Filosofijos fakultetas Filosofijos fakultetas
  • Apie FsF
    • Istorija
    • Struktūra
    • Taryba
    • Dekanatas
    • Studijų skyrius
    • Bendrųjų reikalų skyrius
    • Mokslo ir projektų skyrius
    • Komunikacijos skyrius
    • Komisijos, komitetai
    • Socialiniai partneriai
    • Telefonų knyga
  • Mokslas
    • Institutai
    • Atitikties mokslinių tyrimų etikai vertinimas
    • Rezultatai ir sklaida
      • Mokslo rezultatai
        • Mokslininkų rekomendacijos
        • Monografijos, studijos
        • Metodinės priemonės
        • Mokomieji ištekliai
        • Tyrimų duomenų bazės
      • Mokslo publikacijos
      • Mokslo žurnalai
      • Mokslo renginiai
    • Mokslinės veiklos apžvalga
    • MTEP temos
    • Projektai
      • Nacionaliniai projektai
        • Lietuvos mokslo tarybos projektai
        • ES Struktūrinių fondų projektai
        • Kiti nacionaliniai projektai
      • Tarptautiniai projektai
        • Horizonto programa
        • Erasmus+
        • Kiti tarptautiniai projektai
      • VU projektai
        • VU Mokslo skatinimo fondo projektai
        • FSF mokslo paramos fondas
          • SHARE: Europos sveikatos, senėjimo ir išėjimo į pensiją tyrimas
      • SHARE: Europos sveikatos, senėjimo ir išėjimo į pensiją tyrimas
        • SHARE Lietuva
        • Projektas Aktyvaus senėjimo politika Lietuvoje: iššūkiai ir galimybės
        • NordForsk projektas: Tvarus senėjančių Šiaurės ir Baltijos šalių gyventojų populiacijų profesinis gyvenimas
        • Mokslinės veiklos rezultatai
        • Žiniasklaida apie SHARE Lietuva
        • Naujienos
        • Renginiai
        • Kontaktai
        • D.U.K.
    • Mokslo skatinimo fondai
    • Mokslinių tyrimų infrastruktūra
    • Studijos ir akademinė karjera
      • Pedagoginės studijos ir mokslas
      • Disertacijos
      • Podoktorantūros stažuotės
  • Stojantiesiems
    • Bakalauro studijos
    • Magistrantūros studijos
    • Pedagogikos profesinės studijos
    • Siūlomos studijos
    • Moksleivių akademijos ir mokyklos
    • Apsilankyk fakultete
    • Klausk
  • Studentams
    • Studijos
      • Aktualu
      • Studentiško gyvenimo vadovas
      • Tvarkaraščiai
      • Studijų kalendorius
      • Studijų kokybė
      • Individualiosios studijos
      • Studijų užsienyje galimybės
    • Pagalba studentams
      • VU Bendruomenės gerovės skyrius
        • Psichologinės paslaugos
        • Psichologinio vertinimo instrumentai
      • Studijos turintiems negalią
      • Karjeros paslaugos
      • Akademinis konsultavimas
      • Studijas reglamentuojantys dokumentai
      • Mentorystė Filosofijos fakultete
      • Alumni
      • Pasirengimas ekstremalioms situacijoms
    • Studentų organizacijos
    • Bakalauro studijos
      • Azijos studijos
      • Dalyko pedagogika
      • Filosofija
      • Kriminologija
      • Psichologija
      • Psichologija (turintiems aukštąjį išsilavinimą)
      • Socialinė politika
        • Socialinės politikos idėjų konkursas
      • Socialinis darbas
      • Sociologija
      • Tvarumas ir ateities visuomenės
      • Vaikystės pedagogika
    • Magistrantūros studijos
      • Edukacinė ir vaiko psichologija
      • Edukologija
      • Filosofija
      • Klinikinė psichologija
      • Organizacinė psichologija
      • Religijos studijos
      • Šiuolaikinės Azijos studijos
      • Socialinė politika
      • Socialinis darbas
      • Sociologija
      • Taikomoji ir teorinė kriminologija
      • Sveikatos psichologija
      • Teisės psichologija
    • Doktorantūros studijos
      • Doktorantams
        • Edukologija
        • Etnologija
        • Filosofija
        • Psichologija
        • Sociologija
      • Priėmimas
        • Edukologija
        • Etnologija
        • Filosofija
        • Psichologija
        • Sociologija
    • Pedagogų rengimas ir karjera
      • Dalyko pedagogika – gretutinės studijos
      • Mokyklos pedagogika, profesinės studijos - 1 metų
      • Mokyklos pedagogika, profesinės studijos - 2 metų
      • Modulio studijos pedagogams
        • Ikimokyklinio ugdymo pedagogikos modulis
        • Pradinio ugdymo pedagogikos modulis
        • Gamtos mokslų dalyko moduliai
        • Informatikos mokomojo dalyko modulis
        • Užsienio kalbų modulių studijos mokytojams
        • Pilietiškumo ugdymas
      • Nacionalinės kvalifikacijų tobulinimo programos
        • Geografijos mokymas(is)
        • Chemijos mokytojų dalykinių ir didaktinių kompetencijų tobulinimas
        • Filosofijos ir etikos mokytojų dalykinių ir didaktinių kompetencijų tobulinimas
        • Biologijos mokymas(is) gyvybės mokslų raidos kontekste
        • Kalbų mokymo(si) optimizavimas pasitelkus generatyvinį dirbtinį intelektą (GDI)
        • Inžinerinės technologijos: dalykinių kompetencijų stiprinimas
        • Matematikos mokymas ir mokymasis
        • Gyvenimo įgūdžių ugdymas
      • Ugdymo mokslų studijos
        • Dalyko pedagogika – bakalauro studijos
        • Vaikystės pedagogika – bakalauro studijos
  • Darbuotojams
    • Dėstytojams ir akademinei veiklai
      • Dėstytojams
      • Dėstytojų iniciatyvų skatinimas
      • MVG programų rengimas
      • Virtuali mokymo aplinka
      • Publikacijų registravimas
    • Vidaus ištekliai ir sistemos
      • FSF intranetas
      • VU praktikų ir poilsio centrai
      • Pasirengimas ekstremalioms situacijoms
    • Intelektinė nuosavybė ir inovacijos
    • Erasmus+ personalui
    • VU Bendruomenės gerovės skyrius
  • Paslaugos
    • Mokymų paslaugos
      • Psichoterapijos mokymai
      • Pedagogų kompetencijų tobulinimo programos
      • Rytų kalbų mokykla
    • Medicinos psichologų stažuotės
    • Mokslinės paslaugos
      • Konsultacijos
      • Tyrimai
    • Moksliniai ištekliai
      • Techninė įranga
      • Testų biblioteka
  • Parama UA
  • EN
services
Empty
  •  Spausdinti 

Inga Truskauskaitė

  • Apie
  • Publikacijos
  • Tyrimai
  • KITA AKADEMINĖ VEIKLA

Apie

Inga_1.jpegDocentė, socialinių mokslų daktarė


Inga Truskauskaitė yra raidos psichologė, docentė ir vyresnioji mokslo darbuotoja Psichologijos institute. Jos moksliniai interesai apima paauglių ir jaunimo raidą, pozityvią psichikos sveikatą, tapatumą ir stresą. Ji turi patirties kuriant, įgyvendinant ir vertinant intervencines programas, tiek tiesiogiai, tiek internetu, skirtas paskatinti pozityvius raidos ir psichikos sveikatos pokyčius. Dr. Inga Truskauskaitė atlieka tyrimus vaikų ir jaunimo raidos, traumų psichologijos, smurto prevencijos ir somatinės psichologijos srityse.

Mokslinių tyrinėjimų sritys: Paauglių ir jaunimo raida, pozityvi psichikos sveikata, tapatumas, stresas, smurto patyrimas ir prevencija, somatinė psichologija.

Dėstomi dalykai: Daugiamatės statistikos metodai psichologijoje; Šiuolaikiniai statistiniai metodai ir tyrimo planavimas.
 
ORCID iD copy copy ORCID ID 


Adresas:
Universiteto g. 9, 202 kab., 01513 Vilnius.

Telefonas:  +370 5 266 7605, +370 5 266 7615

El. paštas:

Priėmimo laikas

Publikacijos

Publikacijos su VU prieskyra

Lietuvos akademinėje elektroninėje bibliotekoje (eLABa) registruotos visos publikacijos


Svarbiausios mokslinės publikacijos (nuo 2016)

Straipsniai recenzuojamuose mokslo žurnaluose

Kazlauskas, E., Jovarauskaite, L., Abe, K., Brewin, C. R., Cloitre, M., Daniunaite, I., Haramaki, Y., Hihara, S., Kairyte, A., Kamite, Y., Sugimura, K., Thoresen, S., Zelviene, P., & Truskauskaite-Kuneviciene, I. (2022). Trauma exposure and factors associated with ICD-11 PTSD and complex PTSD in adolescence: a cross-cultural study in Japan and Lithuania. Epidemiology and Psychiatric Sciences, 31(e49), 1–10. https://doi.org/10.1017/S2045796022000336

Kazlauskas, E., Elklit, A., & Truskauskaite, I. (2022). A Longitudinal Course of ICD-11 Adjustment Disorder Symptom Profiles: A 12-Month Follow-Up Study. Psychopatology. https://doi.org/10.1159/000525630

Dumarkaite, A., Truskauskaite-Kuneviciene, I., Andersson, G., & Kazlauskas, E. (2022). The Effects of Online Mindfulness-Based Intervention on Posttraumatic Stress Disorder and Complex Posttraumatic Stress Disorder Symptoms : A Randomized Controlled Trial With 3-Month. Frontiers in Psychiatry, 13(March), 1–9. https://doi.org/10.3389/fpsyt.2022.799259

Brailovskaia, J., Truskauskaite-Kuneviciene, I., Kazlauskas, E., Gelezelyte, O., Teismann, T., & Margraf, J. (2022). Physical activity, mental and physical health during the Covid-19 outbreak: longitudinal predictors of suicide ideation in Germany. Journal of Public Health, 0123456789. https://doi.org/10.1007/s10389-022-01708-0

Jovarauskaite, L., Murphy, D., Truskauskaite-Kuneviciene, I., Dumarkaite, A., Andersson, G., & Kazlauskas, E. (2022). Associations between moral injury and ICD-11 post-traumatic stress disorder (PTSD) and complex PTSD among help-seeking nurses: a cross-sectional study. BMJ Open, 12(e056289), 1–6. https://doi.org/10.1136/bmjopen-2021-056289

Abe, K., Daniunaite, I., Truskauskaite-Kuneviciene, I., Sugimura, K., Zelviene, P., Hihara, S., Kamite, Y., & Kazlauskas, E. (2022). Cross-Cultural Comparison of ICD-11 Adjustment Disorder Prevalence and Its Risk Factors in Japanese and Lithuanian Adolescents. Brain Sciences, 12(1172). https://doi.org/10.3390/brainsci12091172

Truskauskaitė-Kunevičienė, I., Brailovskaia, J., Margraf, J., Kazlauskas, E. (2021). Evidence on Resilient Initial Response to COVID-19 Pandemic among Youth: Findings from the Prospective Study of Mental Health in two European Countries. Emerging adulthood. https://doi.org/10.1177/21676968211031120

Dumarkaite, A., Truskauskaite-Kuneviciene, I., Andersson, G., Mingaudaite, J., & Kazlauskas, E. (2021). Effects of mindfulness-based internet intervention on ICD-11 posttraumatic stress disorder and complex posttraumatic stress disorder symptoms: A pilot randomized controlled trial. Mindfulness. https://doi.org/10.1007/s12671-021-01739-w

Gelezelyte, O., Kazlauskas, E., Brailovskaia, J., Margraf, J., Truskauskaite-Kuneviciene, I. (2021). Suicide ideation change among young adults in Lithuania amid the COVID-19 pandemic: A prospective study with pre-pandemic measures. Death Studies. https://doi.org/10.1080/07481187.2021.1947417

Daniunaite, I., Truskauskaite-Kuneviciene, I., Thoresen, S., Zelviene, P., & Kazlauskas, E. (2021). Adolescents amid the COVID-19 pandemic: a prospective study of psychological functioning. Child and adolescent psychiatry and mental health, 15(1), 1-10. https://doi.org/10.1186/s13034-021-00397-z

Jovarauskaite, L., Dumarkaite, A., Truskauskaite-Kuneviciene, I., Jovaisiene, I., Andersson, G., & Kazlauskas, E. (2021). Internet-based stress recovery intervention FOREST for healthcare staff amid COVID-19 pandemic: study protocol for a randomized controlled trial. Trials, 22(1), 1-9. https://doi.org/10.1186/s13063-021-05512-1

Grazulyte, D., Norkiene, I., Kazlauskas, E., Truskauskaite-Kuneviciene, I., Kolevinskaite, S., Ringaitiene, D., & Sipylaite, J. (2021). Predictors of long-term HRQOL following cardiac surgery: a 5-year follow-up study. Health and Quality of Life Outcomes, 19(1), 1-8. https://doi.org/10.1186/s12955-021-01838-1

Zelviene, P., Jovarauskaite, L., & Truskauskaite-Kuneviciene, I. (2021). The Psychometric Properties of the Resilience Scale (RS-14) in Lithuanian Adolescents. Frontiers in psychology, 12, 1747. https://doi.org/10.3389/fpsyg.2021.667285

Brailovskaia, J., Truskauskaite-Kuneviciene, I., Kazlauskas, E., Margraf, J. (2021). The patterns of problematic social media use (SMU) and their relationship with online flow, life satisfaction, depression, anxiety and stress symptoms in Lithuania and in Germany. Current Psychology. https://doi.org/10.1007/s12144-021-01711-w

Biliunaite, I., Kazlauskas, E., Sanderman, R., Truskauskaite-Kuneviciene, I., Dumarkaite, A., Andersson, G. (2021). Internet-Based Cognitive Behavioral Therapy for Informal Caregivers: Randomized Controlled Pilot Trial. Journal of Medical Internet Researchs, 23(4), e21466. https://doi.org/10.2196/21466

Truskauskaitė-Kunevičienė, I., Kaniušonytė, G., Poškus, M. S., Balundė, A., Gabė, V., Jovarauskaitė, L., & Özdemir, M. (2021). Reducing Bottled Water Use among Adolescents: A Factorial Experimental Approach to Testing the Components of the “Aquatic” Program. Sustainability, 13(12), 6758. https://doi.org/ 10.3390/su13126758

Žukauskienė, R., Kaniušonytė, G., Bakaitytė, A., Truskauskaitė-Kunevičienė, I. (2021). Prevalence and Patterns of Intimate Partner Violence in a Nationally Representative Sample in Lithuania. Journal of Family Violence, 36(2), 117-130. https://doi.org/10.1007/s10896-019-00126-3

Truskauskaite-Kuneviciene, I., Brailovskaia, J. Kamite, Y., Petrauskaite, G. Margraf, J., Kazlauskas, E. (2020). Does Trauma Shape Identity? Exploring the Links Between Lifetime Trauma Exposure and Identity Status in Emerging Adulthood. Frontiers in Psychology, 11, 576044. https://doi.org/10.3389/fpsyg.2020.570644

Truskauskaitė-Kunevičienė, I., Kazlauskas, E., Ostreikaitė-Jurevičė, R., Brailovskaia, J., Margraf, J., (2020).  Positive mental health and adjustment following life-stressors among young adults. Current Psychology. https://doi.org/10.1007/s12144-020-00714-3

Zelviene, P., Daniunaite, I., Hafstad, G.S., Thoresen, S., Truskauskaite-Kuneviciene, I., Kazlauskas, E. (2020). Patterns of abuse exposure and effects of abuse on psychosocial functioning among Lithuanian adolescents: A latent class analysis approach. Child Abuse and Neglect, 108, 104684. https://doi.org/10.1016/j.chiabu.2020.104684.

Balundė, A., Perlaviciute, G., & Truskauskaitė-Kunevičienė, I. (2020). Sustainability in Youth: Environmental Considerations in Adolescence and Their Relationship to Pro-environmental Behavior. Frontiers in psychology, 11, 2985. https://doi.org/10.3389/fpsyg.2020.582920

Jovarauskaitė, L., Balundė, A., Truskauskaitė-Kunevičienė, I., Kaniušonytė, G., Žukauskienė, R., & Poškus, M. S. (2020). Toward Reducing Adolescents’ Bottled Water Purchasing: From Policy Awareness to Policy-Congruent Behavior. SAGE Open, 10(4), 2158244020983299. https://doi.org/10.1177/2158244020983299

Žukauskienė, R., Kaniušonytė, G., Gabe, V., Truskauskaite-Kunevičienė, I. (2020). “My Words Matter”: The Role of Adolescents in Changing Pro-environmental Habits in the Family. Environment and Bhavior. https://doi.org/10.1177/0013916520953150

Bakaityte, A., Kaniušonytė, G., Truskauskaitė-Kunevičienė, I., Žukauskiene, R. (2020). Longitudinal Investigation of Posttraumatic Growth in Female Survivors of Intimate Partner Violence: The Role of Event Centrality and Identity Exploration. Journal of Interpersonal Violence. https://doi.org/10.1177/0886260520920864

Truskauskaitė-Kunevičienė, I., Romero, E. M., Ortega Ruiz, R., Žukauskienė, R. (2020). Promoting Positive Youth Development through a School-Based Intervention Program Try Volunteering. Current Psychology, 39, 705–719. https://doi.org/10.1007/s12144-018-9790-1

Truskauskaitė-Kunevičienė, I., & Kaniušonytė, G. (2020). The Three-Dimensional Contribution Scale (3DCON): Development and Psychometric Evaluation. Current Psychology, 39, 540–549. https://doi.org/10.1007/s12144-017-9752-z

Kaniušonytė, G., Truskauskaitė-Kunevičienė, I., Žukauskienė, R., Crocetti, E. (2019). Knowing Who You Are for not Feeling Lonely? A Longitudinal Study on Identity and Loneliness. Child Development. https://doi.org/10.1111/cdev.13294

Žukauskienė, R., Kaniušonytė, G., Bergman, L.R., Bakaitytė, A., Truskauskaitė-Kunevičienė, I. (2019). The Role of Social Support in Identity Processes and Posttraumatic Growth: A Study of Victims of Intimate Partner Violence.  Journal of Interpersonal Violence. https://doi.org/10.1177/0886260519836785.

Žukauskienė, R., Truskauskaitė-Kunevičienė, I., Kaniušonytė, G., & Crocetti, E. (2018). How do Lithuanian adolescents address identity questions? A four-wave longitudinal study on change and stability in identity styles. European Journal of Developmental Psychology, 15(1), 41-60. https://doi.org/10.1080/17405629.2017.1285762

Kiti straipsniai recenzuojamuose mokslo  žurnaluose

Kvedaraitė, M., Geležėlytė, O., Kazlauskas, E., Truskauskaitė, I., Nomeikaitė, A., & Kairytė, A. (2022). Kaip palaikyti emocinę sveikatą, vykstant karui Ukrainoje. Slauga: Mokslas ir praktika, 4(304), 19. https://www.zurnalai.vu.lt/slauga/article/view/26751

Brailovskaia, J., Truskauskaite-Kuneviciene, I., Margraf, J., Kazlauskas, E. (2021). Coronavirus (COVID-19) outbreak: Addictive social media use, depression, anxiety and stress in quarantine – an exploratory study in Germany and Lithuania. Journal of Affective Disorders Reports. https://doi.org/10.1016/j.jadr.2021.100182

Truskauskaitė-Kunevičienė, I. (2016). Direct and Mediated Long-Term Effects of the Positive Youth Development Intervention Program Try Volunteering on Empathy and Prosocial Behavior. Social Inquiry into Well-Being, 2(2), 47-54.

Knygų skyriai

Kaniušonytė G., & Truskauskaitė-Kunevičienė, I. (2021). The Trajectories of Positive Youth Development in Lithuania: Evidence from Community and Intervention Settings. In R. Dimitrova & N. Wiium (eds.) Handbook of Positive Youth Development, (pp. 343 -360). Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-030-70262-5_23

Publikuotos svarbesnės konferencijų tezės

Truskauskaite-Kuneviciene, I., Dumarkaite, A., Jovarauskaite, L., Nomeikaite, A., Andersson, G. (July 5-8, 2022). The Effects of Short-Term Internet-Based Stress Management Intervention for Nurses. In Juriševič et al. [Eds.] Book of abstracts of 17th European Congress of Psychology. Psychology as the Hub Science: Opportunities and Responsibility, p. 227. Horizons of Psychology, 31, 59–447. ISSN 2350-5141

Dumarkaite, A., Truskauskaite-Kuneviciene, I., Andersson, G., Kazlauskas, E. (5-8 July, 2022). Mindfulness-Based Internet Intervention for ICD-11 PTSD and Complex PTSD: RCT Study. In Juriševič et al. [Eds.] Book of abstracts of 17th European Congress of Psychology. Psychology as the Hub Science: Opportunities and Responsibility, p. 341. Horizons of Psychology, 31, 59–447. ISSN 2350-5141

Jovarauskaite, L., Truskauskaite-Kuneviciene, I., Dumarkaite, A., Murphy, D., Andersson, G.,  Kazlauskas, E. (July 5-8, 2022). The Role of Moral Injury on ICD-11 PostTraumatic Stress Disorder (PTSD) and Complex PTSD in a Treatment-Seeking Sample of Nurses. In Juriševič et al. [Eds.] Book of abstracts of 17th European Congress of Psychology. Psychology as the Hub Science: Opportunities and Responsibility, p. 303. Horizons of Psychology, 31, 59–447. ISSN 2350-5141

Zelviene, P., Daniunaite, P., Truskauskaite, I., Kazlauskas, E., Jovarauskaite, L., Kairyte, A., Thoresen, S. (5-8 July, 2022). Patterns of abuse and psychosocial functioning in Lithuanian adolescents. In Juriševič et al. [Eds.] Book of abstracts of 17th European Congress of Psychology. Psychology as the Hub Science: Opportunities and Responsibility, p. 308. Horizons of Psychology, 31, 59–447. ISSN 2350-5141

Truskauskaite-Kuneviciene, I., Sugimura, K., Zelviene, P. & Kazlauskas, E. (2021). COVID-19-related distress and identity processes in young adulthood. P. Zelviene (Chair) Young adults amid COVID-19 pandemic: Findings from Lithuania and Japan [Symposium]. In A. Lotzin, A. A. A. M. J. Djelantik, M. D. Eidhof, A. de Haan & J. Kiralj (Eds.), Trauma and Mental Health during the Global Pandemic (p. 25). https://doi.org/10.1080/20008198.2021.1940588

Kazlauskas, E., Zelviene, P., Kamite, Y., Petrauskaite, G. & Truskauskaite-Kuneviciene, I. (2021). ICD-11 PTSD and Complex PTSD in relation to COVID-19-related negative experiences among young adults in Lithuania. P. Zelviene (Chair) Young adults amid COVID-19 pandemic: Findings from Lithuania and Japan [Symposium]. In A. Lotzin, A. A. A. M. J. Djelantik, M. D. Eidhof, A. de Haan & J. Kiralj (Eds.), Trauma and Mental Health during the Global Pandemic (pp. 25-26). https://doi.org/10.1080/20008198.2021.1940588

Kamite, Y., Abe, K., Hihara, S., Kazlauskas, E., Truskauskaite-Kuneviciene, I., Haramaki & Y., Sugimura, K., (2021, June 17-18). Mental health, PTSD, and Complex PTSD during the COVID-19 pandemic among young adults in Japan. P. Zelviene (Chair) Young adults amid COVID-19 pandemic: Findings from Lithuania and Japan [Symposium]. In A. Lotzin, A. A. A. M. J. Djelantik, M. D. Eidhof, A. de Haan & J. Kiralj (Eds.), Trauma and Mental Health during the Global Pandemic (p. 26). https://doi.org/10.1080/20008198.2021.1940588

Daniunaite, I., Truskauskaite-Kuneviciene, I., Thoresen, S., Zelviene, P., Kazlauskas, E. (2021). Adolescence mental health and COVID-19: Exploring changes during the pandemic. In A. Lotzin, A. A. A. M. J. Djelantik, M. D. Eidhof, A. de Haan & J. Kiralj (Eds.), Trauma and Mental Health during the Global Pandemic (pp. 45-46). https://doi.org/10.1080/20008198.2021.1940588

Tyrimai

Projektinė veikla

Projektinė veikla

Nacionaliniai projektai

Jaunimo pozityvi psichikos sveikata ir sąsajos su patiriamu stresu, (BOOM-LT). LMT/ES Struktūrinių fondų finansuojamos Podoktorantūros stažuotės. Vadovas prof. dr. E. Kazlauskas.
Stažuotoja. Vykdymo laikotarpis: 2019-2021.

Biudžetinių temų tyrimai

Biudžetinių temų tyrimai

Smurto ir moralinės skriaudos patirčių vaikystėje ir paauglystėje psichologiniai mechanizmai ir prevencinių priemonių efektyvumas.
Doc. Dr. Inga Truskauskaitė, doc. dr. Mokina Kvedaraitė, doc. dr. Ieva Daniūnaitė. Vykdymo laikotarpis: 2024-2028.

Šiuolaikinė psichotraumatologija: teoriniai ir empiriniai stresinių ir su traumomis susijusių sutrikimų rizikos veiksnių ir intervencijų veiksmingumo tyrimai.
Prof. dr. E. Kazlauskas, doc. dr. P. Želvienė, asist. dr. O. Geležėlytė; doc. dr. I. Truskauskaitė, dr. L. Jovarauskaitė, doktorantai: M. Kvedaraitė, I. Daniūnaitė, A. Dumarkaitė, A.Nomeikaitė. Vykdymo laikotarpis: 2021–2023.

KITA AKADEMINĖ VEIKLA

Mokslo renginiai

Mokslo renginiai

Pranešimai konferencijose (nuo 2016)

Išmanioji psichologija: psichikos sveikatos stiprinimo inovacijos.
Vieša paskaita.
2022 01 25.

The Effects of Short-Term Internet-Based Stress Management Intervention for Nurses.
17th European Congress of Psychology.
(Slovėnija). 2022.

Mental Health of Adolescents and Young Adults Amid the COVID-19 Pandemic.
International Webinar - Towards Responsible Pandemic Adaptation: Cross Cultural Sharing on What Is Going On.
(Indija). 2021.

Internet-based treatment for informal caregivers in Lithuania: feasibility and effectiveness.
Pranešimas kartu su Kazlausku E., Sanderman R., Dumarkaite A., Andersson G. Supporting Health by Technology Conference.
(Nyderlandai). 2020.

Effects of Internet-based CBT on Caregiver Burden and Social Relationships (Online).
Pranešimas kartu su Kazlausku E., Biliunaite I., Sanderman R., Dumarkaite A., Andersson G. SYMPOSIUM: Forging SocialBonds Among Minority and Underserved Populations via Technology. Virtual ISTSS 36th Annual Meeting.
2020.

Narystė

Narystė

Profesinėse asociacijose

Europos trauminio streso tyrimų asociacijos (ESTSS) narė.

Draugijos Society for Internet-based Psychological Support (SIPS) narė.

Europos interneto intervencijų tyrimų asociacijos (ESRII) narė.

Draugijos Society for the Study of Emerging Adulthood (SSEA) narė.

Tinklo Student and Early Career Network (SECNET) narė.

Draugijos International Society for the Study of Behavioral Development (ISSBD) narė.

Lietuvos traumų psichologijos asociacijos (LTPA) narė.

Lietuvos psichologų sąjungos  (LPS) narė.

Vadovavimas disertacijoms

Vadovavimas disertacijoms

Dumarkaitė Austėja. Dėmesingo įsisąmoninimo įtaka darbuotojų gerovei ir produktyvumui.  Mokslinis vadovas prof. dr. E. Kazlauskas, konsultantės: prof. Gerhard Andersson, dr. Inga Truskauskaitė-Kunevičienė nuo 2019 m.

Mokslo populiarinimo veikla

Mokslo populiarinimo veikla

Pranešimai ir pasisakymai Lietuvos žiniasklaidoje

Slušnys: gal skamba ciniškai, bet dėl savižudybių per nepriklausomybės metus užkasėme milijardus. (Naujienų portalas tv3.lt)
https://bit.ly/3H09nd2 [2022.06.08]

Psichologijos institutas

  • Apie institutą
  • Instituto bendruomenė
  • Mokslas
  • Instituto įvykiai

Vilniaus universitetas

  • Universiteto g. 3, LT-01513 Vilnius

  • Telefonas: +370 5 266 7600

  • El. paštas:  

  • Kodas: 211950810

  • PVM kodas: LT119508113

Informacija

  • Studijų klausimais: +370 5 266 7606

  • El. paštas: 

  • Žiniasklaidai: +370 5 268 7187

  • El. paštas: 

Nuorodos

  • Biblioteka

  • Alumni

  • Fondas

  • Intranetas

  • VU privatumo politika

Socialiniai tinklai

  • Facebook

  • Instagram

  • Linkedin

  • Youtube

%MCEPASTEBIN%