Programos anotacija
Programos turinys orientuotas į šiuolaikines kalbų mokymo(si) strategijas, inovatyvių metodų taikymą, tarpkultūrinės kompetencijos stiprinimą bei efektyvių komunikacinių gebėjimų ugdymą.
Programą įgyvendins Vilniaus universiteto Filologijos fakulteto Prancūzų filologijos katedros dėstytojai. Programos įgyvendinime taip pat dalyvauja Prancūzų instituto Lietuvoje ir Bezansono Taikomosios lingvistikos centro (CLA) lektoriai.
Projektą remia Prancūzijos Respublikos ambasada ir Prancūzų institutas Lietuvoje, kurie prisideda prie aukštos kokybės prancūzų kalbos mokytojų kvalifikacijos tobulinimo bei tarptautinio bendradarbiavimo stiprinimo.
Ši programa – tai unikali galimybė mokytojams ne tik atnaujinti, bet ir iš esmės praplėsti savo profesines žinias bei kalbinius gebėjimus. Mokymasis vyks autentiškoje kalbinėje ir kultūrinėje aplinkoje, įtraukiant Prancūzų instituto ir Bezansono Taikomosios lingvistikos centro (CLA) ekspertus. Dalyviai gilinsis į šiuolaikinius prancūzų kalbos mokymo metodus, išbandys žaismingas ir kūrybiškas praktikas, taikys aktyvius, įtraukius bei skaitmeninius metodus, stiprins kalbinę, tarpkultūrinę ir komunikacinę kompetenciją. Programa sukurta taip, kad padėtų mokytojams tvariai tobulinti kalbos vartojimo įgūdžius (nuo B1 iki B2 arba nuo B2 iki C1 lygio pagal BEKM), ruoštis tarptautiniam DELF egzaminui ir įgyti sertifikuotą DELF B2 arba C1 pažymėjimą.
Programa suteikia galimybę pedagogams nuosekliai gilinti žinias ir praktinius įgūdžius, dalintis tarpusavio patirtimi, reflektuoti profesinę veiklą ir stiprinti profesinę bendrystę. Ji prisideda prie valstybės strateginių tikslų įgyvendinimo švietimo srityje, skatinant įtrauktį, tarptautiškumą ir mokymosi visą gyvenimą kultūrą bei ugdymo praktikos ir didaktikos kompetencijų tobulinimo prioritetinės srities.
Programa parengta taip, kad ją būtų lengva derinti su kasdieniu darbu, o įgytos žinios iš karto pritaikomos praktikoje. Tai ne tik profesinis tobulėjimas, bet ir asmeninis augimas, suteikiantis naujos energijos, pasitikėjimo bei įkvėpimo mokytojo veiklai.