Filosofijos instituto doktorantų seminaras

Vilniaus universitetas ir Lietuvos psichologų sąjunga kviečia psichologus – mokslininkus ir praktikus – į tradicinį kasmetinį psichologų kongresą „DIALOGAI“, kuris vyks 2019 m. gegužės 24–25 d. Vilniaus universitete. Kongreso metu vyks LPS suvažiavimas.
LPS psichologų kongresas – didžiausias metų psichologų renginys Lietuvoje. Tai gera proga ne tik sužinoti apie įvairiose psichologijos srityse vykdomus mokslinius tyrimus ar praktinio darbo naujoves, bet ir pradėti ar tęsti dialogą tarp skirtingų universitetų mokslininkų, tyrėjų ir praktikų, skirtingų psichologijos ir kitų mokslų sričių atstovų, psichologų ir visuomenės. Tai proga susitikti kolegas, užmegzti naujus ryšius, diskutuoti tarpusavyje, rasti dar daugiau sąlyčio taškų, kelti naujus klausimus, klausytis ir išgirsti vieni kitus.
Tikimės, kad kongreso moksliniai, pranešimai, diskusijos bei intriguojanti socialinė programa sudomins ir mokslininkus, ir praktikus, o žydintis Vilnius įkvėps naujų patirčių.
Kongreso metu vyks Lietuvos psichologų sąjungos suvažiavimas, kuriame bus renkamas LPS prezidentas(-ė) ir LPS valdyba 2019–2022 m. kadencijai.
Šiuolaikinės technologijos sparčiai žengia į įvairias žmonių gyvenimo sritis, todėl neišvengiamai jos įtraukiamos ir į švietimo sistemą. Tyrimai atskleidė pozityvią technologijų ir mokinių įsitraukimo į pamoką koreliaciją. Tačiau šiam procesui pirmiausia turi būti pasiruošę mokytojai, kurie neretai neturi reikiamų įgūdžių ir kompetencijų naudoti išmaniąsias technologijas ugdymo procese. Todėl VU Filosofijos fakulteto tyrėjų grupė kartu su partneriais iš Turkijos ir Italijos įgyvendina Erasmus+ projektą „Improvement of Teaching Techniques by Eye Tarcking in Technology Enchanced Classrooms (E-Teach)“. Šio projekto pagrindinis tikslas – ištirti skirtumus, kaip patyrę ir mažai patyrę mokytojai naudoja naujausias technologijas pamokose (pavyzdžiui, interaktyviąją lentą). Siekiama ištirti ir nustatyti metodus, kurie padėtų geresniam technologijų pritaikymui pamokose.
Šiam tikslui pasiekti naudojama akių sekimo įranga (angl. Eye Tracking Data), kuria naudojantis analizuojami mokytojų akių judesiai pamokos metu ir taip nustatoma, kaip paskirstomas mokytojo dėmesys – paprastai tarp interaktyviosios lentos ir mokinių.