Erasmus+ TeaEdu4CT projektas, suvienijęs dešimties šalių universitetų komandas rengti perspektyvius mokytojus - VU Filosofijos fakultetas

Pradžia: 2022-08-01 08:00
Pabaiga: 2022-08-02 17:00

TeaEdu4CT8Vilniaus universiteto Ugdymo mokslų komanda baigia trejetą metų koordinuotą Erasmus+ strateginės partnerystės projektą „Future Teachers Education: Computational Thinking and STEAM”, sutrumpintai TeaEdu4CT (2019-1-LT01-KA203-060767). Pasiektas projekto tikslas – parengta daug medžiagos pedagogų kompetencijoms ugdyti informatinio mąstymo (angl. Computational Thinking, CT) srityje, integruojant su STEAM dalykais. Stiprūs partneriai nuveikė daugiau darbų: perskaitė dešimtis pranešimų tarptautinėse konferencijose, organizavo dirbtuves, tyrė mokytojų skaitmeninių kompetencijų problemas, diegė modernius metodus, inovatyvų požiūrį į ugdymo procesą ir didaktiką. Projektas atitinka daugelio šalių nuostatą plėsti fizinių mokslų integraciją su socialiniais mokslais. Informacinių technologijų integracija į ugdymą atliepia Europos Sąjungos „Skaitmeninio švietimo veiksmų plano“ uždavinius, kuriais siekiama gilinti skaitmeninio turinio sampratą, remtis kognityviniais ir neuromokslininkų tyrimais, taikyti kūrybiškus metodus.

Partneriai parengė multidimensinį (grįstą fizinių ir socialinių mokslų sinteze) modelį, skirtą bendrojo ugdymo procesui gerinti gilinant pedagogų skaitmenines kompetencijas. Parengta dešimt intelektinių modulių, skirtų būsimų mokytojų informatiniam mąstymui ugdyti integruojant STEAM dalykus. Mokomoji medžiaga grindžiama konkrečiomis priemonėmis, aktyviais mokymo metodais, praktinėmis veiklomis ir ištekliais. Atlikti mokytojų mokymai, kultūrinis, kalbinis medžiagos adaptavimas. Visi moduliai parengti taikant kūrybinių bendrijų licenciją (Creative Common) – atsisiųskite ir naudokite: https://www.fsf.vu.lt/ct4teachers

Rugpjūčio 1-2 dienomis Stokholmo Karališkajame technologijų universitete (KTH) įvyko paskutinis šio projekto partnerių susitikimas. Nepaisant to, kad reikia parengti oficialią Erasmus+ ataskaitą, surinkti dokumentus, apipavidalinti rezultatus, partneriai daugiausia laiko skyrė būsimiems tyrimams ir bendroms veikloms aptarti. Iš įgytos patirties, įskaitant kalbinę ir kultūrinę, buvo pasiūlyta parengti knygą, pavyzdžiui, Springer leidyklai. Taip pat aptarti keli moksliniai straipsniai, kuriuos rengiamas parašyti iš sukauptos medžiagos.

Visi partneriai įvertino sklandų bendradarbiavimą, dalinimąsi naujomis idėjomis, įvairiapusiška patirtimi.

Keletas akimirkų iš susitikimo Stokholme: 

TeaEdu4CT9 TeaEdu4CT10 TeaEdu4CT11

 

TeaEdu4CT7

Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos