Filosofijos fakultetas Filosofijos fakultetas
  • Apie FsF
    • Istorija
    • Struktūra
    • Taryba
    • Dekanatas
    • Studijų skyrius
    • Bendrųjų reikalų skyrius
    • Mokslo ir projektų skyrius
    • Komunikacijos skyrius
    • Komisijos, komitetai
    • Socialiniai partneriai
    • Telefonų knyga
  • Mokslas
    • Institutai
    • Atitikties mokslinių tyrimų etikai vertinimas
    • Rezultatai ir sklaida
      • Mokslo rezultatai
        • Mokslininkų rekomendacijos
        • Monografijos, studijos
        • Metodinės priemonės
        • Mokomieji ištekliai
        • Tyrimų duomenų bazės
      • Mokslo publikacijos
      • Mokslo žurnalai
      • Mokslo renginiai
    • Mokslinės veiklos apžvalga
    • MTEP temos
    • Projektai
      • Nacionaliniai projektai
        • Lietuvos mokslo tarybos projektai
        • ES Struktūrinių fondų projektai
        • Kiti nacionaliniai projektai
      • Tarptautiniai projektai
        • Horizonto programa
        • Erasmus+
        • NordPlus
        • Europos komisijos programos
        • Kiti tarptautiniai projektai
      • VU projektai
        • VU Mokslo skatinimo fondo projektai
        • FSF mokslo paramos fondas
          • SHARE: Europos sveikatos, senėjimo ir išėjimo į pensiją tyrimas
      • SHARE: Europos sveikatos, senėjimo ir išėjimo į pensiją tyrimas
        • SHARE Lietuva
        • Projektas Aktyvaus senėjimo politika Lietuvoje: iššūkiai ir galimybės
        • NordForsk projektas: Tvarus senėjančių Šiaurės ir Baltijos šalių gyventojų populiacijų profesinis gyvenimas
        • Mokslinės veiklos rezultatai
        • Žiniasklaida apie SHARE Lietuva
        • Naujienos
        • Renginiai
        • Kontaktai
        • D.U.K.
    • Mokslo skatinimo fondai
    • Mokslinių tyrimų infrastruktūra
    • Studijos ir akademinė karjera
      • Pedagoginės studijos ir mokslas
      • Disertacijos
      • Podoktorantūros stažuotės
  • Stojantiesiems
    • Bakalauro studijos
    • Magistrantūros studijos
    • Pedagogikos profesinės studijos
    • Kodėl verta studijuoti?
    • Siūlomos studijos
    • Moksleivių akademijos ir mokyklos
    • Apsilankyk fakultete
    • Klausk
  • Studentams
    • Studijos
      • Aktualu
      • Studentiško gyvenimo vadovas
      • Tvarkaraščiai
      • Studijų kalendorius
      • Studijų kokybė
      • Individualiosios studijos
      • Studijų užsienyje galimybės
    • Pagalba studentams
      • VU Bendruomenės gerovės skyrius
        • Psichologinės paslaugos
        • Psichologinio vertinimo instrumentai
      • Studijos turintiems negalią
      • Karjeros paslaugos
      • Akademinis konsultavimas
      • Studijas reglamentuojantys dokumentai
      • Mentorystė
      • Alumni
      • Pasirengimas ekstremalioms situacijoms
    • Studentų organizacijos
    • Bakalauro studijos
      • Azijos studijos
      • Dalyko pedagogika
      • Filosofija
      • Kriminologija
      • Psichologija
      • Psichologija (turintiems aukštąjį išsilavinimą)
      • Socialinė politika
        • Socialinės politikos idėjų konkursas
      • Socialinis darbas
      • Sociologija
      • Tvarumas ir ateities visuomenės
      • Vaikystės pedagogika
    • Magistrantūros studijos
      • Edukacinė ir vaiko psichologija
      • Edukologija
      • Filosofija
      • Klinikinė psichologija
      • Organizacinė psichologija
      • Religijos studijos
      • Šiuolaikinės Azijos studijos
      • Socialinė politika
      • Socialinis darbas
      • Sociologija
      • Taikomoji ir teorinė kriminologija
      • Sveikatos psichologija
      • Teisės psichologija
    • Doktorantūros studijos
      • Doktorantams
        • Edukologija
        • Etnologija
        • Filosofija
        • Psichologija
        • Sociologija
      • Priėmimas
        • Edukologija
        • Etnologija
        • Filosofija
        • Psichologija
        • Sociologija
    • Pedagogų rengimas ir karjera
      • Dalyko pedagogika – gretutinės studijos
      • Mokyklos pedagogika, profesinės studijos - 1 metų
      • Mokyklos pedagogika, profesinės studijos - 2 metų
      • Modulio studijos pedagogams
        • Ikimokyklinio ugdymo pedagogikos modulis
        • Pradinio ugdymo pedagogikos modulis
        • Gamtos mokslų dalyko moduliai
        • Informatikos mokomojo dalyko modulis
        • Užsienio kalbų modulių studijos mokytojams
        • Pilietiškumo ugdymas
      • Nacionalinės kvalifikacijų tobulinimo programos
        • Geografijos mokymas(is)
        • Chemijos mokytojų dalykinių ir didaktinių kompetencijų tobulinimas
        • Filosofijos ir etikos mokytojų dalykinių ir didaktinių kompetencijų tobulinimas
        • Biologijos mokymas(is) gyvybės mokslų raidos kontekste
        • Kalbų mokymo(si) optimizavimas pasitelkus generatyvinį dirbtinį intelektą (GDI)
        • Inžinerinės technologijos: dalykinių kompetencijų stiprinimas
        • Matematikos mokymas ir mokymasis
        • Gyvenimo įgūdžių ugdymas
      • Ugdymo mokslų studijos
        • Dalyko pedagogika – bakalauro studijos
        • Vaikystės pedagogika – bakalauro studijos
  • Darbuotojams
    • Dėstytojams ir akademinei veiklai
      • Dėstytojams
      • Dėstytojų iniciatyvų skatinimas
      • MVG programų rengimas
      • Virtuali mokymo aplinka
      • Publikacijų registravimas
    • Vidaus ištekliai ir sistemos
      • FSF intranetas
      • VU praktikų ir poilsio centrai
      • Pasirengimas ekstremalioms situacijoms
    • Intelektinė nuosavybė ir inovacijos
    • Erasmus+ personalui
    • VU Bendruomenės gerovės skyrius
  • Paslaugos
    • Mokymų paslaugos
      • Psichoterapijos mokymai
      • Pedagogų kompetencijų tobulinimo programos
      • Rytų kalbų mokykla
    • Medicinos psichologų stažuotės
    • Mokslinės paslaugos
      • Konsultacijos
      • Tyrimai
    • Moksliniai ištekliai
      • Techninė įranga
      • Testų biblioteka
  • Parama UA
  • EN
services
Empty
  •  Spausdinti 

Sigita Girdzijauskienė

  • Apie
  • Publikacijos
  • Tyrimai
  • KITA  AKADEMINĖ VEIKLA

Apie

GirdzijauskienėDocentė, dr.

Mokslinių tyrinėjimų sritys: Vaikų, paauglių, studentų mokymosi, elgesio ir emocinės problemos. Gabūs vaikai, paaugliai, studentai. Vaikų ir paauglių kognityviniai gebėjimai. Vaikų ir jaunuolių kūrybiškumas. Efektyvus mokytojas ir mokymosi aplinka.

Dėstomi dalykai: Edukacinė psichologija, Psichologija mokyklai, Psichologijos didaktika, Vaiko raidos ir mokymosi psichologija, Vaikų raidos psichologija ir psichopatologija, WAIS/WASI, Mokymas ir mokymasis.

ResearchGate icon ResearchGate    

 

Adresas: Universiteto g. 9, 01513 Vilnius, 202 kab.

Telefonas: +370 5 2667605, +370 2667615    

El. paštas:

Priėmimo laikas  

Publikacijos

Publikacijos su VU prieskyra

Lietuvos akademinėje elektroninėje bibliotekoje (eLABa) registruotos visos publikacijos


Svarbiausios mokslinės publikacijos (nuo 2016)

Miežienė, Brigita; Emeljanovas, Arūnas; Jusienė, Roma; Breidokienė, Rima; Girdzijauskienė, Sigita; Sabaliauskas, Stanislav; Buzaitytė Kašalynienė, Jolita; Būdienė, Virginija; Eiliakaitė, Indrė; Speičytė-Ruschhoff, Erika; Babkovskienė, Edita; Žvirdauskas, Dainius; Kawachi, Ichiro. Direct and indirect effects of social support and school social capital on the academic success of 11–19-year-old students using distance learning // Sustainabilituy. Basel : MDPI. eISSN 2071-1050. 2022, vol. 14, no. 4, art. no. 2131, p. [1-14]. DOI: 10.3390/su14042131.

Butkienė, Dovilė (vertėjas); Girdzijauskienė, Sigita (vertėjas); Narkevičienė, Bronė; Nasvytienė, Dalia. Visuotiniai profesinio pasirengimo ugdyti gabius vaikus principai = Global principles for professional learning in gifted education. Bowling Green, KY : World council for gifted and talented children, 2022. 31 p. Prieiga per internetą: <https://world-gifted.org/professional-learning-global-principles.pdf>

 Breidokienė, Rima; Jusienė, Roma; Urbonas, Vaidotas; Praninskienė, Rūta; Girdzijauskienė, Sigita. Sedentary behavior among 6-14-year old children during the COVID-19 lock-down and its relation to physical and mental health // Healthcare. Basel : MDPI. eISSN 2227-9032. 2021, vol. 9, no. 6, p. 756-770. DOI: 10.3390/healthcare9060756.

Jusienė, R., Būdienė, V., Gintilienė, G., Girdzijauskienė, S., Stonkuvienė, I., Žėkaitė, J., Adomaitytė Subačienė, I., Baukienė, E., Breidokienė, R., Buzaitytė Kašalynienė, J., Dragūnevičius, K., Grabauskienė, V., Praninskienė, R., Schoroškienė, V., Speičytė-Ruschhoff, E., & Urbonas, V. (2021). Nuotolinis vaikų ugdymas pandemijos dėl COVID-19 metu: grėsmės ir galimybės ekosisteminiu požiūriu (mokslo studija) (R. Jusienė, V. Būdienė, G. Gintilienė, S. Girdzijauskienė, & I. Stonkuvienė, Eds.). Vilniaus universiteto leidykla. https://doi.org/10.15388/vup-book-0008

Undro, Evelina; Girdzijauskienė, Sigita. Gabių mergaičių mokymosi patyrimas bendrojo ugdymo mokykloje = Gifted girls’ learning experience in general education // Acta paedagogica Vilnensia. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-5016. eISSN 1648-665X. 2019, t. 43, p. 57-70. DOI: 10.15388/ActPaed.43.4.

Cattell fluidinio intelekto testas CFT 20-R: vadovas 8-15 metų gabių mokinių atrankai / Gintilienė G., Butkienė D., Girdzijauskienė S., Nasvytienė D. – Kaunas: Vitae Litera, 2019.

Lesinskiene, S., Girdzijauskiene, S., Gintiliene G., Butkiene, D., Puras D., Goodman, R. & Heiervang, E. (2018) Epidemiological study of child and adolescent psychiatric disorders in Lithuania. BMC Public Health 18:548 https://doi.org/10.1186/s12889-018-5436-3

Girdzijauskienė, S., Nasvytienė, D., Butkienė, D., Gintilienė, G., & Dragūnevičius, K. (2018). Piešimo testo kūrybiškam mąstymui (TCT-DP) psichometrinės charakteristikos 8–10 metų lietuvių vaikų imčiai [The psychometric properties of the Test for Creative Thinking (TCT-DP) in a sample of 8–10-year-old Lithuanian children]. Psichologija, 58, 38–56. https://doi.org/10.15388/Psichol.2018.2

Žukauskaite I, Girdzijauskiene S., Gintiliene G., Dragunevicius K. Butkienė D. Thinking outside the box: the relations with the individual, family and environmental factors. International journal of Psychology. Chichester: Wiley-Blackwell Publishing Ltd, 2016, Vol. 51, Iss. S1. p. 487-488. ISSN: 0020-7594 ; DOI: 10.1002/ijop.12313.

Tyrimai

Projektinė veikla

Projektinė veikla

Nacionaliniai projektai

Mokymosi pasiekimus sąlygojantys ir psichosocialines rizikas mažinantys mokyklos bendruomenės ir lyderystės veiksniai (projekto Nr. S-DNR-20-8. Lietuvos mokslo taryba)
Vykdytoja. Vykdymo laikotarpis: 2021.

Nuotolinis vaikų ugdymas pandemijos dėl COVID-19 metu: grėsmės bei galimybės ekosisteminiu požiūriu (Lietuvos mokslo taryba).
Vykdytoja. Vykdymo laikotarpis: 2020.

Gabių ir talentingų moksleivių psichologinių rizikos ir gerovės veiksnių tyrimas (Švietimo ir mokslo ministerija, Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centras).
Vykdytoja. Vykdymo laikotarpis:

Mokymasis visą gyvenimą (VP1-2.3-ŠMM-06-K priemonės projektas "Gabių vaikų ugdymo poreikių tenkinimas švietimo sistemoje" (Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2 prioritetas)).
Vykdytoja. Vykdymo laikotarpis: 2007-2013.

Lietuvos vaikų psichikos sveikatos rizikos ir gerovės veiksniai (VU).
Vykdytoja. Vykdymo laikotarpis: 2007-2008.

Lietuvos vaikų psichikos sveikatos rizikos ir gerovės veiksniai (Lietuvos valstybinis mokslo ir studijų fondas).
Vykdytoja. Vykdymo laikotarpis: 2007.

Vaikų psichikos sutrikimų epidemiologinis tyrimas (Lietuvos valstybinio mokslo ir studijų fondas).
Vykdytoja. Vykdymo laikotarpis: 2003.

WISC –III standartizacija Lietuvoje (VU).
Vykdytoja. Vykdymo laikotarpis: 1997-2002.


Tarptautiniai projektai

Profesinių įgūdžių teikiant psichologinę pagalbą disleksiją turintiems asmenims, tobulinimas. 2006 ES Leonardo da Vinčio programos paramos fondas.
Vykdymo laikotarpis: 2006.

Vaikų ir paauglių psichikos sveikatos problemų tyrimas: Šiaurės ir Baltijos šalių bendradarbiavimas. Phare 2001.
Vykdymo laikotarpis: 2004.

Vaikų ir paauglių psichikos sveikata. Šiaurės šalių ministrų tarybos.
Vykdymo laikotarpis: 2003-2004.

Užsakomieji tyrimai

Užsakomieji tyrimai

BBRS-2 standartizacija Lietuvoje.
2006-2008.

Bender-Gestalt-II standartizacija Lietuvoje.
2006-2008.

WASI standartizacija Lietuvoje.
2005-2008.

WAIS-III standartizacija Lietuvoje.
2005-2008.

Brandumo mokyklai metodikos kūrimas.
2004-2005.

Vaikų ir paauglių psichikos sveikatos epidemiologinis tyrimas.
2003-2006.

Vaikų ir paauglių psichikos sveikatos tyrimas: Baltijos ir Šiaurės šalių bendradarbiavimas.
Phare 2001. 2003-2004.

WISC-III standartizacija Lietuvoje.
1997-2002.

Biudžetinių temų tyrimai

Biudžetinių temų tyrimai

Vaikų ir jaunuolių raida ir paremianti aplinka: įvertinimas, sąveikų analizė, ugdymas. 2021-2025.

KITA AKADEMINĖ VEIKLA

Mokslo renginiai

Mokslo renginiai

Pranešimai mokslinėse konferencijose (nuo 2016) 

Kodėl svarbu kalbėti apie didelį mokymosi potencialą turinčius vaikus?
Kurk Lietuvai konferencija Į(si)galink: ugdau vaiką, turintį didelį mokymosi potencialą.
2022 08 29.

Paauglių požiūris į nuotolinį mokymąsi  ir jų mokymosi pasiekimai. 
Mokslinė konferencija „Mokymosi sėkmės keliai kiekvienam ir visiems“.
Vytauto Didžiojo universitetas, Kaunas (Lietuva). 2021 12 07.

Mokinių pasiekimai ir savijauta mokytojų, tėvų ir mokinių akimis. 
Konferencija „Kas sąlygoja mokymosi sėkmę pokyčių ir krizių laikotarpiu“.
Vilniaus universitetas, Vilnius (Lietuva). 2021 11 24.

Tėvų požiūris į mokyklą nuotolinio ugdymo metu ir mokinių savijauta klasėje. 
Pranešimas kartu su Breidokiene R., Jusiene R. ir Miežiene B. V Lietuvos edukacinių tyrimų asociacijos (LETA) konferencija „Mokslinis pilietiškumas neapibrėžtame pasaulyje“. 
2021 10 08-09.

Nuotolinis pradinių klasių mokinių mokymas: ar reikia skatinti tėvų įsitraukimą? (Online).
Pranešimas kartu su Baukiene E., Jusiene R., Gintiliene G. Patirtis be sienų: Lietuvos psichologų kongresas 2021,
Kaunas (Lietuva). 2021 04 19-24.

Nuotolinis ugdymas COVID-19 pandemijos laikotarpiu tėvų ir vaikų akimis. Ar išmoksime pamokas? 
Švietimo sistemoje dirbančių psichologų 10-oji mokslinė konferencija „Pagalba ugdymo bendruomenei kuriant psichologinę gerovę nuotolinio mokymo iššūkių metu“. 
2021 03 05.

Mokiniai nuotoliniame ugdyme: vaikų inetrviu analizė, diskusijoje Nuotolinis vaikų ugdymas: grėsmės ir galimybės.
Organizuota VU.
2020 09 30.

Mokiniai nuotoliniame ugdyme: mokymasis ir mokytojai seminare - diskusijoje.
Nuotolinio darbo ir nuotolinio mokymosi organizavimas švietimo institucijose Kauno technologijos universitete konferencijos EKSTRE rėmuose.
2020 10 16.

Kaip atpažinti gabų vaiką.
GABUS 2020 - nuotolinė švietimo konferencija.
2020 10 28 d.  

Gabių vaikų mokymosi ypatumai: iššūkiai mokytojui, bendruomenei, švietimo sistemai.
Tarptautinė nuotolinė praktinė mokslinė konferencija “Mokymas ir mokymasis įtraukioje mokykloje”.
VIKO. 2020 12 02-03. 

Gabių vaikų tyrimų dekada Lietuvoje: ką sužinojome ir ko tikimės.
Pranešimas kartu su Nasvytiene D., Butkiene D., Girdzijauskiene S., Dragūnevičium K. Lietuvos psichologų kongresas „Dialogai“.
Vilnius (Lietuva). 2019 05.

Didelį mokymosi potencialą turintys mokiniai.
Pranešimas kartu su Nasvytiene D., Butkiene D., Girdzijauskiene S., Dragūnevičium K. Baigiamoji projekto „Mokinių akademinių gebėjimų atpažinimo ir jų ugdymo kokybės plėtra“ (Nr. 09.2.2-ESFA-V-707-01-0001) konferencija.
Vilnius (Lietuva). 2019 03.

Psychometric properties of Cattell’s Fluid Intelligence Test (CFT 20-R) in Lithuanian sample of 8–15 year olds.
Pranešimas kartu su Nasvytiene D., Butkiene D., Gintiliene G. Paper presented at the 15th European Conference on Psychological Assessment.
Brussels (Belgija). 2019 07.
Abstract.

Insights from multimethod identification study of gifted and high ability students in Lithuania.
Pranešimas kartu su Nasvytiene D., Butkiene D., Gintiliene G., Dragūnevičium K. Paper presented at the 15th European Conference on Psychological Assessment.
Brussels (Belgija). 2019 07.
Abstract.

Skirtingai gabūs: ko neparodo bendras intelekto įvertis?
Pranešimas kartu su Žukauskaite I., Butkiene D., Gintiliene G., Dragūnevičium K. Psichologija vakar, šiandien, rytoj : Lietuvos psichologų kongresas. Kongreso pranešimų santraukos. Klaipėda : [Klaipėdos universitetas], 2018. ISBN 9789955189886. p. 16-17.
Klaipėda (Lietuva). 2018 05 17-19.
https://bit.ly/3CWka7p [žiūrėta 2018-09-07].

Intelektualiai gabių paauglių psichikos sveikata.
Pranešimas kartu su Nasvytiene D., Butkiene D., Gintiliene G., Dragūnevičium K. Psichologija vakar, šiandien, rytoj : Lietuvos psichologų kongresas. Kongreso pranešimų santraukos. Klaipėda : [Klaipėdos universitetas], 2018. ISBN 9789955189886. p. 19-20.
Klaipėda (Lietuva). 2018 05 17-19.
https://bit.ly/3ZIXBN8 [žiūrėta 2018-09-07].

Neverbalinių gebėjimų vaidmuo atpažįstant gabius paauglius.
Pranešimas kartu su Nasvytiene D., Butkiene D., Gintiliene G., Dragūnevičium K. Psichologija vakar, šiandien, rytoj : Lietuvos psichologų kongresas. Kongreso pranešimų santraukos. Klaipėda : [Klaipėdos universitetas], 2018. ISBN 9789955189886. p. 18-19.
Klaipėda (Lietuva). 2018 05 17-19.
https://bit.ly/3krxSsF [žiūrėta 2018-09-07].

Psichologinis gabaus paauglio portretas.
Psichologija vakar, šiandien, rytoj : Lietuvos psichologų kongresas. Kongreso pranešimų santraukos. Klaipėda: [Klaipėdos universitetas], 2018. ISBN 9789955189886. p. 16.
Klaipėda (Lietuva). 2018 05 17-19.
https://bit.ly/3ZEywTP [žiūrėta 2018-09-07].

Gifted in Lithuania: from identification to education.
Pranešimas kartu su Gintiliene G. IACAPAP 2018 : 23rd world congress of the international association for child and adolescent psychiatry and allied professions Understanding diversity and uniqueness. Abstract book. Prague. 2018, p. 4.
Prague (Čekija). 2018 07 23-27.

Mental health of gifted 8-11-year-olds in Lithuania.
Pranešimas kartu su Gintiliene G., Butkiene D., Dragūnevičium K., Nasvytiene D. IACAPAP 2018 : 23rd world congress of the international association for child and adolescent psychiatry and allied professions Understanding diversity and uniqueness. Abstract book. Prague. 2018, p. 4-5.
Prague (Čekija). 2018 07 23-27.

Narystė

Narystė

Profesinėse asociacijose

Europos Psichologinio įvertinimo  asociacijos (European Associationof Psychological Assessment -EAPA) narė.

Pasaulinės gabių ir talentingų vaikų tarybos narė (The World Council for Gifted and Talented Children (WCGTC).

Lietuvos psichologų sąjungos narė, LPS Psichologinio įvertinimo komiteto narė.

 

Dalyvavimas darbo grupėse, komisijose

Dalyvavimas kitų organizacijų Tarybų/Valdybų veikloje.

2016-2019: LR Švietimo ir mokslo ministerija, Bendrojo ugdymo taryba narė.

 

Dalyvavimas Lietuvos institucijų darbo grupių veiklose 

2021 m. – LR Švietimo, mokslo ir sporto ministerija, Darbo grupė rengianti Mokinių, turinčių spec. ugdymosi poreikių, grupių, lygių nustatymo atnaujinimą narė.

2020 m. – Nacionalinė švietimo agentūra, Darbo grupė rengusi atnaujintus brandos darbo kriterijus narė.

2019-2021: Nacionalinė švietimo agentūra, Darbo grupės rengusios Mokinių kompetencijų vertinimo programą (Projektinio darbo pagrindinio ugdymo lygmens vertinimo rubrikų kūrimas) narė.

2018 m. – LR Švietimo ir mokslo ministerija, Darbo grupė, rengusi Pedagogų etikos kodeksą narė.

 

Dalyvavimas savanoriškose veiklose 

2021 m. – Raudonasis kryžius, Maisto bankas savanorė.

Ekspertinė veikla

Ekspertinė veikla

Nuo 2023 m. Konsultacijos ŠMSM, NŠA, „Kurk Lietuvai“ projekto vykdytojams dėl didelį mokymosi potencialą turinčių mokinių atpažinimo ir ugdymo tvarkos įgyvendinimo etapų.

2022 m. spalio mėn.: Lietuvos Radijo ir Televizijos turinio, skirto vaikams ir jaunimui, ekspertinis įvertinimas.

2021 10 29-2022 01 30: Nacionalinės švietimo agentūros darbo grupės Specialiųjų ugdymosi poreikių klasifikacijos atnaujinimui narė.

2016-2019: Bendrojo ugdymo tarybos prie Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos narė.

Mokslo populiarinimo veikla

Mokslo populiarinimo veikla

Interviu

Psichologė: karantino metu beveik pusės šalies vaikų emocinė būklė pablogėjo (Žinių portalas LRT.lt. Laida: „Labas rytas, Lietuva“)
https://bit.ly/3wdA9u8 [2020.07.16]

Čia ir dabar. Psichologiniai testai – kas tai? (Žinių portalas LRT.lt. Pokalbių laida: „Čia ir dabar“)
https://bit.ly/3ZN7cCT [2020.03.02]

LRT Aktualijų studija. Kaip pagerinti vaikų emocinę būklę? (Žinių portalas LRT.lt. Pokalbių laida: „LRT Aktualijų studija“)
https://bit.ly/3ZL2mWt [2020.09.04]

Draugystė veža. Gabus vaikas (Žinių portalas LRT.lt. Pokalbių laida: „Draugystė veža“)
https://bit.ly/3DkeMeH [2020.11.21]

Kūrybingumo mokykla. Kūrybingumo paslaptis (Žinių portalas LRT.lt. Pokalbių laida: „Kūrybingumo mokykla“)
https://bit.ly/3CYocfA [2021.05.22]

Ištyrė nuotolinio ugdymo poveikį moksleiviams: pakito emocinė būklė, sumažėjo miego trukmė (Žinių portalas LRT.lt. Laida: „Labas rytas, Lietuva“)
https://bit.ly/3ZLjgnR [2021.01.22]

Ryto garsai. Kodėl reikia tęsti karantiną? (Žinių portalas LRT.lt. Pokalbių laida: „Ryto garsai“)
https://bit.ly/3IWLciX [2021.01.29]

Pranešimai ir pasisakymai Lietuvos žiniasklaidoje

Mokslininkai ištyrė nuotolinio ugdymo poveikį vaikams: antsvoris, suprastėjusi rega, sutrikęs dienos ritmas ir nerimas dėl emocinės būklės (Žinių portalas LRT.lt.).
https://bit.ly/3knLvJe [2021.01.31]


Kita

Girdzijauskienė S. LRT radijas. Laida „Čia ir dabar“.
[2019.09.09]. 

Girdzijauskienė S. LRT radijas. Laida „Manasis Aš. Mokymosi ypatumai.
[2019.08.04]

Girdzijauskienė S. Padėkit! Mano vaikas – genijus. Žurnalas “Moteris”.
[2019.11.23] 

Psichologų kvalifikacijos tobulinimo neformalaus švietimo porgrama „WISC-III ir WASI“. 

Psichologų kvalifikacijos tobulinimo neformalaus švietimo porgrama „Įvertinimas BG2“ (2 grupės lapkričio – gruodžio mėn.). 

Pedagoginių kompetencijų plėtros programa VU dėstytojams „Vadovavimas  baigiamiesiems (rašto) darbams“.
[2018-2021]

 

Psichologijos institutas

  • Apie institutą
  • Instituto bendruomenė
  • Mokslas
  • Instituto įvykiai

Vilniaus universitetas

  • Universiteto g. 3, LT-01513 Vilnius

  • Telefonas: +370 5 266 7600

  • El. paštas:  

  • Kodas: 211950810

  • PVM kodas: LT119508113

Informacija

  • Studijų klausimais: +370 5 266 7606

  • El. paštas: 

  • Žiniasklaidai: +370 5 268 7187

  • El. paštas: 

Nuorodos

  • Biblioteka

  • Alumni

  • Fondas

  • Intranetas

  • VU privatumo politika

Socialiniai tinklai

  • Facebook

  • Instagram

  • Linkedin

  • Youtube

%MCEPASTEBIN%