EmpowerED: Building Emotional Strength and Social Resilience through Art and Outdoor Education
No. 2024-1-LT01-KA220-SCH-000253448
Implementation period: Sep 1, 2024 - Aug 31, 2026
EU Grant: 250,000 EUR
Topics: Environment and climate change; Creating new, innovative or joint curricula or courses; Key competences development
About the project
The main objective to strengthen social-emotional learning (SEL) of secondary school teachers and pupils through non-traditional methods – a combination of art and outdoor pedagogy
Objectives:
- To offer a theoretical background on SEL.
- To provide educators with practical knowledge about SEL.
- To increase the number of schools that are willing to take a systematic approach and improve teachers and students social-emotional wellbeing.
-
To raise awareness of synergies between eco thinking and SEL.
Activities
3 intellectual outputs will be developed:
- Teachers handbook and tool kit
- Teachers qualification program
-
Sterategy handbook for schools
3 training events for teachers, 3 online seminars for school managers and one international hybrid conference organised.
Impact
- Teachers' Handbook and toolkit developed;
- Teacher training program developed;
- Strategic Handbook for School Managers developed;
- At least 60 teachers will participate in teacher trainings.
-
At least 60 school managers will participate in a virtual seminar for managers.
Mokymai mokytojams "Patirk, kurk, ugdyk"
Vilniaus universiteto, Miško briedžio mokyklos specialistai kartu su partneriais iš L2 Consulting AB (Švedija), Uppsala Kommun (Švedija) ir Sakarya universiteto (Turkija) kviečia gyvenimo įgūdžių, biologijos, dailės ir kitų dalykų mokytojus dalyvauti 3-jų dalių mokymuose, skirtuose mokinių socialinio ir emocinio ugdymo stiprinimui, pasitelkiant lauko pedagogiką ir mokymąsi per meną kaip mokiniui artimus ir šiuolaikiškus ugdymo metodus. Mokymų metu į šias temas pasigilinsime ne tik teoriškai, bet ir išbandysime praktiškai gyvo susitikimo metu. Mokymų tikslas – tobulinti mokytojų kompetencijas ugdyti vaikų socialinius emocinius įgūdžius taikant mokymąsi lauke ir meną. Mokymai skirti gyvenimo įgūdžių, biologijos, dailės bei kitų dalykų mokytojams ir neformalaus ugdymo mokytojams.
Mokymai vyks 3 dienas derinant kontaktinį ir nuotolinį mokymąsi:
- 2025 m. rugsėjo 23 d. (nuotoliu) 15.00 – 17.00
Susipažinimas ir įvadas. - 2025 m. spalio 9 d. (kontaktiniu būdu) 10.00-16.00
Praktinės užduotys ir mokymai gamtoje. Programa. - 2025 m. lapkričio 11 d. (nuotoliu) 15.00 – 17.00
Apibendrinimas, refleksija ir diskusijos.
Mokymai nemokami.
Mokymus ves:
Mamerta Ralytė (Vilniaus universitetas), Laura Stašaitytė (Miško briedžio mokykla), Anna Aldén (UPPSALA KOMMUN, Švedija), Lotta Carlegård (L2 Consulting AB, Švedija), Mürsel Koca (Sakarya universitetas, Turkija).
Mokytojo knyga "Patirk, kurk, ugdyk"
Spauskite atsisiųsti čia
Mokykla turi būti vieta, kur harmoningai ugdomas jauno žmogaus protas, jausmai, santykiai, kūryba bei ryšys su aplinka. Šiandienos pasaulyje, kuriame vaikai ir jaunuoliai susiduria su nuolat besikeičiančiais iššūkiais, socialinės ir emocinės kompetencijos yra ne mažiau svarbios nei akademiniai pasiekimai. Vis dėl to mokyklose šie gebėjimai neretai atsiduria antrame plane. Menas ir ugdymas lauke, kaip gyvas, patyriminis mokymasis, tampa vertingu būdu grąžinti pusiausvyrą. Knygoje pateikiamos veiklos, kuriomis gamtoje ir per meną, yra ugdomos socialinės ir emocinės kompetencijos. Jos lengvai įgyvendinamos mokyklinėje aplinkoje arba gali tapti įkvėpimo šaltiniu mokytojams, norintiems eksperimentuoti. Nors veiklos kurtos galvojant apie vyresnių klasių mokinius, daugelį siūlomų metodų nesunkiai galima pritaikyti bet kuriame amžiaus tarpsnyje. Knyga mokytojams sukurta įgyvendinant projektą „EmpowerED: Building Emotional Strength and Social Resilience through Art and Outdoor Education“ (Nr. 2024-1-LT01-KA220-SCH-000253448).
Co-funded by the European Union. Views and opinions expressed are however those of the author(s) only and do not necessarily reflect those of the European Union or the National Agency. Neither the European Union nor National Agency can be held responsible for them.
Social media
We launched three project-dedicated Facebook groups for local teachers in Turkey, Sweden, and Lithuania as part of our collaborative project. These groups aim:
To raise awareness within the educational community about the strong connection between ecological thinking and the development of social-emotional skills.
Join our Facebook groups and let's begin this journey together:
Turkey: Öğrencilerin Duygusal ve Sosyal Gelişimi İçin Açık Hava Eğitimi ve Sanat
Sweden: Utomhuspedagogik och estetik för ungas psykosociala hälsa
Lithuania: Mokinių socialinių ir emocinių įgūdžių ugdymas gamtoje