62022 m. sausio 17-18 d. Ugdymo mokslų instituto mokslininkės dr. Anita Juškevičienė ir dr. Gabrielė Stupurienė pristatė projektą „STEAM-CT“ (Nr. 2019-1-BE02-KA201-060222) ir jo veiklas Ylakių gimnazijoje (Skuodo raj.). Gimnazijos mokiniai aktyviai išbandė (pilotavo) projekto veiklas, o mokytojai dalyvavo praktiniuose mokymuose.

Pilotuojant projekto veiklas mokslininkės stebėjo, su kokiomis problemomis susiduria mokiniai konstruodami valdiklius, aiškinosi, kokius pakeitimus reikėtų atlikti veiklų aprašyme norint pasiekti ugdymo tikslus.

Ylakių gimnazijos 7-8 klasių mokiniai dalyvavo išmanaus šiltnamio veiklose, kurių metu su Arduino valdikliais įgyvendino šiuos projektus:

  • 1 projektas: išmatuokime temperatūrą ir drėgmę šiltnamio viduje;
  • 2 projektas: išmatuokime šviesą šiltnamio viduje;
  • 3 projektas: išmatuokime dujų koncentraciją šiltnamio viduje;
  • 4 projektas: įjunkime „Bluetooth“ LED lemputę šiltnamio viduje per mobilųjį įrenginį (mobili programėle sukuriama per App Inventor aplinką).

Po veiklų pilotavimo vyko praktiniai mokymai mokytojams tema „STE(A)M požiūrio integravimas į ugdymo procesus“.  Su mokytojais aptartos STEAM požiūrio integravimo galimybės ir detaliau išnagrinėti sukurtų ir kuriamų veiklų pavyzdžiai. Veiklos skirtos vaikams nuo 3 iki 15 metų. Šia tema mokymai mokytojams taip pat vyko sausio 22 d. VU Duomenų mokslo ir skaitmeninių technologijų institute, Vilniuje.

ERASMUS+ projekto „STEAM-CT“ pabaiga numatoma šių metų rugpjūčio mėn. Projekto partnerių sukurtas STEAM ir informatinio mąstymo didaktinis modelis anglų kalba prieinamas svetainėje:  https://www.steam-ct.org/

Projekto svetainėje taip pat įvairiomis kalbomis (ir lietuvių) bus skelbiami 20 sukurtų veiklų aprašai. Mokytojai bus kviečiami mokytis elektroninėje platformoje ir daugiau sužinoti apie STEAM ir informatinį mąstymą.

Plačiau apie projektą skaitykite čia

1_copy.jpg 2.jpg 3
4.jpg 5_copy.jpg  STEAM CT

 

 

   

Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos