Pasirink studijų programą!

Naujienos

2025-10-08

IV nacionalinė socialinės politikos konferencija

PLAČIAU

2025-10-07

Žmogus ir gyvūnas: naujos perspektyvos menui, mokslui ir ugdymui

PLAČIAU

2025-10-06

Ukrainos filosofų atviros paskaitos

PLAČIAU

2025-10-06

Konferencija „Karo filosofija / Filosofija kare“ kviečia apmąstyti Ukrainos karo…

PLAČIAU

2025-10-03

Pozicija dėl grasinimų M. K. Čiurlionio menų mokyklai

PLAČIAU

2025-10-02

Tarptautinė konferencija „Karo filosofija / Filosofija kare“

PLAČIAU
Visos naujienos

Renginiai

Spalis 2025
PirmAntTreKetPenŠešSek
293012345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829303112

Mokytojų rengimo ir ugdymo turinio katedra

UMI Rita Makarskaite PetkevicieneDoc. dr. Rita Makarskaitė - Petkevičienė

Adresas: Saulėtekio al. 22, Vilnius, 008 kab.

El. paštas:

Mokytojų rengimo ir ugdymo turinio katedra yra Vilniaus universiteto Filosofijos fakultete veikiančio Ugdymo mokslų instituto vidinis organizacinis darinys, įsteigtas 2024 metais. Tai akademinis darinys, siekiantis inicijuoti ir koordinuoti mokslinių tyrimų įgyvendinimą ugdymo turinio, mokytojų rengimo ir didaktinių tendencijų kaitos problematikose bei užtikrinti šių tyrimų savalaikiškumą bei aktualumą sprendžiant švietimo problemas nacionaliniu ir tarptautiniu mastu.

Katedra siekia:

  • Burti mokslinių tyrimų grupes, apimančias ugdymo turinio, mokytojų rengimo, didaktinių tendencijų tematikas nuo ankstyvojo amžiaus iki vidurinio ugdymo organizavimo ir koordinuoti grupių vykdomus mokslinius tyrimus.
  • Inicijuoti nacionalinių ir tarptautinių mokslinių projektų įgyvendinimą reaguojant į aktualias problemas mokytojų rengimo, ugdymo turinio, didaktikos tematikose.
  • Bendradarbiaujant su kitais Universiteto padaliniais užtikrinti pedagoginių tyrimų įgyvendinimą pedagogų rengimo, ugdymo turinio, dalykų didaktikos, STEAM ir kitose srityse;
  • Bendradarbiaujant su šalies ir užsienio pedagogų rengimo institucijomis bei nacionalinėmis ir tarptautinėmis asociacijomis, kurti ir taikyti pedagogų rengimo naujoves, inicijuoti ir dalyvauti moksliniuose tyrimuose.
  • Bendradarbiaujant su švietimo institucijomis diegti ir taikyti mokslinių tyrimų rezultatus ir stiprinti veiklas moksliniu ir moksliniu-praktiniu lygmenimis švietimo institucijose. Skatinti tvarų ryšį su mokyklomis siekiant didaktinių mainų ir puoselėjant mokslo-taikomąsias (Atradimų laboratorijos) veiklas su mokiniais Universitete.
  • Dalyvauti ekspertinėse, konsultacinėse veiklose nacionaliniu ir tarptautiniu mastu.
  • Skatinti mokslinių grupių dalyvavimą mokslo asociacijų veiklose nacionaliniu ir tarptautiniu lygiu.
  • Inicijuoti taikomojo ir metodinio pobūdžio veiklų įgyvendinimą (metodinių priemonių rengimas, taikomųjų tyrimų atlikimas).
  • Bendradarbiaujant su Instituto studijų programų komitetais, užtikrinti pedagogikos bakalauro, gretutinių ir profesinių pedagoginių studijų programų vykdymą.
  • Bendradarbiaujant su edukologijos doktorantūros komitetu ir kitais Instituto padaliniais, dalyvauti edukologijos doktorantūros studijų ir tyrimų vykdyme.

Save

Save

Save

Save

Save

Save

%MCEPASTEBIN%