 |
 |
Vyresnio amžiaus žmonių – paramos gavėjų ir teikėjų – gerovės stiprinimas: COVID-19 pamokos |
Gerovės valstybės vystymosi galimybės ir rizikos Ukrainoje globalaus neapibrėžtumo sąlygomis |
 |
 |
Socialiai pažeidžiamų grupių atsparumas dezinformacijai
|
„Ilgalaikis ekranų poveikis vaikų fizinei ir psichikos sveikatai“ tyrimo rekomendacijos ir prevencijos bei žalos mažinimo priemonės |
 |
 |
„Ilgalaikis ekranų poveikis vaikų fizinei ir psichikos sveikatai“ mokslinio projekto ataskaita
|
Rekomendacijos tarpsektoriniam bendradarbiavimui tvarių/socialinių inovacijų kontekste |
 |
 |
Integruotas gamtamokslis ugdymas Lietuvoje: pasiekimai ir ateities perspektyvos |
Rekomendacijos švietimo politikai |
 |
 |
Ekonominio poveikio priemonės rūkymo prevencijoje |
Vyresnio amžiaus Lietuvos gyventojų gerovė |
 |
 |
Rekomendacijos mokyklų bendruomenėms |
Nuotolinis vaikų ugdymas pandemijos dėl COVID-19 metu |
 |
 |
Darnaus vystymosi tikslai, globos sistemos pertvarka ir bendruomenių gerovė |
Rūpesčio aplinka praktikos Lietuvoje |
 |
 |
Tarptautinė patirtis ir rekomendacijos Lietuvai |
Profesionalaus vaiko teisių apsaugos darbuotojų veikimo prielaidų modelis ir rekomendacijos |
 |
|
Psichologų patarimai pandemijos metu |
|