Filosofijos fakultetas Filosofijos fakultetas
  • Apie FsF
    • Istorija
    • Struktūra
    • Taryba
    • Dekanatas
    • Studijų skyrius
    • Bendrųjų reikalų skyrius
    • Mokslo ir projektų skyrius
    • Komunikacijos skyrius
    • Komisijos, komitetai
    • Socialiniai partneriai
    • Telefonų knyga
  • Mokslas
    • Institutai
    • Atitikties mokslinių tyrimų etikai vertinimas
    • Rezultatai ir sklaida
      • Mokslo rezultatai
        • Mokslininkų rekomendacijos
        • Monografijos, studijos
        • Metodinės priemonės
        • Mokomieji ištekliai
        • Tyrimų duomenų bazės
      • Mokslo publikacijos
      • Mokslo žurnalai
      • Mokslo renginiai
    • Mokslinės veiklos apžvalga
    • MTEP temos
    • Projektai
      • Nacionaliniai projektai
        • Lietuvos mokslo tarybos projektai
        • ES Struktūrinių fondų projektai
        • Kiti nacionaliniai projektai
      • Tarptautiniai projektai
        • Horizonto programa
        • Erasmus+
        • NordPlus
        • Europos komisijos programos
        • Kiti tarptautiniai projektai
      • VU projektai
        • VU Mokslo skatinimo fondo projektai
        • FSF mokslo paramos fondas
          • SHARE: Europos sveikatos, senėjimo ir išėjimo į pensiją tyrimas
      • SHARE: Europos sveikatos, senėjimo ir išėjimo į pensiją tyrimas
        • SHARE Lietuva
        • Projektas Aktyvaus senėjimo politika Lietuvoje: iššūkiai ir galimybės
        • NordForsk projektas: Tvarus senėjančių Šiaurės ir Baltijos šalių gyventojų populiacijų profesinis gyvenimas
        • Mokslinės veiklos rezultatai
        • Žiniasklaida apie SHARE Lietuva
        • Naujienos
        • Renginiai
        • Kontaktai
        • D.U.K.
    • Mokslo skatinimo fondai
    • Mokslinių tyrimų infrastruktūra
    • Studijos ir akademinė karjera
      • Pedagoginės studijos ir mokslas
      • Disertacijos
      • Podoktorantūros stažuotės
  • Stojantiesiems
    • Bakalauro studijos
    • Magistrantūros studijos
    • Pedagogikos profesinės studijos
    • Kodėl verta studijuoti?
    • Siūlomos studijos
    • Moksleivių akademijos ir mokyklos
    • Apsilankyk fakultete
    • Klausk
  • Studentams
    • Studijos
      • Aktualu
      • Studentiško gyvenimo vadovas
      • Tvarkaraščiai
      • Studijų kalendorius
      • Studijų kokybė
      • Individualiosios studijos
      • Studijų užsienyje galimybės
    • Pagalba studentams
      • VU Bendruomenės gerovės skyrius
        • Psichologinės paslaugos
        • Psichologinio vertinimo instrumentai
      • Studijos turintiems negalią
      • Karjeros paslaugos
      • Akademinis konsultavimas
      • Studijas reglamentuojantys dokumentai
      • Mentorystė
      • Alumni
      • Pasirengimas ekstremalioms situacijoms
    • Studentų organizacijos
    • Bakalauro studijos
      • Azijos studijos
      • Dalyko pedagogika
      • Filosofija
      • Kriminologija
      • Psichologija
      • Psichologija (turintiems aukštąjį išsilavinimą)
      • Socialinė politika
        • Socialinės politikos idėjų konkursas
      • Socialinis darbas
      • Sociologija
      • Tvarumas ir ateities visuomenės
      • Vaikystės pedagogika
    • Magistrantūros studijos
      • Edukacinė ir vaiko psichologija
      • Edukologija
      • Filosofija
      • Klinikinė psichologija
      • Organizacinė psichologija
      • Religijos studijos
      • Šiuolaikinės Azijos studijos
      • Socialinė politika
      • Socialinis darbas
      • Sociologija
      • Taikomoji ir teorinė kriminologija
      • Sveikatos psichologija
      • Teisės psichologija
    • Doktorantūros studijos
      • Doktorantams
        • Edukologija
        • Etnologija
        • Filosofija
        • Psichologija
        • Sociologija
      • Priėmimas
        • Edukologija
        • Etnologija
        • Filosofija
        • Psichologija
        • Sociologija
    • Pedagogų rengimas ir karjera
      • Dalyko pedagogika – gretutinės studijos
      • Mokyklos pedagogika, profesinės studijos - 1 metų
      • Mokyklos pedagogika, profesinės studijos - 2 metų
      • Modulio studijos pedagogams
        • Ikimokyklinio ugdymo pedagogikos modulis
        • Pradinio ugdymo pedagogikos modulis
        • Gamtos mokslų dalyko moduliai
        • Informatikos mokomojo dalyko modulis
        • Užsienio kalbų modulių studijos mokytojams
        • Pilietiškumo ugdymas
      • Nacionalinės kvalifikacijų tobulinimo programos
        • Geografijos mokymas(is)
        • Chemijos mokytojų dalykinių ir didaktinių kompetencijų tobulinimas
        • Filosofijos ir etikos mokytojų dalykinių ir didaktinių kompetencijų tobulinimas
        • Biologijos mokymas(is) gyvybės mokslų raidos kontekste
        • Kalbų mokymo(si) optimizavimas pasitelkus generatyvinį dirbtinį intelektą (GDI)
        • Inžinerinės technologijos: dalykinių kompetencijų stiprinimas
        • Matematikos mokymas ir mokymasis
        • Gyvenimo įgūdžių ugdymas
      • Ugdymo mokslų studijos
        • Dalyko pedagogika – bakalauro studijos
        • Vaikystės pedagogika – bakalauro studijos
  • Darbuotojams
    • Dėstytojams ir akademinei veiklai
      • Dėstytojams
      • Dėstytojų iniciatyvų skatinimas
      • MVG programų rengimas
      • Virtuali mokymo aplinka
      • Publikacijų registravimas
    • Vidaus ištekliai ir sistemos
      • FSF intranetas
      • VU praktikų ir poilsio centrai
      • Pasirengimas ekstremalioms situacijoms
    • Intelektinė nuosavybė ir inovacijos
    • Erasmus+ personalui
    • VU Bendruomenės gerovės skyrius
  • Paslaugos
    • Mokymų paslaugos
      • Psichoterapijos mokymai
      • Pedagogų kompetencijų tobulinimo programos
      • Rytų kalbų mokykla
    • Medicinos psichologų stažuotės
    • Mokslinės paslaugos
      • Konsultacijos
      • Tyrimai
    • Moksliniai ištekliai
      • Techninė įranga
      • Testų biblioteka
  • Parama UA
  • EN
services
Empty
  •  Spausdinti 

Kęstutis Dragūnevičius

  • Apie
  • Publikacijos
  • Tyrimai
  • KITA AKADEMINĖ VEIKLA

Apie

DrgūnevičiusLektorius


Daugiausia laiko skiriu dėstymui. Pagal galimybes dalyvauju įvairiuose projektuose. Domina įvairios temos. Jei tik užtenka laiko, bandau įsitraukti į įvairaus pobūdžio veiklas.

Mokslinių tyrinėjimų sritys: intelektas; testų kūrimas ir adaptacija.

Dėstomi dalykai: Psichologijos tyrimo metodai, Psichologinis įvertinimas ir testavimas, Psichologinės intervencijos programos vaikams ir paaugliams, Grupių valdymas ir strategijos.

ResearchGate icon ResearchGate    


Adresas:
Universiteto g. 9, 01513 Vilnius, 202 kab.

Telefonas: +370 2667615, +370 5 2667605    

El. paštas:

Priėmimo laikas

Publikacijos

Publikacijos su VU prieskyra

Lietuvos akademinėje elektroninėje bibliotekoje (eLABa) registruotos visos publikacijos


Svarbiausios mokslinės publikacijos (nuo 2016)

Jusienė, Roma; Būdienė, Virginija; Gintilienė, Gražina; Girdzijauskienė, Sigita; Stonkuvienė, Irena; Žėkaitė, Jovita; Adomaitytė Subačienė, Ieva; Baukienė, Edita; Breidokienė, Rima; Buzaitytė Kašalynienė, Jolita; Dragūnevičius, Kęstutis; Grabauskienė, Vaiva; Praninskienė, Rūta; Schoroškienė, Vaiva; Speičytė-Ruschhoff, Erika; Urbonas, Vaidotas. Nuotolinis vaikų ugdymas pandemijos dėl COVID-19 metu: grėsmės ir galimybės ekosisteminiu požiūriu. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla, 2021. 276 p. ISBN 9786090705919.

Girdzijauskienė, Sigita; Gintilienė, Gražina; Butkienė, Dovilė; Nasvytienė, Dalia; Dragūnevičius, Kęstutis. Insights from multimethod identification study of gifted and high ability students in Lithuania // 15th European Conference on Psychological Assessment: book of abstracts, Brussels, Belgium, July 7-10, 2019. Brussels. 2019, p. 62. Prieiga per internetą: <https://ecpa15.files.wordpress.com/2019/06/20190629ecpa15bookofabstractsfinal2.pdf> [žiūrėta 2020-12-01].

Nasvytienė, Dalia; Girdzijauskienė, Sigita; Gintilienė, Gražina; Butkienė, Dovilė; Dragūnevičius, Kęstutis. Creativity and behavioral characteristics of gifted underachievers in primary school // 15th European Conference on Psychological Assessment: book of abstracts, Brussels, Belgium, July 7-10, 2019. Brussels. 2019, p. 63-64. Prieiga per internetą: <https://ecpa15.files.wordpress.com/2019/06/20190629ecpa15bookofabstractsfinal2.pdf> [žiūrėta 2020-12-01].

Gintilienė, Gražina; Butkienė, Dovilė; Dragūnevičius, Kęstutis; Girdzijauskienė, Sigita; Žukauskaitė, Irena. Skirtingai gabūs: ko neparodo bendras intelekto įvertis? // Psichologija vakar, šiandien, rytoj : Lietuvos psichologų kongresas, 2018.05.17-19, Klaipėda : kongreso pranešimų santraukos. Klaipėda : [Klaipėdos universitetas], 2018. ISBN 9789955189886. p. 16-17. Prieiga per internetą: <http://www.psichologusajunga.lt/lps/admin/spaw2/uploads/files/LPK2018%20santrauk%C5%B3%20leidinys_13.pdf> [žiūrėta 2018-09-07].

Girdzijauskienė, Sigita; Gintilienė, Gražina; Butkienė, Dovilė; Nasvytienė, Dalia; Dragūnevičius, Kęstutis. Intelektualiai gabių paauglių psichikos sveikata // Psichologija vakar, šiandien, rytoj : Lietuvos psichologų kongresas, 2018.05.17-19, Klaipėda : kongreso pranešimų santraukos. Klaipėda : [Klaipėdos universitetas], 2018. ISBN 9789955189886. p. 19-20. Prieiga per internetą: <http://www.psichologusajunga.lt/lps/admin/spaw2/uploads/files/LPK2018%20santrauk%C5%B3%20leidinys_13.pdf> [žiūrėta 2018-09-07].

Girdzijauskienė, Sigita; Gintilienė, Gražina; Butkienė, Dovilė; Nasvytienė, Dalia; Dragūnevičius, Kęstutis. Didelį mokymosi potencialą turinčių mokinių atranka ir atpažinimas : metodiniai nurodymai mokytojams. Vilnius : Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centras, 2018. 33 p. ISBN 9786094543777. Prieiga per internetą: <https://www.nsa.smm.lt/wp-content/uploads/2020/07/03_Atpazinimas_Mokytojams_net.pdf>.

Girdzijauskienė, Sigita; Nasvytienė, Dalia; Butkienė, Dovilė; Gintilienė, Gražina; Dragūnevičius, Kęstutis. Piešimo testo kūrybiškam mąstymui (TCT-DP) psichometrinės charakteristikos 8-10 metų lietuvių vaikų imčiai = The psychometric properties of the test for creative thinking (TCT-DP) in a sample of 8–10-year-old lithuanian children // Psichologija. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-0359. eISSN 2345-0061. 2018, t. 58, p. 38-56. DOI: 10.15388/Psichol.2018.2.

Girdzijauskienė, Sigita; Gintilienė, Gražina; Butkienė, Dovilė; Nasvytienė, Dalia; Dragūnevičius, Kęstutis. Mental health of gifted 8-11-year-olds in Lithuania // IACAPAP 2018 : 23rd world congress of the international association for child and adolescent psychiatry and allied professions Understanding diversity and uniqueness, 23-27 July, Prague: abstract book. Prague. 2018, p. 4-5.

Girdzijauskienė, Sigita; Gintilienė, Gražina; Butkienė, Dovilė; Nasvytienė, Dalia; Dragūnevičius, Kęstutis. Didelį mokymosi potencialą turinčių mokinių įvertinimas: Metodiniai nurodymai mokyklų psichologams. Vilnius: Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centras, 2018. 41 p. ISBN 9786094543760. Prieiga per internetą: <https://www.nsa.smm.lt/wp-content/uploads/2020/07/Atpazinimas-Psichologams.pdf>.

Butkienė, Dovilė; Girdzijauskienė, Sigita; Gintilienė, Gražina; Nasvytienė, Dalia; Dragūnevičius, Kęstutis. Neverbalinių gebėjimų vaidmuo atpažįstant gabius paauglius // Psichologija vakar, šiandien, rytoj : Lietuvos psichologų kongresas, 2018.05.17-19, Klaipėda : kongreso pranešimų santraukos. Klaipėda: [Klaipėdos universitetas], 2018. ISBN 9789955189886. p. 18-19. Prieiga per internetą: <http://www.psichologusajunga.lt/lps/admin/spaw2/uploads/files/LPK2018%20santrauk%C5%B3%20leidinys_13.pdf> [žiūrėta 2018-09-07].

Žukauskaitė, Irena; Girdzijauskienė, Sigita; Gintilienė, Gražina; Dragūnevičius, Kęstutis; Butkienė, Dovilė. Thinking outside the box: the relations with the individual, family and environmental factors // International journal of psychology. Chichester : Wiley-Blackwell Publishing Ltd. ISSN 0020-7594. eISSN 1464-066X. 2016, Vol. 51, Iss. S1, p. 487-488. DOI: 10.1002/ijop.12313.

Tyrimai

Projektinė veikla

Projektinė veikla

Nacionaliniai projektai

Įtraukiojo ugdymo galimybių plėtra (I etapas. Nr. 09.2.2-ESFA-V-707-03-0001).
Ekspertas. Vykdymo laikotarpis: 2021-2022.

Nuotolinis vaikų ugdymas pandemijos dėl Covid-19 metu: grėsmės bei galimybės ekosisteminiu požiūriu (Nr. S-COV-20-11). Lietuvos mokslo tarybos finansuojamas projektas.
Ekspertas. Vykdymo laikotarpis: 2020.

Mokinių gebėjimų atkleidimo ir jų ugdymo sistemos plėtra (Nr. 09.2.2-ESFA-V-707-04-0001).
Ekspertas. Vykdymo laikotarpis: 2019-2022.

Bendrojo ugdymo tyrimų, vertinimo ir stebėsenos sistemos plėtra: mokinių pasiekimų vertinimas (Nr. 09.2.1-ESFA-V-706-02-0001).
Ekspertas. Vykdymo laikotarpis: 2019-2021.

Mokinių akademinių gebėjimų atpažinimo ir jų ugdymo kokybės plėtra (Nr. 09.2.2-ESFA-V-707-01-0001).
Ekspertas. Vykdymo laikotarpis: 2017-2018.

KITA AKADEMINĖ VEIKLA

Mokslo populiarinimo veikla

Mokslo populiarinimo veikla

Interviu

Kodėl žmonės nenori tikėti mokslu? (Naujienų portalas Kaunodiena.lt).
https://bit.ly/3RWjLYt [2022.07.22]

Delfi rytas. 70 proc. darbingo amžiaus neįgaliųjų nedirba: pagrindinė baimė – prarasti pašalpą (Žinių portalas DELFI.lt).
https://bit.ly/3P3als2 [2022.07.04]

Psichologijos institutas

  • Apie institutą
  • Instituto bendruomenė
  • Mokslas
  • Instituto įvykiai

Vilniaus universitetas

  • Universiteto g. 3, LT-01513 Vilnius

  • Telefonas: +370 5 266 7600

  • El. paštas:  

  • Kodas: 211950810

  • PVM kodas: LT119508113

Informacija

  • Studijų klausimais: +370 5 266 7606

  • El. paštas: 

  • Žiniasklaidai: +370 5 268 7187

  • El. paštas: 

Nuorodos

  • Biblioteka

  • Alumni

  • Fondas

  • Intranetas

  • VU privatumo politika

Socialiniai tinklai

  • Facebook

  • Instagram

  • Linkedin

  • Youtube

%MCEPASTEBIN%