Filosofijos fakultetas Filosofijos fakultetas
  • Apie FsF
    • Istorija
    • Struktūra
    • Taryba
    • Dekanatas
    • Studijų skyrius
    • Bendrųjų reikalų skyrius
    • Mokslo ir projektų skyrius
    • Komunikacijos skyrius
    • Komisijos, komitetai
    • Socialiniai partneriai
    • Telefonų knyga
  • Mokslas
    • Institutai
    • Atitikties mokslinių tyrimų etikai vertinimas
    • Rezultatai ir sklaida
      • Mokslo rezultatai
        • Mokslininkų rekomendacijos
        • Monografijos, studijos
        • Metodinės priemonės
        • Mokomieji ištekliai
        • Tyrimų duomenų bazės
      • Mokslo publikacijos
      • Mokslo žurnalai
      • Mokslo renginiai
    • Mokslinės veiklos apžvalga
    • MTEP temos
    • Projektai
      • Nacionaliniai projektai
        • Lietuvos mokslo tarybos projektai
        • ES Struktūrinių fondų projektai
        • Kiti nacionaliniai projektai
      • Tarptautiniai projektai
        • Horizonto programa
        • Erasmus+
        • NordPlus
        • Europos komisijos programos
        • Kiti tarptautiniai projektai
      • VU projektai
        • VU Mokslo skatinimo fondo projektai
        • FSF mokslo paramos fondas
          • SHARE: Europos sveikatos, senėjimo ir išėjimo į pensiją tyrimas
      • SHARE: Europos sveikatos, senėjimo ir išėjimo į pensiją tyrimas
        • SHARE Lietuva
        • Projektas Aktyvaus senėjimo politika Lietuvoje: iššūkiai ir galimybės
        • NordForsk projektas: Tvarus senėjančių Šiaurės ir Baltijos šalių gyventojų populiacijų profesinis gyvenimas
        • Mokslinės veiklos rezultatai
        • Žiniasklaida apie SHARE Lietuva
        • Naujienos
        • Renginiai
        • Kontaktai
        • D.U.K.
    • Mokslo skatinimo fondai
    • Mokslinių tyrimų infrastruktūra
    • Studijos ir akademinė karjera
      • Pedagoginės studijos ir mokslas
      • Disertacijos
      • Podoktorantūros stažuotės
  • Stojantiesiems
    • Bakalauro studijos
    • Magistrantūros studijos
    • Pedagogikos profesinės studijos
    • Kodėl verta studijuoti?
    • Siūlomos studijos
    • Moksleivių akademijos ir mokyklos
    • Apsilankyk fakultete
    • Klausk
  • Studentams
    • Studijos
      • Aktualu
      • Studentiško gyvenimo vadovas
      • Tvarkaraščiai
      • Studijų kalendorius
      • Studijų kokybė
      • Individualiosios studijos
      • Studijų užsienyje galimybės
    • Pagalba studentams
      • VU Bendruomenės gerovės skyrius
        • Psichologinės paslaugos
        • Psichologinio vertinimo instrumentai
      • Studijos turintiems negalią
      • Karjeros paslaugos
      • Akademinis konsultavimas
      • Studijas reglamentuojantys dokumentai
      • Mentorystė
      • Alumni
      • Pasirengimas ekstremalioms situacijoms
    • Studentų organizacijos
    • Bakalauro studijos
      • Azijos studijos
      • Dalyko pedagogika
      • Filosofija
      • Kriminologija
      • Psichologija
      • Psichologija (turintiems aukštąjį išsilavinimą)
      • Socialinė politika
        • Socialinės politikos idėjų konkursas
      • Socialinis darbas
      • Sociologija
      • Tvarumas ir ateities visuomenės
      • Vaikystės pedagogika
    • Magistrantūros studijos
      • Edukacinė ir vaiko psichologija
      • Edukologija
      • Filosofija
      • Klinikinė psichologija
      • Organizacinė psichologija
      • Religijos studijos
      • Šiuolaikinės Azijos studijos
      • Socialinė politika
      • Socialinis darbas
      • Sociologija
      • Taikomoji ir teorinė kriminologija
      • Sveikatos psichologija
      • Teisės psichologija
    • Doktorantūros studijos
      • Doktorantams
        • Edukologija
        • Etnologija
        • Filosofija
        • Psichologija
        • Sociologija
      • Priėmimas
        • Edukologija
        • Etnologija
        • Filosofija
        • Psichologija
        • Sociologija
    • Pedagogų rengimas ir karjera
      • Dalyko pedagogika – gretutinės studijos
      • Mokyklos pedagogika, profesinės studijos - 1 metų
      • Mokyklos pedagogika, profesinės studijos - 2 metų
      • Modulio studijos pedagogams
        • Ikimokyklinio ugdymo pedagogikos modulis
        • Pradinio ugdymo pedagogikos modulis
        • Gamtos mokslų dalyko moduliai
        • Informatikos mokomojo dalyko modulis
        • Užsienio kalbų modulių studijos mokytojams
        • Pilietiškumo ugdymas
      • Nacionalinės kvalifikacijų tobulinimo programos
        • Geografijos mokymas(is)
        • Chemijos mokytojų dalykinių ir didaktinių kompetencijų tobulinimas
        • Filosofijos ir etikos mokytojų dalykinių ir didaktinių kompetencijų tobulinimas
        • Biologijos mokymas(is) gyvybės mokslų raidos kontekste
        • Kalbų mokymo(si) optimizavimas pasitelkus generatyvinį dirbtinį intelektą (GDI)
        • Inžinerinės technologijos: dalykinių kompetencijų stiprinimas
        • Matematikos mokymas ir mokymasis
        • Gyvenimo įgūdžių ugdymas
      • Ugdymo mokslų studijos
        • Dalyko pedagogika – bakalauro studijos
        • Vaikystės pedagogika – bakalauro studijos
  • Darbuotojams
    • Dėstytojams ir akademinei veiklai
      • Dėstytojams
      • Dėstytojų iniciatyvų skatinimas
      • MVG programų rengimas
      • Virtuali mokymo aplinka
      • Publikacijų registravimas
    • Vidaus ištekliai ir sistemos
      • FSF intranetas
      • VU praktikų ir poilsio centrai
      • Pasirengimas ekstremalioms situacijoms
    • Intelektinė nuosavybė ir inovacijos
    • Erasmus+ personalui
    • VU Bendruomenės gerovės skyrius
  • Paslaugos
    • Mokymų paslaugos
      • Psichoterapijos mokymai
      • Pedagogų kompetencijų tobulinimo programos
      • Rytų kalbų mokykla
    • Medicinos psichologų stažuotės
    • Mokslinės paslaugos
      • Konsultacijos
      • Tyrimai
    • Moksliniai ištekliai
      • Techninė įranga
      • Testų biblioteka
  • Parama UA
  • EN
services
Empty
  •  Spausdinti 

Goda Stonkuvienė

  • Apie
  • Publikacijos
  • Tyrimai
  • KITA AKADEMINĖ VEIKLA

Apie

Vilniaus universiteto Filosofijos fakulteto Ugdymo mokslų instituto asistentė.


Dr. Goda Stonkuvienė – Vilniaus universiteto Filosofijos fakulteto Ugdymo mokslų instituto asistentė; Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos Vaikystės fenomenų studijų ir tyrimų grupės narė; mokytoja metodininkė; ikimokyklinio ugdymo įstaigos pavaduotoja ugdymui; nacionalinių ir tarptautinių švietimo projektų vadovė bei vykdytoja.

Mokslinių tyrinėjimų sritys: Ikimokyklinio ugdymo turinio ir proceso tobulinimas; vaiko, kaip besimokančiojo, pažinimas; vaikų mokymosi mokytis gebėjimo ugdymas(is); pedagogų kompetencijų tobulinimas.

Dėstomi dalykai: Ikimokyklinė pedagogika ir ugdymo programų rengimas 1: Ugdymo modeliai.

ORCID iD copy copy ORCID


Adresas: 
Universiteto g. 9, 01513 Vilnius.

El. paštas: 

Priėmimo laikas: Iš anksto susitarus el. paštu

Publikacijos

Visos publikacijos


Svarbiausios mokslinės publikacijos (nuo 2016)

Stonkuvienė, G. (2016). Ikimokyklinio amžiaus vaikų mokėjimo mokytis ugdymo(si) reikšmingumas mokymosi visą gyvenimą kontekste. Jaunųjų mokslininkų darbai, 1(45), 41–49.

Stonkuvienė, G. (2017). The Particularities of (Self-)Education of ‘Learning to Learn’ in a Preschool Institution: the Context of Pedagogues’ Experience. CBU International Conference Book, 5, 827–832. Prieiga per internetą: http://ojs.journals.cz/index.php/CBUIC/article/view/1033/pdf.

Stonkuvienė, G., Pozdniakova, R. (2017) Vaikų mokymasis pažinti gamtos reiškinius žiemą: projektinė veikla ikimokyklinėje įstaigoje. Gamtamokslinis ugdymas bendrojo ugdymo mokykloje-2017, 65–75.

Stonkuvienė, G. (2018). Mokėjimo mokytis samprata ir kontekstas ikimokyklinių įstaigų ugdymo programose (Curriculum). Pedagogika, 31(3), 110–128.

Tyrimai

Projektinė veikla

Projektinė veikla

Nacionaliniai projektai

Tyrimo pažangi pedagoginė praktika ir pedagoginės inovacijos Lietuvos vaikų darželiuose atlikimas (paslaugos ataskaita). Švietimo aprūpinimo centras, ugdymo plėtotės centras. (Monkevičienė, O., Autukevičienė, B., Kaminskienė, L., Rutkienė, A., Tandzegolskienė, I., Skerytė-Kazlauskienė, M,, Monkevičius, J,, Stonkuvienė, G., Vildžiūnienė, E.).
Vykdymo laikotarpis: 2018.

STEAM idėjų plėtojimas integruojant inovatyvią „Lego education“ metodiką ikimokyklinio ugdymo įstaigose. Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšomis finansuotas projektas, Nr. 09.2.1-ESFA-K-728-02-0082.
Ekspertė. Vykdymo laikotarpis: 2019-2021.

KITA AKADEMINĖ VEIKLA

Mokslo renginiai

Mokslo renginiai

Pranešimai mokslinėse konferencijose (nuo 2016)

Pedagogo vaidmenų kaita ir raiška ugdant vaikų mokėjimą mokytis ikimokyklinėje įstaigoje.
Tarptautinė XII tęstinė mokslinė-praktinė konferencija „Mokytojų rengimas XXI amžiuje: pokyčiai ir perspektyvos“.
Šiaulių universitetas, Šiauliai (Lietuva). 2017 11 24.

Vaikų mokėjimo mokytis sampratos kontekstas ikimokyklinio ugdymo turinyje.
Tęstinė 7-oji mokslinė praktinė konferencija „Pasaulis vaikui: ugdymo realijos ir perspektyvos“.
Lietuvos edukologijos universitetas, Vilnius (Lietuva). 2018 04 19.

Psychological Aspects of Developing Children’s Learning to Learn in a Preschool Group.
2nd International Scientific Conference of IZI and FESW „Pedagogy: Theory and Practice“.
Liepajas University, Liepaja (Latvija). 2020 04 02.

Ugdymo mokslų institutas

  • Apie institutą
  • Instituto bendruomenė
  • Mokslas
  • Instituto įvykiai
  • Doktorantų mokykla
  • Konferencijos

Vilniaus universitetas

  • Universiteto g. 3, LT-01513 Vilnius

  • Telefonas: +370 5 266 7600

  • El. paštas:  

  • Kodas: 211950810

  • PVM kodas: LT119508113

Informacija

  • Studijų klausimais: +370 5 266 7606

  • El. paštas: 

  • Žiniasklaidai: +370 5 268 7187

  • El. paštas: 

Nuorodos

  • Biblioteka

  • Alumni

  • Fondas

  • Intranetas

  • VU privatumo politika

Socialiniai tinklai

  • Facebook

  • Instagram

  • Linkedin

  • Youtube

%MCEPASTEBIN%