Edukacinė ir vaiko psichologija

P cover 025

Edukacinės ir vaiko psichologijos magistrantūros programos tikslas – parengti aukštos kvalifikacijos psichologą, besivadovaujantį profesinės etikos principais, giliomis bendrosios, edukacinės psichologijos, vaiko raidos žiniomis ir teikiantį įrodymais bei empirika grįstas psichologinio įvertinimo, intervencijų, prevencijos ir psichikos sveikatą stiprinančias paslaugas vaikui / jaunuoliui, jo šeimai, ugdymą ir vaiko gerovę užtikrinančioms institucijoms ir bendruomenei.

Programa atitinka EFPA (Europos psichologų asociacijų federacijos) Europos psichologų švietimo ir mokymo standartuose EuroPsy nurodytus reikalavimus.

Programą baigę absolventai laukiami ugdymo įstaigose, vaiko gerove besirūpinančiose institucijose – vaikų globos įstaigose, socializacijos centruose, vaiko teises ginančiose organizacijose bei sveikatos priežiūros įstaigose, privačioje praktikoje, doktorantūros studijose, turi galimybę gauti Europsy sertifikatą ir tapti registruotu Europos psishologų bendrijos nariu.  

Apie programą

Krypčių grupė Socialiniai mokslai Studijų trukmė 2 metai
Studijų kryptis Psichologija Programos kreditai 120 kreditų

Kvalifikacinis laipsnis

Pateikti prašymą stojimui

Socialinių mokslų magistras

Metinė studijų kaina

(2020 m. priėmimas)

4234 Eur

Studijų programos komiteto pirmininkė doc. dr. Sigita Girdzijauskienė, el. p.

Programos planai

2020 m. priėmimas

2019 m. priėmimas

2018 m. priėmimas

2017 m. priėmimas

Rašto darbai

Filosofijos fakulteto rašto darbų rengimo atmintinė

Filosofijos fakulteto rašto darbo antraštinio lapo pavyzdys

Filosofijos fakulteto baigiamojo darbo pateikties lapo pavyzdys

VU Rašto darbų rengimo, gynimo ir kaupimo nuostatai

Rašto darbų administravimo VU studijų informacinėje sistemoje tvarka

Psichologijos studijų rašto darbų rengimo rekomendacijos

Gynimai ir studijų baigimas

Diplomų teikimo šventė vyks liepos 1 d. 14 val, VU Centrinių rūmų ansamblyje esančiame Didžiajame kieme (Universiteto g. 3). Daugiau informacijos rasite čia.

Studijų baigimas

Praktika

Profesinės praktikos dalyko aprašas

Trišalė sutartis mokykloje

Trišalė sutartis PPT/Centre

Edukacinės ir vaiko psichologijos profesinės praktikos planas PPT 

Edukacinės ir vaiko psichologijos profesinės praktikos planas mokykloje 

Edukacinės ir vaiko psichologijos profesinės praktikos programa 

Profesinės praktikos įvertinimo anketa 

Aktualu

Studijas reglamentuojantys dokumentai

Paskaitų tvarkaraščiai

Psichologijos instituto prašymas tyrimui

Atlikdami psichologinius tyrimus, užpildykite PRAŠYMO FORMĄ (pildymo instrukcija), suderinkite su vadovu ir vadovo pasirašytą prašymo formą atneškite į Psichologijos institutą (202 kab.) vyr. specialistei Danguolei Žiūraitienei. Prašymo forma bus pasirašyta dekanate ir užregistruota per penkias darbo dienas. Pasirašytą prašymo formą galite atsiimti institute (202 kab.).

 

Sužinokite daugiau

Absolventai apie programą

Uldė Sirtautė

Uldė Sirtautė

Edukacinės psichologijos magistrantūrą (tuo metu ji taip vadinosi) baigiau 2012 metais. Šiuo metu dirbu Tarptautinėje Amerikos mokykloje Vilniuje psichologe ir užsiimu privačia praktika su vaikais, paaugliais ir šeimomis. Magistro studijos išmokė būti lanksčiai dirbant skirtingose mokyklose bei bendraujant su daug šeimų ir vaikų. Jos taip pat davė drąsos nebijoti plataus edukacinio psichologo darbo spektro: konsultavimo, vertinimo, pamokų ir seminarų vedimo, apklausų, metodinės medžiagos rengimo, meditavimo prieš didelę auditoriją ir plastelininių medžių lipdymo kartu su mokytojais. Jaučiuosi, kad mano darbe labai daug gyvybės ir judesio!

Violeta Pilipuitienė

Violeta Pilipuitienė

Esu Edukacinės ir vaiko psichologijos magistrantūros programos absolventė. Po studijų įsteigiau VšĮ „Vaiko psichologinės pagalbos centras“, kuriame vaikų raidos specialistai teikia kompleksinę pagalbą vaikams, kurie patiria sunkumų mokydamiesi, susiduria su sudėtingomis gyvenimiškomis situacijomis, kuriuos ilgą laiką kankina nerimas, įvairios baimės, liūdesys.
Magistratūros metu įgijau žinių apie vaiko raidą ir psichopotalogija, apie šeimos struktūrą ir jos dinamiką, apie psichologinį įvertinimą, apie raidos specialistų bendradarbiavimą. Studijos suteikė ne tik žinių, bet ir žinojimą, kad tai ko aš išmokau yra reikalinga. Ir tai tiesa!

Gintarė Šabūnienė

Gintarė Šabūnienė

Vilniaus pedagoginės psichologinės tarnybos psichologė

Edukacinės ir vaiko psichologijos magistro studijose praplėčiau savo žinias apie vaikų raidą, emocijas ir elgesio ypatumus, vaikų mokymosi ypatybes ir kt. Čia ugdžiau savo įgūdžius atpažinti ne tik vaiko sunkumus, bet ir galias, jautriai atliepti poreikius. Žinių visada norisi vis daugiau, tačiau yra daug lengviau tobulintis ir gilinti savo žinias, kai turi tvirtą pamatą, nuo kurio gali atsispirti. Vienareikšmiškai svarbiausia, ką gavau šiose studijose – tai patikimo vaikų ir paauglių psichologinio įvertinimo įrankius, t.y. įgūdžius kokybiškai naudoti Lietuvoje standartizuotus ir adaptuotus psichologinio vertinimo instrumentus, o šie įgūdžiai labai vertingi tiek ieškantis darbo, tiek jau dirbant. Ne ką mažiau svarbūs - įgauti psichologinio konsultavimo pagrindai, kuriuos turėjau galimybę stiprinti profesinės praktikos metu. Taip pat ir įgūdžiai pažvelgti plačiau ir matyti bendruomenei aktualias psichologines temas, t.y. vykdyti tyrimus, analizuoti gautus rezultatus ir atsižvelgiant į juos rengti rekomendacijas, šviečiamąsias veiklas, prevencines ar intervencines priemones arba parinkti ir pritaikyti jau sudarytas programas. Tai tik dalis įgūdžių, kurie ryškiausiai atsispindi galvojant apie studijų naudą. Kiek ir ko pasiimsime iš mokymosi universitete – didžiąja dalimi priklauso tik nuo mūsų pačių. Nereikėtų pamiršti, kad čia taip pat nuolat mokiausi ir stiprinau savo įgūdžius planuoti laiką, prioretizuoti darbus, suklydus – nepasiduoti, o ieškoti sprendimų.

Giedrė Syvertsen

Giedrė Syvertsen

Pastaruosius penkerius metus darbuojuosi vaikų ir paauglių psichiatrinėje poliklinikoje viename Norvegijos miestelyje. Poliklinika užsiima vaikų ir paauglių tyrimu, diagnostika bei gydymu. Dirbame su įvairių sunkumų turinčiais vaikais bei jų artimiausia aplinka, tėvais ir mokymo įstaigomis. Savo darbe nuolat naudoju žinias, įgytas Edukacinės psichologijos magistrantūros studijų metu. Ši programa man davė tvirtą pagrindą po kojomis, nes išmokti dalykai buvo lengvai pritaikomi praktikoje.

Irina Mikėnienė

Irina Mikėnienė

Edukacinės psichologijos magistro studijas užbaigiau 2013 m. Dabar esu VIMS – International Meridian School psichologė bei Kompleksinės pagalbos šeimoms projekto psichologė. Šios magistro studijos buvo labai kryptingos ir orientuotos į realias žinias bei įgūdžius, kurių reikės dirbant, itin daug pasitikėjimo savimi suteikė aktyvi praktika mokykloje. Pabaigus studijas iš karto pradėjau darbą gimnazijoje, jausdama tvirtą pagrindą po kojomis. Žinoma, tai buvo tik startas profesinei karjerai, mat renkantis šią sritį, svarbu priimti ir mokymosi visą gyvenimą stilių. O darbas švietimo įstaigoje yra labai dinamiškas: darbe reikia tikslumo, kantrybės, susikaupimo atliekant įvertinimus, tyrimus, jautrumo ir išminties konsultuojant, kūrybiškumo ir energijos organizuojant įvairias prevencines veiklas, renginius.

Edita Babkovskienė

Edita Babkovskienė

Edukacinės ir vaiko psichologijos 2 kurso magistrantė

Rinkdamasi Edukacinės ir vaiko psichologijos magistro studijas tikėjausi, kad čia gausiu plačių žinių apie vaiko raidą, emocijų, elgesio ir mokymosi ypatumus. Ir šie mano lūkesčiai išsipildė su kaupu! Ypatingai vertinu tai, kad mokėmės matyti vaiko patiriamus sunkumus ir ieškoti jų sprendimo, atsižvelgdami į kontekstą: vaiko stiprybes, šeimą, mokyklos ir bendruomenės teikiamas paslaugas. Šiose studijose sukuriama daug galimybių stiprinti praktinius konsultavimo, vertinimo, prevencinių programų kūrimo įgūdžius. Taip pat man svarbu, kad išmokau taikyti patikimus, standartizuotus, Lietuvoje adaptuotus įvertinimo įrankius. Po studijų jaučiuosi turinti tvirtą pagrindą dirbti ir toliau tobulintis pagalbos vaikams ir paaugliams srityje.