Naujienos

2024-05-17

Atviros žymaus JAV kriminologo Chris W. Eskridge paskaitos

PLAČIAU

2024-05-16

Azijos ir transkultūrinių studijų instituto direktoriaus rinkimai

PLAČIAU

2024-05-16

L. Kudijanovo tyrimas apie lietuvių misionieriaus veiklą Indijoje

PLAČIAU

2024-05-16

Mokslinė jaunųjų kriminologų konferencija

PLAČIAU

2024-05-15

Niujorko miesto universiteto profesoriaus Graham Priest paskaita

PLAČIAU

2024-05-15

Kviečiame mokytis - Psichodinaminė vaikų ir paauglių psichoterapija

PLAČIAU
Visos naujienos

Renginiai

Gegužė 2024
PirmAntTreKetPenŠešSek
293012345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829303112

Mokslinė veikla

moklas1b

VU Filosofijos fakulteto Ugdymo mokslų instituto moksliniai tyrimai sutelkti į kultūros įvairovės, darnaus vystymosi ir švietimo politikos vertinimo aspektus, ypatingą dėmesį skiriant technologinėms naujovėms, kurios pritaikomos mokymosi aplinkoje.

Šie tyrimai atliepia Lietuvoje vykstančius pokyčius: demografinį nuosmukį, padidėjusią tarpkultūrinę sąveiką mokymo aplinkoje ir atotrūkį tarp kartų naudojant technologijas.

VU Filosofijos fakultetas vykdo bendrus projektus su užsienio mokslininkais ir pedagogais, nukreiptus į mokymo proceso tubulinimą, mokytojų rengimą, jų kompetencijų tobulinimą, mokinių gebėjimų stiprinimą, pažeidžiamų grupių integraciją bei STEAM.

Instituto mokslinių tyrimų kryptys:

Švietimo ir ugdymo kultūra darniai plėtrai. Vadovė prof. dr. L. Duoblienė

Moksliniai tyrimai pasitelkti tirti nacionalinę švietimo ir ugdymo kultūrą darnios plėtros kontekste. Tyrimais gvildenami teoriniai ir praktiniai švietimo/ugdymo filosofijos, antropologijos ir istorijos klausimai, ypač susitelkiant į tarpkultūrinio dialogo, tapatumo formavimo(si) ir mokyklos kultūros aspektus. Analizuojami europocentrinio ir globalaus požiūrio  į bendrąjį ugdymą lokaliame kontekste klausimai.

Globalios ir lokalios švietimo politikos raida. Vadovas prof. dr. R. Želvys

Šie moksliniai tyrimai skirti tirti globalios ir nacionalinės švietimo politikos raidos ir dermės problemas. Jais siekiama identifikuoti švietimo politikos kaitos tendencijas ir  Lietuvos švietimo trajektorijas, tirti aukštojo mokslo institucijų̨ transformacijos bei atlikti tarptautinių švietimo tyrimų lyginamąją analizę.

Ugdymo turinio kaita ir mokytojų rengimas. Vadovė doc. dr. R. Makarskaitė-Petkevičienė

Moksliniai tyrimai skirti tirti ugdymo turinio kaitos tendencijas  mokytojų rengimo kontekste. Jais tiriami įvairūs ugdymo turinio kūrimo ir praktinio taikymo aspektai; analizuojami ugdymo turinio integracijos teoriniai ir praktiniai iššūkiai; tiriamos didaktinių  inovacijų taikymo galimybės, ypač STEAM ugdyme; analizuojamos pradinio ugdymo didaktinės problemos; nagrinėjamos mokytojų ugdymo problemos ir jų įveikos būdai.

Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos