Filosofijos instituto doktorantų seminaras [2021.04.28]
2021 m. balandžio 28 d. (trečiadienį) 16:30 val. kviečiame į Filosofijos instituto doktorantų seminarą. Seminaras vyks nuotoliniu būdu MS Teams platformoje paspaudus šią nuorodą.
2021 m. balandžio 28 d. (trečiadienį) 16:30 val. kviečiame į Filosofijos instituto doktorantų seminarą. Seminaras vyks nuotoliniu būdu MS Teams platformoje paspaudus šią nuorodą.
Vilniaus universiteto vykdomas "MotherNet" projektas organizuoja Motinos dienai skirtą nuotraukų konkursą.Antrus metus besitęsianti pandemija esmingai pakeitė visų dirbančių suaugusiųjų ir vaikų santykių dinamiką. Karantino laikotarpiu daugiau nei bet kada iki šiol motinos vienu metu atlieka vaikų auginimo ir profesines užduotis.
2021 m. balandžio 21 d. 11 val. vyks Maurizio Ferrari paskaita „Apie pokoronines studijas: nuo naujojo realizmo prie dokužmonijos“. Ši atvira paskaita – Filosofijos instituto dėstytojų Kristupo Saboliaus ir Jono Dagio dėstomo bakalauro kurso „Ontologijos problemos“ dalis. Šioje ir kitose atvirose ciklo paskaitose užsienio filosofai pristato savo tekstus, publikuojamus kolektyvinėje monografijoje „Apie tikrovę“ (sudarė Kristupas Sabolius, išleido leidykla LAPAS). Vienas iš monografijoje publikuojamų tekstų – Maurizio Ferrario straipsnis „Tinklo metafizika“.
2021 m. balandžio 14 d. (trečiadienį), 16:30 val., kviečiame į Filosofijos instituto doktorantų seminarą. Seminaras vyks nuotoliniu būdu MS Teams platformoje paspaudus šią nuorodą.
Vilniaus universiteto mokslininkų komanda laimėjo projektą „Integruotas gamtamokslis ugdymas Lietuvoje: pasiekimai ir ateities perspektyvos“.
Valstybinės švietimo strategijos (2013-2022) tikslai numato atlikti mokinių, dirbusių pagal integruoto gamtamokslio kurso (IGMK) programą ir mokinių, kurie mokėsi fizikos, chemijos ir biologijos pagal bendrojo ugdymo programas, išsamią pasiekimų analizę. Siekiama nustatyti, kuris mokymosi modelis yra efektyvesnis: ar pasiteisina mokymas(is) glaudžiai integruojant gamtos mokslų temas, ar pavyksta mokiniams susidaryti visuminį pasaulio vaizdą, kokį poveikį skirtingi mokymosi modeliai turi mokinių mokymosi motyvacijai ir pasiekimams.
Skaityti daugiau Vaiko paėmimas iš nesaugios šeimos aplinkos siekiant užtikrinti jo gerovę yra viena iš atsakingiausių ir sudėtingiausių vaiko teisių apsaugos sistemoje dirbančių darbuotojų funkcijų, kurios įgyvendinimas, ką patvirtina atliekami tyrimai, vyksta ypatingo neapibrėžtumo, netikrumo ir rizikos kontekste.
Kviečiame į Socionomų forumą, kurio metu vyks MOKSLINIO TYRIMO „VAIKO GEROVĖS PROFESIONALŲ DARBO VIETOS KOKYBĖ“ rezultatų pristatymas.
Forumas vyks 2021 balandžio 06 d. 15.00-17.00 val.
Projektą remia Lietuvos mokslo taryba. S-MIP-19-37. 2019-2021.
Skaityti daugiau2021 m. balandžio 9 d. 14 val. kviečiame į nuotolinį seminarą, kuris yra skirtas Šiaurės centro Indijoje (Nordic Centre in India – NCI) veiklos ir įvairių bendradarbiavimo su Indija galimybių tyrimų bei studijų srityse pristatymui. 2020 m. Vilniaus universitetas tapo pilotiniu NCI nariu. Renginyje dalyvaus NCI pirmininkas dr. Uwe Skoda ir direktorė Christabel Royan.
Leidykla „Springer“ išleido atviros prieigos mokslo monografiją „Dialogue for Intercultural Understanding“, kuri yra plataus ir ambicingo projekto, skirto vaikų ir jaunimo kultūrinio raštingumo ugdymui (si) mokykloje vienas iš būsimų projekto rezultatų. Knygoje aktualizuojamas tarpkultūrinis dialogas, argumentavimas, Europos piliečio tapsmas ir tarpusavio supratimas. Publikuotoje monografijoje nagrinėjamos šio unikalaus tarpdisciplininio projekto temos, telkiant psichologus, sociokultūrinio raštingumo tyrėjus, kultūros ir kalbotyros mokslininkus, skaitmeninio mokymo ir pilietiškumo ugdymo ekspertus. Knyga prieinama „Springer“ leidyklos puslapyje.