Filosofijos fakultetas Filosofijos fakultetas
  • Apie FsF
    • Istorija
    • Struktūra
    • Taryba
    • Dekanatas
    • Studijų skyrius
    • Bendrųjų reikalų skyrius
    • Mokslo ir projektų skyrius
    • Komunikacijos skyrius
    • Komisijos, komitetai
    • Socialiniai partneriai
    • Telefonų knyga
  • Mokslas
    • Institutai
    • Atitikties mokslinių tyrimų etikai vertinimas
    • Rezultatai ir sklaida
      • Mokslo rezultatai
        • Mokslininkų rekomendacijos
        • Monografijos, studijos
        • Metodinės priemonės
        • Mokomieji ištekliai
        • Tyrimų duomenų bazės
      • Mokslo publikacijos
      • Mokslo žurnalai
      • Mokslo renginiai
    • Mokslinės veiklos apžvalga
    • MTEP temos
    • Projektai
      • Nacionaliniai projektai
        • Lietuvos mokslo tarybos projektai
        • ES Struktūrinių fondų projektai
        • Kiti nacionaliniai projektai
      • Tarptautiniai projektai
        • Horizonto programa
        • Erasmus+
        • NordPlus
        • Europos komisijos programos
        • Kiti tarptautiniai projektai
      • VU projektai
        • VU Mokslo skatinimo fondo projektai
        • FSF mokslo paramos fondas
          • SHARE: Europos sveikatos, senėjimo ir išėjimo į pensiją tyrimas
      • SHARE: Europos sveikatos, senėjimo ir išėjimo į pensiją tyrimas
        • SHARE Lietuva
        • Projektas Aktyvaus senėjimo politika Lietuvoje: iššūkiai ir galimybės
        • NordForsk projektas: Tvarus senėjančių Šiaurės ir Baltijos šalių gyventojų populiacijų profesinis gyvenimas
        • Mokslinės veiklos rezultatai
        • Žiniasklaida apie SHARE Lietuva
        • Naujienos
        • Renginiai
        • Kontaktai
        • D.U.K.
    • Mokslo skatinimo fondai
    • Mokslinių tyrimų infrastruktūra
    • Studijos ir akademinė karjera
      • Pedagoginės studijos ir mokslas
      • Disertacijos
      • Podoktorantūros stažuotės
  • Stojantiesiems
    • Bakalauro studijos
    • Magistrantūros studijos
    • Pedagogikos profesinės studijos
    • Kodėl verta studijuoti?
    • Siūlomos studijos
    • Moksleivių akademijos ir mokyklos
    • Apsilankyk fakultete
    • Klausk
  • Studentams
    • Studijos
      • Aktualu
      • Studentiško gyvenimo vadovas
      • Tvarkaraščiai
      • Studijų kalendorius
      • Studijų kokybė
      • Individualiosios studijos
      • Studijų užsienyje galimybės
    • Pagalba studentams
      • VU Bendruomenės gerovės skyrius
        • Psichologinės paslaugos
        • Psichologinio vertinimo instrumentai
      • Studijos turintiems negalią
      • Karjeros paslaugos
      • Akademinis konsultavimas
      • Studijas reglamentuojantys dokumentai
      • Mentorystė Filosofijos fakultete
      • Alumni
      • Pasirengimas ekstremalioms situacijoms
    • Studentų organizacijos
    • Bakalauro studijos
      • Azijos studijos
      • Dalyko pedagogika
      • Filosofija
      • Kriminologija
      • Psichologija
      • Psichologija (turintiems aukštąjį išsilavinimą)
      • Socialinė politika
        • Socialinės politikos idėjų konkursas
      • Socialinis darbas
      • Sociologija
      • Tvarumas ir ateities visuomenės
      • Vaikystės pedagogika
    • Magistrantūros studijos
      • Edukacinė ir vaiko psichologija
      • Edukologija
      • Filosofija
      • Klinikinė psichologija
      • Organizacinė psichologija
      • Religijos studijos
      • Šiuolaikinės Azijos studijos
      • Socialinė politika
      • Socialinis darbas
      • Sociologija
      • Taikomoji ir teorinė kriminologija
      • Sveikatos psichologija
      • Teisės psichologija
    • Doktorantūros studijos
      • Doktorantams
        • Edukologija
        • Etnologija
        • Filosofija
        • Psichologija
        • Sociologija
      • Priėmimas
        • Edukologija
        • Etnologija
        • Filosofija
        • Psichologija
        • Sociologija
    • Pedagogų rengimas ir karjera
      • Dalyko pedagogika – gretutinės studijos
      • Mokyklos pedagogika, profesinės studijos - 1 metų
      • Mokyklos pedagogika, profesinės studijos - 2 metų
      • Modulio studijos pedagogams
        • Ikimokyklinio ugdymo pedagogikos modulis
        • Pradinio ugdymo pedagogikos modulis
        • Gamtos mokslų dalyko moduliai
        • Informatikos mokomojo dalyko modulis
        • Užsienio kalbų modulių studijos mokytojams
        • Pilietiškumo ugdymas
      • Nacionalinės kvalifikacijų tobulinimo programos
        • Geografijos mokymas(is)
        • Chemijos mokytojų dalykinių ir didaktinių kompetencijų tobulinimas
        • Filosofijos ir etikos mokytojų dalykinių ir didaktinių kompetencijų tobulinimas
        • Biologijos mokymas(is) gyvybės mokslų raidos kontekste
        • Kalbų mokymo(si) optimizavimas pasitelkus generatyvinį dirbtinį intelektą (GDI)
        • Inžinerinės technologijos: dalykinių kompetencijų stiprinimas
        • Matematikos mokymas ir mokymasis
        • Gyvenimo įgūdžių ugdymas
      • Ugdymo mokslų studijos
        • Dalyko pedagogika – bakalauro studijos
        • Vaikystės pedagogika – bakalauro studijos
  • Darbuotojams
    • Dėstytojams ir akademinei veiklai
      • Dėstytojams
      • Dėstytojų iniciatyvų skatinimas
      • MVG programų rengimas
      • Virtuali mokymo aplinka
      • Publikacijų registravimas
    • Vidaus ištekliai ir sistemos
      • FSF intranetas
      • VU praktikų ir poilsio centrai
      • Pasirengimas ekstremalioms situacijoms
    • Intelektinė nuosavybė ir inovacijos
    • Erasmus+ personalui
    • VU Bendruomenės gerovės skyrius
  • Paslaugos
    • Mokymų paslaugos
      • Psichoterapijos mokymai
      • Pedagogų kompetencijų tobulinimo programos
      • Rytų kalbų mokykla
    • Medicinos psichologų stažuotės
    • Mokslinės paslaugos
      • Konsultacijos
      • Tyrimai
    • Moksliniai ištekliai
      • Techninė įranga
      • Testų biblioteka
  • Parama UA
  • EN
services
Empty
  •  Spausdinti 

Ramunė Dirvanskienė

  • Apie
  • Publikacijos
  • Tyrimai
  • Kita akademinė veikla

Apie

Dirvanskiene

Docentė, socialinių mokslų daktarė


Mokslinių tyrinėjimų sritys:
Žmogaus pažintiniai neuromokslai.

Dėstomi dalykai: Žmogaus neuropsichologija.


Adresas:
Universiteto g. 9, 01513 Vilnius, 202 kab.

Telefonas +370 2667615 ,  +370 5 2667605  

El. paštas:  

Publikacijos

Publikacijos su VU prieskyra

Lietuvos akademinėje elektroninėje bibliotekoje (eLABa) registruotos visos publikacijos


Svarbiausios mokslinės publikacijos (nuo 2016)

Foley, P., Kong, Y., Dirvanskiene, R., Valdes-Hernandez, M., Bastiani, M., Murnane, J., ... & Tracey, I. (2022). Coupling cognitive and brainstem dysfunction in multiple sclerosis-related chronic neuropathic limb pain. Brain Communications, 4(3), fcac124. https://doi.org/10.1093/braincomms/fcac124

Mikulionienė, S., Gaižauskaitė, I., & Dirvanskienė, R. (2022). Measuring Social Embeddedness of Older Adults. Filosofija. Sociologija, 33(2). https://doi.org/10.6001/fil-soc.v33i2.4719

Foley, P., Kong, Y., Valdes-Hernandez, M., Dirvanskiene, R., Roberts, N., Murnane, J., ... & Fallon, M. (2017). Dysfunction of the descending pain modulatory system in neuropathic limb pain related to MS. A case: control clinical and neuroimaging study.(P1. 216).

Rotomskis, A., Margevičiūtė, R., Germanavičius, A., Kaubrys, G., Budrys, V., & Bagdonas, A. (2015). Differential diagnosis of depression and Alzheimer’s disease with the Addenbrooke's Cognitive Examination-Revised (ACE-R). BMC neurology, 15(1), 1-8.

Margevičiūtė, R. (2012). The advantages and disadvantages of single case and group study design in neuropsychology. Psichologija, 46, 135-142. https://doi.org/10.15388/Psichol.2012.46.816

Foley, P., Pernet, C., Valdes-Hernandez, M., Margeviciute, R., Roberts, N., Kong, Y., ... & Fallon, M. (2016). Association of neuropathic limb pain in multiple sclerosis with cognition, behaviour, and measures of brain structure: a case-control MRI neuroimaging study. The Lancet, 387, S45. https://doi.org/10.1016/S0140-6736(16)00432-3

Rotomskis, A., Grabauskaitė, A., Margevičiūtė, R., Germanavičius, A., Kaubrys, G. F., Jagelavičiūtė, G., ... & Račkauskaitė, J. (2015). Validation of Addenbrooke’s cognitive examination-revised for the differential diagnostics of dementia with Lewy bodies and Alzheimer’s disease in Lithuanian-speaking population. Neurologijos seminarai, 19, 59-63.

Margevičiūtė, R., Bagdonas, A., Butkus, K., Kuzmickienė, J., Vaitkevičius, A., Kaubrys, G. F., & Bak, T. H. (2013). Adenbruko kognityvinio tyrimo metodikos–taisytos adaptacija lietuviškai kalbantiems gyventojams (ACE-RLT). Neurologijos seminarai, 1(55), 29-51.

Margevičiūtė, R., Kaubrys, G., Liutkienė, J., Mameniškienė, R., & Bagdonas, A. (2012). Išsėtine skleroze ir epilepsija sergančių asmenų kognityvinių funkcijų ypatumai. Neurologijos seminarai, 16(51), 33-44.

Tyrimai

Projektinė veikla

Projektinė veikla

Tarptautiniai projektai

Vyresnio amžiaus žmonių gerovės konstravimas: įgalinimo politika, stebėsenos rodikliai ir vyresnio amžiaus balsas (DOTSUT-254; 09.3.3-LMT-K-712-01-0063). Vadovė Dr. Jolanta Aidukaitė. 
Tyrėja. Vykdymo laikotarpis: 2017-2022.

Kita akademinė veikla

Mokslo renginiai

Mokslo renginiai

Konferencijų organizavimas

Klinikinė neuropsichologija Lietuvoje: vizija praktikai.
Lietuvos psichologų sąjungos neuropsichologijos grupės vardu suorganizuota konferencija.
2021 12 01.


Pranešimai mokslinėse konferencijose (nuo 2016)

Judėjimo nauda smegenų raidai.
Švietimo ir edukacinių psichologų konferencijoje.
2023 03 10.

Neuromokslo žinių pritaikymas lėtinant smegenų senėjimą (Plenarinis pranešimas).
Klinikinių ir sveikatos psichologų konferencijoje.
2022 10 03.

Neuropsichologų poreikis ir svarba.
Konferencija Klinikinė neuropsichologija Lietuvoje: vizija praktikai.
2021 12 01.

Plenarinis pranešimas 2016 m. Jaunųjų mokslininkų psichologų konferencijoje.

Narystė

Narystė

Profesinėse asociacijose

Lietuvos psichologų sąjungos narė (LPS).

2019-2022: Lietuvos psichologų sąjungos Neuropsichologijos grupės pirmininkė.

Mokslo populiarinimo veikla

Mokslo populiarinimo veikla

Interviu

Mokslas be pamokslų. Kognityvinis rezervas: kokios smegenys atsparios senėjimui? (Žinių portalas LRT.lt. Pokalbių laida: „Mokslas be pamokslų“)
https://bit.ly/3mqCBMn [2023.04.06]


Kita

Knyga ,,Kaip veikia smegenys“, Alma litera, 2020.

Sąrašas interviu žiniasklaidoje: https://neuropaskaitos.lt/ziniasklaidoje/

Pranešimas Lietuvos nacionalinės bibliotekos konferencijoje ,, Kalbinės aplinkos ir skaitymo įtaka ankstyvajai neuropsichologinei raidai“ 2022 m. gruodžio 7 d.;

Pranešimas ,,Kaip smegenys mokosi?" Open Readings konferencijoje 2022 kovo 15 d.;

Pranešimas „Kaip atsiranda (ne)tikri moterų-vyrų smegenų skirtumai?" konferencijoje HR Savaitė Lietuvoje 2022 rugsėjo 22 d.;

Pranešimas ,,Smegenų senėjimo žymenys ir demencijų patikra" VU renginyje „Psichologų vaidmuo ir funkcijos suaugusiųjų slaugos ir globos įstaigose“ 2022 gegužės 12 d.;

Pranešimas ,,Neuromokslo žinių pritaikymas lėtinant smegenų senėjimą" Integrative Neuroscience association konferencijoje 2021 spalio 14 d.;

Pranešimas ,,Smegenų veikla ir lyčių skirtumai“ LRT konferencijoje 2021 rugsėjo 16 d.;

Pranešimas ,,Kaip gebėjimas kalbėti keliomis kalbomis veikia smegenis“ VDU Švietimo akademijos ir Nacionalinės bibliotekos konferencijoje ,,Kalbų mokymasis XXI amžiuje: dabarties patirtys ir ateities tendencijos“ 2021 sausio 11 d.

Psichologijos institutas

  • Apie institutą
  • Instituto bendruomenė
  • Mokslas
  • Instituto įvykiai

Vilniaus universitetas

  • Universiteto g. 3, LT-01513 Vilnius

  • Telefonas: +370 5 266 7600

  • El. paštas:  

  • Kodas: 211950810

  • PVM kodas: LT119508113

Informacija

  • Studijų klausimais: +370 5 266 7606

  • El. paštas: 

  • Žiniasklaidai: +370 5 268 7187

  • El. paštas: 

Nuorodos

  • Biblioteka

  • Alumni

  • Fondas

  • Intranetas

  • VU privatumo politika

Socialiniai tinklai

  • Facebook

  • Instagram

  • Linkedin

  • Youtube

%MCEPASTEBIN%