Apie
Doktorantė
Vilniaus universiteto Ugdymo mokslų instituto doktorantė, tirianti užsienio kalbų mokytojų savikryptį mokymąsi dirbtinio intelekto amžiuje skirtinguose sociokultūriniuose kontekstuose.
Laura turi ilgametę patirtį formaliajame ir neformaliajame suaugusiųjų švietime, yra įkūrusi dvi kalbų mokyklas, rengia verslo anglų kalbos bei suaugusiųjų mokymosi kompetencijų ugdymo mokymus, yra kelių akademinių leidinių autorė, sukaupusi dėstymo patirtį Lietuvoje bei užsienyje.
Ji priklauso Europos mokymosi ir dėstymo tyrimų asociacijai (EARLI), Lietuvos edukacinių tyrimų asociacijai (LETA) bei Lietuvos nuotolinio ir e. mokymosi asociacijai (LieDM).
Mokslinių tyrinėjimų sritys: metakognicija, savikryptis mokymasis, edukacinės technologijos, užsienio kalbų mokymas (-is), mokytojų rengimas.
Adresas: Universiteto 9, 01513 Vilnius
Telefonas: +370 (5) 268 7099
El. paštas:
Priėmimo laikas: Iš anksto susitarus el. paštu
Publikacijos
Publikacijos su VU prieskyra
Visos publikacijos
Kildė, L. (2024). The Integration of Generative AI in Foreign Language Teacher Education: A Systematic Literature Review. Pedagogika, 154(2), 5–26. https://doi.org/10.15823/p.2024.154.1
Kildė, L. (2023). ESL Teachers’ Approaches towards the Acceptance of Educational Technology Integration in Non-Formal Education: A Case from Kenya. Journal of Education Culture and Society, 14(1), 634–649. https://doi.org/10.15503/jecs2023.1.634.649
Kildė, L. (2022). A Qualitative Study of Adult Learners’ Self-Directed Learning Readiness in Non-Formal ESP Online Courses: Lithuanian Students’ Perspective. Pedagogika, 146(2), 95–109. https://doi.org/10.15823/p.2022.146.5
Kildė, L. (2022). The enhancement of self-directedness in the studies of English books for specific purposes: an analysis of ESP study books. Journal of Education Culture and Society, 13(1), 189–200. https://doi.org/10.15503/jecs2022.1.189.200
Kildė, L. (2022). SELF-DIRECTEDNESS IN NON-FORMAL ONLINE BUSINESS ENGLISH COURSES: ADULT LEARNERS’ PERSPECTIVES: PUPIL: International Journal of Teaching, Education and Learning, 6(1), 44–55. https://doi.org/10.20319/pijtel.2022.61.4455
Tyrimai
Projektinė veikla
Nacionaliniai projektai
„IMPACT: informatikos mokytojų nuotolinio profesinio tobulinimo perkėlimo į klasę ir poveikio mokinių mokymosi rezultatams tyrimas“
P-EDU-23-21
2025-04-01 – 2028-04-03
KITA AKADEMINĖ VEIKLA
Mokslo renginiai
Pranešimai mokslinėse konferencijose (nuo 2016)
Konferencija „Mokymas ir mokymasis su DI“, Centrinės Floridos universitetas (UCF), Orlando, JAV, 2025 m. gegužės mėn.
Pranešimas: „Dirbtinio intelekto taikymas užsienio kalbų ugdyme, remiantis Freire kritinės pedagogikos įžvalgomis“.
Lietuvos edukacinių tyrimų asociacijos (LETA) konferencija, Vilnius, Lietuva, 2024 m. spalio mėn. Pranešimas: „Generatyvinis dirbtinis intelektas užsienio
kalbų mokyme: galimybės ir iššūkiai“.
Europos edukacinių tyrimų konferencija (ECER), Nikosija, Kipras, 2024 m. rugpjūčio mėn.
Pranešimas: „Generatyvinio dirbtinio intelekto integracija užsienio kalbų mokytojų rengime: sisteminė literatūros apžvalga“.
Narystė
Profesinėse asociacijose
Europos mokymosi ir dėstymo tyrimų asociacija (EARLI)
Lietuvos edukacinių tyrimų asociacija (LETA)
Lietuvos nuotolinio ir e. mokymosi asociacija (LieDM).
Reikšmingiausi pasiekimai
Nacionaliniai ir tarptautiniai apdovanojimai
2025 m. Lietuvos mokslo tarybos (LMT) stipendija akademinei išvykai į JAV.
2024 m. įteikta ECER (European Conference on Educational Research) stipendija jauniesiems mokslininkams.