FSF įvykiai

CTMathABLE1Vilniaus universiteto Filosofijos fakulteto Ugdymo mokslų instituto grupė mokslininkų, bendradarbiaudami su Duomenų mokslo ir skaitmeninių technologijų institutu, pradeda koordinuoti Erasmus projektą, skirtą informatinio mąstymo (Computational Thinking) ir matematikos problemų sprendimo taikant analitika grįstą aplinką tyrimams (Computational Thinking and Mathematical Problem Solving, an Analytics Based Learning Environment, Nr. 2022-1-LT01-KA220-SCH-000088736). Projekto partneriai – šeši universitetai: Ankaros (Turkija), Eötvös Loránd (Budapeštas, Vengrija), Baskų šalies (Bilbao, Ispanija), Turku (Suomija), KTH Karališkasis technologijų institutas (Stokholmas, Švedija) ir Vilniaus, taip pat dvi mokyklos: Klaipėdos Gedminų progimnazija ir Mamak Özkent Akbilek pagrindinė mokykla (Turkija).

Skaityti daugiau

norway2Tr@ck- IN: viešųjų įdarbinimo paslaugų stebėsena skirta didinti NEET (nedirbančio, nesimokančio ir mokymuose nedalyvaujančio) kaimo jaunimo užimtumą" „TRACK-IN“ yra tarptautinis projektas, įkurtas EEA  (Europos Ekonominės erdvės fondų). Projektu siekiama sukurti Užimtimo tarnybų (UŽT) veiksmingumo vertinimo modelį, pagal kurį būtų stebimos paramos rūšys (skaitmeninės, žmogaus teikiamos, arba mišrios) gerinant 25–29 metų amžiaus NEET jaunimo įsidarbinimo galimybes. Projektą sudaro 11 institucijų 7 šalyse. Projektas yra susijęs su analize ir tyrimais, paremtas vienas nuo kito priklausomu valdymu, rezultatų sklaida ir mokslinio darbo grupėmis, siekiant įvykdyti tris pagrindines projekto užduotis. Pagrindinis tikslas – praplėsti žinias apie užimtumo tarnybų taikomas įdarbinimo iniciatyvas, skirtas kaimo NEET asmenims, sukurti tarpvalstybinį modelį, siekiant išsiaiškinti kaip valstybės politika lemia UŽT stebėsenos veiksmingumą. Kitas tikslas – padidinti užimtumo tarnybų poveikį NEET kaimo vietovėse vertinimo pajėgumus, patvirtinant labiausiai pakartojamų vietinių UŽT stebėsenos paramos tipų programų poveikio vertinimo protokolus, atsižvelgiant į bendras ir konkrečias NEET grupes. Kitas tikslas – padidinti tarpvalstybinį poveikio tyrimų naudojimą tarp politikos formuotojų ir mokslininkų, remiant jų dalyvavimą kuriant (įtraukiant) įrodymais pagrįstus poveikio metodus, skirtus UŽT stebėsenos vertinimui. Norėdami sužinoti daugiau apie mūsų projektą, apsilankykite mūsų svetainėje: www.track-in.eu

Skaityti daugiau

Aukstuju mokyklu mugeŠiuose mokymuose kalbėsime, kaip teikti emocinę paramą žmogui, išgyvenančiam sunkumus, kaip atpažinti psichologinės krizės ir savižudybės rizikos ženklus. Kiekvienas iš mūsų gali padėti šalia esančiam, kartais reikia tik nuoširdaus pokalbio.

 

 

Mokymų turinys:

  • Dėmesingas klausymas – kaip tai daryti ir kodėl tai svarbu?
  • Psichologinės krizės požymiai ir pagalba jos metu;
  • Savižudybės rizikos ženklai ir kaip į juos reaguoti;
  • Pagalbos galimybės sunkumus išgyvenančiam studentui;

Skaityti daugiau

Vyresnio amžiaus žmonių2 02022 m. spalio 27 d. 15.00-18.30 val. Filosofijos fakulteto Psichologijos institutas organizuoja mokslinį seminarą „Vyresnio amžiaus žmonių naudojimasis internetu ir melagingos naujienos“. Seminaras skirtas: medicinos psichologams, psichologams, socialiniams darbuotojams, komunikacijos specialistams, žurnalistams, mokslininkams besidomintiems senėjimo tema, suinteresuotų įstaigų darbuotojams.

Seminaro dalyviai gaus VU kvalifikacijos tobulinimo pažymėjimus (4 akad. valandos).

Seminaras vyks hibridiniu būdu, būtina registracija. Seminaro vieta: VU Filosofijos fakultetas, 201 a. Užsiregistravę dalyviai, norintys dalyvauti nuotoliniu būdu gaus prisijungimo nuorodą el. paštu.

Dalyvavimas seminare nemokamas, tačiau dalyvių skaičius ribotas. BŪTINA IŠANKSTINĖ REGISTRACIJA: https://forms.gle/K5hvE6SextWRJZtW6

Kontaktiniai asmenys: prof. dr. Vilmantė Pakalniškienė (VU FsF Psichologijos institutas)

SEMINARO PROGRAMA


LMT FsF logo mSeminaras vykdomas kaip viena projekto „Vyresnio amžiaus žmonių patikėjimas melagingomis naujienomis: veiksniai ir pasekmės“, kuriam finansavimą skyrė Lietuvos mokslo taryba (LMTLT), Nr. S-MIP-20-11, veiklų.

Skaityti daugiau

consiliumŠių metų spalio 26d. 17 val. kviečiame į Consilium educationis seminarą „Lietuvos bendrojo ugdymo mokykla 2050 metais: galimi išsipildymai ir ekspertų norai“.

Pranešimo metu bus pristatomos ateities mokyklos scenarijų loginės dėlionės, jų žemėlapių braižymas, taip pat – atsietos nuo loginių sekų vaizduotės suprojektuotos švietimo dalyvių bei jų ekspertų įžvalgos. Seminare kelsime klausimus ir skatinsime diskusiją: kur link pasuks Lietuvos bendrojo ugdymo mokykla? Kiek ji seks esamomis kitų šalių trajektorijomis? Kiek rinksis savitą būdą, priklausomą nuo šalies sociokultūrinio konteksto bei politikos?

Skaityti daugiau
Puslapis 69 iš 290