Pedagogų kompetencijų tobulinimo programos

Pedagogų kompetencijų tobulinimo ir plėtros centras, Saulėtekio al. 22, 007 kab.

Kontaktinis asmuo – administratorė Jūratė Petraitienė el. p. , tel. +370 614 82 671

Artėjantys pedagogų kompetencijų tobulinimo renginiai

Neorganinės chemijos ir medicinos ryšys

Kviečiame gamtos mokslų mokytojus dalyvauti kompetencijų tobulinimo programoje „NEORGANINĖS CHEMIJOS IR MEDICINOS RYŠYS“.

Mokytojams bus sudaryta galimybė gilinti medicininės neorganinės chemijos žinias, susipažinti su cheminių ryšių prigimtimi ir jų svarba biocheminėse reakcijose, panagrinėti cheminių reakcijų žmogaus organizme greitį.

Detalesnę informaciją rasite prisegtuke.

Užsiėmimai vyks VU Chemijos ir geomokslų fakulteto Chemijos institute, Naugarduko g. 24, Vilnius.

Mokymų kaina – 60 eur. Sąskaitos-faktūros bus siunčiamos po pirmo užsiėmimo.

Dalyviams, įvykdžiusiems programą, išduodamas kompetencijų tobulinimo pažymėjimas.

Registracija į seminarą: 

Statistinio raštingumo ugdymas

Kviečiame matematikos mokytojus ir kolegijų dėstytojus dalyvauti kompetencijų tobulinimo programoje „STATISTINIO RAŠTINGUMO UGDYMAS".

Statistinio raštingumo ugdymas yra mokyklinės matematikos dalis. Programa apima konceptualią statistinio raštingumo ugdymo struktūrą: statistinį problemos sprendimo procesą (problemos formulavimą, duomenų surinkimą, jų analizavimą, informacijos interpretavimą) bei pasiekimų lygmenis.

Detalesnę informaciją rasite prisegtuke.

Registracija į seminarą: 

Efektyvus mokyklos valdymas – tvarios lyderystės pagrindas

Kviečiame mokyklų vadovus ir mokytojus, ketinančius siekti vadybinės karjeros, dalyvauti kompetencijų tobulinimo seminaruose „Efektyvus mokyklos valdymas – tvarios lyderystės pagrindas"

Mokyklos valdymas šiandien jau neapsiriboja vien žiniomis, įgytomis universitetinėse studijose ar dalyvavime įvairiuose projektuose. Lietuvos švietimas tampa globalaus pasaulio švietimo sudedamąją dalimi, todėl nuolatinė švietimo kaita reikalauja iš mokyklos vadovo ir naujų kompetencijų, naujų vaidmenų bei naujų funkcijų atlikimo.

Detalesnę informaciją rasite prisegtuke.

Registracija į seminarą: 

Tyrinėjimu grindžiamas ikimokyklinis ir priešmokyklinis ugdymas: skirtingų kompetencijų ir dalykinių sričių jungtys

Kviečiame ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogus dalyvauti kompetencijų tobulinimo seminare „Tyrinėjimu grindžiamas ikimokyklinis ir priešmokyklinis ugdymas: skirtingų kompetencijų ir dalykinių sričių jungtys“

Parengta programa siekiama tobulinti mokytojų gebėjimus organizuoti ir reflektuoti tyrinėjimu grindžiamas ugdymo veiklas, apjungiant skirtingas dalykines sritis, siekiant ugdyti vaiko kompetencijas.

Detalesnę informaciją rasite prisegtuke.

Registracija į seminarą: 

Normal 0 19 false false false LT X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4 Nanotechnologijos ir medžiagotyra

GIS technologijų taikymas aplinkos pažinimui ir tyrimams

Programą parengė
Neringa Mačiulevičiūtė-Turlienė, VU Geomokslų institutas.
Dr. Jurgita Rimkuvienė, UAB „Hnit-Baltic“.

Programos anotacija

Geros mokyklos koncepcijoje“ pažymimas mokymas (-is) sprendžiant gyvenimiškas problemas, mokymas (-is) tyrinėjant, eksperimentuojant, kuriant, bendraujant. Akcentuojamas dialogas tarp mokinių, mokinių ir mokytojų, mokinių ir mokyklos bendruomenės, jo metu gaunama informacija virsta idėjomis, prasmėmis. Taip gimsta skaitmeninis turinys – tekstas, programos, interaktyvūs žemėlapiai, kt. Turiniu šiuolaikinių technologijų pagalba dalijamasi tarpusavyje, socialiniuose tinkluose, kitose medijose.

Geoinformacijos technologijos – GIS atspindi šiuolaikinės mokyklos, mokytojo, mokinio poreikius derinti mokymą (-si) klasėje, aplinkoje, namuose, integruoti pamokas, pritaikant išmanias technologijas. Pasitelkus GIS technologijas galima kurti interaktyvius žemėlapius, taikomąsias programas, 3D scenas, dalintis savo sukurtu turiniu su kitais vartotojais, naudotis tūkstančiais nemokamų žemėlapių, programų, paslaugų ir kita erdvine informacija, gilinti informacinių technologijų, geografijos, istorijos, biologijos, kalbų, matematikos ir daugelio kitų dalykų žinias.

2017 m. Esri bendrovė, GIS technologijų kūrimo lyderė pasaulyje, įsitraukė į Europos Komisijos Skaitmeninių įgūdžių ir užimtumo koalicijos iniciatyvą ir kartu su UAB „Hnit-Baltic“ padovanojo Lietuvos mokykloms galimybę nemokamai prisijungti ir naudotis ArcGIS žemėlapių kūrimo, erdvinių duomenų valdymo ir analizės sistema. Dabar kiekvienas Lietuvos mokytojas ir moksleivis turi galimybę nemokamai naudotis profesionalia ArcGIS programine įranga, kurti skaitmeninį turinį, projektus paremtus GIS technologijomis. Dar mokyklos suole įgytos žinios ir patirtys galės būti toliau plėtojamos universitetuose, atliekant mokslinius tyrimus, valstybiniame ir/ arba verslo sektoriuje.

Nors technologinės prielaidos kurti skaitmeninius žemėlapius, skatinti erdvinį suvokimą, yra, mokymo medžiagos anglų, o taip pat ir lietuvių kalbomis nuolat daugėja, tačiau mokomųjų dalykų, pradinių klasių mokytojai, mokyklos administracija dar stokoja žinių, patirties ir kompetencijų taikyti GIS technologijas pamokų metu, organizuojant integruotas pamokas, įgyvendinant mokyklos bendruomenės projektus, paremtus interaktyviais žemėlapiais.

Šia kompetencijų tobulinimo programa siekiama mokytojus supažindinti su GIS technologijomis, sudaryti sąlygas išbandyti ArcGIS Online sistemą sprendžiant praktines užduotis, atliekant lauko tyrimus, su kolegomis ir lektoriais diskutuojant GIS technologijų poreikį ir naudą.

Seminaro apimtis 16 akademinių valandų.

Seminaro kaina – 30 Eur.
Pageidaujantiems bus siunčiamos sąskaitos-faktūros.
Dalyviams, išklausiusiems seminarą, išduodamas kompetencijų tobulinimo pažymėjimas.

Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos