Tarptautinė mokslinė-praktinė konferencija

lt vesija

"Inovatyvūs sprendimai švietime: nuo sužaidybinimo iki dirbtinio intelekto"

Lapkričio 22-23, 2023 | Lietuva

VUSA projekto logo

Konferencija yra organizuojama įgyvendinant projekto „Aukštųjų mokyklų tinklo optimizavimas ir studijų kokybės gerinimas Šiaulių universitetą prijungiant prie Vilniaus universiteto“ (projekto nr. 09.3.1-ESFA-V-738-03-0001) veiklas.

yra organizuojama įgyvendinant projekto „Aukštųjų mokyklų tinklo optimizavimas ir studijų kokybės gerinimas Šiaulių universitetą prijungiant prie Vilniaus universiteto“ (projekto nr. 09.3.1-ESFA-V-738-03-0001) veiklas.
Skaityti daugiau

Instituto įvykiai

Moksliniai tyrimai vykdant DIGITAL FIRST projektą

Vilniaus universitetas kartu su partneriais iš vienuolikos Europos Sąjungos šalių įgyvendina projektą DIGITAL FIRST: „Digital tech as the first language – INFORMATICS for digital natives“ (ERASMUS-EDU-2023-PI-FORWARD-LOT1). Projekto koordinatorius – Kroatijos Algebros universitetas. Projekte dalyvauja partneriai iš Kroatijos, Slovėnijos, Suomijos, Belgijos, Kipro, Graikijos, Italijos, Ispanijos, Bulgarijos, Portugalijos ir Lietuvos, kuriai atstovauja Vilniaus universitetas (koordinatorė prof. dr. Valentina Dagienė).

Skaityti daugiau

Dirbtinis intelektas ir duomenų tyryba Informatikos pamokose

Gerbiami informatikos mokytojai! Kviečiame dalyvauti Vilniaus universiteto seminare „Dirbtinis intelektas ir duomenų tyryba informatikos pamokose“. Seminaro tikslas – susipažinti su dirbtinio intelekto metodais, kurie nepastebimai skverbiasi į mokinių kasdienybę ir ją formuoja. Panagrinėsime duomenų gyvavimo ciklo etapus, pasinaudodami duomenų analizės įrankiu modeliuosime realius duomenų rinkinius. Taip pat aptarsime dirbtinio intelekto ir duomenų tyrybos mokymo metodus ir mokomąją medžiagą.

Kviečiame registruotis: https://forms.office.com/r/FkL9WKcyjw

Vietų skaičius seminare ribotas. Prašytume pranešti, jei užsiregistravę negalėtumėte dalyvauti.

Skaityti daugiau 

2022 m. gegužės 3-5 d. Vilniaus universitete lankysis Armėnijos aukštųjų mokyklų delegacija ir Europos sąjungos universitetų atstovai. Šis vizitas yra ARMDOCT projekto dalis. Projekto partneriai - vienuolika Armėnijos aukštojo mokslo institutucijų vadovai ir švietimo, mokslo, kultūros ir sporto ministerijos pareigūnai, universitetų rektoriai, prorektoriai, mokslo tyrimo institutų vadovai.

Pagrindinis ARMDOCT projekto siekis - nuo sovietinio doktorantūros modelio pereiti prie europinio modelio. Projekto tikslas - parengti naujus aukštosios mokyklos trečios pakopos/doktorantūros reglamentavimo politinius/teisinius (nacionalinio ir institucinio lygmens)  dokumentus, juos pilotuoti įsteigiant 5 doktorantūros mokyklas. Tarp projekto partnerių keturi universitetai iš ES: Vilniaus Universitetas, universitetai iš Portugalijos, Italijos ir Prancūzijos. ARMDOCT partnerių atstovai atvyksta susipažinti su VU doktorantūros pertvarkos (pereinant prie Europinio modelio) patirtimi, susipažinti su doktorantūros mokyklomis.

Skaityti daugiau


2022m. gegužės 3-4 dienomis VU Filosofijos fakultete organizuojamas tarptautinis dviejų dienų seminaras doktorantams  „Introduction to Ethnography for Research in Eeducation and Social Sciences“. Seminare apžvelgiamas etnografinis požiūris į švietimo ir socialinių mokslų reiškinių tyrimą. Studentai nagrinės, kas yra ir kas nėra etnografija kaip tyrimo metodas, į kokius klausimus etnografija gali atsakyti ir kokius metodus etnografai naudoja rengdami, analizuodami ir pateikdami etnografinius tyrimus. Bus aptariama etnografijos etika, iššūkiai ir galimybės. Taip pat bus pristatyti auto etnografinių tyrimų ypatumai ir etnografijos bei istorijos sąsajos švietime. Seminarą ves profesorė Audra Skukauskaitė (Cetrinės Floridos universitetas, JAV) ir Ugdymo mokslų instituto docentė Irena Stonkuvienė (Vilniaus universitetas).

Skaityti daugiau


Vilniaus universitetas įgyvendina projektą „Aukštųjų mokyklų tinklo optimizavimas ir studijų kokybės gerinimas Šiaulių universitetą prijungiant prie Vilniaus universiteto“ (Nr.09.3.1-ESFA-V-738-03-0001), kuriame didelis dėmesys skiriamas dėstytojų žmogiškojo intelektinio potencialo vystymui, kompetencijų stiprinimui, siekiama padėti dėstytojams įgyti naujų pedagoginių, dalykinių, metodinių, psichologinių žinių, gebėjimų ir įgūdžių, kurie yra būtini siekiant aukštos studijų kokybės bei konkurencingo specialisto parengimo. Remiantis akademinio personalo, tarptautinių ekspertų įžvalgomis ir rekomendacijomis tobulinamos kvalifikacijos kėlimo ir kompetencijų plėtotės priemonės ir procesai, modernizuojamas požiūris į dėstymą, įtvirtinama pedagoginio meistriškumo svarba, užtikrinama gerosios praktikos sklaida, sudaromos galimybės planingai ir nuosekliai pedagoginės kompetencijos plėtrai ir veiklos tęstinumo užtikrinimui. Projekto metu kuriamos ir išbandomos įvairios priemonės skatinančios dėstytojų tinklaveiką, kuo glaudesnį ir aktyvesnį dėstytojų tarpusavio bendradarbiavimą viduje ir su kitų šalies ir užsienio universitetų kolegomis.

Skaityti daugiau


2022 m. balandžio 11-12 dienomis VU Filosofijos fakulteto Ugdymo mokslų institute viešėjo prof. Charlotte Holand iš Dublino miesto universiteto, prof. Jan van Tartwijk, Anna Bosch ir dr. Marijn Smeets iš Utrechto universiteto.

Skaityti daugiau


Jeigu sukaupėte vertingą pedagoginės veiklos patirtį ir ja galite pasidalinti su įvairių tipų pedagoginių (bakalaurinių ir profesinių) studijų studentais, šis kvietimas skirtas Jums. 

Skaityti daugiau


Balandžio 4 d. prasideda tarptautiniai mokymai apie skaitmeninių įrankių taikymą studijų procese, kurie yra skirti Vilniaus universiteto dėstytojams, dirbantiems pedagoginėse studijų programose. Mokymuose savo patirtimi apie interaktyvius paskaitų, vertinimo, darbo grupėse ar konkrečiai net pradinėms klasėms skirtus įrankius dalinsis Dublino universiteto tyrėjų komanda, VšĮ Edukraftas bei VU Ugdymo mokslų instituto ir Šiaulių akademijos dėstytojai.

Skaityti daugiau


Informatinio mąstymo apžvalga Europos šalių bendrajame ugdyme

Vilniaus Universiteto mokslininkai (prof. dr. Valentina Dagienė, doc. dr. Eglė Jasutė, dr. Gabrielė Stupurienė ir doktorantė Vaida Masiulionytė-Dagienė), kartu su Italijos Nacionaliniu tyrimų centru ir edukacinių technologijų institutu (CNR-ITD) bei Europos švietimo ministerijų tinklu „European Schoolnet“ dalyvavo Jungtinių tyrimų centro prie Europos Komisijos (JRC EC) organizuotame tyrime apžvelgiant informatinio mąstymo ugdymą bendrojo ugdymo mokyklose. Džiaugiamės ir sveikiname, kad net trečdalis iš šio svarbaus tyrimo rengėjų buvo Vilniaus universiteto mokslininkai.

Skaityti daugiau


ERASMUS+ projekto „STEAM-CT“ veiklų pilotavimas ir mokymai mokytojams

2022 m. sausio 17-18 d. Ugdymo mokslų instituto mokslininkės dr. Anita Juškevičienė ir dr. Gabrielė Stupurienė pristatė projektą „STEAM-CT“ (Nr. 2019-1-BE02-KA201-060222) ir jo veiklas Ylakių gimnazijoje (Skuodo raj.). Gimnazijos mokiniai aktyviai išbandė (pilotavo) projekto veiklas, o mokytojai dalyvavo praktiniuose mokymuose. Pilotuojant projekto veiklas mokslininkės stebėjo, su kokiomis problemomis susiduria mokiniai konstruodami valdiklius, aiškinosi, kokius pakeitimus reikėtų atlikti veiklų aprašyme norint pasiekti ugdymo tikslus.

Skaityti daugiau


VU mokslininkų tyrimas rodo skirtingą švietimo kokybės supratimą, rekomendacijas pateikė ir ministerijai

Vilniaus universiteto tyrėjai nustatė, kad Lietuvos visuomenės supratimas apie švietimą labiausiai išsiskiria dėl siekiamų tikslų ir priemonių, kurios pasitelkiamos tikslams siekti. Mokslininkai suformulavo pagrindines išvadas bei rekomendacijas ir jas ketvirtadienį pristatė Švietimo, mokslo ir sporto ministerijai. VU mokslininkai – Ugdymo mokslų instituto docentės Irena Stonkuvienė ir Agnė Juškevičienė bei pedagogas, socialinių mokslų daktaras, leidyklos „Šviesa“ ekspertas ir VU dėstytojas Simonas Šabanovas – atliko lyginamąjį tyrimą ir apibrėžė, kaip švietimo kokybę supranta ir vertina skirtingos ugdymo procese dalyvaujančios grupės – tėvai, mokytojai, mokyklų administracijos darbuotojai ir darbdaviai. Paaiškėjo, kad tyrimo dalyvių nuomonės apie tai, kas yra kokybiškas švietimas, gerokai išsiskiria.

Skaityti daugiau


Kvietimas dėstytojams, dėstantiems pedagogų rengimo studijų programose, stažuotis Lietuvos mokyklose ir užsienio universitetuose

Vasario 2 d. vyko nuotolinis seminaras, kuriame pristatytos stažuočių Lietuvos mokyklose ir užsienio universitetuose galimybės. Šio seminaro tikslas informuoti dėstytojus apie stažuotes organizuojamas įgyvendinant projekto „Aukštųjų mokyklų tinklo optimizavimas ir studijų kokybės gerinimas Šiaulių universitetą prijungiant prie Vilniaus universiteto“ (Nr. 09.3.1-ESFA-V-738-03-0001) veiklas. Stažuočių tikslas - skatinti pedagogus rengiančių dėstytojų ir mokytojų tinklaveiką, glaudesnį ir aktyvesnį dėstytojų bendradarbiavimą su Lietuvos mokyklų bendruomenėmis bei užsienio partneriais. Dėstytojams, dėstantiems pedagogų rengimo studijų programose, tai puiki galimybė tobulinti savo kompetencijas, atlikti mokslinius ir taikomuosius tyrimus.
 

Consilium educationis „Taika, lygybė, brolybė ir kiti sovietinio švietimo mitai“

Šių metų sausio 25 d. 16 val. kviečiame į Consilium educationis seminarą „Taika, lygybė, brolybė ir kiti sovietinio švietimo mitai“. „SSRS buvo pati taikiausia šalis pasaulyje. Todėl vaikai granatas mokėsi mėtyti jau pradinėse klasėse“. „Sovietų Sąjungoje visi buvo lygūs. Tik kai kurie lygesni“ – šios ir panašios ironišką atspalvį turinčios frazės lydi ideologiniais terminais ir lozungais virtusius žodžius „taika”, „lygybė”, „brolybė”. Consilium Educationis susitikime bus pristatoma, kaip jie buvo diegiami sovietinėje mokykloje ugdant „Naująjį žmogų”. Remiantis VU Ugdymo mokslų institute vykdomo projekto (LMTLT, Nr.S-LIP-19-68/ (1.78) SU-810) tyrimo rezultatais bus aptariami karinio rengimo, socialinio teisingumo, tautų draugystės propagavimo vėlyvojo sovietmečio švietime aspektai.

Skaityti daugiau


Švietimo inovacijos ir STEAM sričių plėtra bendrajame ugdyme

Nacionalinė švietimo agentūra 2020–2021 metais sėkmingai įgyvendino projektą „Švietimo inovacijos ir STEAM sričių plėtra bendrajame ugdyme, įskaitant mokytojų kaitą, kompetencijų gerinimą ir papildomo kvalifikacinio laipsnio įgijimą, skaitmeninio turinio rengimą ir skaitmeninių kompetencijų ugdymą ir STEAM atviros prieigos centrų veiklų plėtrą“ (sutarties Nr. S-1383). Projekto tikslas – gerinti mokinių pasiekimus, mažinti socialinę atskirtį ir didinti specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių įtrauktį, užtikrinant tolygų kokybiško skaitmeninio turinio ir švietimo naujovių prieinamumą bei užtikrinti nenutrūkstamą STEAM plėtrą.

Skaityti daugiau


Mokytojų ir tyrėjų seminaras „Informatinio mąstymo vertinimas Šiaurės šalių technologinių kūrėjų ugdyme“

Baigiantis metams, 2021 m. gruodžio 29 d., Filosofijos fakultete susirinko mokytojai, mokyklų vadovai, mokslininkai, technologijų specialistai, tarptautinio informatikos ir informatinio mąstymo „Bebro“ konkurso savanoriai – vyko visos dienos seminaras, skirtas įvairiems informatinio mąstymo aspektams aptarti. Pagrindinis siekis ugdant informatinį mąstymą – mokyti ir mokytis spręsti įvairiausias problemas pasitelkus informacines technologijas, automatizavimo priemones.

Skaityti daugiau


Tarptautinė edukacinių tyrimų doktorantų mokykla

Vilniaus universiteto Ugdymo mokslų institutas kartu su Duomenų mokslo ir skaitmeninių technologijų institutu 2021 m. gruodžio 8-11 dienomis organizavo doktorantų konsorciumą Vilniuje ir Druskininkuose. Organizatoriai prof. dr. Lilija Duoblienė ir prof. dr. Valentina Dagienė, taip pat Radboud universiteto prof. Erikas Barendsenas.

Skaityti daugiau


Dr. Rita Makarskaitė-Petkevičienė stažavosi „Diemedžio“ darželyje – mokykloje

Vilniaus universitetas įgyvendina projektą „Aukštųjų mokyklų tinklo optimizavimas ir studijų kokybės gerinimas Šiaulių universitetą prijungiant prie Vilniaus universiteto“ (Nr. 09.3.1-ESFA-V-738-03-0001). Vienas iš projekto tikslų – dėstytojų-pedagogų rengėjų stažuočių programa. Parengtą stažuotės programą išbandė Ugdymo mokslų instituto docentė ir šios veiklos koordinatorė dr. Rita Makarskaitė-Petkevičienė. 2021 lapkričio 8-12 dienomis dėstytoja stažavosi „Diemedžio“ darželyje – mokykloje.
Dr. Rita Makarskaitė-Petkevičienė dalinasi stažuotės įspūdžiais.

Skaityti daugiau


Investicijos į mokinių ir mokytojų savijautą bei santykius – raktas į mokymosi sėkmę

Lapkričio 24 d. Vilniaus universitete vykusioje konferencijoje „Kas sąlygoja mokymosi sėkmę pokyčių ir krizių laikotarpiu“ pristatyti tyrimo „Mokymosi pasiekimus sąlygojantys ir psichosocialines rizikas mažinantys mokyklos bendruomenės ir lyderystės veiksniai“ rezultatai atvėrė erdvę idėjoms ir diskusijoms.

Skaityti daugiau


Projektas „Tęsk“

Nacionalinė švietimo agentūra, įgyvendindama projektą „Tęsk“, finansuojamą iš Europos socialinio fondo ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų, pagal Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2017 m. rugpjūčio 25 d. įsakymu V-646 patvirtinto 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 9 prioriteto „Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas“ 09.2.1-ESFA-V-727 priemonę „Mokytojų ir kitų švietimo sistemos darbuotojų kvalifikacijos tobulinimas“, kartu su projekto partneriais numato vykdyti pedagoginių studijų ir kompetencijų tobulinimo programas, suteikiančias dalykines ar pedagoginės specializacijos kompetencijas ir teisę dirbti atitinkamo dalyko ar pedagoginės specializacijos mokytoju / pedagogu. Skaityti daugiau

Skaityti daugiau

Doktorantai

Doktorantai

Mokslinių interesų sritys 

Kontaktai

Kamila Alshinbayeva E-mokymas aukštajame moksle
Jurgita Bagdonaitė  
Rūta Bružienė Aukštasis mokslas, švietimo politika, švietimo vadyba, profesinė pedagoginė praktika
Evelina Burokė Aukštojo mokslo tarpdiscipliniškumas
Rūta Gajauskaitė Ugdymo turinys, rizomiškas mokymasis, dalykų integracija, postkokybinis tyrimas
Akvilė Giniotaitė Lytiškumo ugdymas; Lytis ir ugdymas
Gintė Marija Ivanauskienė Demokratinis ugdymas, medijų raštingumas
Ingrida Ivanavičė Etninių mažumų ugdymas, ugdymo antropologija ir istorija, specialusis ugdymas.
Dėstomi dalykai: Pedagoginės praktikos
Juozapas Labokas Santykis ugdyme, dialogo filosofija, bendruomenės kūrimas
Alma Laužonytė Biopedagogika, meninis ugdymas
Karolina Levanaitė Mašininio vertimo postredagavimo kompetencijų ugdymas
Monika Orechova Studijų turinio tarptautinimas
Viktorija Voidogaitė Mokymosi inkliuzinėje ugdymo sistemoje fenomenas
Skaityti daugiau

Akademinis personalas

Darbuotojas

 

Mokslinių interesų sritys 

Kontaktai
Dėl susitikimo prašome susisiekti su dėstytoju el. paštu. 
Docentė Milda Brėdikytė   Vaiko raida ir mokymasis per žaidimą, kūrybinė drama ir lėlės, įtraukusis ugdymas
Jaunesnioji asistentė Rūta Bružienė   Aukštasis mokslas, švietimo politika, švietimo vadyba, profesinė pedagoginė praktika  
Docentė dr. Tatjana Bulajeva   Švietimo politika ir vadyba; Mokytojų rengimas ir profesinis tobulėjimas; AM didaktika ir kokybės vertinimas; Kalbų mokymas ir kalbų politika

 

Profesorė dr. Valentina Dagienė   Informatikos didaktika; Informatinio mąstymo ugdymas; Programavimo mokymo metodika; Technologijomis grįstas mokymasis; Bendrųjų programų kūrimas; Mokytojų rengimas; Žaidybinimo metodologija  
Docentas dr. Vladimiras Dolgopolovas   Konceptualaus supratimo apie informatinio mąstymo skatinamas transformacijas, skirtas integruotam STEM ugdymui plėtojimas, informatinio mąstymo ontologinų prielaidų ir emergentinių aspektų ištyrimas, sociogenenio ir susijusio edukacinio modelio kūrimas; dirbtinio intelekto didaktikos aspektų nagrinėjimas
Profesorė dr. Lilija Duoblienė   Ugdymo filosofija, multimodalus ugdymas, tarpkultūrinis ugdymas

 

Instituto direktorė

Asistentė dr.  Justina Garbauskaitė - Jakimovska

  Neformalusis ugdymas, ugdytojų (pasi)rengimas, mobilumas mokymosi tikslais, bendrųjų kompetencijų ugdymas
Docentė dr. Vaiva Grabauskienė   Matematikos didaktika; matematinis samprotavimas; integruotas ugdymas; inovatyvus ugdymas; ankstyvasis ir pradinis matematinis ugdymas; ugdymas taikant IKT; technologijų didaktika; mokslinių tyrimų metodologija; informacijos vizualizavimas

 

Jaunesnioji asistentė Ingrida Ivanavičė   Etninių mažumų ugdymas, ugdymo antropologija ir istorija, specialusis ugdymas
Docentė dr. Eglė Jasutė   Informatinio mąstymo ugdymas, pedagogų rengimo ir kvalifikacijos tobulinimo metodai ir priemonės, mokymo metodai, mokymo turinio skaitmeninimo galimybės
Lektorius dr. Aurimas Marijus Juozaitis    Andragogika; ugdymo filosofija

 

Docentė dr. Agnė Šimkienė   Įtraukusis, daugiakultūrinis, ugdymas aukštojoje ir bendrojo lavinimo mokykloje, bendrųjų ir dalykinių kompetencijų įgijimas ir ugdymas, tautinio tapatumo formavimasis paauglystėje, kalbos ugdymo didaktika

Docentė dr. Sandra Kairė   Tarpkultūrinis ugdymas, mokymasis per patyrimą, jaunimo aktyvizmas ir ugdymas, antropoceno vaikai ir jų mokymasis, vizualumas ir ugdymas, fenomenologiniai ir vaizdu grįsti tyrimai edukologijoje
   
Partnerystės profesorius dr. Kęstutis Kaminskas   Pedagogų kvalifikacijos tobulinimas, švietimo teisė
Asistentas dr. Juozapas Labokas   Santykis ugdyme, dialogo filosofija, bendruomenės kūrimas
Docentė dr. Daiva Lepaitė   Kompetencijų dizainas, Ugdymo kokybė, ugdymo kokybės užtikrinimas, studijų vertinimas

 

Docentė dr. Rita Makarskaitė - Petkevičienė   Ikimokyklinis ir pradinis ugdymas, gamtamokslinio ugdymo didaktika, neformalus švietimas, vaikystės pedagogų rengimas ir kompetencijų tobulinimas

 

Docentė dr. Asta Meškauskienė   Mokymosi aplinkos, mokymosi metodai, paauglystė, mokytojų rengimas ir kompetencijų tobulinimas

 

Asistentė dr. Oksana Mockaitytė - Rastenienė   Matematikos didaktika; matematinis samprotavimas; inovatyvus ugdymas; ankstyvasis ir pradinis matematinis ugdymas; ugdymas taikant IKT; technologijų didaktika
Docentė dr. Ona Motiejūnaitė   Asmens gamtamokslinio mąstymo ugdymas netradicinėse aplinkose; Vartotojiška visuomenė ir darnus vystymasis; Rekreacinės ir edukacinės veiklos plėtra želdiniuose, edukacinių erdvių naudojimas, augalų kolekcijos edukacinės ir rekreacinės veiklos aspektu; Lietuvos floros, saugomi ir reti, dekoratyviniai, augalai. ;
Asistentė dr. Šarūnė Nagrockaitė    Ugdymo turinio teorija ir politika, pedagoginė praktika

 

Docentas dr. Sergejus Neifachas   Vaikystės pedagogika ir filosofija, ikimokyklinio ugdymo vadyba, ugdymo kokybės vadyba, ikimokyklinio ugdymo programų rengimas, priešmokyklinis ugdymas, švietimo politika ir vadyba

 

Docentas dr. Stanislav Sabaliauskas    
Docentė dr. Emilija Sakadolskis   Pedagogų rengimas ir profesinis tobulėjimas, menų pedagogika, mokymasis bendradarbiaujant, kompetencijomis grįstos programos
Docentė dr. Vaiva Schoroškienė   Kalbos mokymas pradinėse klasėse, integruotas ugdymas pradinėse klasėse, vaikų iki 10 metų skaitymo motyvacijos ugdymas, skaitytojo ugdymo strategijos
Lektorė Jurga Sidabrienė   Dailės didaktika, ankstyvasis ugdymas (dailė), ikimokyklinis ugdymas (dailė), neformalus ugdymas (dailė)  
Asistentė dr. Goda Stonkuvienė   Ikimokyklinio ugdymo turinio ir proceso tobulinimas; vaiko, kaip besimokančiojo, pažinimas; vaikų mokymosi mokytis gebėjimo ugdymas(is); pedagogų kompetencijų tobulinimas

 

 
Docentė dr. Irena Stonkuvienė   Švietimo ir ugdymo istorija; Švietimo antropologija; Kultūrinės tapatybės raida; Mokyklos kultūra; Lyčių studijos

 

Daktarė Dovilė Stumbrienė   Pagrindinės mokslinių tyrimų sritys yra didelės apimties švietimo duomenų analizė, efektyvumo vertinimas. D. Stumbrienė turi patirties sudarant sudėtinius rodiklius švietimo sistemų stebėsenai
Docentė dr. Gabrielė Stupurienė   Informatinis mąstymas, informatikos didaktika, skaitmeninės kompetencijos, mokytojų rengimas
Docentas dr. Simonas Šabanovas  

Geografijos didaktika, nuotolinis ir hibridinis mokymas(is), mokymo priemonių įvairovė ir formavimas, miestų sociologija, miestų geografija, teritorijų planavimas

Docentas dr. Jogaila Vaitekaitis

  Ugdymo turinys; STEM ugdymas; Švietimo politika ir filosofija; Darnaus vystymosi švietimas; Tarptautiniai mokinių pasiekimų tyrimai; Globaliosios kompetencijos; Futuristinių mokyklų projektai; Ugdymas antropocene
Lektorė Nadia Venskuvienė  

Integruoto ugdymo didaktika; Aukštesnio lygio mąstymo gebėjimų ugdymas; Priešmokyklinis ir pradinis ugdymas; Problemomis grįstas ugdymas

Docentė dr. Vita Venslovaitė   Ugdymo filosofija, meninis ugdymas, vertybinis ugdymas, fenomenologija ugdyme
Lektorė Kristina Viršulienė   Pedagogų rengimas, paauglystės amžiaus tarpsnio mokinių ugdymas
Profesorius habil. dr. Rimantas Želvys   Švietimo politika ir vadyba, švietimo reformos, aukštasis mokslas
Docentė dr. Aušra Žemgulienė   Pedagogika, pradinis ugdymas, istorijos mokymas, švietimo istorija  
Skaityti daugiau

Instituto administracija

Ugdymo mokslų instituto adresas: Universiteto g. 9, LT-01513 Vilnius.

Justina Garbauskaitė Jakimovska copy  

Dr. Justina Garbauskaitė-Jakimovska

Ugdymo mokslų instituto direktorė

412 kab., tel. +370 (5) 266 7620

El. paštas:

Orechova  

Monika Orechova

Ugdymo mokslų instituto direktorės pavaduotoja

411 kab.

El. paštas:

DSC02240 2  

Rosita Vasiliauskytė

Ugdymo mokslų instituto administratorė (bakalauro programos: Dalyko pedagogika, Vaikystės pedagogika.

407 kab. tel. +370 (5) 268 6957

El. paštas:

 EP 712 copy  

Eglė Poteliūnė

Ugdymo mokslų instituto administratorė ( Profesinės pedagoginės studijos: Mokyklos pedagogika. Gretutinių studijų programa: Dalyko pedagogika. Magistrantūros programa: Edukologija) Doktorantūros studijos: Edukologija)

407 kab. tel. +370 (5) 268 7099

El. paštas: 

 foto Jurate copy  

Jūratė Petraitienė

Ugdymo mokslų instituto administratorė (modulio studijos ir pedagogų kvalifikacijos kėlimo renginiai)

Saulėtekio al. 22, 007 kab., tel. +370 614 82671

El. paštas:  

  

Skaityti daugiau

Mokslas

Skaityti daugiau

Pedagogų kompetencijų tobulinimo ir plėtros centras

asta mesDoc. dr. Asta Meškauskienė

Pedagogų kompetencijų tobulinimo ir plėtros centro vadovė

Adresas: Universiteto g. 9, 410 kab.

El. paštas:

Centro veiklos tikslas – teikti aukšto lygio pedagoginių darbuotojų kvalifikacijos tobulinimo paslaugas pedagoginiams darbuotojams, stiprinti jų bendrąsias bei specialiąsias kompetencijas, užtikrinti galimybes įgyti kito mokomojo dalyko ir (ar) pedagoginės specializacijos kompetencijų siekiant profesionalumo bei švietimo kokybės.

Veiklos kryptys:

  • keisti ugdymo, mokymo ir (ar) vadovavimo praktiką ir nuostatas, siekiant pedagoginių darbuotojų profesinio meistriškumo, nuolat įsivertinant, mokantis bei dalijantis gerąja patirtimi;
  • kartu su kitais Instituto dariniais ir Universiteto padaliniais kurti ir įgyvendinti pedagoginių darbuotojų kvalifikacijos tobulinimo sistemą, užtikrinančią tvarų profesinį augimą;
  • bendradarbiauti su Lietuvos ir užsienio švietimo ir ugdymo institucijomis vykdant ir pedagoginių darbuotojų kvalifikacijos tobulinimo programas bei kitus profesiniam augimui skirtus renginius;
  • inicijuoti ir dalyvauti nacionaliniuose bei tarptautiniuose projektuose, renginiuose, susijusiuose su pedagoginių darbuotojų profesiniu tobulėjimu.

Skaityti daugiau
Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos