Filosofijos fakultetas Filosofijos fakultetas
  • Apie FsF
    • Istorija
    • Struktūra
    • Taryba
    • Dekanatas
    • Studijų skyrius
    • Bendrųjų reikalų skyrius
    • Mokslo ir projektų skyrius
    • Komunikacijos skyrius
    • Komisijos, komitetai
    • Socialiniai partneriai
    • Telefonų knyga
  • Mokslas
    • Institutai
    • Atitikties mokslinių tyrimų etikai vertinimas
    • Rezultatai ir sklaida
      • Mokslo rezultatai
        • Mokslininkų rekomendacijos
        • Monografijos, studijos
        • Metodinės priemonės
        • Mokomieji ištekliai
        • Tyrimų duomenų bazės
      • Mokslo publikacijos
      • Mokslo žurnalai
      • Mokslo renginiai
    • Mokslinės veiklos apžvalga
    • MTEP temos
    • Projektai
      • Nacionaliniai projektai
        • Lietuvos mokslo tarybos projektai
        • ES Struktūrinių fondų projektai
        • Kiti nacionaliniai projektai
      • Tarptautiniai projektai
        • Horizonto programa
        • Erasmus+
        • NordPlus
        • Europos komisijos programos
        • Kiti tarptautiniai projektai
      • VU projektai
        • VU Mokslo skatinimo fondo projektai
        • FSF mokslo paramos fondas
          • SHARE: Europos sveikatos, senėjimo ir išėjimo į pensiją tyrimas
      • SHARE: Europos sveikatos, senėjimo ir išėjimo į pensiją tyrimas
        • SHARE Lietuva
        • Projektas Aktyvaus senėjimo politika Lietuvoje: iššūkiai ir galimybės
        • NordForsk projektas: Tvarus senėjančių Šiaurės ir Baltijos šalių gyventojų populiacijų profesinis gyvenimas
        • Mokslinės veiklos rezultatai
        • Žiniasklaida apie SHARE Lietuva
        • Naujienos
        • Renginiai
        • Kontaktai
        • D.U.K.
    • Mokslo skatinimo fondai
    • Mokslinių tyrimų infrastruktūra
    • Studijos ir akademinė karjera
      • Pedagoginės studijos ir mokslas
      • Disertacijos
      • Podoktorantūros stažuotės
  • Stojantiesiems
    • Bakalauro studijos
    • Magistrantūros studijos
    • Pedagogikos profesinės studijos
    • Kodėl verta studijuoti?
    • Siūlomos studijos
    • Moksleivių akademijos ir mokyklos
    • Apsilankyk fakultete
    • Klausk
  • Studentams
    • Studijos
      • Aktualu
      • Studentiško gyvenimo vadovas
      • Tvarkaraščiai
      • Studijų kalendorius
      • Studijų kokybė
      • Individualiosios studijos
      • Studijų užsienyje galimybės
    • Pagalba studentams
      • VU Bendruomenės gerovės skyrius
        • Psichologinės paslaugos
        • Psichologinio vertinimo instrumentai
      • Studijos turintiems negalią
      • Karjeros paslaugos
      • Akademinis konsultavimas
      • Studijas reglamentuojantys dokumentai
      • Mentorystė
      • Alumni
      • Pasirengimas ekstremalioms situacijoms
    • Studentų organizacijos
    • Bakalauro studijos
      • Azijos studijos
      • Dalyko pedagogika
      • Filosofija
      • Kriminologija
      • Psichologija
      • Psichologija (turintiems aukštąjį išsilavinimą)
      • Socialinė politika
        • Socialinės politikos idėjų konkursas
      • Socialinis darbas
      • Sociologija
      • Tvarumas ir ateities visuomenės
      • Vaikystės pedagogika
    • Magistrantūros studijos
      • Edukacinė ir vaiko psichologija
      • Edukologija
      • Filosofija
      • Klinikinė psichologija
      • Organizacinė psichologija
      • Religijos studijos
      • Šiuolaikinės Azijos studijos
      • Socialinė politika
      • Socialinis darbas
      • Sociologija
      • Taikomoji ir teorinė kriminologija
      • Sveikatos psichologija
      • Teisės psichologija
    • Doktorantūros studijos
      • Doktorantams
        • Edukologija
        • Etnologija
        • Filosofija
        • Psichologija
        • Sociologija
      • Priėmimas
        • Edukologija
        • Etnologija
        • Filosofija
        • Psichologija
        • Sociologija
    • Pedagogų rengimas ir karjera
      • Dalyko pedagogika – gretutinės studijos
      • Mokyklos pedagogika, profesinės studijos - 1 metų
      • Mokyklos pedagogika, profesinės studijos - 2 metų
      • Modulio studijos pedagogams
        • Ikimokyklinio ugdymo pedagogikos modulis
        • Pradinio ugdymo pedagogikos modulis
        • Gamtos mokslų dalyko moduliai
        • Informatikos mokomojo dalyko modulis
        • Užsienio kalbų modulių studijos mokytojams
        • Pilietiškumo ugdymas
      • Nacionalinės kvalifikacijų tobulinimo programos
        • Geografijos mokymas(is)
        • Chemijos mokytojų dalykinių ir didaktinių kompetencijų tobulinimas
        • Filosofijos ir etikos mokytojų dalykinių ir didaktinių kompetencijų tobulinimas
        • Biologijos mokymas(is) gyvybės mokslų raidos kontekste
        • Kalbų mokymo(si) optimizavimas pasitelkus generatyvinį dirbtinį intelektą (GDI)
        • Inžinerinės technologijos: dalykinių kompetencijų stiprinimas
        • Matematikos mokymas ir mokymasis
        • Gyvenimo įgūdžių ugdymas
      • Ugdymo mokslų studijos
        • Dalyko pedagogika – bakalauro studijos
        • Vaikystės pedagogika – bakalauro studijos
  • Darbuotojams
    • Dėstytojams ir akademinei veiklai
      • Dėstytojams
      • Dėstytojų iniciatyvų skatinimas
      • MVG programų rengimas
      • Virtuali mokymo aplinka
      • Publikacijų registravimas
    • Vidaus ištekliai ir sistemos
      • FSF intranetas
      • VU praktikų ir poilsio centrai
      • Pasirengimas ekstremalioms situacijoms
    • Intelektinė nuosavybė ir inovacijos
    • Erasmus+ personalui
    • VU Bendruomenės gerovės skyrius
  • Paslaugos
    • Mokymų paslaugos
      • Psichoterapijos mokymai
      • Pedagogų kompetencijų tobulinimo programos
      • Rytų kalbų mokykla
    • Medicinos psichologų stažuotės
    • Mokslinės paslaugos
      • Konsultacijos
      • Tyrimai
    • Moksliniai ištekliai
      • Techninė įranga
      • Testų biblioteka
  • Parama UA
  • EN
services
Empty
  •  Spausdinti 

Valentina Dagienė

  • Apie
  • Publikacijos
  • Tyrimai
  • KITA AKADEMINĖ VEIKLA
  • Reikšmingiausi pasiekimai

Apie

valentina dagienėVyriausioji mokslo darbuotoja


Prof. Dr. Valentinos Dagienės mokslinė veikla vykdoma intensyviai bendradarbiaujant tarp ir Edukologijos mokslų instituto Duomenų mokslo ir skaitmeninių technologijų instituto Vilniaus universitete. Mokslininkė yra paskelbusi daugiau kaip 300 mokslo straipsnių tarptautiniuose žurnaluose, 3 monografijas ir 60 vadovėlių. Organizavo daugiau kaip 20 tarptautinių konferencijų. Įsteigė ir yra tarptautinių žurnalų „Informatics in Education“ ir „Olympiads in Informatics“ vyriausioji redaktorė (indeksuojama Scopus, WOS emerging list ir kitose DB). Jos veiklų sąraše – daugiau kaip 30 tarptautinių projektų, susijusių su informatikos švietimu, STEM, mokytojų rengimu ir kt.

Mokslinių tyrinėjimų sritys: Informatikos didaktika; Informatinio mąstymo ugdymas; Programavimo mokymo metodika; Technologijomis grįstas mokymasis; Bendrųjų programų kūrimas; Mokytojų rengimas; Žaidybinimo metodologija.

Dėstomi dalykai: Informatikos didaktika; Informatinio raštingumo ugdymas.

ORCID iD copy copy ORCID


Adresas:
Universiteto 9, 01513 Vilnius

Telefonas: +370 698 05448

El. paštas:

Priėmimo laikas: Iš anksto susitarus el. paštu.

Publikacijos

Publikacijos su VU prieskyra

Visos publikacijos


Svarbiausios mokslinės publikacijos (nuo 2016)

Bocconi, Stefania; Chioccariello, Augusto; Kampylis, Panagiotis; Dagienė, Valentina; Wastiau, Patricia; Engelhardt, Katja; Earp, Jeffrey; Horvath, Milena; Jasutė, Eglė; Malagoli, Chiara; Masiulionytė-Dagienė, Vaida; Stupurienė, Gabrielė. Reviewing computational thinking in compulsory education: state of play and practices from computing education. Luxembourg : Publications Office of the European Union, 2022. 138 p. ISBN 9789276472087. DOI: 10.2760/126955.

Dagienė, Valentina; Jasutė, Eglė; Dolgopolovas, Vladimiras. Professional development of in-service teachers: use of eye tracking for language classes, case study // Sustainability. Basel : MDPI. eISSN 2071-1050. 2021, vol. 13, iss. 22, art. no. 12504, p. [1-24]. DOI: 10.3390/su132212504.

Dagienė, Valentina; Hromkovic, Juraj; Lacher, Regula. A two-dimensional classification model for the Bebras tasks on informatics based simultaneously on subfields and competencies // Informatics in Schools. Engaging Learners in Computational Thinking - 13th International Conference, ISSEP 2020, Tallinn Univ, Tallinn, Estonia, November 16-18, 2020 : proceedings. Cham : Springer Science and Business Media Deutschland GmbH, 2020. ISBN 9783030632113. eISBN 9783030632120. ISSN 0302-9743. eISSN 1611-3349. p. 42-54. (Lecture Notes in Computer Science ; vol. 12518). DOI: 10.1007/978-3-030-63212-0_4.

Dagienė, Valentina; Futschek, Gerald; Stupurienė, Gabrielė. Creativity in solving short tasks for learning computational thinking // Constructivist foundations: Special Issue “Constructionism and computational thinking”, edited by Valentina Dagienė & Gerald Futschek. Brussels : Vrije Universiteit Brussel. ISSN 1782-348X. 2019, vol. 14, no 3, p. 382-396. Prieiga per internetą: <https://constructivist.info/14/3/382.dagiene>

Dagienė, Valentina. Resurgence of informatics education in schools: a way to a deeper understanding of informatics concepts // Adventures between lower bounds and higher altitudes : essays dedicated to Juraj Hromkovič on the occasion of his 60th birthday / editors: Hans-Joachim Böckenhauer, Dennis Komm, Walter Unger. Cham : Springer, 2018. ISBN 9783319983547. eISBN 9783319983554. p. 522-537. (Lecture Notes in Computer Science, ISSN 0302-9743, eISSN 1611-3349 ; vol. 11011). DOI: 10.1007/978-3-319-98355-4_30.

Tyrimai

Projektinė veikla

Projektinė veikla

Nacionaliniai projektai

VU Mokslo skatinimo fondo projektas.
Vykdymo laikotarpis: 2021.


Tarptautiniai projektai

Development of Computational Thinking Learning Paths via Bebras like Tasks with Analytics. No. NPHZ-2022/10045. Nordplus Horizontal. VU.
Projekto grupės koordinatorė. Vykdymo laikotarpis: 2022-2024.

DECART Designing higher Education Curricula for Agility, Resilience & Transformation. No. KA220-HED-7E4A0FDA. Koordinuojanti institucija - IMT Atlantique Bretagne Pays de la France Loire. VU.
Projekto grupės koordinatorė. Vykdymo laikotarpis: 2022-2025.

Computational Thinking and Mathematical Problem Solving, an Analytics Based Learning Environment. (CT&mathABLE) (2022-1-LT01-KA220-SCH-000088736) https://bit.ly/3Gt8pWR
Projekto lyderė. Vykdymo laikotarpis: 2022-2025.

iHub4Schools Accelerating Digital Innovation in Schools through Regional Innovation Hubs and a Whole-School Mentoring Model Horizon2020. 1010004676. Koordinuojanti institucija - Tallinn University. 
Projekto grupės koordinatorė. Vykdymo laikotarpis: 2020-2024.

EUGAIN - European Network for Gender Balance in Informatics. COST action CA19122, OC-2019-1-23975. Member of management committee of.
Valdymo komiteto narė. Vykdymo laikotarpis: 2020-2024.

MOST - Meaningful Open Schooling Connects Schools To Communities. Horizon2020 projektas, 871155.
Vilniaus universiteto tyrėjų grupės bendrakoordinatorė. Vykdymo laikotarpis: 2020.

Teach4Life Supporting Key Competences in STEM – Standard Topics Innovatively Processed. Koordinuojanti institucija - Pädagogische Hochschule Freiburg, Germany.
Projekto grupės koordinatorė. Vykdymo laikotarpis: 2020-2023.

TrainDL Teacher Training for Data Literacy & Computer Science Competences. Erasmus KA3. Coordinator - Gesellschaft für Informatik.
Patarėjų komiteto narė. Vykdymo laikotarpis: 2020-2023.

NordPlus Assessing CT in Nordic Maker Education. NPHZ-2020/10096. Koordinuojanti institucija – Oulu University, Finland.
Projekto grupės koordinatorė. Vykdymo laikotarpis: 2020-2022.

TeaEdu4CT - Future Teachers Education: Computational Thinking and STEAM. 2019-1-LT01-KA203-060767. Koordinuojanti institucija – Vilniaus universitetas.
Projekto koordinatorė. Vykdymo laikotarpis: 2019-2022.

THEE - Teaching in Higher education Effectively via Eye tracking. 2019-1-TR01-KA203-077213.
Tyrėjų grupės vadovė. Vykdymo laikotarpis: 2019-2022.

EDUSIMSTEM - Fostering STEM Education in Schools. 612855-EPP-1-2019-1-TR-EPPKA3-PI-FORWARD.
Vilniaus universiteto tyrėjų grupės bendrakoordinatorė. Vykdymo laikotarpis: 2019-2022.

GEM - Empower Girls to Embrace their Digital and Entrepreneurial Potential. LC-01380173 (Girls4STEM-2019).
Vilniaus universiteto tyrėjų grupės bendrakoordinatorė. Vykdymo laikotarpis: 2019-2021.

Scaffolding Computational Thinking – Enchancing Nordic Teacher Education. Nordplus Horizontal programme (project No. NPHZ-2019/10157) Koordinuojanti institucija– Vilniaus universitetas.
Projekto koordinatorė. Vykdymo laikotarpis: 2019-2020.

Informatics for Integrated STEM Education (MSF-LMT-7). Vilniaus universitetas.
Projekto koordinatorė. Vykdymo laikotarpis: 2019-2021.

EASTEM - Euro-Asia Collaboration For Enhancing STEM Education. 598915-EPP-1-2018-1-SEEPPKA2- CBHE-JP. Koordinuojanti institucija – Uppsala University.
Projekto grupės koordinatorė. Vykdymo laikotarpis: 2018-2022.

CD:Math&CT – Culturally diverse approaches to learning mathematics and CT.N PHZ-2018/10063. Koordinuojanti institucija - Vilniaus universitetas.
Projekto koordinatorė. Vykdymo laikotarpis: 2018-2021.

E-Teach - Improvement of Teaching Techniques by Eye Trekking in Technology Enhanced Classrooms. Erasmus+ projektas. Koordinuojanti institucija– Ankara University, Turkey.
Projekto grupės koordinatorė. Vykdymo laikotarpis: 2018-2020.

DocHub - Structuring cooperation in doctoral research, transferrable skills training, and academic writing instruction in Ukraine's regions. 574064-EPP-1-2016-1- LT-EPPKA2-CBHE-SP.
Projekto koordinatorė. Vykdymo laikotarpis: 2016-2020.

NordNICE - NorForsk Horizontal - Nordplus Network on Innovative Computing Education. NPHZ-2015/10153.
Projekto koordinatorė. Vykdymo laikotarpis: 2015-2017.

Užsakomieji tyrimai

Užsakomieji tyrimai

Užsakomieji tyrimai (nuo 2016):

Reviewing Computational Thinking in compulsory education: state of play and practices from the field.
Užsakomasis Europos Komisijos Jungtinio tyrimų centro tyrimas studijos (su partneriais CNR-ITD (Italy) and and European Schoolnet (EUN) parengimas (anglų kalba).
https://bit.ly/3Xk8QKb ; https://bit.ly/3Cuxdgb

 

KITA AKADEMINĖ VEIKLA

Pareigos

Pareigos

Projektų koordinatorė.

Projektų ekspertė.

Mokslo renginiai

Mokslo renginiai

Konferencijų organizavimas

Įsteigė ir kasmet organizuoja tarptautinę doktorantų mokyklą „Informatikos inžinerijos mokymo tyrimai: metodologijos, metodai ir įgyvendinimas“ (vyksta nuo 2010 m. Druskininkuose) Nuo 2021 m. šis Doktorantų konsorciumas perduotas organizuoti Ugdymo mokslų institutui.

Tarptautinė konferencija kartu su XXXIV Olympiad in Informatics.
2022 08 07-15 Yogyakarta, Indonezija.

Tarptautinė konferencija kartu su XXXIII Olympiad in Informatics (Online).
2021 07 19-25 Singapūras.

Tarptautinė konferencija kartu su XXXII Olympiad in Informatics (Online).
2020 09 20-23 Singapūras.

Tarptautinė konferencija kartu su XXXI Olympiad in Informatics.
2019 08 06-08 Baku, Azerbaidžanas.

Tarptautinė konferencija kartu su 30 Olympiad in Informatics.
2018 09 03-05 Tsukuba, Ibaraki, Japonija.

Tarptautinė konferencija Constructionism, Computational Thinking and Educational Innovation.
2018 09 20-25 Vilniaus universitetas, Vilnius.
https://bit.ly/2GASoNy

Informatika mokykloje. 
10oji tarptautinė konferencija ISSEP.
Bendraorganizatorė. 2018 08 10-15 Helsinkis.
https://bit.ly/3WV3i8R

International Conference on Olympiads in Informatics.
2017 07 30-08 01 Teheranas, Iranas.

International Conference joint with XXVIII Olympiad in Informatics.
2016 08 14-16 Kazanė, Rusija.

12th International BEBRAS Workshop on Developing Tasks for CS Education.
2016 05 23-27 Bodrum, Turkey.

ITiCSE (Innovation and Technologies in Computer Science Education).
XX International ACM conference.
2015 07 04-08 Vilnius.

A New Culture of Learning: Computing and Next Generations.
IFIP TC3 Working Conference.
2015 07 01-03 Vilnius.


Pranešimai mokslinėse konferencijose (nuo 2016)

Informatinis mąstymas kelyje į skaitmeninę transformaciją: kaip nepasiklysti?
Lietuvos edukacinių tyrimų asociacijos (LETA) XVIII forume.
2022 11 24.

Computer Science Challenge Bebras as a Valuable Learning Experience (kviestinis pranešimas).
Yogyakarta (Indonezija). 2022 08 06.

Exploring Computational Thinking in the Context of Computing Education (kviestinis pranešimas).
Yogyakarta (Indonezija). 2022 08 05.

Learning Computational Thinking and Programming (Online).
(Japonija). 2022 09 01.

Bebras – a way to introduce computer science to students at school (kviestinis pranešimas).
Cervia (Italija). 2022 10 06.

Cutting Edge Research in Informatics and Computational Thinking (Online; kviestinis pranešimas).
Series of workshops to Indonesian researchers.
2021 11 06-16.

Computational Thinking Challenge for All (Online; kviestinis pranešimas).
(Tailandas). 2021 11 23.

Bebras: Computer Science Challenge as a Valuable Learning Experience (Online; kviestinis pranešimas).
International IT teacher seminar.
(Indija). 2020 10 31.

Building Digital Competencies: Keep Balance (Online; kviestinis pranešimas).
International CS teacher’s seminar.
Indonezija (Azija). 2020 10 17.

Computational Thinking Education: Challenges (Online; kviestinis pranešimas).
International Teacher Forum.
HonKongas (Kinija). 2020 08 08.

How to teach informatics and problem solving (kviestinis pranešimas).
International workshop on computational thinking.
Singapūras (Azija). 2020 02 28.

Computational Thinking and STEM education (kviestinis pranešimas).
International conference on STEM education.
Chaing Mai (Tailandas). 2020 02 14-15.

Informatics Education: A Taxonomy for the Bebras tasks (kviestinis pranešimas).
International Informatics Education workshop.
Pitztahl (Austrija). 2020 02 04-08. 

How to teach informatics concepts and problem solving with Bebras tasks (kviestinis pranešimas).
International Teacher workshop informatics education, ETH.
Zurich (Šveicarija). 2020 02 03. 

Bebras Countries Report: Overview (Online; kviestinis pranešimas).
International seminar on creating informatics tasks.
Dajeon (Pietų Korėja). 2020 05 18-22.

Computational Thinking for All: What it is about? (kviestinis pranešimas).
International Conference in Hong Kong.
HonKongas (Kinija). 2019 06 11-17.

Computational Thinking and Bebras Model (kviestinis pranešimas).
International Conference: Education and Technology.
Salerno universitetas (Italija). 2019 11.

Computational Thinking – a Competence of XXIst century (kviestinis pranešimas).
Lviv (Ukraina). 2019 04.

Informatics Education in Europe (kviestinis pranešimas).
ETH.
Zurich (Šveicarija). 2019 01.

Holistic STEAM education through CT: a perspective on training future teachers.
12th international conference on informatics in schools: situation, evolution, and perspectives (ISSEP).
Larnaca (Kipras). 2019 11 18-20.

Informatics Education research: Methodogy and Trends (kviestinis pranešimas).
Nihon universitetas (Japonija). 2018 03.

Bebras for Teaching Computational Thinking and Informatics Concepts.
Sankt Petersburgas (Rusija). 2018 10 10.

On preferences of novice software engineering students: temperament style and attitudes towards programming activities.
11th international conference on informatics in schools: situation, evolution, and perspectives (ISSEP).
Sankt Petersburgas (Rusija). 2018 10 10-12.

Design science research for computational thinking in constructionist education: a pragmatistic perspective.
International conference: Constructionism, computational thinking and educational innovation.
Vilnius (Lietuva). 2018 08 20-25.

Developing constructionism, or a new learning concept, across the ages.
International conference: Constructionism, computational thinking and educational innovation.
Vilnius (Lietuva). 2018 08 20-25.

Different cultures - different approaches to reasoning and algorithms.
International conference: Constructionism, computational thinking and educational innovation.
Vilnius (Lietuva). 2018 08 20-25.

Building Digital Competencies: Keep balance (kviestinis pranešimas).
Kviestinis pranešimas Jungtinių Tautų viename iš komitetų.
Ženeva (Šveicarija). 2017 11 07.

International Challenge Bebras on Computational Thinking (kviestinis pranešimas).
Kviestinis pranešimas Austrijos mokytojų konferencijoje.
2017 09 27.

Computational Thinking for students (kviestinis pranešimas).
Paskaita Singapūro valstybiniame universitete.
Singapūras (Azija). 2017 07 17.

Baltic and Nordic K-12 teacher perspectives on computational thinking and computing.
10th International Conference on Informatics in Schools: Situation, Evolution, and Perspectives (ISSEP).
Helsinki (Suomija). 2017 11 13-15.

Informatics based tasks development in the Bebras contest management system.
23rd international conference ICIST.
Druskininkai (Lietuva). 2017 10 12-14.

Challenge to Promote Deep Understanding in ICT (kviestinis pranešimas).
WITFOR 2016.
San Chosė (Costa Rika). 2016 09 13.

Akademinės išvykos

Akademinės išvykos

Mokslinės stažuotės

2020 m. rugsėjo mėn.; 2020 m. rugpjūčio mėn.; 2019 m. sausio mėn.; 2018 m. rugsėjo mėn.; 2017 m. rugsėjo mėn.; 2016 m. sausio mėn. Stažavosi ETH (Zürich) moksliniame institute.

2017 m. kovo-balandžio mėn. Vizituojanti profesorė Aalto universitete, Helsinkis, Suomija. 

Dėstymo vizitai

2022 rugpjūčio mėn. Turku universitetas, Suomija. 

2019 kovo mėn. Nacionalinis Singapūro universitetas.

2019 spalio mėn. University of Salerno, Italy.

2019 vasario mėn. National University of Kyiv-Mohyla Academy, Ukraine.

2018 vasario mėn. University of Tampere, Finland.

2017 rugsėjo-spalio mėn. Vienna University of Technology.

Narystė

Narystė

Profesinėse asociacijose

2006-2015 ; 2017-2021: Tarptautinės informatikos olimpiados komiteto narė.
https://bit.ly/3IGg1Io

Nuo 2004 m. – Tarptautinio informatikos iššūkio “Bebras” (International Contests on Informatics and Computational Thinking BEBRAS) įkūrėja ir pirmininkė (įkurta 2004 m., šiuo metu apima 76 šalis).

2010-2017: IFIP (International Federation for Information Processing) TC3 Committee on Education for pirmininko pavaduotoja.

IFIP (International Federation for Information Processing) darbo grupės WG3.3 (Working Group on Research on Education Applications of IT) narė.

ACM SIGCSE (Special Interest Group on Computer Science Education).

Redakcinėse mokslinių žurnalų kolegijose

Informatics in Education.

Olympiads in Informatics (Editor-in-Chief).

Baltic Journal of Modern Computing.

International Journal of Digital Literacy and Digital Competence.

International Journal of Instruction.

Terminologija.

Acta Paedagogica Vilnensia.

Ekspertinė veikla

Ekspertinė veikla

Tarptautinio referatyvinio žurnalo „Zentralblatt“ mokslinių straipsnių ir knygų recenzentė.

Disertacijų gynimo komitetuose oponente užsienio universitetuose: Tartu (Lidia Feklistova, 2022), Groningen (Natasa Grgurina, 2021); Joensuu (Rosalina Babo, 2021); Vienna (2021); Turku (2020); London (2019); Edinburg (2017), Malta (2017), Riga (2017); Tartu (Tauno Palts, 2020); Joensuu (Jaakko Helminen, 2019), Ryga (Jānis Dāboliņš ir Vija Vagale, 2018).

Europos Sąjungos EUREKA Eurostars programos ekspertė.

2019: Bendraredaktorė “Lecture Notes in Computer Science, 11913, Informatics in Schools: New ideas in school informatics. 12th international conference on informatics in schools: situation, evolution, and perspectives, ISSEP 2019”; Larnaca, Kipras, lapkritis 18–20, 2019: proceedings, Cham: Springer.

2018: Bendraredaktorė “Lecture Notes in Computer Science, 11169, Informatics in Schools: Fundamentals of Computer Science and Software Engineering. 11th International Conference on Informatics in Schools: Situation, Evolution, and Perspectives” Saint Petersburg, Rusija, spalis 12-14, 2018: proceedings, Cham: Springer.

2017: Viena iš tarptautinio leidinio redaktorių: Proceedings / eds.: Valentina Dagienė, Arto Hellas. Series: Lecture Notes in Computer Science: Informatics in Schools: Focus on Learning, Programming. Vol. 10696. Springer International Publishing, 2017.

2019-2021: Bendradarbiaujant su Švietimo ir mokslo ministerija ir Ugdymo plėtotės centru, vadovavau grupei diegiant informatinį ugdymą dešimtyje pradinio ugdymo mokyklų.
https://bit.ly/3XrImXg

2021: Informatikos bendrosios programos viena iš kūrėjų.
https://bit.ly/3X8PO9Y

Nuo 2010 m. iki dabar: Čekijos, Portugalijos, Singapūro, Serbijos Mokslo fondų informatikos dalies ekspertė.

Mokslo populiarinimo veikla

Mokslo populiarinimo veikla

Interviu

Prieštaravimų ar net šiurpą keliantis australo išradimas: psichologė tai pavadino nužmogėjimo simboliu. (Žinių portalas DELFI.lt)
https://bit.ly/41posOz [2023.03.21]


Kita

Išversta ir adaptuota informatikos mokslo populiarinimo knyga „Informatika be kompiuterio“ (V. Dagienė, E. Jasutė), 2018 m.
https://bit.ly/3vUKYkw

Parengta informatikos konceptų mokomoji medžiaga žaidybinių kortelių forma (trys rinkiniai: 7-10 metų 10-12 metų ir 13-15 mokiniams). Šias korteles išsivertė ir mokymams naudoja ETH Ziuricho universitetas (Šveicarija), Austrijos kompiuterininkų sąjunga, Upsalos universitetas (Švedija), Helsinkio universitetas (Suomija), Kroatija, Oksfordo universitetas (Jungtinė Karalystė).

Drauge su bendraautoriais kasmet parengiama informatikos mokslo populiariosios knygelės – uždavinynai.
(2019): https://bit.ly/3Qx2xR8
(2018): https://bit.ly/3iCbdZR
(2018-II): https://bit.ly/3GAvvev
(2017): https://bit.ly/3ixRBGl

Skaitytos paskaitos Lietuvos mokytojams: per 2017-2020 m. skaityta daugiau kaip 100 paskaitų informatikos mokytojams įvairiose Lietuvos vietose (https://bit.ly/3ZyI42n), per 10 paskaitų pradinio ugdymo mokytojams.

Skaitytos viešos paskaitos tarptautinei auditorijai, pavyzdžiui, 2017 m. Suomijos (Tamperės, Turku, Vantos), Italijos (Grangnano, Torino), Nyderlandų (Groningeno, Utrechto), Japonijos (Tokijo) mokytojams, 2018 m. Azerbaidžano (Baku), Irano (Teherano), Japonijos (Tsukubos, Tokijo), Rusijos (S. Peterburgo) mokytojams, 2019 m. Indonezijos, Tailando universitetuose; 2020 m. (nuotoliniu būdu): Indonezijos, Vietnamo, Taivano, Indijos universitetuose.

Prižiūrimos svetainės: Tarptautinė informatikos populiarinimo svetainė (International Challenge on Informatics and Computational Thinking): http://bebras.org.
Informatikos ir informatinio mąstymo konkurso svetainė „Bebras“ (http://www.bebras.lt).
Informatikos varžybų laukas: http://lt.bebras.lt.
„Lietuvių kalba informacinėse technologijose“ (http://www.likit.lt).

Išspausdintas vadovėlis: V. Dagienė. Mąstau ir kuriu. Integruotos informatikos užduotys 6-8 metų vaikams. Baltos lankos. 2019 (išleista ir elektroninė papildyta šio vadovėlio versija, taip pat išsamūs metodiniai nurodymai mokytojams).

Reikšmingiausi pasiekimai

Nacionaliniai ir tarptautiniai apdovanojimai

Nacionaliniai ir tarptautiniai apdovanojimai

2022 m. įteiktas IOI – International Olympiad in Informatics išskirtinis apdovanojimas.

2016 m. Lietuvos Didžiojo kunigaikščio Gedimino ordino Riterio kryžius.

2016 m. įteiktas Europos Komisijos ir Europos moterų ir technologijų centro skaitmeninio pasaulio moters apdovanojimas – Ados Lavleis informatinio meistriškumo diplomas.

2015 m. įteiktas Informatics Europe apdovanojimas už geriausią švietimo praktiką Europoje (the Best Practice in Education in Europe).

Ugdymo mokslų institutas

  • Apie institutą
  • Instituto bendruomenė
  • Mokslas
  • Instituto įvykiai
  • Doktorantų mokykla
  • Konferencijos

Vilniaus universitetas

  • Universiteto g. 3, LT-01513 Vilnius

  • Telefonas: +370 5 266 7600

  • El. paštas:  

  • Kodas: 211950810

  • PVM kodas: LT119508113

Informacija

  • Studijų klausimais: +370 5 266 7606

  • El. paštas: 

  • Žiniasklaidai: +370 5 268 7187

  • El. paštas: 

Nuorodos

  • Biblioteka

  • Alumni

  • Fondas

  • Intranetas

  • VU privatumo politika

Socialiniai tinklai

  • Facebook

  • Instagram

  • Linkedin

  • Youtube

%MCEPASTEBIN%