Europos Sąjungos šalys privalės dar intensyviau spręsti švietimo efektyvumo problemą
Vienas pagrindinių Švietimo politikos žinovų Lietuvoje, Vilniaus universiteto profesorius, VU Filosofijos fakulteto Ugdymo mokslų institute veikiančio Švietimo politikos centro vadovas Rimantas Želvys teigia, jog švietimas nėra tokia paprasta sistema, kaip galbūt daugeliui atrodo.
Dėl šios priežasties – supaprastinto įsivaizdavimo ir gerokai sudėtingesnės realybės neatitikimo – priimami klaidingi sprendimai, tampantys nenusisekusiomis reformomis. Visgi moksliniai tyrimai rodo, jog Lietuvos švietimo sistema, palyginti su kitų Europos Sąjungos ir ypač posovietinių šalių švietimo sistemomis, veikia gana neblogai, o neigiamą įvaizdį formuoja ir savamokslių „ekspertų“ pasisakymai, ne visada atitinkantys tikrovę.
Skaityti daugiau