Apie
Doktorantė
Vilniaus universiteto Ugdymo mokslų instituto doktorantė, tirianti užsienio kalbų mokytojų savikryptį mokymąsi dirbtinio intelekto amžiuje skirtinguose sociokultūriniuose kontekstuose.
Laura turi ilgametę patirtį formaliajame ir neformaliajame suaugusiųjų švietime, yra įkūrusi dvi kalbų mokyklas, rengia verslo anglų kalbos bei suaugusiųjų mokymosi kompetencijų ugdymo mokymus, yra kelių akademinių leidinių autorė, sukaupusi dėstymo patirtį Lietuvoje bei užsienyje.
Ji priklauso Europos mokymosi ir dėstymo tyrimų asociacijai (EARLI), Lietuvos edukacinių tyrimų asociacijai (LETA) bei Lietuvos nuotolinio ir e. mokymosi asociacijai (LieDM).
Mokslinių tyrinėjimų sritys: metakognicija, savikryptis mokymasis, edukacinės technologijos, užsienio kalbų mokymas (-is), mokytojų rengimas.
![]() |
ORCID | ![]() |
RESEARCH GATE |
Adresas: Universiteto 9, 01513 Vilnius
Telefonas: +370 (5) 268 7099
Priėmimo laikas: Iš anksto susitarus el. paštu
Publikacijos
Kildė, L. (2024). The Integration of Generative AI in Foreign Language Teacher Education: A Systematic Literature Review. Pedagogika, 154(2), 5–26. https://doi.org/10.15823/p.2024.154.1
Kildė, L. (2023). ESL Teachers’ Approaches towards the Acceptance of Educational Technology Integration in Non-Formal Education: A Case from Kenya. Journal of Education Culture and Society, 14(1), 634–649. https://doi.org/10.15503/jecs2023.1.634.649
Kildė, L. (2022). A Qualitative Study of Adult Learners’ Self-Directed Learning Readiness in Non-Formal ESP Online Courses: Lithuanian Students’ Perspective. Pedagogika, 146(2), 95–109. https://doi.org/10.15823/p.2022.146.5
Kildė, L. (2022). The enhancement of self-directedness in the studies of English books for specific purposes: an analysis of ESP study books. Journal of Education Culture and Society, 13(1), 189–200. https://doi.org/10.15503/jecs2022.1.189.200
Kildė, L. (2022). SELF-DIRECTEDNESS IN NON-FORMAL ONLINE BUSINESS ENGLISH COURSES: ADULT LEARNERS’ PERSPECTIVES: PUPIL: International Journal of Teaching, Education and Learning, 6(1), 44–55. https://doi.org/10.20319/pijtel.2022.61.4455