Filosofijos fakultetas Filosofijos fakultetas
  • Apie FsF
    • Istorija
    • Struktūra
    • Taryba
    • Dekanatas
    • Studijų skyrius
    • Bendrųjų reikalų skyrius
    • Mokslo ir projektų skyrius
    • Komunikacijos skyrius
    • Komisijos, komitetai
    • Socialiniai partneriai
    • Telefonų knyga
  • Mokslas
    • Institutai
    • Atitikties mokslinių tyrimų etikai vertinimas
    • Rezultatai ir sklaida
      • Mokslo rezultatai
        • Mokslininkų rekomendacijos
        • Monografijos, studijos
        • Metodinės priemonės
        • Mokomieji ištekliai
        • Tyrimų duomenų bazės
      • Mokslo publikacijos
      • Mokslo žurnalai
      • Mokslo renginiai
    • Mokslinės veiklos apžvalga
    • MTEP temos
    • Projektai
      • Nacionaliniai projektai
        • Lietuvos mokslo tarybos projektai
        • ES Struktūrinių fondų projektai
        • Kiti nacionaliniai projektai
      • Tarptautiniai projektai
        • Horizonto programa
        • Erasmus+
        • Kiti tarptautiniai projektai
      • VU projektai
        • VU Mokslo skatinimo fondo projektai
        • FSF mokslo paramos fondas
          • SHARE: Europos sveikatos, senėjimo ir išėjimo į pensiją tyrimas
      • SHARE: Europos sveikatos, senėjimo ir išėjimo į pensiją tyrimas
        • SHARE Lietuva
        • Projektas Aktyvaus senėjimo politika Lietuvoje: iššūkiai ir galimybės
        • NordForsk projektas: Tvarus senėjančių Šiaurės ir Baltijos šalių gyventojų populiacijų profesinis gyvenimas
        • Mokslinės veiklos rezultatai
        • Žiniasklaida apie SHARE Lietuva
        • Naujienos
        • Renginiai
        • Kontaktai
        • D.U.K.
    • Mokslo skatinimo fondai
    • Mokslinių tyrimų infrastruktūra
    • Studijos ir akademinė karjera
      • Pedagoginės studijos ir mokslas
      • Disertacijos
      • Podoktorantūros stažuotės
  • Stojantiesiems
    • Bakalauro studijos
    • Magistrantūros studijos
    • Pedagogikos profesinės studijos
    • Kodėl verta studijuoti?
    • Siūlomos studijos
    • Moksleivių akademijos ir mokyklos
    • Apsilankyk fakultete
    • Klausk
  • Studentams
    • Studijos
      • Aktualu
      • Studentiško gyvenimo vadovas
      • Tvarkaraščiai
      • Studijų kalendorius
      • Studijų kokybė
      • Individualiosios studijos
      • Studijų užsienyje galimybės
    • Pagalba studentams
      • VU Bendruomenės gerovės skyrius
        • Psichologinės paslaugos
        • Psichologinio vertinimo instrumentai
      • Studijos turintiems negalią
      • Karjeros paslaugos
      • Akademinis konsultavimas
      • Studijas reglamentuojantys dokumentai
      • Mentorystė Filosofijos fakultete
      • Alumni
      • Pasirengimas ekstremalioms situacijoms
    • Studentų organizacijos
    • Bakalauro studijos
      • Azijos studijos
      • Dalyko pedagogika
      • Filosofija
      • Kriminologija
      • Psichologija
      • Psichologija (turintiems aukštąjį išsilavinimą)
      • Socialinė politika
        • Socialinės politikos idėjų konkursas
      • Socialinis darbas
      • Sociologija
      • Tvarumas ir ateities visuomenės
      • Vaikystės pedagogika
    • Magistrantūros studijos
      • Edukacinė ir vaiko psichologija
      • Edukologija
      • Filosofija
      • Klinikinė psichologija
      • Organizacinė psichologija
      • Religijos studijos
      • Šiuolaikinės Azijos studijos
      • Socialinė politika
      • Socialinis darbas
      • Sociologija
      • Taikomoji ir teorinė kriminologija
      • Sveikatos psichologija
      • Teisės psichologija
    • Doktorantūros studijos
      • Doktorantams
        • Edukologija
        • Etnologija
        • Filosofija
        • Psichologija
        • Sociologija
      • Priėmimas
        • Edukologija
        • Etnologija
        • Filosofija
        • Psichologija
        • Sociologija
    • Pedagogų rengimas ir karjera
      • Dalyko pedagogika – gretutinės studijos
      • Mokyklos pedagogika, profesinės studijos - 1 metų
      • Mokyklos pedagogika, profesinės studijos - 2 metų
      • Modulio studijos pedagogams
        • Ikimokyklinio ugdymo pedagogikos modulis
        • Pradinio ugdymo pedagogikos modulis
        • Gamtos mokslų dalyko moduliai
        • Informatikos mokomojo dalyko modulis
        • Užsienio kalbų modulių studijos mokytojams
        • Pilietiškumo ugdymas
      • Nacionalinės kvalifikacijų tobulinimo programos
        • Geografijos mokymas(is)
        • Chemijos mokytojų dalykinių ir didaktinių kompetencijų tobulinimas
        • Filosofijos ir etikos mokytojų dalykinių ir didaktinių kompetencijų tobulinimas
        • Biologijos mokymas(is) gyvybės mokslų raidos kontekste
        • Kalbų mokymo(si) optimizavimas pasitelkus generatyvinį dirbtinį intelektą (GDI)
        • Inžinerinės technologijos: dalykinių kompetencijų stiprinimas
        • Matematikos mokymas ir mokymasis
        • Gyvenimo įgūdžių ugdymas
      • Ugdymo mokslų studijos
        • Dalyko pedagogika – bakalauro studijos
        • Vaikystės pedagogika – bakalauro studijos
  • Darbuotojams
    • Dėstytojams ir akademinei veiklai
      • Dėstytojams
      • Dėstytojų iniciatyvų skatinimas
      • MVG programų rengimas
      • Virtuali mokymo aplinka
      • Publikacijų registravimas
    • Vidaus ištekliai ir sistemos
      • FSF intranetas
      • VU praktikų ir poilsio centrai
      • Pasirengimas ekstremalioms situacijoms
    • Intelektinė nuosavybė ir inovacijos
    • Erasmus+ personalui
    • VU Bendruomenės gerovės skyrius
  • Paslaugos
    • Mokymų paslaugos
      • Psichoterapijos mokymai
      • Pedagogų kompetencijų tobulinimo programos
      • Rytų kalbų mokykla
    • Medicinos psichologų stažuotės
    • Mokslinės paslaugos
      • Konsultacijos
      • Tyrimai
    • Moksliniai ištekliai
      • Techninė įranga
      • Testų biblioteka
  • Parama UA
  • EN
services
Empty
  •  Spausdinti 

Lina Gervinskaitė-Paulaitienė

  • Apie
  • Publikacijos
  • Tyrimai
  • Kita akademinė veikla

Apie

2021-06-03,  2021 m. Birželio 03 d.

Docentė, socialinių mokslų daktarė

Dr. Lina Gervinskaitė-Paulaitienė yra klinikinė psichologė. Mokslinio domėjimosi sritys apima raidos psichopatologijos lauką, ypač mentalizacijos vaidmenį psichikos sveikatoje ir raidoje, mentalizacija grįstų intervencijų taikymą ir tyrimus. Inicijavo ir koordinuoja mentalizacija grįstos tėvystės programos "Švyturys" atsiradimą Lietuvoje, buvo pagrindinė šios programos veiksmingumo tyrimo Lietuvoje iniciatorė ir vykdytoja. Ji yra tarptautinės “Švyturio” programos tyrimų grupės narė. Lina tyrimuose taip pat domisi asmenybės sutirikimu paauglystėje, dalyvavo COST veikloje, skirtoje jaunų žmonių psichoterapijos tyrimų tinklo vystymui.
Mokslinių tyrinėjimų sritys:  Raidos psichopatologija, mentalizacija, mentalizacija grįstos intervencijos, prieraišumas, psichologinių intervencijų tyrimai, nepalankios vaikystės patirtys, asmenybės sutrikimas paauglystėje.
Dėstomi dalykai: Raidos psichopatologija, Psichologinio konsultavimo procesas. 
 
ORCID iD copy copy ORCID ResearchGate icon ResearchGate    


Adresas:
Universiteto 9, 01513 Vilnius, 202 kab.

Telefonas: +370 5 2667605, +370 2667615    

El. paštas:

Priėmimo laikas   

Publikacijos

Publikacijos su VU prieskyra

Lietuvos akademinėje elektroninėje bibliotekoje (eLABa) registruotos visos publikacijos


Svarbiausios mokslinės publikacijos (nuo 2016)

Barkauskienė R, Gaudiešiūtė E, Adler A, Gervinskaitė -Paulaitienė L, Laurinavičius A and Skabeikytė -Norkienė G (2022) Criteria A and B of the Alternative DSM-5 Model for Personality Disorders (AMPD) Capture Borderline Personality Features Among Adolescents. Front. Psychiatry 13:828301. doi: 10.3389/fpsyt.2022.828301

Čekuolienė, Danguolė, Gervinskaitė-Paulaitienė, Lina, Grauslienė, Izabelė, Adler, Asta, & Barkauskienė, Rasa. (2021). Maternal reflective functioning and attachment security in girls and boys: a closer look into the middle childhood. International Journal of Environmental Research and Public Health, 18(21:11261), 1–13. https://doi.org/10.3390/ijerph182111261 

Barkauskienė, Rasa; Skabeikytė, Gabrielė; Gervinskaitė-Paulaitienė, Lina. Personality pathology in adolescents as a new line of scientific inquiry in Lithuania: mapping a research program development // Current opinion in psychology. Amsterdam : Elsevier. ISSN 2352-250X. eISSN 2352-2518. 2021, vol. 37, p. 72-76. DOI: 10.1016/j.copsyc.2020.08.011.

Adler, A., Gervinskaitė-Paulaitienė, L., Čekuolienė, D., & Barkauskienė, R. (2020). Childhood Maltreatment and Adolescents’ Externalizing Problems: Mentalization and Aggression Justification as Mediators. Journal of Aggression, Maltreatment & Trauma. doi: https://doi.org/10.1080/10926771.2020.1783733

Barkauskienė, Rasa; Gervinskaitė-Paulaitienė, Lina; Čekuolienė, Danguolė; Adler, Asta. Minimalios priežiūros priemones gaunantys paaugliai: mentalizacija, psichosocialinis funkcionavimas ir trauminė patirtis : mokslo studija. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla, 2018. 100 p. ISBN 9786090700914.

Tyrimai

Projektinė veikla

Projektinė veikla

Nacionaliniai projektai

Asmenybės sutrikimo požymių paauglystėje tyrimas: raiška, kaita ir jos veiksniai. Tyrimo vadovė doc. dr. Rasa Barkauskienė. Projektą finansuoja Lietuvos mokslo taryba (sutarties Nr. S-MIP-2021-20).
Mokslo darbuotoja. Vykdymo laikotarpis: 2021-2024.

Mentalizacija grįstos tėvystės programos veiksmingumo Lietuvoje tyrimas. Vadovė prof. dr. Rasa Barkauskienė. Projektas bendrai finansuotas iš Europos socialinio fondo lėšų (projekto Nr. 09.3.3-LMT-K-712-23-0152) pagal dotacijos sutartį su Lietuvos mokslo taryba (LMTLT).
Podoktorantūros stažuotoja. Vykdymo laikotarpis: 2021-2023.

Paauglių, kuriems skirtos minimalios priežiūros priemonės, mentalizacija ir psichosocialinis funkcionavimas (LMT Nacionalinė mokslo programa „Gerovės visuomenė“). Tyrimo vadovė doc. dr. Rasa Barkauskienė.
Jaunesnioji mokslo darbuotoja. Vykdymo laikotarpis: 2017-2018.

Biudžetinių temų tyrimai

Biudžetinių temų tyrimai

Psichosocialinio streso ir psichologinių sutrikimų rizikos ir įveikos veiksniai ir pagalbos efektyvumas.2021-2025.

Kita akademinė veikla

Mokslo renginiai

Mokslo renginiai

Pranešimai mokslinėse konferencijose (nuo 2016)

Profiles of personality functioning and theirassociation with reflective functioning, borderline personality features, externalizing and internalizing problems in adolescents.
Pranešimas kartu su Barkauskiene R., Skabeikyte G. The ISSPD personality disorder congress 2021: Kaleidoscope perspectives : The 17th World Congress, Oslo (Norvegija). 2021 10 11-13.

Role of perceived abuse, reflective function and borderline personality features in predicting externalizing problems of adolescents in behavior modification program.
Pranešimas kartu su Barkauskiene R. 5th International Congress on Borderline Personality Disorder and Allied Disorders.
Sitges/Barselona (Ispanija). 2018 09 27-29.

Mentalizacija ankstyvoje paauglystėje (kviestinis pranešimas).
XV-oji jaunųjų mokslininkų psichologų konferencija.
2018 04 27.

Borderline personality features, perceived abuse, and mentalizing in early adolescence.
Pranešimas kartu su Barkauskiene R. XVth Conference of International Society for the Study of Personality Disorders.
Heidelberg (Vokietija). 2017 09 25-28.

Attachment in middle childhood is related to mentalizing in early adolescence: findings from longitudinal study.
Pranešimas kartu su Barkauskiene R. International Attachment Conference.
London (Jungtinė Karalystė). 2017 06 29-07 01.

Mentalizing in early adolescence: Is it important to externalizing and internalizing difficulties?
Pranešimas kartu su Barkauskiene R. XV Biennial Conference of the European Association for Research on Adolescence.
La Barrosa (Cadiz) (Ispanija). 2016 09 16-19.

Narystė

Narystė

Profesinėse asociacijose

Lietuvos Psichologų Sąjunga narė.
https://bit.ly/3Wj5yWG 

Global Alliance for Prevention and Early Intervention for Borderline Personality Disorder narė.
https://bit.ly/3knzRhu 

International Society for the Study of Behavioral Development (ISSBD) narė.
http://www.issbd.org/ 

The International Society for the Study of Personality Disorders (ISSPD) narė.
http://www.isspd.com 

Mokslo populiarinimo veikla

Mokslo populiarinimo veikla

Interviu

10–12. Su ramentais Ajana Lolat ketina nueiti 15 km (Žinių portalas LRT.lt. Pokalbių laida: „10–12“).
https://bit.ly/3CjSsjE [2022.09.28]

Psichologijos institutas

  • Apie institutą
  • Instituto bendruomenė
  • Mokslas
  • Instituto įvykiai

Vilniaus universitetas

  • Universiteto g. 3, LT-01513 Vilnius

  • Telefonas: +370 5 266 7600

  • El. paštas:  

  • Kodas: 211950810

  • PVM kodas: LT119508113

Informacija

  • Studijų klausimais: +370 5 266 7606

  • El. paštas: 

  • Žiniasklaidai: +370 5 268 7187

  • El. paštas: 

Nuorodos

  • Biblioteka

  • Alumni

  • Fondas

  • Intranetas

  • VU privatumo politika

Socialiniai tinklai

  • Facebook

  • Instagram

  • Linkedin

  • Youtube

%MCEPASTEBIN%