Vitalija Lepeškienė
Pradinis
Dr., docentė
Adresas: Universiteto 9/1, 01513 Vilnius, 310 kab.
Telefonas: +370 5 2667610, +370 682 38586
Priėmimo laikas katedroje:
Antradieniais 1300-1500 val. (dėl susitikimo prašau iš anksto susisiekti telefonu arba el. paštu)
Mokslinių tyrinėjimų sritys:
Vertybės, vertybių ugdymas, ugdymo psichosocialinės problemos, asmenybės ir profesinės veiklos santykis, emociniai profesinės veiklos aspektai
Dėstomi dalykai:
Vertybės ir profesinė etika, Asmeninė ir profesinė savižina
Publikacijos
|
Socialinio darbo studentų savo asmenybės savybių vertinimas ir jų sąsajos su pasirinkimo studijuoti socialinį darbą motyvais ir ketinimu jį dirbti. STEPP : socialinė teorija, empirija, politika ir praktika / Vilniaus universiteto Specialiosios psichologijos laboratorija. 2012, nr. 6. ISSN 1648-2425 p. 33-43 (J. Žuromskaja) |
Parsisiųsti |
|
Pirmieji psichologo karjeros žingsniai: su išsilavinimu siejami lūkesčiai. Psichologija, 2010 (41), p. 63-85 (su L.Bulotaite) | |
|
Psichologijos studentų lūkesčiai išsilavinimo atžvilgiu. IV Pasaulio lietuvių psichologų konferencija, 2009, p. 116-118 (su L.Bulotaite) | |
|
Allgood E., Kvalsund R. & Lepeskiene V. Experiencing educational effect of an existential -humanistic counselling program: Comparing subjectivities through Q methodology in Norway and Lithuania. Journal of Human Subjectivity, 6(2) pp. 5-20, 2008 | |
|
Vien įsisąmoninti negana: palaikymas ir patvirtinimas geštaltinėje psichoterapijoje. // Santykis ir pokytis. Tarpasmeninių ryšių gelminės prielaidos ir psichoterapija. VU leidykla, 2008 | |
|
Geštaltinė psichoterapija. // Psichoterapija (red. E.Lautinaitis, R.Milašiūnas), Vaistų žinios, 2008 | |
|
Stress-Related Characteristics of Teachers’ Professional Activity // Bildungs-und Kulturmanagement . The Management of Education and Culture. Peter Lang. 2008, pp. 423-431. (su L.Bulotaite) | |
|
Geštaltinės psichoterapijos teorija ir praktika. VU leidykla. 2007 | |
|
Mokytojų stresas ir jo įveikos strategijos. Pedagogika. 2006 (84), pp. 48-53. (su L.Bulotaite) | |
|
Mokytojų patiriami stresai ir sveikata. III pasaulio lietuvių psichologų konferencija. 2006, p. 51-55. (su L.Bulotaite) | |
|
Peculiarities of teachers’ stress in Lithuania. VII International Baltic Psychology Conference. Riga, 2006, p. 26. (su L.Bulotaite) | |
|
New Approaches to Education: Gestalt Approach as Learning Theory. // Bildungsreform als Lebensreform. Educational Systems Development as Development of Human Being. Peter Lang Europaeischer Verlag der Wissentschaften, 2005, p. 183-190 | |
|
Prerequisites for dialogic teaching. // Švietimo reforma ir mokytojų rengimas. VI Tarptautinė mokslinė konferencija. Mokslo darbai, II dalis, 1999, 266 – 273 (su W.van Werkhoven). Perspausdinta leidinyje Baltische Studien zur Erziehungs-und Socialwissenschaft. Staat und die Schule. Band 4, 2001, p. 207 – 216 | |
|
Zur Professionallisierung und zum Wertebewusstsein fon Lehrern. Baltische Studien zur Erziehungs-und Socialwissenschaft. Staat und die Schule. Band 4, 2001, p. 81 – 92 | |
|
Promoting teachers’ personal growth by self-awareness training. // Personibas brieduma psichologiskie aspekti. Starptautinskas konferences materiali. Riga, 2001. p. 39 – 45 | |
|
Mokytojų vertybių ir asmenybės ypatumai: tarpkultūrinių skirtumų ir poveikio galimybių tyrimas. - Ugdymo psichologija, 2000, II, 2 | |
|
Impact of the training in humanistic psychology and confluent education on teachers’ values, attitudes and empathy // Baltische Studien zur Erziehungs-und Socialwissenschaft. Staat und die Schule. Band 2, 2000, p. 187 – 197 | |
|
Veraenderungen der Berufseinstellungen von Lehrern durch gestalttherapiegestetzte Gruppenarbeid (su G. Butkiene). // Europaeische Verstaendingung durch dialogische Erziehung. Erfurter Beitraege zur Schulpaedagogik, 2000, p. 46 –57 | |
|
Erkenne dich selbst –so erkennst du auch deine Schueler. (su L.M. Stevens ir W.van Werkhoven, Utrechto universitetas). // Europaeische Verstaendingung durch dialogische Erziehung. Erfurter Beitraege zur Schulpaedagogik. 2000, p. 41 – 45 | |
|
Mokytojų vertybių ir profesinių nuostatų tyrimas. // Švietimo reforma ir mokytojų rengimas. VI Tarptautinė mokslinė konferencija. Mokslo darbai, I dalis, 1999, p. 235 – 241 | |
Mokytojo vertybių ir asmenybės ypatumai: Tarpkultūrinių skirtumų ir poveikio galimybių tyrimas. Ugdymo psichologija, 1999, 2 tomas, N.2 | ||
|
Geštaltinė psichoterapija. // Grupinė psichoterapija Lietuvoje. Sudarytojas R.Kočiūnas. Vilnius: Via Recta, 1999, p. 158 – 179 | |
|
Vertybių problema humanistinėje ir egzistencinėje psichologijoje. // Psichologija. Mokslo darbai. 1997, 17, p. 144 – 159 | |
|
Using fairy tales for personal growth. // Humanistic Psychology towards the XXI Century. Vilnius, 1997, p. 62 – 66 | |
|
Vaizduotės panaudojimas pamokoje. Švietimo reforma ir mokytojų rengimas. III Tarptautinės mokslinės konferencijos medžiaga, I dalis. 1996, p. 155 – 161 | |
|
Using fairy tales for personal growth in adult education. // Australian Journal of Experiential Learning. 1996, 35, p. 30 – 34 | |
|
Humanistinis ugdymas mokykloje. Vilnius: Valstybinis leidybos centras, 1996, p. 119 |