Steam22022 m. kovo 28-31 d. Ugdymo mokslų instituto mokslininkės prof. Valentina Dagienė ir dr. Gabrielė Stupurienė bei Duomenų mokslo ir skaitmeninių technologijų instituto mokslininkė dr. Anita Juškevičienė dalyvavo projekto „STEAM-CT“ (Nr. 2019-1-BE02-KA201-060222) partnerių susitikime ir mokymuose Italijoje, Bassano del Grappa mieste. Susitikime dalyvavo per 20 dalyvių iš 6 šalių: Belgijos, Ispanijos, Italijos, Lietuvos, Portugalijos, Suomijos ir Švedijos.

Šio susitikimo metu buvo pristatomi sukurti ir išbandyti STEAM ir informatinio mąstymo ugdymo projektai, kurie skirti vaikams nuo 3 iki 15 metų. Šiame etape buvo aptarta 10 projektų ekologijos, spalvų, ekonomikos, kelionių ir agronomijos temomis. Steam1.jpgSteam3Po pristatymų apie 10 projektų išbandymų skirtingose šalyse, darbo grupėse diskutuota, kaip dar būtų galima pagerinti projektų aprašymus, kad mokytojams būtų lengviau juos įgyvendinti. Taip pat aptarta, su kokiomis problemomis susiduria mokytojai šiose šalyje, kai nori pradėti ugdyti STEAM savo mokyklose.

Vizito metu aplankyta pagrindinė mokykla „Istituto Comprensivo di Mussolente“. Dalyviai stebėjo pamokas ir pristatė vykdomos veiklas.

Taip pat, buvo pristatyta pernai vykusi mokyklos iniciatyva, kurios metu mokiniai per technologijų pamoką kūrė maketus, kaip galėtų atrodyti poilsio zona prie mokyklos. Išrinkus vieną nugalėtoją – poilsio zona buvo įkurta pagal pasiūlytą maketą.

Steam4Steam5

ERASMUS+ projekto „STEAM-CT“ pabaiga numatoma šių metų rugpjūčio mėn. Projekto partnerių sukurtas STEAM ir informatinio mąstymo didaktinis modelis anglų kalba prieinamas svetainėje: https://www.steam-ct.org/ Projekto svetainėje taip pat įvairiomis kalbomis (ir lietuvių) bus skelbiami 20-ties sukurtų STEAM ir informatinio mąstymo ugdymo projektų aprašai. Mokytojai bus kviečiami mokytis elektroninėje platformoje ir daugiau sužinoti apie STEAM ir informatinį mąstymą.


Sekantis projekto partnerių susitikimas vyks šių metų gegužės 30-31 dienomis Vilniaus universitete.

STEAM CT

Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos