Magistrantūros studijos

Vilniaus universiteto Filosofijos fakultete vykdomos šios magistrantūros (II pakopos) studijos:

Fakultete vykdomų magistrantūros studijų programų aprašai ir planai skelbiami Vilniaus Universiteto Studijų Programų Kataloge.

VU Filosofijos fakultete siūlomų magistro studijų apimtis yra 120 kreditų, išskyrus Socialinės politikos studijas – jų apimtis 90 kr. Studijos vykdomos nuolatine forma ir trunka 2 metus, išskyrus Socialinės politikos studijas – jos trunka 1,5 m.

Beveik pusė programos studijų apimties skiriama moksliniams tyrimams ir mokslinio tiriamojo pobūdžio baigiamajam magistro darbui. Studijos baigiamos magistro baigiamuoju darbu. Baigus studijas, suteikiamas magistro kvalifikacinis laipsnis ir išduodamas įgytą kvalifikaciją liudijantis diplomas ir jo priedėlis. Toliau studijos gali būti tęsiamos trečiojoje pakopoje – doktorantūroje.

Skaityti daugiau

Svarbiausias dokumentas, reglamentuojantis studento teises, pareigas ir santykį su Universitetu - Vilniaus universiteto studijų nuostatai. Su jais verta susipažinti kiekvienam, kuris ketina „imti gyvenimo vairą į rankas“ ir pasisemti daugiausiai iš Universiteto teikiamų galimybių.

Mokslo metus sudaro du semestrai – rudens (rugsėjo 1 – sausio 26) ir pavasario (vasario 4 –birželio 30). Kalėdų ir Velykų atostogos, sesijos, savaitės rikiuojamos pagal studijų kalendorių. Mūsų fakultete paskutinis semestro mėnuo skiriamas egzaminų sesijai.

Kiekvienam studentui VU Informacinėje Sistemoje (VU IS) skirta savarankiška prieiga - „Studento darbo vieta“. Tai viena iš daugelio Universiteto Informacinių technologijų taikymo centro (ITTC) teikiamų e-paslaugų (plačiau apie visas e-paslaugas). Norint prisijungti prie VU IS, studentui reikia registruotis VU e-Tapatybių valdymo sistemoje ir užsisakyti elektroninę paslaugą „Prieiga prie universiteto Informacinės sistemos“.

Savo virtualioje darbo vietoje ne tik matysite jums svarbią asmeninę (asmens duomenys, jus liečiantys įsakymai ir kt.) ir studijų informaciją (studijų programos planas, sesijos tvarkaraštis, studijų rezultatai, rotacijos eilė ir kt. ), bet ir atliksite daugelį jūsų studijas organizuojančių veiksmų (pasirenkamųjų, laisvųjų, bendrųjų universitetinių studijų dalykų pasirinkimas, registracija į gretutines studijas ir kt.). Nuo 2014 m. VU IS studentų patogumui pateikiami visų studijų programų dalykų/modulių aprašai (sandai).

Kiekvieną studijų programą sudaro ir jos įgyvendinimą prižiūri Studijų programos komitetas (SPK). SPK pirmininko sutikimas reikalingas išvykstant pagal mainų programas, prašant leidimo įskaityti dalykus, studijuotus kitose studijų programose, atsiskaityti už dalyką (modulį) eksternu. SPK pirmininko pavardę rasite kiekvienos studijų programos apraše (žr.: I pakopos studentams - bakalaurantams ir II pakopos studentams - magistrantams).

Studijų programą įgyvendina atitinkamos katedros. Jeigu reikiamos informacijos apie studijas neradote Fakulteto tinklapyje, norite susisiekti dėstytoju, kuris neatsako elektroniniu paštu, jums padės jūsų programą vykdančios katedros reikalų tvarkytoja.

Studijų programa susideda iš privalomųjų ir pasirenkamųjų (Pa) dalykų, apie juos plačiau žr. ČIA.

Darbas, kurį studentas nuveikia studijuodamas konkretų dalyką ar modulį ir siekdamas jo numatytų kompetencijų, matuojamas kreditais – „pasitikėjimo vienetais“. Filosofijos fakulteto bakalauro programų apimtis – 240 kreditų, magistro programos - 90-120 kreditų.

Nuo 2012 m. visų Filosofijos fakulteto I pakopos studijų programų, išskyrus socialinį darbą,  struktūra yra tokia: 165 kr. skiriami pagrindinei studijų programai, bent 15 kr. – bendrosioms universitetinėms studijoms (BUS), likę 60 kr. (pasirenkamieji dalykai) tradiciškai skiriami specialybės gilinimui, tačiau ši studijų dalis studento sprendimu gali būti panaudota ir kitaip: 1) gretutinėms studijoms (GS), arba 2) BUS, arba 3) kitiems VU dėstomiems dalykams. Vieno iš trijų pastarųjų kelių pasirinkimas neišvengiamai susijęs pareikalaus iš jūsų sumanumo ir kur kas didesnio savarankiškumo organizuojant savo studijų planą.

Registracija į GS vyksta pradžioje semestro, po kurio prasideda pasirinktoji GS programa, o į būsimo semestro pasirenkamuosius dalykus – per pirmas dvi gruodžio ir gegužės savaites, tik pirmakursiai registruojasi per dvi pirmąsias rugsėjo savaites. Pranešimas apie tikslią registracijos pradžią ir pabaigą siunčiamas į kiekvieno studento universitetinį adresą, jį būtina nuolat tikrinti.

Visus pasirinkimus darykite atsakingai, tai reiškia – būtinai susipažinkite su siūlomų rinktis dalykų/modulių aprašais (sandais), pateikiamais VU IS, o svarstydami apie GS, panaršykite fakulteto, kuri gretutines studijas renkatės, internetiniame puslapyje.

Prasidėjus semestrui, kuriame numatytas kursinis darbas, o paskutiniame kurse – baigiamasis darbas, pasirūpinkite pasirinkti temą ir ją užregistruoti katedroje per pirmąjį rudens semestro mėnesį. Bendruosius reikalavimus akademiniams rašto darbams kai kurios studijų programos modifikavo, tad būtinai panaršykite programą kuruojančios katedros puslapyje.

Visų studijų programų, išskyrus filosofijos, studijų planuose numatyta mokomoji ir/arba profesinė praktika. Jos galimų vietų ir katedros nustatytos praktikos tvarkos ieškokite programą kuruojančios katedros puslapyje. Taip pat jums reikės užpildyti trišalės sutarties formą.

Kiekvienas semestras baigiamas egzaminų sesija. Daugeliu atvejų semestro metu studentui suteikiama galimybė sukaupti dalį galutinio įvertinimo – nepraleiskite progos. Egzaminai vyksta pagal tvarkaraštį, kurį studentai derina su dėstytojais ir patvirtina studijų prodekanė. Geriausia sesiją išlaikyti be akademinių skolų. Jeigu jaučiate, kad buvote įvertintas neobjektyviai arba egzaminas vyko netinkamai, galite motyvuotu prašymu kreiptis į Egzaminų apeliacijos komisiją. Jeigu atsitiko taip, kad egzamino neišlaikėte net ir gavęs antrą galimybę - perlaikymų sesijos metu (pirmos dvi kito semestro savaitės), - privalote dalyką kartoti. Studentas, turintis 2 akademines skolas ir neturintis jokių lengvinančių aplinkybių, šalinamas iš universiteto. Ne vienas studentas išbraukiamas iš sąrašų ir dėl šiurkščių akademinės etikos pažeidimų.

Studentai reitinguojami pagal studijų rezultatus. Savo vietą reitingų eilėje matysite savo virtualioje darbo vietoje IS. Stipendijos skiriamos pagal vietą Geriausiųjų eilėje.

Kitus studijas detaliau reglamentuojančius dokumentus, nepatekusius į šį aprašą, rasite ČIA.
Taigi, pirmiausia – naršai FsF tinklapį, o jeigu neaiškumai neišsisklaidė, spausk norintiems pasikonsultuoti.

SĖKMĖS STUDIJOSE!

Skaityti daugiau

7 EdukacinėPI 4 Edukologija 2 Filosofija
5 KlinikinėPI 10 OrganizacinėPI 1 ŠAS
12 SP 8 SD 9 Sociologija
6 SveikatosPI 11 TTK 3 TeisėsPI

 

 

Magistrantūros studijos yra antrosios pakopos studijos, kurias sėkmingai užbaigus įgyjamas pasirinktos studijų krypties (šakos) magistro kvalifikacinis laipsnis, žymintis aukštąjį universitetinį tam tikros mokslo krypties išsilavinimą ir pasirengimą studijuoti doktorantūroje arba užsiimti praktine veikla.

Vilniaus universiteto Filosofijos fakultete vykdomų magistrantūros studijų apimtis yra ne mažesnė kaip 90 kreditų ir ne didesnė kaip 120 kreditų. Beveik pusė studijų programos apimties skiriama moksliniams tyrimams ir mokslinio tiriamojo pobūdžio baigiamajam magistro darbui. Nuolatinės formos studijos trunka 1,5 arba 2 metus.

Studijos baigiamos magistro baigiamuoju darbu, kurį apgynus suteikiamas atitinkamos krypties (šakos) magistro kvalifikacinis laipsnis ir išduodamas įgytą kvalifikaciją liudijantis diplomas ir jo priedėlis

Studentams, įvykdžiusiems studijų programas ypač gerai, Senato komisijos nustatyta tvarka išduodami Cum Laude diplomai, o įvykdžiusiems studijų programas ypač gerai ir pasižymėjusiems mokslinių tyrimų veikloje, išduodami Magna Cum Laude diplomai.

Vilniaus universiteto absolventams diplomai įteikiami istorinėje Šv. Jonų bažnyčioje šventinės ceremonijos metu.

%MCEPASTEBIN%
Skaityti daugiau

Dėmėsio! Nuo 2015 m. visi paskaitų tvarkaraščiai skelbiami internete – peržiūrėti čia.

Nuolatinių studijų tvarkaraščiai:

  • 2014/2015 m.m. rudens semestro magistrantūros studijų tvarkaraštis (bus koreguojamas) Parsisiųsti
  • Nuolatinių sesijinių magistro Specialiosios pedagogikos studijų programos 1 kurso 2014/15 m.m. rudens semestro sesijos paskaitų tvarkaraštis (2014 10 20 – 10 31 d. d.) Parsisiųsti

 

Egzaminų tvarkaraščiai:

Skaityti daugiau

Dokumentai:

  • Nutarimas dėl eksterno sutarties pasirašymo Filosofijos fakultete Parsisiųsti
  • Baigiamųjų darbų, daktaro disertacijų, jų santraukų pateikimo Elektroninėje informacinėje sistemoje laikinoji tvarka; Parsisiųsti
  • Studentų rašto darbų pateikimo tvarka; Parsisiųsti
  • Filosofijos fakulteto vardinės stipendijos nuostatai; Parsisiųsti;
  • VU nutarimas "Dėl sąskaitų faktūrų išrašymo už studijas"; Parsisiųsti
  • Filosofijos fakulteto praktikos nuostatai;Parsisiųsti

Naudingos nuorodos:

Prašymo formos:

Skaityti daugiau

ŠAS FsF lt

Krypciu grupe2x

Krypčių grupė
Humanitariniai mokslai

Kryptis2x

Studijų kryptis (šaka)
Regiono studijos

Qualification2x

Kvalifikacinis laipsnis
Humanitarinių mokslų magistras

Application2x

Trukmė
2 metai

Forma2x

Studijų forma
Nuolatinė

Scope2x

Studijų programos kreditai
120

Tuition2x

Metinė studijų kaina įstojus į valstybės nefinansuojamą vietą
5 538 EUR

 

Šiuo metu Azijos regionas yra kaip niekad aktualus – sparčiai kylantis ekonomiškai, ryškiai matomas per įvairias kultūrines bei medijų formas ir nestokojantis socialinių ir kultūrinių skirtybių bei „karštų“ konfliktinių taškų ir iššūkių – pradedant migracija ir baigiant įvairių tapatybių (socialinių, politinių, etinių, lytinių, kultūrinių) paieškomis.

Šiuolaikinės Azijos studijos – tarpdisciplininė studijų programa, derinanti socialinių bei humanitarinių mokslų metodus ir mokanti giliau pažinti šiuolaikinės Azijos kultūras bei visuomenes. Programa skirta rengti šiuolaikinių Azijos kultūrų specialistus, demonstruojančius aukštas tarpkultūriškumo kompetencijas, gebančius efektyviai veikti globalioje daugiakultūrėje erdvėje ir spręsti joje kylančias problemas derinant kultūros, lyčių, pokolonijinių, antropologinių, vizualumo ir kitų studijų teorijas bei metodologijas. Šiuolaikinės Azijos studijų absolventai džiaugiasi išmokę mąstyti atvirai, plačiai ir kritiškai, bei geriau suprasti ne tik Azijos, bet ir savo pačių kultūrą.

AS SAS horiz 17 1

Daugiau apie studijų programą

Kodėl ši programa?

  • Programoje dėsto vieni geriausių Azijos studijų specialistų Lietuvoje ir kviestiniai užsienio dėstytojai.
  • Studijų programoje yra puoselėjamos pasaulėžiūros atvirumo, kritinio mąstymo bei kultūrinės tolerancijos vertybės.
  • Programoje įgytos kompetencijos ne tik padės įsidarbinti tarptautinėse kompanijose ar projektuose, bet ir geriau suprasti šiandien itin svarbias tarpkultūrinės komunikacijos, kultūrinio kitoniškumo, populiariosios kultūros, migracijos ir tapatybės problemas.
  • Yra galimybė pusę savo studijų laiko praleisti užsienio universitetuose ir atlikti etnografinius tyrimus įvairiuose Azijos regionuose, susipažinti su kitomis kultūromis ir žmonėmis ne tik akademiškai, bet ir tiesiogiai.
  • Su darbu suderinamas tvarkaraštis (paskaitos vyksta tik vakarais);
  • Yra galimybė nemokamai mokytis pasirinkto Azijos regiono kalbą (papildomu laiku).

Karjera

  • Diplomatinėse atstovybėse;
  • verslo, turizmo ir kultūros įstaigose;
  • vyriausybinėse ir nevyriausybinėse organizacijose;
  • žiniasklaidoje;
  • švietimo sektoriuje;
  • moksliniuose ir taikomuosiuose projektuose;
  • viešųjų ryšių ir komunikacijos srityse.

 

Absolventų atsiliepimai

Ruta ZukaityteRūta Žukaitytė, projektų vadovė tarptautinėje telekomunikacijų kompanijoje

Šiuolaikinės Azijos studijos mane nustebino temų įvairiapusiškumu – nuo migracijos teisės iki žydų misticizmo. Studijos buvo įdomios ir skatino mąstyti visai kitaip, negu buvau įpratusi, o dėstytojai ir kursiokai iš naujo priminė, kas yra nedidelė, bet tvirta bendruomenė. Dirbau tarptautinėje kompanijoje, gyvenau Turkijoje, Indijoje ir Singapūre, dalyvavau projektuose skirtingose Pietryčių Azijos šalyse. Bendraudama su kolegomis japonais, bangladešiečiais, filipiniečiais dažnai prisimindavau tarpkultūrinės komunikacijos kurso žinias. Galimybė praleisti pusmetį Heidelbergo universitete pagal Erasmus mainų programą tik patvirtino mano įspūdį – Šiuolaikinės Azijos studijų programa buvo puikus pasirinkimas.

SAS Margaritas fsfMargarita Žukauskaitė-Jucaitienė, VU Konfucijaus instituto projektų koordinatorė

Šiuolaikinės Azijos studijos man buvo lyg viena iš didžiausių gyvenimo dovanų. Azija visada ir visur buvo šalia, o studijos tik pagilino suvokimą apie šį dinamišką ir šiandien itin svarbų regioną bei paskatino toliau mokytis kinų kalbos, suteikė galimybę su geriausiais Vilniaus universiteto dėstytojais dalyvauti diskusijose, kartu vykdyti mokslinius tyrimus. Studijuodama pasinaudojau suteikta galimybe magistrantams nuvykti į Kiniją, kur sutikau įdomių žmonių ir susipažinau su dviejų provincijų kultūros ypatumais. Šiuolaikinės Azijos studijos – geriausias pasirinkimas, nes čia įgytos žinios yra ypač naudingos ir pritaikomos praktikoje šiandieninių aktualijų kontekste.

SAS Marija Rakickaja 2021Marija Rakickaja, „Cognizant Technology Solutions Lithuania“ švedų kalbos mokytoja

Šiuolaikinės Azijos studijos – programa suteikianti būtiniausius instrumentus tyrinėti kultūras ir regionus. Studentai susipažįsta su įvairiomis metodologinėmis prieigomis, yra skatinami mąstyti kritiškai ir plėsti savo pasaulėžiūrą. Mano patirtį praturtino dalinės studijos Libane, kurių dėka galėjau patobulinti arabų kalbos žinias, atlikti etnografinį tyrimą ir artimiau susipažinti su kita kultūra tiek iš akademinės, tiek ir iš gyvenimiškos perspektyvos. Šiuolaikinės Azijos studijos yra puiki proga geriau suprasti mus supantį pasaulį ir turėti tvirtą atspirties tašką tolimesniems moksliniams projektams. 

Kestutis Vingilis internetine 2Kęstutis Vingilis, organizacijų vystymo partneris

Šiuolaikinės Azijos studijos – tai neįprastų temų, dekonstrukcijos ir asmenybių vieta, kur yra ugdomos nepakeičiamos kritinio mąstymo kompetencijos. Turėjau galimybę tyrimais prisiliesti prie sudėtingų ir asmeniškai įdomių temų. Nors studijų programos pavadinimas suteikia savotiškos mistikos aureolę, tačiau jų dėka asmuo yra skatinamas smalsiai ieškoti dar neišmintų, hermeneutiškų kelių.

 

 

 

Screenshot 2025 01 23 at 11.41.06

Filosofijos fakultetas yra seniausias VU fakultetas įkurtas kartu su universitetu 1579 m.

Vieninjantis penkis humanitarinių ir socialinių mokslų institutus, dėl sutelktos mokslų disciplinos įvairovės Filosofijos fakultetas yra vadinamas „universitetu universitete“.

Čia jums dėstys aukščiausios kompetencijos dėstytojai: žymiausi savo sričių Lietuvos mokslininkai bei fakultete vizituojantys mokslininkai iš užsienio.

Normal 0 19 false false false LT X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4 Nanotechnologijos ir medžiagotyra
Skaityti daugiau

EDUKOL FsF lt

Krypciu grupe2x

Krypčių grupė
Ugdymo mokslai

Kryptis2x

Studijų kryptis (šaka)
Edukologija

Qualification2x

Kvalifikacinis laipsnis
Ugdymo mokslų magistras

Application2x

Trukmė
2 metai

Forma2x

Studijų forma
Nuolatinė

Scope2x

Studijų programos kreditai
120

Tuition2x

Metinė studijų kaina 
5 538 EUR

 

Edukologijos magistrantūros studijų tikslas – parengti kompetentingus edukologijos tyrinėtojus tolesnei mokslinei veiklai ir doktorantūros studijoms, o taip pat aukštos kompetencijos specialistus–praktikus įvairaus tipo ugdymo įstaigoms ir švietimo institucijoms. Pirmajame studijų semestre dėstomi bendrieji studijų dalykai, o nuo antrojo semestro galima rinktis vieną iš dviejų specializacijų (šakų) – Švietimo politika ir lyderystė arba Švietimo kultūra darniai plėtrai, o mokyklų vadovams siūlome rinktis atskirą programos šaką –  Švietimo politika ir lyderystė mokyklų vadovams.

Švietimo politikos ir lyderystės šakos tikslas – parengti kompetentingus švietimo politikos ir administravimo specialistus, mokyklų vadovus, gebančius prisiimti lyderystę, inicijuoti pokyčius, kurti ir įgyvendinti naujas švietimo politikos priemones bei dokumentus, profesionaliai administruoti švietimo politikos įgyvendinimą įvairiuose švietimo valdymo lygmenyse.

Švietimo kultūros darniai plėtrai šakos tikslas – rengti kompetetingus švietimo specialistus, gebančius dirbti sociokultūrinės kaitos ir rūpesčio darnia plėtra sąlygomis, originaliai ir kūrybiškai taikyti įgytas kultūrinio, aplinkodairinio raštingumo bei edukologines žinias ir įgūdžius, savarankiškai juos plėtojant ir gilinant formalioje ir neformalioje mokslinėje ir praktinėje erdvėje.

P cover 017

Daugiau apie studijų programą

Kodėl ši programa?

  • Edukologijos magistrantūros studijų tikslas – parengti kompetentingus edukologijos tyrinėtojus tolesnei mokslinei veiklai ir doktorantūros studijoms, o taip pat aukštos kompetencijos specialistus-praktikus įvairaus tipo ugdymo įstaigoms ir švietimo institucijoms.

Karjera

  • Švietimo politikos ir lyderystės šaką baigę specialistai galės dirbti įvairiose švietimo institucijose, formuojančiose ir įgyvendinančiose švietimo politiką: vyriausybės švietimo komitetuose, mokslo ir studijų departamente (ŠMM), švietimo politikos ir jos analizės padaliniuose (ŠMM ir UPC), Nacionalinėje mokyklų vertinimo agentūroje (NMVA), įvairaus tipo bendrojo lavinimo ir aukštosiose mokyklose, kituose vyriausybiniuose ir nevyriausybiniuose, regioniniuose formalaus ir neformalaus švietimo, informavimo ir konsultavimo padaliniuose.

  • Švietimo kultūros darniai plėtrai šaką baigę galės dirbti įvairaus profilio formalaus ir neformalaus ugdymo institucijose: kultūros, jaunimo ir neformalaus ugdymo organizacijose (respublikiniuose moksleivių rūmuose, kūrybinių partnerysčių projektuose, medijų edukacijos padaliniuose, ŠMM padalinyje Švietimo informavimo ir techninės kūrybos centre, Europos namuose, PIC – Pilietinių iniciatyvų centre, NEC – Neformalaus ugdymo centre), šeimos centruose, mokymų centruose (VRP/Hill & Knowlton, Lietuvos inovacijų centras) ugdytojais bei organizatoriais, taip pat savivaldybių švietimo skyrių jaunimo, kultūros ir sporto komitetų konsultantais, vadybininkais, analitikais-tyrėjais.

Absolventai apie studijas

Justina Garbauskaitė Jakimovska copyJustina Garbauskaitė - Jakimovska, Neformalaus ugdymo ekspertė, Europos jaunimo tyrėjų tinklo narė (the Pool of European Youth Researchers (PEYR))

Esu Edukologijos magistro programos absolventė. Į ugdymo sritį pasukau gana netikėtai, nors, kai dabar galvoju, tai mokyklą žaisdavau dažnai. Visgi formalusis švietimas džiaugsmo nekėlė, todėl ir gyvenimo sieti su tuo neplanavau. Viskas apsivertė, kai susipažinau su neformaliojo ugdymo lauku. Tada pradėjau ieškoti galimybių mokytis apie ugdymą daugiau ir rimčiau, norėjau suprasti, kaip ten ta mokymosi magija įvyksta. Čia pasirodė, kad man puikiai tiktų edukologijos magistro studijos, kurių aprašyme buvo parašyta, kad jas baigusi galėsiu dirbti formaliojo ir neformaliojo ugdymo institucijose. Taigi ir formaliojo, ir neformaliojo ugdymo institucijose ir dirbu jau apie 10 metų. Iš studijų labiausiai įsiminė ugdymo filosofija ir teorijų, aiškinančių ugdymo problemas, analizė, išsamios diskusijos, padėjusios suprasti, kad ten, kur vyksta ugdymas, vyksta dar daugybė kitų matomų ir paslėptų procesų, kurie nulemia ne tik asmens, bet ir visuomenės raidą. Šiandien džiaugiuosi, kad galiu organizuoti ugdymo procesą, jį vertinti, tobulinti ir turiu pakankamai ekspertinių žinių, kad galėčiau savo poziciją argumentuotai pagrįsti.

Jogaila VaitiekaitisJogaila Vaitekaitis

Rinkdamasis edukologijos studijas Vilniaus universitete siekiau pagilinti savo praktinėje mokytojo veikloje taikomas žinias. Galiu teigti, kad magistrantūros studijos man atskleidė daug kompleksiškesnį švietimo vaizdinį nei tik efektyvios mokymo(si) metodologijos. Magistro programoje įgautas švietimo politikos bei švietimo filosofinių paradigmų supratimas įgalino kelti fundamentalesnius švietimo vaidmens individo bei visuomenės raidoje klausimus. Šias kompetencijas sėkmingai taikau praktiniame darbe su mokiniais, tarptautinėse nevyriausybinių organizacijų veiklose kaip Darnaus vystymosi švietimo ekspertas bei tiriamojoje veikloje kaip jaunesnysis mokslininkas Vilniaus universiteto mokslininkų grupėse.

Monika Orechova copy

Monika Orechova, VU Edukologijos doktorantė

Edukologijos magistro studijos suteikė galimybę į profesinį lauką, kuriame dirbau, pasižiūrėti gilesniu tyrėjo žvilgsniu. Studijos leido ne tik įsigilinti į jau pažįstamus klausimus, bet ir dar geriau suvokti švietimo lauko plotį ir tai, kaip svarbu su švietimu susijusias problemas vertinti ir spręsti holistiškai, ieškant ilgalaikių sprendimų ir į juos įtraukiant visus švietimo proceso dalininkus, ypač tuos, kurie su švietimu susiduria tiesiogiai: studentus, dėstytojus, mokytojus ir mokinius.

Baigusi studijas dirbau Vilniaus universiteto Orientalistikos centro (dabar - Azijos ir transkultūrinių studijų institutas) direktoriaus pavaduotoja. Šiuo metu studijuoju VU Edukologijos doktorantūroje.

Sandra Kairė

Sandra Kairė

Apie edukologijos magistrantūros studijas pradėjau galvoti dar bakalauro studijų pabaigoje pradėjusi aktyviai veikti neformaliojo ugdymo srityje. Tapusi Jaunimo tarptautinio bendradarbiavimo agentūros mokymų vadovų neformaliojo ugdymo srityje tinklo nare tvirtai žinojau, kad turiu stiprinti savo turimas teorines ir praktines kompetencijas. O pasirinkti edukologijos magistrantūros studijas Vilniaus universitete mane paskatino galimybė rinktis specializaciją, kurios siūlomi dalykai ir leido tai padaryti.

Bendrosios edukologijos (šiuo metu Švietimo kultūros) specializacija man padėjo geriau suprasti ugdymo organizavimo procesus, leido visapusiškai gilintis į tarpultūriškumo, įvairovės aspektus udymo srityje, kurie ypatingai svarbūs dirbant su daugiakultūrėmis jaunuolių grupėmis, bei paskatino į ugdymą pažvelgti iš tyrėjo perspektyvos. Galiausiai tai paskatino svarstymus apie mokslinę veiklą ir baigusi magistrantūros studijas nusprendžiau stoti į edukologijos doktorantūros studijas ir gilintis į tarpkultūrinį mokymąsi.

Kuo mane labiausiai žavėjo VU edukologijos magistro studijos? Tuo, kad suteikė plataus spektro žinias ir įgūdžius ugdymo kontekste, padėjo suprasti vykstančius globalius ir lokalius procesus švietime, formavo mane ne tik kaip ugdymo praktikę ir ugdymo specialistę, bet ir tyrėją. Studijų metu įgytas žinias ir įgūdžius galėjau pritaikyti ne tik dirbant neformaliojo ugdymo srityje, bet ir dalyvaujant "Kurk Lietuvai" programoje.

 

Screenshot 2025 01 23 at 11.41.06

Filosofijos fakultetas yra seniausias VU fakultetas įkurtas kartu su universitetu 1579 m.

Vieninjantis penkis humanitarinių ir socialinių mokslų institutus, dėl sutelktos mokslų disciplinos įvairovės Filosofijos fakultetas yra vadinamas „universitetu universitete“.

Čia jums dėstys aukščiausios kompetencijos dėstytojai: žymiausi savo sričių Lietuvos mokslininkai bei fakultete vizituojantys mokslininkai iš užsienio.

 

Normal 0 19 false false false LT X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4 Nanotechnologijos ir medžiagotyra

Skaityti daugiau
Puslapis 1 iš 3