobs: Think4Jobs” (2020-1-EL01-KA203-078797) renginyje „Learning, Teaching and Taining Activity” skaitytas plenarinis pranešimas „The Interplay Between Critical Thinking and Emotional Touchpoints: Experiences From the Women’s Legacy Project”. Vilniaus universitetas, 2022 m. lapkričio 7-11 d. https://think4jobs.uowm.gr/news-and-events/

Tarptautinio Erasmus+ projekto „Women’s Legacy: Our Cultural Heritage for Equity” (2020-1-ES01-KA201-083060) sklaidos renginyje skaitytas pranešimas „The Lithuanian Catalogue of Literary Works of Female Authorship”. Vilniaus universitetas, 2022 m. spalio 24 d. https://womenslegacyproject.eu/news-events/

VI-ojoje Lietuvos edukacinių tyrimų asociacijos (LETA) konferencijoje „Švietimo praktika ir tyrimai turbulentiniame pasaulyje“ skaitytas pranešimas „Emocinių sąlyčių metodas: pagalba tyrėjams ir tyrimo dalyviams“. Vytauto Didžiojo universitetas, 2022 m. spalio 14 d. https://lera.lt/leta-2022-konferencijos-skelbimas/

Tarptautinėje konferencijoje „ECER 2022. Education in a Changing World: The Impact of Global Realities on the Prospects and Experiences of Educational Research” skaitytas simpoziumo pranešimas „Implementing the Personalised Learning Framework in University Studies: A Research-Based Report on Teacher Education Programmes”. Jerevano valstybinis universitetas, Jerevanas, Armėnija, 2022 m. rugsėjo 7 d. https://eera-ecer.de/previous-ecers/ecer-2022-yerevan/

Tarptautinėje konferencijoje „International Conference on Education, Research and Innovation (ICERI)” skaitytas pranešimas „The Future is Certain… Or Is It? Developing Scenarios For The Probable and Desirable Future of School”. Adana, Turkija, 2022 m. rugpjūčio 6 d. http://universal-conference.com/Conference/28459/ICERI/publication

Tarptautinio Erasmus+ projekto „Innovative Teacher Education Through Personalised Learning (INTERPEARL)” (KA203-046979) finalinėje konferencijoje skaitytas pranešimas „Implementation of Innovative Teacher Education Through Personalised Learning”. Vilniaus universitetas, 2021 m. rugsėjo 17 d.
https://www.fsf.vu.lt/dokumentai/Program_Final_Conference_INTERPEARL.pdf

Tarptautinėje virtualioje konferencijoje „The Osaka Conference on Education (OCE)” skaityto pranešimo bendraautorė. Pranešimo tema: „Relationships Among Teacher Leadership, Teacher Workload, Time Allocation and Self-esteem”. Kitos autorės: Vilma Žydžiūnaitė, Tetiana Ponomarenko. Osaka, Japonija, 2020m. gruodžio 16 d. https://oce.iafor.org

Tarptautinėje virtualioje konferencijoje „9th Teaching & Education Conference” skaitytas pranešimas „As with Parents, So with God? Relationships between Humanistic Spirituality and Parental and Adult Attachment Styles”. Praha, Paryžius, 2020 m. birželio 24 d. https://www.iises.net/past-conferences/teaching-and-edication/9th-teaching-education-conference-prague

Lietuvos sveikatos mokslų universitete organizuotoje 3-iojoje LETA konferencijoje „Ugdymo ir švietimo ateities idėjos“ skaitytas pranešimas „Kiekybinio tyrimo instrumentų validavimas“. KU, 2019 m. spalio 11-12 d. https://lera.lt/leta-2019-konferencijos-skelbimas/

Lisabonos universitete (Universidade de Lisboa) organizuotoje konferencijoje „Lisbon Economics and Statistics of Education“ pristatytas plakatas „Relationship between Humanistic Spirituality and Parenting Experiences“. Lisabonos universitetas, 2019 m. sausio 24-25 d. https://rem.rc.iseg.ulisboa.pt/lese/5e3/

2016 m. spalio 21-22 d. Vilniaus universitete organizuotoje tarptautinėje mokslinėje konferencijoje „Education Policy and Culture: Consistent and Radical Transformations“ skaitytas pranešimas „Ensuring That Education Is Not One-Legged: The Humanistic Spirituality Inventory and Its Psychometric Properties“.
https://www.journals.vu.lt/acta-paedagogica-vilnensia/article/view/10473

2016 m. rugpjūčio 24-31 d. Albenoje organizuotoje 3-ojoje tarptautinėje mokslinėje socialinių mokslų ir menų konferencijoje „Social Sciences and Arts, SGEM 2016“ skaitytas pranešimas „Relationships among Adaptive and Maladaptive Perfectionism and Perceived Parenting Styles“.
https://www.proceedings.com/33489.html

Akademinės išvykos

Akademinės išvykos

Mokslinės stažuotės ir mokymai

Stažuotė pagal Erasmus+ mobilumo programą „Personalo mokymas aukštojo mokslo institucijose” Göttingeno universitete (D GOTTING01) Vokietijoje 2024.06.17 - 06.21.

Mokymų universitetų dėstytojams programa „University Language Teaching, Learning and Assessment within the Context of the CEFR Companion Volume: Implementing Changes in University Language Teaching and Assessment”. Nuotoliu iš Göttingeno universiteto ir Vilniaus universiteto 2020.07.26-27.

Mokymų universitetų dėstytojams programa „University Language Teaching, Learning and Assessment within the Context of the CEFR Companion Volume: Implementing Changes in University Language Teaching and Assessment”. Nuotoliu iš Göttingeno universiteto ir Vilniaus universiteto 2020.06.15-16.

Intensyvi mokymų universitetų dėstytojams programa pagal Erasmus+ KA203 aukštojo mokslo strateginių partnerysčių projektą „Inovatyvus mokytojų ugdymas taikant personalizuoto mokymosi koncepciją“. Korko universitetas (Airija), 2019.10.21-25.

Mokymų universitetų dėstytojams programa „Kalbų dėstymas, mokymasis ir vertinimas pagal Europos kalbų metmenis”. VU, 2019.06.17-21.

Mokymai kaip taikyti etnografinę prieigą ir gyvenimo istorijos (naratyvo) metodologiją moksliniame tyrime akcentuojant tarptautines etikos normas (30 akad. val.). KU, Klaipėda, 2018.07.1-5.

Vasaros stovykla tyrėjams ir doktorantams kaip taikyti diskurso analizės metodologiją kalbos ir tekstų nagrinėjimui (36 akad. val.) KU, Klaipėda, 2018.07.1-5.

Stažuotė Leibnico Socialinių mokslų institute (angl. Leibniz Institute for the Social Sciences) Vokietijoje pagal programą „6th GESIS Summer School in Survey Methodology“. Kiolnas, Vokietija, 2017.08.7-11.

Stažuotė pagal Erasmus programą „Transnational and Intersectional Methodologies in Gender Studies“. Latvijos universitetas, Ryga, 2014.06.9-21.

Narystė

Narystė

Profesinėse asociacijose

Lietuvos kalbų pedagogų asociacijos narė
http://www.lkpa.vdu.lt/apie-lkpa/

Lietuvos edukacinių tyrimų asociacijos narė
https://lera.lt/en/about-lera/

Lietuvos edukacinių tyrimų asociacijos Tyrimų metodologijos tinkle komiteto narė
https://lera.lt/tm/en/network-committee/

Europos edukacinių tyrimų asociacijos (EERA) narė
https://eera-ecer.de/

Pasaulinės edukacinių tyrimų asociacijos WERA narė
https://weraonline.org/

Europos Socialinių ir humanitarinių mokslų aljanso EASSH narė
https://eassh.eu/

Mokslo populiarinimo veikla

Mokslo populiarinimo veikla

Interviu portalui Lrytas.lt pavadinimu „Streso lygio nustatymas iš mokytojų plaukų ir inovacijos matematikos mokyme: pristato išskirtinius švietimo tyrimus”. 2025 m. birželio 16 d.
https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/svietimas/2025/06/16/news/siekiant-gerinti-svietimo-padeti-pristato-isskirtinius-mokslinius-tyrimus-kaip-mokytoju-stresa-pamatys-is-plauku--38225975

Skaityta paskaita „Šiuolaikiniai dvasingumo modeliai: kintančios sampratos postmodernybėje ir svarba asmenybės savivokai”. Lietuvos etninės kultūros specialistų kvalifikacijos tobulinimo renginys „Gimtoji kultūra – kintantis pasaulis – jaunoji karta“. 2025 m. gegužės 14 d.
https://www.lnkc.lt/go.php/lit/Birstone-prasidejo-etnines-kulturos-specialistu-seminaras/141556

Nuotoliu skaityta vieša paskaita „Anglų kaip mokymo kalba: žvilgsnis į meilės psichologiją ir fiziologiją bei studijų programą „Anglų ir kita užsienio kalba“. VU renginys „Studentas vienai dienai”, 2025 m. balandžio 18 d.
https://www.vu.lt/en/news-events/become-vilnius-university-student-for-a-day

XXIV Prigimtinės kultūros seminaro „Prigimtinė kultūra ir šiuolaikinis dvasingumas“ akademinių dirbtuvių „Tradicija ir dvasingumo paieškos“ apskrito stalo diskusija. Meironys, Ignalinos r., 2025 m. sausio 23–24 d.
https://www.prigimtine.lt/lt/seminarai/xxiv-seminaro-dirbtuvs/programa/

Paskaita „Įvadas į interpretacinės fenomenologinės analizės metodą” (skaityta UKI Dalykinių kalbų tyrimų katedros personalui). 2024 m. sausio 8 d.
1 val. trukmės interviu apie dvasingumo ir meilės fenomenologijos tyrimus studentų radijo Start FM laidai „Žiupsnelis mokslo”. 2023 m. gruodžio 4 d.
https://www.mixcloud.com/StartFM942/%C5%BEiupsnelis-mokslo-2023-12-04/

Paskaita UKI Dalykinių kalbų tyrimų katedros personalui „Įvadas į kiekybinius tyrimų metodus: apklausa”. VU, 2023 m. spalio 26 d.
Viešas seminaras „Statistinių kriterijų taikymas kiekybiniame tyrime.” VU, 2019 m. gegužės 3 d.

Ugdymo mokslų institutas

  • Apie institutą
  • Instituto bendruomenė
  • Mokslas
  • Instituto įvykiai
  • Doktorantų mokykla
  • Konferencijos

Vilniaus universitetas

  • Universiteto g. 3, LT-01513 Vilnius

  • Telefonas: +370 5 266 7600

  • El. paštas:  

  • Kodas: 211950810

  • PVM kodas: LT119508113

Informacija

  • Studijų klausimais: +370 5 266 7606

  • El. paštas: 

  • Žiniasklaidai: +370 5 268 7187

  • El. paštas: 

Nuorodos

  • Biblioteka

  • Alumni

  • Fondas

  • Intranetas

  • VU privatumo politika

Socialiniai tinklai

  • Facebook

  • Instagram

  • Linkedin

  • Youtube

%MCEPASTEBIN%