Filosofijos fakultetas Filosofijos fakultetas
  • Apie FsF
    • Istorija
    • Struktūra
      • Taryba
      • Dekanatas
      • Bendrųjų reikalų skyrius
      • Komunikacijos skyrius
      • Mokslo ir projektų skyrius
      • Studijų skyrius
      • Komisijos, komitetai
      • Akademiniai padaliniai
  • Mokslas
    • Institutai
    • Atitikties mokslinių tyrimų etikai vertinimas
    • Rezultatai ir sklaida
      • Mokslo rezultatai
        • Mokslininkų rekomendacijos
        • Monografijos, studijos
        • Metodinės priemonės
        • Mokomieji ištekliai
        • Tyrimų duomenų bazės
      • Mokslo publikacijos
      • Mokslo žurnalai
      • Mokslo renginiai
    • Mokslinės veiklos apžvalga
    • MTEP temos
    • Projektai
      • Nacionaliniai projektai
        • Lietuvos mokslo tarybos projektai
        • ES Struktūrinių fondų projektai
        • Kiti nacionaliniai projektai
      • Tarptautiniai projektai
        • Horizonto programa
        • Erasmus+
        • Kiti tarptautiniai projektai
      • VU projektai
        • VU Mokslo skatinimo fondo projektai
        • FSF mokslo paramos fondas
          • SHARE: Europos sveikatos, senėjimo ir išėjimo į pensiją tyrimas
    • Mokslo skatinimo fondai
    • Mokslinių tyrimų infrastruktūra
    • Studijos ir akademinė karjera
      • Pedagoginės studijos ir mokslas
      • Disertacijos
      • Podoktorantūros stažuotės
    • SHARE: Europos sveikatos, senėjimo ir išėjimo į pensiją tyrimas
      • SHARE Lietuva
      • Projektas Aktyvaus senėjimo politika Lietuvoje: iššūkiai ir galimybės
      • NordForsk projektas: Tvarus senėjančių Šiaurės ir Baltijos šalių gyventojų populiacijų profesinis gyvenimas
      • Mokslinės veiklos rezultatai
      • Žiniasklaida apie SHARE Lietuva
      • Naujienos
      • Renginiai
      • Kontaktai
      • D.U.K.
  • Stojantiesiems
    • Bakalauro studijos
    • Magistrantūros studijos
    • Pedagogikos profesinės studijos
    • Siūlomos studijos
    • Moksleivių akademijos ir mokyklos
    • Apsilankyk fakultete
    • Klausk
  • Studentams
    • Tvarkaraščiai
    • Studijos
      • Aktualu
      • Studentiško gyvenimo vadovas
      • Studijų kalendorius
      • Studijų kokybė
      • Individualiosios studijos
      • Studijų užsienyje galimybės
    • Pagalba studentams
      • VU Bendruomenės gerovės skyrius
        • Psichologinės paslaugos
        • Psichologinio vertinimo instrumentai
      • Studijos turintiems negalią
      • Karjeros paslaugos
      • Akademinis konsultavimas
      • Studijas reglamentuojantys dokumentai
      • Mentorystė Filosofijos fakultete
      • Alumni
      • Pasirengimas ekstremalioms situacijoms
    • Studentų organizacijos
    • Bakalauro studijos
      • Azijos studijos
      • Dalyko pedagogika
      • Filosofija
      • Kriminologija
      • Psichologija
      • Psichologija (turintiems aukštąjį išsilavinimą)
      • Socialinė politika
        • Socialinės politikos idėjų konkursas
      • Socialinis darbas
      • Sociologija
      • Tvarumas ir ateities visuomenės
      • Vaikystės pedagogika
    • Magistrantūros studijos
      • Edukacinė ir vaiko psichologija
      • Edukologija
      • Filosofija
      • Klinikinė psichologija
      • Organizacinė psichologija
      • Religijos studijos
      • Šiuolaikinės Azijos studijos
      • Socialinė politika
      • Socialinis darbas
      • Sociologija
      • Taikomoji ir teorinė kriminologija
      • Sveikatos psichologija
      • Teisės psichologija
    • Doktorantūros studijos
      • Doktorantams
        • Edukologija
        • Etnologija
        • Filosofija
        • Psichologija
        • Sociologija
      • Priėmimas
        • Edukologija
        • Etnologija
        • Filosofija
        • Psichologija
        • Sociologija
    • Pedagogų rengimas ir karjera
      • Dalyko pedagogika – gretutinės studijos
      • Mokyklos pedagogika, profesinės studijos - 1 metų
      • Mokyklos pedagogika, profesinės studijos - 2 metų
      • Modulio studijos pedagogams
        • Ikimokyklinio ugdymo pedagogikos modulis
        • Pradinio ugdymo pedagogikos modulis
        • Gamtos mokslų dalyko moduliai
        • Informatikos mokomojo dalyko modulis
        • Užsienio kalbų modulių studijos mokytojams
        • Pilietiškumo ugdymas
      • Nacionalinės kvalifikacijų tobulinimo programos
        • Geografijos mokymas(is)
        • Dailės mokytojų dalykinių ir didaktinių kompetencijų stiprinimas
        • Prancūzų kalbos mokytojų didaktinių kompetencijų stiprinimas
        • Chemijos mokytojų dalykinių ir didaktinių kompetencijų tobulinimas
        • Filosofijos ir etikos mokytojų dalykinių ir didaktinių kompetencijų tobulinimas
        • Biologijos mokymas(is) gyvybės mokslų raidos kontekste
        • Kalbų mokymo(si) optimizavimas pasitelkus generatyvinį dirbtinį intelektą (GDI)
        • Inžinerinės technologijos: dalykinių kompetencijų stiprinimas
        • Matematikos mokymas ir mokymasis
        • Gyvenimo įgūdžių ugdymas
        • Mokytojų skaitmeninių kompetencijų tobulinimas
      • Ugdymo mokslų studijos
        • Dalyko pedagogika – bakalauro studijos
        • Vaikystės pedagogika – bakalauro studijos
  • Darbuotojams
    • Dėstytojams ir akademinei veiklai
      • Dėstytojams
      • Dėstytojų iniciatyvų skatinimas
      • MVG programų rengimas
      • Virtuali mokymo aplinka
      • Publikacijų registravimas
    • Vidaus ištekliai ir sistemos
      • FSF intranetas
      • VU praktikų ir poilsio centrai
      • Pasirengimas ekstremalioms situacijoms
    • Intelektinė nuosavybė ir inovacijos
    • Erasmus+ personalui
    • VU Bendruomenės gerovės skyrius
  • Paslaugos
    • Mokymų paslaugos
      • Psichoterapijos mokymai
      • Pedagogų kompetencijų tobulinimo programos
      • Rytų kalbų mokykla
    • Medicinos psichologų stažuotės
    • Mokslinės paslaugos
      • Konsultacijos
      • Tyrimai
    • Moksliniai ištekliai
      • Techninė įranga
      • Testų biblioteka
  • Parama UA
  • EN
services
  1. Pradžia
  2. Ugdymo mokslų institutas
  3. Ugdymo mokslų instituto nariai
  4. Ingrida Ivanavičė
Pradžia
Ugdymo mokslų institutas
Ugdymo mokslų instituto nariai
Ingrida Ivanavičė
Empty
  •  Spausdinti 

Ingrida Ivanavičė

  • Apie
  • Publikacijos
  • Tyrimai
  • KITA AKADEMINĖ VEIKLA
  • Reikšmingiausi pasiekimai

Apie

ingrida ivanavičėJaunesnioji asistentė


Ingrida Ivanavičė baigė istorijos ir specialiosios pedagogikos (specializacija – logopedija) bakalauro ir edukologijos magistro studijas.
Mokytoja metodininkė, praktikė išleidusi metodinių leidinių skirtų darbui su specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiais mokiniais. UMI doktorantė.

Mokslinių tyrinėjimų sritys: Švietimo istorija; Tautinių, etninių mažumų ugdymas ir švietimas; Įtraukusis ir specialusis ugdymas.

Dėstomi dalykai: Gretutinės studijos (GS) - Įtraukusis ugdymas. Profesinės pedagogikos studijos (PPS) - Įtraukusis ugdymas. Profesinės pedagogikos studijos – Profesinė pedagoginė praktika (seminarai ir supervizijos).

ORCID iD copy copy ORCID
download ResearchGate


Adresas:
Universiteto 9, 01513 Vilnius, 407 kab.

Telefonas: +370 5268 70 99

El. paštas: 

Priėmimo laikas: Iš anksto susitarus el. paštu , 407 kab.

Publikacijos

Svarbiausios mokslinės publikacijos (nuo 2016)

Ivanavičė, I., & Stonkuviene, I., (2025). Education of Lithuanian Roma in the Context of Creating the New Soviet Man. Historia Scholastica, 1 (11), 149-176.

Stonkuviene, I., & Ivanavičė, I. (2023). “Looking for pen pals”: internationalist upbringing in a school of the Lithuanian SSR in the late Soviet era. Paedagogica Historica, 60(6), 972–991. https://doi.org/10.1080/00309230.2023.2286599

Žemaitėlytė-Ivanavičė, I. (2020). The Confrontation of Education and Customary Law at School: the Case of Roma girls. Journal of education culture and society. Vol. 11 No. 2, 68-81.

Stonkuvienė, I., & Žemaitėlytė-Ivanavičė, I. (2019). Roma Children at Lithuanian School: In Search of Identity. Proceedings of ICERI2019 Conference. Spain: Seville, 8256-8264.

Žemaitėlytė-Ivanavičė, I. (2018). Romai pagrindinėje mokykloje: tarp selektyvios izoliacijos ir visiškos niveliacijos [The Roma at a Secondary Education School: Between Selective Isolation and Full Nivelation], Acta paedagogica Vilnensia, 41, 72 – 86.

Tyrimai

Projektinė veikla

Projektinė veikla

Nacionaliniai projektai

Naujojo žmogaus ugdymas sovietinėje mokykloje: Lietuvos atvejis (LMTLT, S-LIP-19-68/ (1.78) SU-810).
Lietuvos mokslo tarybos (LMT) lituanistinių tyrimų ir sklaidos programos projektas. Tyrėja. Vykdymo laikotarpis: 2019-2022.

Delinkventiniu elgesiu pasižymintys vaikai: tinkamiausios mokyklos sistemos reakcijos paieškos (Nr. P-EDU-23-14).
Jaunesnioji mokslo darbuotoja. Vykdymo laikotarpis: nuo 2025-04

Emocinė kognityvinė klasė, ypatingą dėmesį kreipianti į besimokančių akademinių rezultatų gerinimą, teigiamas emocijas, streso ir depresijos mažinimą (Nr. P-EDU-23-9).
Jaunesnioji mokslo darbuotoja. Vykdymo laikotarpis: nuo 2025

KITA AKADEMINĖ VEIKLA

Mokslo renginiai

Mokslo renginiai

Pranešimai mokslinėse konferencijose (nuo 2016)

1. Sakytinė istorija kaip edukologinio tyrimo metodologinė prieiga
IX Lietuvos edukacinių tyrimų asociacijos (LETA) konferencija ,,Mokslas švietimo ateičiai: įtrauktis, inovacijos ir atspari visuomenė
Šiauliai (Lietuva). 2025 10 16-17.

2. Mokyklos reakcijos į delinkventinį mokinių elgesį retrospektyva ir perspektyvos įtraukiojo ugdymo kontekste
IX Lietuvos edukacinių tyrimų asociacijos (LETA) konferencija ,,Mokslas švietimo ateičiai: įtrauktis, inovacijos ir atspari visuomenė
Šiauliai (Lietuva). 2025 10 16-17

3. Who Teaches Who? Teachers’ Emotions In The Context Of The History Of Roma Education In Lithuania.
ISCHE 46 (International Standing Conference for the History of Education)
Lille, France, 2025

4. Oral History as a Litmus Test for Educators' Emotions and Young Researcher Self-Criticism.
Tarptautinė Europos edukacinių tyrimų asociacijos (ECER) konferencija.
Nicosia (Kipras). 2024.

5. Sakytinė istorija kaip emocinio naratyvo lakmusas disertaciniame tyrime.
VIII-oji Lietuvos edukacinių tyrimų asociacijos (LETA) konferencija
Vilnius, (Lietuva). 2024 10 17-18.

6. Internationalism with a Human Face or Russification: Internationalist Upbringing in Schools of the Lithuanian SSR”, (pranešimas kartu su Stonkuvienė, I.)
Europos edukacinių tyrimų asociacijos (ECER) konferencija.
Glasgow (Jungtinė Karalystė). 2023 08 21-25.

7. Between Past and Future: the Case of Roma Education in Vilnius, (pranešimas kartu su Stonkuvienė, I.)
Europos edukacinių tyrimų asociacijos (ECER) konferencija,
Glasgow (Jungtinė Karalystė). 2023 08 21-25.

8. Sakytinė istorija kaip sovietmečio ugdymo(si) realybės rekonstrukcija: romų etninės grupės švietimas Lietuvoje.
LETA, Kaunas (Lietuva), 2023.
9. The Confrontation of Education and Customary Law at School: the Case of Roma girls.
7th International online conference Education. Culture. Society,
Wroclaw (Lenkija). 2020 09 11-12.

10. Roma Children at Lithuanian School: in Search of Identity, (pranešimas kartu su Stonkuviene, I).
Tarptautinė mokslinė konferencija ICERI 2019.
Sevilija (Ispanija). 2019 11 11-13.

Akademinės išvykos

Akademinės išvykos

Mokslinės stažuotės

2024 m. stažuotė Rygos universiteto Liepojos akademijoje, Latvija.

2023 m. 13th History of Education Doctoral Summer School (HEDSS). Ciuricho universitetas, Šveicarija.

2021 m. Doktorantų vasaros mokykla EERA Summer School „Beyond the Basics in Educational Research methodology: Research ethics in educational research“ Jyväskylä universitetas, Suomija.

2016 m. Tarptautinė stažuotė „Holocaust studies for educators “, Yad Vashem, Izraelis.

Narystė

Narystė

Profesinėse asociacijose

Europos edukacinių tyrimų asociacijos (EERA) narė.

Lietuvos edukacinių tyrimų asociacijos (LETA) narė

ISCHE (International Standing Conference for the History of Education) narė

Mokslo populiarinimo veikla

Mokslo populiarinimo veikla

Interviu

Sveikata 2017-08-05 „Disleksija ir disgrafija pedagoginiame darbe“ (Žinių portalas LRT.lt. Laida: „Sveikata “).
https://bit.ly/3ir4K4d [2017.08.05]

Kita

Žodinis pranešimas viešojoje Nacionalinės švietimo agentūros diskusijoje „Mokyklų patirtys ir iššūkiai ugdant romų tautybės vaikus“ (Vilnius: NŠA). Pranešimo tema ,,Romų mokinių ugdymo(si) patirtys“.
https://bit.ly/3W3ZYr4 [2020.11.05]

Pranešimas „Tautų draugystė kaip sovietmečio mokyklos projektas“ seminare ,,Consilium Educationis” tema ,,Taika, lygybė, brolybė ir kiti sovietinio švietimo mitai“, VU Filosofijos fakultetas, [2022].

Žodinis pranešimas Vilniaus miesto pedagoginės-psichologinės tarnybos konferencijoje „Socialinės atskirties ir kitų kultūrų įtrauktis į profesinį mokymą“. Pranešimo tema „Romai Lietuvoje: tarp istorinės perspektyvos ir šiandienos realybės“. Vilnius: VPPT.
https://bit.ly/3ZyV48u [2017.05.16]

Teatralizuoto renginio Vilniaus miestui ,,Atmintis apie tai, ko netekome” skirto Holokausto aukų atminimo dienai paminėti dalies Vilniaus lėlės teatre organizavimas (Tarptautinės komisijos nacių ir sovietinio okupacinių režimų nusikaltimams Lietuvoje įvertinti sekretoriato direktoriaus R. Račinsko padėka, 2018-02-05)

Reikšmingiausi pasiekimai

Nacionaliniai ir tarptautiniai apdovanojimai

Nacionaliniai ir tarptautiniai apdovanojimai

2025 m. įteikta ŠMSM padėka už švietimo vertybių, artimų habil. dr. Meilės Lukšienės idealams puoselėjimą, mokyklos, kurioje kiekvienas vaikas gali augti, mokytis ir atrasti save kūrimą, bei veiklą, kuri įkvepia tikėti mokytojo darbo prasmingumu, švietimo sistema ir Lietuvos ateitimi.

2020 m. įteikta Vilniaus miesto mero padėka už reikšmingas iniciatyvas prisidedant prie Vilniaus romų socialinės integracijos įgyvendinimo.

%MCEPASTEBIN%

Ugdymo mokslų institutas

  • Apie institutą
  • Instituto bendruomenė
  • Mokslas
  • Instituto įvykiai
  • Doktorantų mokykla
  • Konferencijos

Filosofijos fakultetas

  • Universiteto g. 9, LT-01131 Vilnius

  • Telefonas: +370 5 266 7600

  • El. paštas:

Informacija

  • Studijų klausimais: +370 5 266 7606

  • El. paštas: 

  • Žiniasklaidai: +370 5 268 7187

  • El. paštas: 

Nuorodos

  • Biblioteka

  • Alumni

  • Fondas

  • Intranetas

  • VU privatumo politika

Socialiniai tinklai

  • Facebook

  • Instagram

  • Linkedin

  • Youtube

%MCEPASTEBIN%