Mokytojų ir tyrėjų seminaras „Informatinio mąstymo vertinimas Šiaurės šalių technologinių kūrėjų ugdyme“
Baigiantis metams, 2021 m. gruodžio 29 d., Filosofijos fakultete susirinko mokytojai, mokyklų vadovai, mokslininkai, technologijų specialistai, tarptautinio informatikos ir informatinio mąstymo „Bebro“ konkurso savanoriai – vyko visos dienos seminaras, skirtas įvairiems informatinio mąstymo aspektams aptarti. Pagrindinis siekis ugdant informatinį mąstymą – mokyti ir mokytis spręsti įvairiausias problemas pasitelkus informacines technologijas, automatizavimo priemones.

Vilniaus universiteto Ugdymo mokslų institutas kartu su Duomenų mokslo ir skaitmeninių technologijų institutu 2021 m. gruodžio 8-11 dienomis organizavo doktorantų konsorciumą Vilniuje ir Druskininkuose. Organizatoriai prof. dr. Lilija Duoblienė ir prof. dr. Valentina Dagienė, taip pat Radboud universiteto prof. Erikas Barendsenas.


Lietuvoje apklausus tėvus, auginančius 2 – 14 m. amžiaus vaikus, nustatyta, kad tik 38 proc. vaikų karantino metu buvo fiziškai aktyvūs daugiau nei vieną valandą per dieną, didžiosios dalies (62 proc.) vaikų fizinis aktyvumas buvo nepakankamas.
Gerbiama fakulteto bendruomene,
Vilniaus universitetas įgyvendina projektą „Aukštųjų mokyklų tinklo optimizavimas ir studijų kokybės gerinimas Šiaulių universitetą prijungiant prie Vilniaus universiteto“ (Nr. 09.3.1-ESFA-V-738-03-0001). Vienas iš projekto tikslų – dėstytojų-pedagogų rengėjų stažuočių programa. Parengtą stažuotės programą išbandė Ugdymo mokslų instituto docentė ir šios veiklos koordinatorė dr. Rita Makarskaitė-Petkevičienė. 2021 lapkričio 8-12 dienomis dėstytoja stažavosi „Diemedžio“ darželyje – mokykloje.