Kęstutis Dragūnevičius: „Žinojimo jums ant lėkštutės niekas neatneš“
Geriausiu Vilniaus universiteto Filosofijos fakulteto 2020 m. dėstytoju pripažintas Kęstutis Dragūnevičius, dėstantis psichologijos studijų programos studentams, sužinojęs apie įvertinimą teigė, kad jam svarbiausia – ryšys su studentais. Nors daugelis paskaitų vyko nuotoliniu būdu, K. Dragūnevičius džiaugiasi, kad studentai išlieka aktyvūs, todėl ryšys buvo gyvas. Geriausias Filosofijos fakulteto dėstytojas pasakoja apie dėstytojo darbą, laisvalaikio bei darbo suderinamumą ir įvertinimo svarbą.


2021 m. vasario 25 d. Filosofijos instituto doktorantė Aistė Noreikaitė gins disertaciją „Ronaldo Dworkino praktinės filosofijos iššūkis: moralės pagrindimo klausimas” filosofijos mokslo krypties daktaro laipsniui gauti.
Vilniaus universiteto (VU) psichologai, bendradarbiaudami su Švedijos Linšiopingo (Linköping) universitetu, parengė internetu prieinamą 8-ių savaičių trukmės psichologinės pagalbos programą vyresnio amžiaus žmonėms, kurie jau kurį laiką jaučiasi prislėgti, praradę norą užsiimti anksčiau patikusia veikla.
Nepaisant sistemingai kylančios kainos, visiško reklamos uždraudimo ar ribojimų rūkyti viešose vietose įvedimo, Lietuvoje rūko vienas iš penkių gyventojų. Siekdami išsiaiškinti, kokios priemonės būtų efektyvios mažinant tabako vartojimą, Vilniaus universiteto (VU) mokslininkai atliko ekonominių rūkymo prevencijos priemonių poveikio tyrimą.
Šiais metais minime Vilniaus universiteto mokslininko ir pedagogo prof. habil. dr. Leono Jovaišos (1921 01 11 – 2017 01 17) šimtąsias gimimo metines. Jis buvo Pedagogikos (vėliau Edukologijos) katedros profesorius (1970-1995) ir vedėjas (1977-1986), mokslinio leidinio Acta paedagogica Vilnensia įkūrėjas ir redaktorius (1991-2000). Lietuvos nusipelnęs mokslininkas, apdovanotas Didžiojo Lietuvos kunigaikščio Gedimino ordino Riterio kryžiumi, turėjo ypatingai platų filologinį, filosofinį ir psichologinį išsilavinimą, jį nuosekliai ir nenuilstamai taikė Lietuvos švietimo ir ugdymo problematiką tirti ir ugdymo mokslą plėtoti. Jo tyrimai žinomi ugdymo filosofijos, didaktikos, hodegetikos, delinkventinės pedagogikos, profesinio orientavimo ir konsultavimo pedagogikos, mokytojų rengimo bei ugdymo mokslo istorijos srityse.