Integruotas gamtamokslinis ugdymas Lietuvoje
Užsakomasis tyrimas „Integruotas gamtamokslinis ugdymas Lietuvoje: pasiekimai ir ateities perspektyvos” vykdytas pagal temą Integralaus gamtamokslinio ugdymo 5–8 klasėse (toliau IGMK) įgyvendinimo galimybių ir veiksmingumo tyrimas (Nr. P-REP-21-8, projektas finansuojamas Lietuvos mokslo tarybos). Tyrimo paskirtis – surinkti informaciją šiais klausimais: kaip integruotą gamtos mokslų kursą mokyklos įgyvendina, kokie ugdymo modeliai ir metodai yra taikomi, kokie mokinių pasiekimai išryškėja šioje srityje. Tyrimo metu siekiama identifikuoti ugdymo iššūkius ir problemas, pateikti rekomendacijas Bendrojo ugdymo programų rengėjams, Švietimo, mokslo ir sporto ministerijai, mokykloms siekiant teigiamų pokyčių ugdymo praktikoje ir mokinių mokymosi pasiekimų pagerinimo.
Tyrimo duomenys ir įžvalgos turėtų būti reikšmingi priimant sprendimus, kaip toliau tobulinti gamtamokslinio ugdymo procesą mokinio, mokytojo, klasės, mokyklos, savivaldybės ir nacionaliniu lygmenimis.
Skaityti daugiau
2022 02 22 vyko tarptautinė konferencija „Trauma ir kultūra: tarpkultūrinės jaunimo streso ir atsparumo perspektyvos“.
Reikšdami palaikymą Ukrainos valstybei bei žmonėms ir reaguodami į pastaruosius įvykius, kviečiame skirti paramą Rusijos valdžios agresiją patiriančiai Ukrainos akademinei bendruomenei.
VU Filosofijos fakultetas kartu su užsienio partneriais parengė inovatyvios daugiadisciplinės stažuotės struktūrą. Šių stažuočių tikslas yra inicijuoti socialinių ir humanitarinių mokslų studentus dirbti klausimais, kurie yra svarbūs globaliu mastu, nes stažuotės yra pagrįstos Jungtinių Tautų Organizacijos Darnaus vystymosi tikslų gairėmis. Taigi jei tau rūpi socialinis teisingumas, darnus miestų vystymasis, aplinkosauga, kokybiška edukacija, lyčių lygybė, kitos panašios temos bei Jungtinių Tautų Organizacijos Darnaus vystymosi tiksluose suformuoti iššūkiai, šios stažuotės yra skirtos kaip tik tau!