fibonacci 3210943 640Vilniaus universiteto mokslininkų komanda laimėjo projektą „Integruotas gamtamokslis ugdymas Lietuvoje: pasiekimai ir ateities perspektyvos“.

Valstybinės švietimo strategijos (2013-2022) tikslai numato atlikti mokinių, dirbusių pagal integruoto gamtamokslio kurso (IGMK) programą ir mokinių, kurie mokėsi fizikos, chemijos ir biologijos pagal bendrojo ugdymo programas, išsamią pasiekimų analizę. Siekiama nustatyti, kuris mokymosi modelis yra efektyvesnis: ar pasiteisina mokymas(is) glaudžiai integruojant gamtos mokslų temas, ar pavyksta mokiniams susidaryti visuminį pasaulio vaizdą, kokį poveikį skirtingi mokymosi modeliai turi mokinių mokymosi motyvacijai ir pasiekimams.

Projekto vadovas: doc. dr. Aušra Kynienė (FF TFAI). Projekto dalyviai: doc. dr. Rita Makarskaitė-Petkevičienė, doc. dr. Asta Meškauskienė, jaunesnioji mokslo darbuotoja Agnė Girkontaitė (FsF), doc. dr. Jurga Turčinavičienė, dr. Grita Skujienė (GMC), doktorantas Vytautas Kavaliauskas (ChGF).

Projekto tikslas: įvertinti integralaus gamtamokslio ugdymo 5-8 klasėse įgyvendinimo galimybes ir veiksmingumą.

Numatomi rezultatai: gautų projekto rezultatų pagrindu bus parengtos rekomendacijos ir išvados atnaujintų gamtamokslinio ugdymo Bendrųjų programų diegimui Lietuvos mokyklose, gamtos mokslų mokytojų kvalifikacijos tobulinimui, mokymosi tyrinėjant organizavimui, ugdymui įvairiose edukacinėse aplinkose.

Šio projekto metu numatoma išskirti geriausius integralaus gamtamokslio ugdymo modelius, nustatyti STEAM / STEM veiklų įtaką ugdymo/si kokybei, išsiaiškinti mokytojams aktualių kompetencijų tobulinimo poreikį ir atitinkamai rekomenduoti pakoreguoti mokytojams siūlomas kompetencijų tobulinimo programas. Šių projekte numatytų tikslų bus siekiama atliekant tyrimą, kuriame dalyvaus gamtos mokslų mokytojai, 8-tų klasių mokiniai ir mokyklų vadovai.

Projekto laikotarpis: 2021 03 01– 2022 02 28


Projektas finansuojamas Lietuvos mokslo tarybos (LMTLT) lėšomis, sutarties Nr. S-REP-21-3.

Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos