FSF įvykiai

Saboliaus konferencija 2020 Facebook 1920x1080 v4 642x410Žmogaus prigimtis ilgą laiką buvo vienas svarbiausių filosofijos klausimų. O kaip šiandien suvokti žmogų? Kokios jo ribos ir santykiai su kitais? Kaip mąstyti apie žmogaus vietą ir vaidmenį ne tik biologinės rūšies, bet ir bendruomenės požiūriu? 2020 m. rugsėjo 17–18 d. šie klausimai bus svarstomi dviejų dienų tarptautiniame internetiniame simpoziume „Reimagining the Human“, kurį organizuoja Vilniaus universiteto (VU) Filosofijos fakulteto mokslininkai.

Skaityti daugiau

kids 4928564 640Kviečiame į konferenciją VAIKŲ NAUDOJIMASIS INTERNETU: MOKSLINIAI REZULTATAI IR PRAKTINĖS ĮŽVALGOS.

Tai baigiamoji dviejų Vilniaus universiteto Filosofijos fakulteto Psichologijos instituto mokslininkų projektų, skirtų tyrinėti vaikų naudojimąsi internetu, konferencija. Jos metu bus pristatomi projekto „Lietuvos vaikų ir paauglių naudojimasis internetu: grėsmių ir galimybių tendencijos ES šalių kontekste“ (LMTLT finansavimo sutarties Nr. S-MIP-17-1, projekto vadovė doc. dr. Neringa Grigutytė) ir projekto „Jaunesnio mokyklinio amžiaus vaikų interneto naudojimo sąsajos su jų socialine emocine raida bei santykiais su tėvais Latvijoje, Lietuvoje ir Taivane: tęstinis tyrimas“ (LMTLT finansavimo sutarties Nr. S-LLT-18-3, projekto vadovė prof. dr. Roma Jusienė) rezultatai. Mokslinių tyrimų rezultatais bei praktinėmis įžvalgomis dalinsis ir kitų šia tematika vykdytų projektų tyrėjai.

Skaityti daugiau

Vaiku universitetas copyDėl COVID-19 pandemijos paskelbus karantiną per trumpą laiką turėjo persiorientuoti visa švietimo sistema, mokinių ugdymo procesas buvo perkeltas iš betarpiškos į nuotolinio ugdymo formą. Šis nenumatytas ir staigus pokytis paveikė mokinių, tėvų, mokytojų sąveikas ir vaidmenis ugdymo procese, ugdymo aplinką, turinį ir pobūdį. Įvairių sričių bei krypčių – edukologijos, psichologijos, socialinio darbo, sociologijos ir medicinos – mokslininkai vykdo bendrą tyrimo projektą, kurio tikslas – išanalizuoti nuotolinio ugdymo iššūkius ir galimybes ugdymo procesui ir jo dalyviams (vaikams, tėvams, ugdytojams), mokinių fizinei ir psichikos sveikatai, saugumui bei mokymosi sėkmei.

Skaityti daugiau

Sabolius1Visuomenė keičiasi ir su tuo vis iš naujo permąstoma švietimo sistema. Disciplininis mokymasis, egzaminai, rezultatai – tai pagrindiniai švietimo sistemos įrankiai. Tačiau ar nereiktų pažvelgti į mokymosi procesą kiek kitaip – jauną žmogų formuoti, kaip laisvą, savarankišką, gebančią pasirinkti asmenybę, atliepti skirtingus mokinių poreikius ir priimti, kad kiekvienas yra skirtingas. Mokytojo vaidmuo šiame procese tampa itin reikšmingas. Jis ne tik turi lydėti mokinį per visą tai, bet ir būti sąmoningas savo ir mokinio atžvilgiu. Apie tai kalba VU Filosofijos fakulteto mokslininkai Kristupas Sabolius ir Sandra Kairė bei Martyna Vilutytė, būsima pedagogė, studijuojanti Vaikystės pedagogikos bakalauro studijų programoje Vilniaus universitete.

Skaityti daugiau
Puslapis 12 iš 201
Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos