| Darbuotojas | Mokslinių interesų sritys | Kontaktai | |
|---|---|---|---|
| Lekt. | Švietimo politika | ||
| Doc. | Švietimo politika ir vadyba, pedagogų rengimas, aukštojo mokslo didaktika, užsienio kalbų mokymas | ||
| Prof. | Ugdymo filosofija, švietimo politika, tarpkultūrinis ugdymas, medijų raštingumo ugdymas | ||
| Lekt. | Švietimo teisė | ||
| Lekt. | Ugdymo turinys, ugdymo turinio politika | ||
| Lekt. | Švietimo ekonomika ir finansai | ||
| Doc. |
Ugdymo mokslų instituto direktorė |
Ugdymo etnologija, pedagogikos istorija, kultūrinis ugdymas | |
| Lekt. | Vita Venslovaitė |
Ugdymo filosofija, fenomenologinis ugdymas, muzikinis ugdymas |
|
| Prof. | Švietimo politika, švietimo vadyba, aukštojo mokslo raida | ||
| Dokt. | Cristiana Barbierato |
Ugdymo filosofija, pedagoginis autoritetas, pedagoginiai santykiai, Luigi Giussani ugdymo idėjos |
|
| Dokt. | Simona Bieliūnė |
Vaikų ir jaunimo socializacijos, resocializacijos problemos, švietimo pagalbos organizavimas, organizacijos kultūros analizė |
|
| Dokt. | Rūta Bružienė | Aukštojo mokslo politika ir vadyba | |
| Dokt. | Justina Garbauskaitė-Jakimovska |
Neformalusis ugdymas, ugdymo filosofija, post-struktūralizmas |
|
| Dokt. | Danguolė Gervytė |
Mokyklinis ugdymas, vertybinis ugdymas, katalikiškasis ugdymas |
|
| Dokt. | Sandra Kairė |
Tarpkultūrinis ugdymas, mokymasis per patyrimą, neformalus ugdymas |
|
| Dokt. | Himeesora Irene Tjatjitua-Kaimu |
Aukštojo mokslo kokybė |
|
| Dokt. | Simona Kontrimienė |
Dalykinės anglų kalbos didaktika, dvasingumas, dvasingumo ugdymas(-is), hodegetika |
|
| Dokt. | Jogaila Vaitekaitis | Ugdymo turinys | |
