329303572 817354309966176 8256725774364225766 nPastarąjį dešimtmetį daug dėmesio skiriama STEAM ir informatinio mąstymo ugdymui ir pabrėžiama jų svarba. Informatinis mąstymas apima problemų sprendimą, sistemų projektavimą ir žmogaus elgsenos supratimą naudojant pagrindines informatikos sąvokas. Informatinis mąstymas aktyviai skatinamas mokyklose integruotu būdu, dažnai, per STEAM (gamtos mokslų, technologijų, inžinerijos, menų ir matematikos) dalykų ugdymą.

Siekiant mokytojams paaiškinti taikymo galimybes, be pagrindinių terminų apibrėžčių, atsiranda poreikis parengti informatinio mąstymo ir STEAM ugdymo integravimo mokyklose gaires bei praktinius pavyzdžius. Projektinio mąstymo ir informatinio mąstymo praktikų taksonomijos panaudojimas, tampa mokytojams gairėmis padedančiomis padėti suprasti informatinio mąstymo taikymo STEAM ugdymo kontekste.
Vasario 7 d. vykusiose „STEAM ugdymo: informatinio ir projektinio mąstymo taikymo“ dirbtuvėse mokytojai sužinojo, kaip įtraukti integruotus STEAM mokymosi aspektus į savo dalyko mokymo praktiką, atliko užduotis su Arduino valdikliais.

Panevėžio STEAM atviros prieigos centro metodininkė Lina Tamošiūnaitė papasakojo, kas yra STEAM, pristatė STEAM centrus.
Dr. Anita Juškevičienė pristatė šias temas: projektinio mąstymo teorija; informatinio mąstymo ugdymo praktikos; išmaniųjų įrenginių pagrindiniai komponentai ir elektorinių grandinių konstravimo pagrindai. Realių išmaniųjų įrenginių konstravimas ir programavimas su Arduino valdiklio rinkiniais.
Mokytojai įgyvendino projektus, dalinosi patirtimi.

 

Dėkojame mokytojams už aktyvų įsitraukimą projekto veiklose!

329417895 731069288606999 5688724967132036674 n

329967770 716092306860378 6864648598534605739 n

 

Cooperation! Career! and Competence!
Development - the 3Cs of successful STEM classrooms
https://www.teach4life.eu/lt/

 Ebene 2

 

Mokymai organizuojami įgyvendinant projektą „3C4Life - Perspectives for Lifelong STEM Teaching – Career Guidance, Collaborative Practice and Competence Development“